Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 10.04.2023 23:01
Nu var året begyndt på ny, et år som skulle bringe nye fester, nye bekendtskaber og ikke mindst flere forsøg fra familien, og hende selv, på at skaffe hende den mand som hun burde have fundet for mange år siden, hvilket endnu ikke var sket. Hun havde haft flere snakke med hendes fader om dette emne, og de havde truffet flere beslutninger, for at gøre forsøgene lettere. Det glædede hende at hun nu kunne få mere kontrol over hendes egen situation, og ikke mindst have en medbestemmelse.
Aaliyah var måske langtsomt begyndt at acceptere sin fremtid uden en mand, men hun ville uden tvivl altid forsøge og holde håbet oppe. Især for hendes faders skyld. 
Selvom han måske aldrig havde været den bedste far, så havde alt hvad han havde gjort, været for deres liv og deres opvækst skyld. Inderst inde ønskede hun ikke meget anderledes. 

Festen havde stået på nogle timer, maden var blevet spist, vin var blevet drukket og flere tønder var blevet slæbt ind. Folk var kommet fra nær og fjern, til at tage del i denne festlige aften, uden nogen større grund. Der var altid plads til en fest, i Kazimis ånd. 
Den røde vækse, som kom fra de søde små druer, havde hun også selv indtaget en del af, men alligevel var hun nu på vej hen efter et nyt. Hun var ikke beruset eller fuld, men langsomt kunne mærke hvordan det prikkede i hendes fingre og hendes humør blev lettere. 
Med sine fingre om stilken på glasset lod hun det møde hendes læber, og hun lod blikket glide rundt i lokalet, indtil at hun opdagede at hun stod op ad en herre. "Åh, De er Hr. Thurston, ikke sandt?" Smilet på hendes læber var livligt og charmerende. 
Castione

Castione

Adelig, men lejesvend lige nu.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 187 cm

Tristan 10.04.2023 23:14
Som Castione, havde rejste lidt rundt i syden og det centrale krystal land, efter hans kampe i norden. Havde han endelig vendt tilbage langsomt til, hvad han var født ind til. Bevæge sig gennem adlen og, måske skabe nogen relationer der kunne være gode, for familien.  Castione, havde derfor vendt sig til og høre hans families navn igen. 

Når folk, henvendte sig til ham, hvilket havde været mærkelig i starten. Festen, havde været fantastisk, og  Castione, havde nydt den selv om, han ikke var stor fan af vin, men det var nok mere sødmen. Efter en tid, begynde han og bevæge sig væk, hvilket medførte hans stødne ind i en smuk kvinde, klart fra syden. Som hun henvente sig til ham, sende han hende et svagt smil. " Frøken Kazimi formoder jeg." Lød det som svar fra Casione, hvorefter han fulgte hans ediket, og hvis hun ville lade ham, ville han kysse hendes hånd. 

" Jeg er stadig ved og vende mig til Thurson, de kan bare  kalde mig Cass." Lød det ganske enkelt fra ham, som han sende hende et charmerende smil.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 11.04.2023 23:15
Aaliyah kendte mange af gæsterne til festen, men der var måske endnu flere som hun endnu ikke kendte. Der var adelige, grever og baronesser, folk fra hele landet. De var her alle sammen. Hun havde været vant til den slags fester hele sit liv, så det kom næsten bag på hende, at der hver gang var personer med som hun endnu ikke havde mødt eller kendte til. 
Manden som hun nu var endt op ved siden af, var en som hun kendte ansigtet på og hans efternavn, der var ikke meget mere hun kendte til ham. Han var en flot og attraktiv mand, ingen tvivl om det og det gjorde altid en person mere spændende, når det var første møde og man skulle til at lære mere om personen. 

"De har helt ret, en af de mange Kazimi kvinder" Kom det fra hende med et roligt og let grin, som hun kiggede over på Cass og drak let af den røde vin. Allerede nu viste det første spørgsmål om manden foran sig, som han afslørede at han var ved at vende sig til hans navn. Havde han ikke altid været en del af familien og dermed altid haft det navn? 
"Undskyld min direkthed, men det må De forklarer" Kom det roligt fra hende som en start, "Men er de først ved at vænne dig til navnet? Har De ikke altid været en del af Thurston familien?" Hendes nysgerrighed var slående, og han havde da allerede gjort sig selv til et nysgerrigt emne.
Castione

Castione

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 187 cm

Tristan 12.04.2023 08:34
Som hun undskylde hendes dirketehed, om at han måtte forklare nærmere vende han hans opmærksomhed til hende. "Det er en længere historie, men jeg er fra Thurston familien, men har altid følte jeg måtte skabe mit eget navn, da jeg hverken var den ældste eller yngste." Lød det fra Castione, som hun virket til og være intresseret i det, sende han hende et smil. 

" jamen jeg vil være ærlig og indrømme, at jeg ikke ligefrem har været til så mange adelige festiviteter, jeg rejste rundt med en gruppe af lejesoldater oppe i norden, hvor jeg fik skabt et navn for mig selv, men efter næsten og ha set hele gruppen af lejesoldater, blive udrydde valgte, jeg og søge tilbage mod det adelige liv. " Kom det fra Castione, hvorefter han tog en ny tår af, den søde vin. 

"Så mit liv var i lang tid, rejsende og forsvare samt hjælpe folk i norden." Kom det fra ham, hvorefter han vendte hans fulde opmærksomhed til hende igen, "så er der flere spørgsmål, de kunne tænke dem at stille Frøken Kazimi ?" Lød det ganske oprigtigt fra Castione.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 16.04.2023 07:44
Aaliyah gav Castione sin fulde opmærksomhed, nu hvor de stod og havde startet et samtale. Hun var en person som var interesseret i andre og var nysgerrig på folk, og ved Castione var det ikke anderledes. Han var en ny person for hende, så der var masser at lære. "Det forstår jeg. Der er altid noget spændende over at skabe ens egen indentitet, og ikke blot bevæge sig efter familien" Omend at hun aldrig selv havde haft den mulighed, men følte stadigvæk at hendes egen identitet var skabt.

"Det skal du bestemt ikke ærge dig over, Cass" Svarede hun med et smil. Eller lidt skulle han måske, for fester af denne kaliber bød altid på noget spændende og interessant, og der blev altid festet igennem. "Men du har jo haft andre og vigtigere ting i dit liv, og så må man prioritere det man ønsker. Så du fik skabt et navn for dig selv? Et navn som du er tilfreds med?" Kom det nysgerrigt fra hende. Selvom han havde været på jagt efter sit eget navn, så var muligheden at det ikke var på den måde han ville have det skabt. 

"Det har bestemt også sin betydning at du har viet dit liv til den slags" Lød det ærligt fra hende med endnu et smil, og et sip af vinen. "Bare rolig, der skal nok komme mere i løbet af aftenen" Hendes smil var småt charmerende som hun kiggede over på ham. "Men måske er der noget du vil vide, eller skal vi tage en dans?" 
Castione

Castione

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 187 cm

Tristan 16.04.2023 20:46

• Som hun spurgte om der ellers var noget han, havde tænkt på. Bed han sig svagt i underlæbe. "Nej det tror jeg ikke, måske deres navn men det kan de vel gi mig under, den dans de gerne vil ha. " 

Lød det oprigtigt fra Castione, som sende hende et svagt smile, hvorefter hans stilte glasset fra sig. "Men, hvad er deres navn om jeg må spørge siden de jo er en af de skønne Kazim kvinder, vil jeg hjertnes gerne, vide mere om dem." 

Kom det fra Duncan,  som sende hende et kæmpe smil,  hvorefter han stilte glasset fra sig. Derefter, ville han bevæge sig ud af mod Dansegulvet med denne skønhed, og  tag kontrol som de dansede til musikken sammen med mindre, hun sel havde lyst til og styrre dansens gang siden hun jo, havde spurgte ham. 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 20.04.2023 10:03
Hun smilede varmt til Castione foran hende, som han spurgte ind til hendes navn. Måske ville han få det, når de begik sig ud på dansegulvet og startede en dans og de begge ville blive underholdt. Hun tømte sit glas og satte det fra sig på bordet. Langsomt mærkede hun alkoholen i hendes årere og den lette stemning i hendes krop var befriende. "Kom" Smilede hun roligt og tog hans hånd og trak ham med ud på dansegulvet og lod hans arme finde de rigtige steder på hans krop, og hun lagde om hans liv og den anden i hans hånd. Deres bevægelser var til musikken og dansen var befriende. 

"De er en nysgerrig mand, hva?" Kom det grinende fra hende, som hun kiggede ham i øjnene og lod sig bevæge rundt, som han guidede dem i dansen. "Mit navn er Aaliyah" Lød det så fra hende, hun havde intet imod at han kendte hendes navn, "Og hvad med Deres eget, Cass?" Hun tvivlede på at Cass var hans navn. 
Det var rart at tale med en mand som havde en interesse, ikke at hun ikke havde prøvet det før, men indtil videre denne aften var der ikke sket meget for hende. 
Castione

Castione

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 187 cm

Tristan 21.05.2023 09:10
Som hun ønsket hans navne sende, han hende et skævt smil det, var vel kun fair at han, skulle fortælle hans eget navn. " Jamen jeg hedder Castione Thurston, Cass for mine nære eller andre adelige." Lød det kækt fra ham, hvorefter han tog hendes hånd og spændte hende rundt. H

ans øjne mødtes derefter med hendes igen, som han greb hendee. Han forsætte derfor den mere langsomme dans, dette var ikke sådan han, havde set hans fest ved adelige gå, men han var nu glad for hende.  Han valgte derfor og svare på hendes spørgsmål, om hvordan han var nysgerrig for hende, "ja det, kan jeg hvis ikke benægte, men de fanget min interesse, så jeg kunne godt tænke mig og finde ud af, hvad mere der er til dem end deres kønne ansigt." Lød det fra ham, som han sende hende et svagt blink med det ene øje.
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 21.05.2023 12:16
Aaliyah kiggede interesseret på ham, som hun spurgte ind til hans navn, med et smil på de røde læber. Hun lyttede til ham, Thurston var ikke en familie herfra, men hun kendte efternavnet, men heller ikke mere end det. Der var så mange adelige familier. "Dejligt at møde dig, Castione. Jeg vil næsten mene at det er pænere end Cass" Et varmt smil blev sendt hans vej, som hun sippede til hendes vin. 

Hun lod ham tage hende med ud på gulvet, så de kunne starte en dans sammen. Han førte hende rundt, som han skulle og hun fulgte hans bevægelser. "Jeg har skabt din interesse?" Kom det nysgerrigt fra hende, som dansen bevægede sig rundt på det store åbne gulv, hvor andre også havde søgt hen til musikken, "Det må du hellere fortælle mere om. Jeg er lytter øre" Selvfølgelig ville hun høre om mere om den interesse, som hun havde skabt hos ham. Vidste hun mere om hende, end omvendt?
Castione

Castione

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 40 år

Højde / 187 cm

Tristan 16.08.2023 14:26
Som han dansede frem og tilbage med hende, lænte han sig ind for et øjeblik, hvor han så gennem en hvisken, talte til hende. "Jeg ved ikke særlige meget om dem, så jeg kunne godt tænke mig at de måske fortalte lidt om dem selv, jeg vil der imod fortælle om mig selv, hvis de gerne vil vide mere om mig. " Lød det ganske charmerende fra ham, som han forsatte dansen med hende, mens de var ude på dansegulvet musikken overdøvet dem begge, hvilket var grunden til han, havde undgået og snakke særlig meget så de kunne blive overhørt da han, personligt ikke ville ha flere ting smidt på dem begge af spørgsmål fra andre. 

Da dansen var færdig ledte han hende med udenfor, hvis hun ville tillade det, hvor de kunne snakke sammen uden forstyrelser. " Så, hvad er grunden til denne fantastisk fest, med jer som værter?" Lød det ganske kækt men, os nysgerigt fra ham. 
Aaliyah af Kazimi

Aaliyah af Kazimi

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 31 år

Højde / 176 cm

Nao 17.08.2023 11:16
Hun nød dansen som de havde gang i, men det var bestemt ikke nemt at tale i denne musik, så hun forstod hvorfor han lænede sig ind imod hende. Hun tvivlede slet ikke på at han gerne ville lære mere om hende, han havde været nysgerrig hele aftenen. "Hvad kunne du godt tænke dig at vide, Castione?" Der var ting hun ville fortælle og ting hun ikke ønskede at have ud, så hendes svar kom an på hvad han ønskede at vide. Der måtte være noget mere interessant at vide end andet, noget som han bestemt gerne ville vide. Selvfølgelig kunne hun blot bare snakke og tale, men det ville uden tvivl kede ham noget så grusomt og det ønskede hun alligevel ikke. 

"Åh, min far er glad for fester" Lød det ærligt fra hende, "Han elsker fester og det er ikke typisk at der er en hel del igennem et helt år. Nogen er større en andre. Denne er ret stor og folk fra det meste af landet, det ved du jo selv, er samlet lige nu" Der skete altid noget spændende når disse fester løb afsted. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Miwakoizm, Lorgath , Tatti, Echo, Krystal , Lux
Lige nu: 7 | I dag: 15