Under det store træ.

Satira

Satira

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Speciel race

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 37 år

Højde / 170 cm

Chibi 29.04.2008 17:37
Satira kommer gåene ude på marken..
Regnen løber ned af hendes våde krop, men hun virker ligeglad.
Da hun når til træet, lader hun sig falde om i det våde græds, i korsets form. (Altså med armene ud til siden og benene samlet.)
Der ligger hun bare med lukkede øjne, og nyder de små dråber mod sin blottede krop. Hendes hvide kjole er kravlet op til kanten af hende personlige dele og hun er så gennemblødt, at den afsløre hendes hvide undertøj og klistre sig ind til hendes krop.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 17:19
Diadra komemr riddende på en af sine heste, den grå. Hun springer ret adræt af hesten, når man tænker på, hun er en kvinde, men på den anden side, går hun jo også i bukser. Hesten lader hun bare græsse, mens hun selv sætter sig op ad træet, trækker sit ene ben og op til sig og sætter hænderne i jorden ved siden af sig. Herfra sidder hun bare og nyder den friske luft og udsigten.
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 17:24
På den anden side af træet sad Xukui og gnaskede et æble i sig.. han havde det varmt.. og var ufattelig tørstig.. det eneste der nogenlunde slukkede hans tørst var æblesaften..

Xukui hørte nogle komme ridene.. og en hest der vrinskede.. han tittede frem bag træet, og så en kvinde i bukser.. nåh ja, sådan kan man jo også gøre.. han undrede sig.. men blev alligevel en smule skræmt over at han var i nærheden af en kvinde.. for.. han var jo blevet voldtaget af en.. han skar en grimasse og gemte sig bag træet igen.. men så.. kom han til at nyse fordi noget støv fra det tørre græs strøg forbi hans næse..
pokkers!!
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.
forvandles til en sort ulv -
og kan løbe lige så hurtigt som lynet.

"if i followed you home, would you keep me?"

[billeder fra photobucket]
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 17:31
Diandra sidder smilende og nyder brisen med lukkede øjne, da Xukui nyser. Hun ser sig lettere forvirret om og rejser sig langsomt. Hun går efter det sted, hvor hun tror lyden kom fra - omme bag træet. Hun følger træets bark med fingerspidserne egentlig uden grund og kommer om på den anden side. "Åh..." udbryder hun dæmpet, som om hun havde været bange for noget være. Det havde hun også været, for man ved jo aldrig.
"Prosit," forsætter hun lidt efter med et svagt smil.
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 17:33
Xukui så skræmt op på pigen.. kvinden.. han vidste jo ikke hvad alder hun var i.. "uhmm..." han kløede sig i nakken.. han var egentlig ikke bange for det modsatte køn, men nu vidste han da at man ikke kunne stole på dem alle sammen.. trauma havde han haft, lige siden han blev voldtaget af den tøs.. ulækkert .. tænkte han om pigen der havde voldtaget ham.
"Eh.. Tak.." han kløede sin næse og tog en lille bid af sit æble.. der var snart ikke mere tilbage af den.. "Du gør mig ikke noget vel..?"
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 17:40
Hun ser meget forbløffet på ham. "Gøre dig noget?" Hun griner og smiler så. "Ikke med mindre du angriber mig." Hun sætter sig i skræderstilling lidt væk fra ham. "Hvorfor da? Du er da ikke bange for mig vel?" Hun lægger hovedet en anelse på skrå og prøver at fange hans blik. Man kan nærmest kalde det for en normal prosedure, hun har med folk, hun ikke kender.
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 17:42
Xukui rystede på hovedet.. "man kan ikke være for forsigtig.." han smilte skævt.. hun virker da venlig nok.. - ikke ligesom hende legebarnet.. han himlede med øjnene af væmmelse.. men ikke pga af Diandra..
"Hvad hedder du..?" spurgte han med et lille smil.
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 17:48
Jov... lidt nervøs er han, er hvad hun kan komme frem til. "Mit navn er Diandra... Dit?" spørger hun. Mens hun venter på svar, studerer hun ham lidt. Han kunne ikke være over tyve, han var kommet til skade med sit øje - og så var han nervøs. En eller anden ret skræmmende fortid... tænker hun og spekulerer over, hvad der kunne være sket.
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 17:52
"Diandra?.." han smagte lidt på navnet, men smilte så lidt.. han syntes selv at han virkede mere sikker nu.. ikke så skræmt mere..
"Mit navn er Xukui.." han smilte svagt og strøg noget af sit pandehår til side.. han tog en sidste bid af æblet og kastede det så bort.. den landede ude i det høje græs..
"Kan du godt lide at ride..?" han smilte til Diandra.
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 17:58
Diandras hest pruster og kommer lidt nærmere. Den puffer til æblet med mulen, og Diandra nikker. Hesten gufler straks æbleresterne i sig.
Diandra ser igen på Xukui. "Noget af det bedste jeg ved, " svarer hun. "Men hvad med dig? Hvad er dine interesser?" spørger hun høfligt.
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 18:00
Xukui smilte lidt.. at ride.. det har jeg aldrig prøvet.. han kiggede op på den blå himmel.. hvorefter han så skævede over på Diandra, da hun spurgte ham om hvilke interesser han havde.
"Tja.." han kløede sin kind, "det egentlig et godt spørgsmål.. " han smilte opgivende, "MAD!" han kiggede på hende med et stort bredt smil, "jeg er altid sulten.." han grinte let, "men det ikke altid at jeg kan skaffe føde.. - jeg er en gade dreng.." han smilte og så ned..
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 18:04
"Mad..." Hun tænker lidt over det. Det er jo ikke noget stort problem for hende borset fra: "Mit største problem i den retning er at få mad nok til mine fem heste. Egentlig er det kun de to, der er mine. De andre skal sælges..." Mens hun fortæller, ser hun over på sin hest. Den er næsten færdig med at gumle på sit æble, men kun næsten. Den skal lige have det sidste små dele op fra jorden. Hun smiler skævt og ser på Xukui. "Men de er også altid sultne."
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 18:06
"Åh.." sælges..
Xukui skævede også over på hesten imens Diandra talte.. hestene er vel som venner for hende.. ? man sælger da ikke sine venner.. tænkte han med et opgvinde smil.
"Så er jeg vel ligesom dine heste.." han smilte med et lille grin, og kløede sig på armen..
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 06.06.2008 18:14
Hun griner lavmelt. "Jeg laver ikke menneskehandel, hvis det er det, du mener." Det går op for hende, hvad han spørger om. "Nårh, dem, jeg sælger, har jeg kun haft et par måneder. Jeg skal bare ride dem til, og i nogle tilfælde holde dem, indtil deres retmæssige ejere kommer tilbage," svarer hun smilende og ser over på sin hest igen.
Hun rejser sig. "Jeg skal hjem og tage mig af hestene... Vi ses nok. Det var hyggeligt at møde dig." Hesten kommer over til hende. Hun svinger sig op på den og traver væk.

//out
Xukui

Xukui

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 0 cm

Tatti 06.06.2008 18:17
"på den måde.." han smilte til hende, og rejste sig også op.. han børstede sine shorts af for støv og græs..
"Hmm - ja okay, " han smilte stort, "Hej hej." han vinkede til hende da hun travede væk.
lidt efter gik Xukui også.. han måtte tilbage til hulen..

//out
// Xukui Wazkop .
18 år.
gadedreng.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 22.09.2008 21:15
Rena kommer langsomt gående, bladene på det store træ er så småt begyndt at blive brunlige, og nogle af dem er enda faldet ned "brr her begynder at blive koldt" mumler hun og ligger armene om sig selv for at få varmen
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.09.2008 21:17
Hauru kommer langsomt gående, med hænderne i lommerne og blikket vendt mod jorden. Han aner ikke hvor han er. Han er bare gået og gået, og til sidst endt her. Et svagt smil er bredt over hans læber. Han kan ikke lade være med at tænke på Titania. - Egentlig en meget speciel personlighed hun havde. Han har aldrig mødt en så mærkelig som hende. Eller... Måske har han.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 22.09.2008 21:19
Rena lukker øjnene og sætter sig op ad træet hun har lagt mærke til Hauru, men hun har egentligt ikke lyst til hans selvskab lige nu, hun sukker og lukker øjnene, hun smiler skævt
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.09.2008 21:22
Han løfter blikket, og ser så rundt. Han får straks øje på Rena, og hans smil bliver kun større. Han går langsomt hen mod hende, og sætter sig så ned på hug, da han kun er en halv meter fra hende.
"Hej, Rena," siger han bare. Han betragter hende lidt.

Rena Luna

Rena Luna

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

DistortedDiva 22.09.2008 21:27
"hej" siger hun roligt og åbner øjnene "og du bliver slet ikke overresket eller noget" mumler hun lettere skuffet "men det må du jo om" siger hun og vifter let med sine katte hale
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13