Corazón Delmaziel

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 15.02.2009 23:52
En ensom skikkelse bevægede sig gennem de mørke skygger denne stille nat, hvor det eneste du hørte var uglernes tuden i denne mørke skov. Der kom inden lyde fra skikkelsen, intet der kunne tyde på, at hun var træt, forpustet eller syg. Ej heller viste skikkelsen nogle særlige tegn på at ville noget med sin vandren. Hun tog bare skridt efter skridt gennem det dystre landskab, hvis træer konstant syntes at ændres og blive mere og mere truende, jo længere ind i skoven hun trådte.
Der lå et svagt skeptisk smil på hendes læber, hun forsøgte ikke at bilde sig noget ind, hun vidste ikke hvor hun var på vej hen, men hun havde dog heller ingen grund til det vide det, det var som om det hele var et meningsløst foretagende, hvori hendes tanker nok var de mest meningsløse. For hun havde ingen, hendes hovede var så tomt fra tanker dette sekundt, som det sekundt hun blev født. Det var som om hun helt havde forladt sin krop, hvilket hun til sin hvis også havde. Hendes blik var mere fjernt en del normalt ville havde været, og hendes bevægelser bemærkelsesværdigt rolige, disse ting var forudsaget af det faktum, at hendes tilstedeværelse ikke var fuldkommen i kroppen. Hendes sind bevægede sig af en helt anden sti end hendes krop, og hun gjorde intet for at forhindre dem. Det gjorde hun sjældent. Hun frygtede ikke noget for området omkring sig, eftersom hun befandt sig på et gudsforladt sted meget sent om aftenen, de fleste fornuftigt 'mennesker' og andre væsner søgte ind mod lyset og varmen, mens hun oftest søgte væk.

Doll af Venus - Tak (:

"You might see the dead as an enemy,
but it's a river you all need to follow.

- Citat Corazón
Corazón Delmaziel

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 16.02.2009 00:09
En underligt signal om fare gled igennem Delmaziels sind, hendes krop stoppede brat op, men der gik noget tid før det virkede som om der rent faktisk var tanker i hovedet på den unge kvinde. Hun blinkede let med øjnene, som om hun lige var vågnet og fandt sig selv stående midt på en sti, med en høj skikkelse foran sig. Hun stod et stykke tid og stirrede på væsnets, for det var vist ikke et menneske, brystkasse, inden hun rettede blikket opad og lod det glide hen over dets ansigt. Et roligt smil gled over hendes ansigt, mens hans ord fra det der virkede som en evighed siden dukkede op i hendes tanker igen.
"Jamen godaften, den herre." Sagde hun høfligt, om end ret ligegyldigt. Der var ikke meget at se i hendes ansigt, og hendes øjne var som altid umulige at læse på grund af deres sære udseende.
Hun lod en hånd glide igennem det let krøllede mørke hår og lod let, uden rigtig at mærke det, nogle lokker sno sig rundt om fingrene på samme hånd, mens hun ventede på den fremmedes næste træk.

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón
Corazón Delmaziel

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 16.02.2009 00:32
Hun blev bare roligt stående og lagde ligegyldigt vægten over på det ene ben, mens hun ventede på, at han blev færdig med sin vandren, hun gad ikke engang bruge overveje at bruge energi på ham, når han bare gik i ring om hende.
"Jeg er hverken til salg, eller nogen stor trussel for dig." Sagde hun roligt, "Så du behøver ikke vudere mig." Der kom en anelse sarkasme ind over hendes stemme til sidst. Hun brød sig ikke om at blive behandlet som en ting.
Hun rettede det isblå blik op mod ham med et roligt smil på de matte røde læber. "En køn tøs som mig, går sig en tur ned af en sti, i en skov." Sagde hun med kølig stemme. "Hvilket måske kommer som en overraskelse på for en fin, selvoptaget, herre som Dem?." Hun holdt en lille pause mellem selvoptaget og resten, for det ligesom skulle ligge fast, at hun ikke ønskede at have noget som helst at gøre med ham.
Hun blev nødt til at ligge en hånd op for munden da han sagde det næste, hun var bange for at komme til at le. Hun trak vejret dybt og smilte roligt mod ham. "Det kan vist dårligt interessere Dem, om hvorvidt jeg kan overleve." Sagde hun roligt. " Jeg har mine måder, ligesom De vel har Jeres?." Hun smilte roligt og så på ham med et vågent udtryk i de ellers så tomme blå øjne.

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón
Corazón Delmaziel

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 16.02.2009 00:57
Hun stod bare med det roligste smil nogensinde og så på ham. Hun kunne nærmest mærke hans forbløffelse, men det undrede hende ikke. I det store hele virkede han, ikke meget anderledes end mange andre hun havde mødt. De så ned på hende fordi de ikke havde nogen ide om hendes evner, det virkede som om, at de allesammen undervuderede hende, men hun gjorde heller intet for at lade dem tro andet, end hvad de troede. Det var ikke hendes problem, hvad de andre troede. Så længe de bare lod hende være.
Hun skubbede til en irriterende lok hår og lod blikket glide let rundt, mens hun holdt en gaben tilbage. Hun var ikke den slags person der normalt blev træt, men det var som om der var noget i luften der gjorde en sløv. Hun rystede let på hovedet og rettede opmærksomheden mod skikkelsen foran sig. "Mit navn." Gentog hun bare, med et svagt smil. "Jeg har mange navne, blandt forskellige personer." Hun lo svagt, men ikke ligefrem en glad latter. "Jeg er blevet kaldt mange ting gennem tiden." Hun trak vejret dybt og smilte koldt og selv ironisk. "Døden.", "Hvis man skal nævne et eksempel." Hun snoede igen en lok hår om nogle fingre. " Men jeg går ikke ud fra det er mine kaldenavne der bliver søgt her?." Hun smilte ligegyldigt. "I så fald, kan De kalde mig Corazón Delmaziels, da det, er mit navn fra fødslen.". Hun trak let kappen tættere omkring sig, da hun begyndte at mærke kulden fra skoven, som sneg sig nærmere og nærmere, nu hun stod stille. "Min loyalitet er kun overfor mig selv." Sagde hun bare. "Da min tro er på noget hævet over mennesker og andre væsner" Hun smilte svagt, men stadig med den let ironiske undertone.

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón
Corazón Delmaziel

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 16.02.2009 01:26
Hun så på ham med et roligt smil. " Jeg ville ønske jeg kunne sige rart at møde dig Xenic, men jeg tror hverken tid eller sted kan repræsentere sådan en sætning." Hun lod hænderne falde ned langs siden og trak let på skulderende. "Formaliteten afhænger meget af indtrykket." Hun smilte roligt, og en anelse hånligt. Som for at sige, så kan du bare lade være med at være selvoptaget en anden gang. Hun lod let en hånd glide hen over sit sværd under kappen, ikke så meget fordi hun regnede med at bruge det, men det var bare en vane at have en hånd hvilkende på sværd skæftet, lige meget hvad hun lavede.
Hun trak sig automatisk tilbage da han rakte en finger frem og rørte ved hendes hår, det var ikke en reaktion fra frygt, nej den var nærmere skabt af et inderligt ønske om ikke at blive rørt ved. Hun smilte roligt, men med et advarende udtryk som klart sagde, at han ikke skulle komme for tæt på, alligevel sluttede truslen lidt i tomheden, for han fandt hende vel stadig ikke specielt farligt.
Hun himlede let over det han kaldte hende. "Ja, det gør den." Svarede hun roligt, "På den måde, er de eneste problemer man støder ind i selv forskyldte, og man skal ikke til at undskylde overfor diverse guder man kan have fornærmet" Sagde hun bare med lidt skærende stemme. Hun brød sig ikke synderligt om guder og andre af de der væsner mennesker troede på.

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón
Corazón Delmaziel

Corazón Delmaziel

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Zhas 16.02.2009 10:39
Delmaziel lod igen vægten glide over på det ene ben, så hun stod og hvilede på det, mens hun langsomt skabte balance i sindet igen. Det var som om der var noget der kaldte på hende. Hun drejede langsomt hovedet og stirrede ind mellem træerne, med en underlig fornemmelse i maven. Hun trådte langsomt et skridt ind mod skoven, mens det han sagde bare vandrede direkte gennem hendes hovede. Hun lagde langsomt en hånd med lange hvide negle på et af træerne og lod kulden glide op gennem armen. Hendes øjne var blevet tågede og hun stirrede bare ind mellem træerne, men uden opfatte noget af det der lå foran hende. Man kunne have stået og skreget hende direkte ind i øret, hun ville ikke have opfanget det som andet end en svag prikken i sindet. For hendes indre blik var der en grå verden af skygger, en verden af kulde. Der begyndte langsomt at ligge sig et lag af rim på hende. Hun stirrede på skyggerne, mens hun prøvede at finde ud af, hvad det var der havde trukket hende ind i denne trance endnu engang, men der var intet at se. Alligevel var døden omkring hende som en kappe hun ikke ønskede at komme ud af.
Pludselig forsvandt skyggerne omkring hende og hun stod og stirrede ind mellem træerne. Hun trak hånden til sig inden den blev for kold, og rystede let det sidste træk af kulde og rim af sig. Hun drejede sig rundt mod Xenic igen. En sætning dukkede op i hovedet på ham, hun smilte let ironisk, endnu engang. "Mørkets Lord og Lyset dronning?" Hun trak bare let på skuldrende. " Jeg tjener mine egne formål, og nære intet ønske om at have nogen mening om dem overhovedet." Sagde hun bare og så på ham uden at blinke. "Men jeg går ud fra at disse spørgsmål tjener et formål?." Sagde hun roligt. "Så derfor vil jeg spørge dig om det samme." Hun så opfordrende på ham. "Hvad er deres mening om tro og regering?"

(( Stadig i frys ))

Doll af Venus - Tak (:

- Citat Corazón
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12