Hendes spørgsmål fik ham til at overveje om han havde lyst til det, men da han kunne se hvor sød hun stod og så ud kunne han da umuligt takke nej. Så han gav hende et nik med hovedet, og begyndte at gå hen imod gyngerne sammen med hende. Han holdte hans tempo i hendes så han ikke pludselig var langt væk, og han måtte gå forsigtigt for tænk nu hvis han skulle falde igen. Det ville ikke se så elegant ud, han var jo nød til at have lidt stil når han var i selskab med en yndig og ganske veltalende ung prinsesse.
"Jeg kan umuligt takke nej til en så fin invitation"sagde han og kort bukkede en smule forover som han viste tegn på at han var beæret over at hun spurgte ham om han ville med. Han havde da heller ikke tænkt sig at lade hende gå derhen alene, som mand var han nød til at tilbyde hans selskab til de adelige piger, og kvinder. Dain var da også tæt på at tilbyde hans arm som hun kunne holde ved imens de gik hen til gyngerne, men det så ud til at hun havde dem gemt lidt væk foran sig. Som de nærmede sig gyngerne kiggede han på hende, og sendte hende et bredt smil
"Deres øjne er i sandheden skønne"lød det charmerende fra ham, som han bøjede sig en smule ned i knæene så de var i øjenhøjde.
Han rakte en hånd ud imod hendes hår, og lod kort nogle af fingrene røre ved det. Han lod nogle hårtotter glide imellem hans fingre, før han tog hånden til sig. Han havde lagt mærke til hendes røde kinder før, og lagde hovedet på skrå som han kort kiggede væk fra hende. Hans blik faldt på gyngerne, og han studerede dem lidt. Hvorfor fik han på fornemmelsen af at han var nød til at sørge for at der ikke skete hende noget på de gynger, tænk hvis der skete hende noget. Han gispede lidt ved tanken om, at hendes familie sikkert ville komme efter ham, og det brød han sig ikke om. Han måtte være en mand og sørge for at holde øje med hende, så der ikke skete hende noget. Han rettede sig op, og skød brystet en smule frem som han kørte en hånd igennem hans hår
"En pigmentfejl, så jeg har desværre ikke samme øjne som min fader eller moder"svarede han og kiggede på hende med et lille suk. Dog som hun nævnte at de var utrolige sendte han hende et smil, og bøjede sig ned i knæene igen, for at se hende i øjnene. Han var glad for at høre at hun godt kunne lide hans øjne, det var ikke fordi han selv var ekstremt vilde med dem, men som hun havde komplimenteret dem hjalp det da en smule på de tlille had han havde til hans øjne, og han holdte så blikket på hendes øjne
"Ikke ligeså utrolige som deres øjne er"sagde han en smule charmerende med et kækt glimt i øjet.
~Din krop er 75% vand og jeg er tørstig.
~Hvad laver sådan en sød pige som dig i sådan en beskidt fantasi som min?
~Mangler din far ikke en frisk svigersøn?