Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 12.12.2019 16:08
Dag skiftede forsigtigt vægten fra det ene ben til det andet og tilbage igen, som hun stod på usikre ben og betragtede det store, pyntede træ foran labyrinthaven. Hun havde haft en forventning om at kunne finde en bænk eller noget at sætte sig på, og få lidt frisk luft og ro fra den tilsyneladende evigt stigende mængde af mennesker der lod til at være i balsalen.
Udenfor havde dog ikke været så stor en flugt som hun havde håbet, for hver en bænk havde været optaget, og flere folk havde været i færd med langsomt at slentre rundt om træet, for at se det fra alle sider.

Dag lagde armene over kors og gnubbede sine arme en smule, som kulden fik de små hår der til at rejse sig på hendes arme. Hun havde sendt Cole ind efter en stol eller et eller andet hun kunne sidde på, men som sekunderne gik, overvejede hun bare at gå indenfor igen. Hun skævede mod de store åbne glasdøre. Derinde risikere hun at støde på ham igen, og det ville simplethen være for pinligt.

Hun vendte blikket tilbage mod træet. Så hellere fryse!
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 13.12.2019 22:25
Det havde været en overraskende travl dag og aften for Valkar der først nu havde gjort sin ankomst til Krystalpaladset. Lidt ortodoks havde hans vej ført ham ind via labyrinthaven end hoveddøren, men lige i aften havde skæbnes tråde trukket ham denne vej i stedet. Heldigvis var haven åben for besøgende til daglig at det ikke var helt unormalt at folk kom den lidt længere vej rundt.

Som Valkar var just ved at bane sig vej omkring det mægtigt pyntede træ faldt hans blik over en skikkelse som han på ingen måde havde ventet at finde her. Hvad præcist var det hun lavede her og især stående for sig selv ude i kulden? Han sukkede kort mens et smil fandt vej til hans læber. "Jamen jamen! Hvad laver min komtesse alene ude i kulden?"  Ordene bar varmen fra glæden han følte ved at se sin datter igen, selvom det ikke var sandt føltes det som en evighed siden at deres moder havde taget dem fra hans og deres hjem.
"Har Dianthos behandlet dig godt Dag?" Smilede han, han håbede inderligt at hovedstaden havde, ellers var der nogen der snarligt ville få ganke ubehagelige overraskelser.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 14.12.2019 17:50
Dag hørte lyden af vingeslag over den konstante summen af folks samtaler, men besværede sig ikke med at løfte blikket for at se hvem det var. Der var markant flere folk der fløj rundt her end på Opalslottet, og hun havde længe holdt op med at tro det var hendes mor eller far, hver gang lyden af vingeslag nåde hende.

Valkars velkendte stemme fik hende derfor til at dreje hoved med et blik af undring. "Far?!" overraskelsen var tydelig i hendes stemme, men hendes udtryk blev hurtigt mere roligt. "Jeg venter, lige nu" svarede hun, og løftede hagen en smule "Pladserne herude var taget, så jeg bad Cole hente en stol til mig" forklarede hun. Det var jo ikke fordi hun var her alene. Cole var der bare ikke lige nu!

Dag flyttede lidt på sine arme, så det så mindre ud som om hun frøs "Det har været fint. Der er lidt mere liv ud af vinduet her, end hos dig" sagde hun og trak lidt på skuldrene, som om det ikke rigtig betød noget.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 16.12.2019 09:02
Varkars smil blev kun bredere af Dags overraskelse. Han havde ej selv ventet at møde hende her, men det ville være usandt at kalde det andet end en glædelig overraskelse. Et øjenbryn løftede sig kort i undring ved ordene om at hun ventede, indtil at der blev forklaret hvem der blev ventet på "Cole...  Livs barnepige ikke sandt?" han havde aldrig mødt ham men kunne erindre både Dag og Nat snakke om ham, med nogen forskellig iver.

"Der bor trods alt lidt flere her i hovedstaden" Medgav Valkar med et nik, hans blik skævende kort til de bare arme der blev skjult lidt mere. "Dag, hvis jeg tilbyder dig min frakke vil du så protestere? Der er trods alt ret koldt herude" foreslog han med et forsigtigt smil, nok vidste han bedst men at kommandere med sin datter var nok ikke det bedste at starte ud med.
"Åh! Det ligner sandelig også at du har fået bedre styr på din evne!" udbrød han glad, stoltheden tydelig i hans øjne. Han håbede dog at hun ikke pressede sig selv alt for hårdt.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 16.12.2019 19:02
Dag lavede en lille tsk lyd "Han var vel barnepige på en måde. Men vi er næppe børn længere" kommenterede hun tørt. Cole var nok også den eneste i huset Dag kunne holde ud at være sammen med i meget mere end en time af gangen, uden at føle hun var ved at miste forstanden. 

Dag løftede næsen en smule i sky ved Valkars kringlede omvej til at tilbyde sin jakke "Tror du ikke det vil se lidt mærkeligt ud? Desuden, så er det altså ikke så koldt igen" insisterede hun. Alle de andre folk hun havde set her udenfor, der havde delt overtøj havde bestemt ikke været i familie.. endnu.
"Desuden, hvis jeg fryser kan jeg bare hente min egen" tilføjede hun stædigt. Det var tydeligvis ikke fordi hun ikke frøs, for det gjorde hun tydeligvis. Men det her handlede ikke om hendes ben, og ved alle guderne så havde hun ikke tænkt sig at tage imod deres medlidenhed, når det var noget hun kunne selv!

Endnu en tsk lød ved Valkars ord om hendes evne "Jeg har vitterlig kun stået her et par minutter" svarede hun, tydeligvis ikke tilfreds med Valkars entusiasme. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 16.12.2019 23:32
Valkar sukkede stille, Dag havde tydeligt misforstået hvad han havde ment, ikke at han godt kunne onde hende det, det havde ikke været det bedste ordvalg han havde valgt længe "Børn er i ej, det var ikke ment sådan jeg var i tvivl om det var den samme" forsøgte han at trække i land, selvom han ej forventede at hun ville lade ham.

Dags ord skar i hjertet på ham, som han fik en smag af hvordan Livs genforening havde været med tvillingerne. Hvad havde han gjort for at fortjene så kolde ord? Måske var han ej så vigtig i sin datters liv som han havde troet...
Han havde lyst til at sige hende imod, at fortælle hvor fjollet det var at påstå at man klarede sig fint selvom det var til at se at kulden havde fundet sit tag i en, men sådanne ord ville ikke nytte noget. "Ah, hvis du ændre mening sig endelig til" svarede han mere modløst end tiltænkt.

Valkar kiggede med undren i blikket over hendes svar, alt han gjorde var forkert i hendes øjne lod det til. Et suk forlod ham som hendes svar fik lov at hænge lidt i luften, før han trådte frem og gav hende et stort kram "Jeg er glad for at have set dig, men jeg ønsker ikke at spolere din aften, så jeg skal nok tage min afsked" sjældent havde han fejlet så kraftigt på så kort tid.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 17.12.2019 11:21
Dag gengældte sin faders omfavnelse med kun et lille, overbærende suk. "Ugh, lad være med at være så dramatisk far, du lyder som Nat!" beklagede hun sig, men der var en lysere tone i hendes stemme. "Jeg er også glad for at se dig far" indrømmede hun med en lille mumlen.

De havde nok ikke været adskilt længe, men Dag havde ikke behøvet meget tid til at pådrage sig en seriøs attitude. Den blev på ingen måde bedre af hendes generelle nervøsitet over at være til så stor en fest.

Dags greb om Valkars hals blev en smule strammere, og hun blev tungere i hans favn, som hendes ben gav efter. Hun havde svært ved at koncentrere sig når hendes far var sådan! Ugh.

"Og du bliver nød til at blive indtil Cole kommer med en stol" insisterede hun med samme tørre tone som før. Den lod til at være mere vane end noget Valkar specifikt havde gjort.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 21.12.2019 21:10
Undrende blinkede Valkar et par gange ved sin datters kommentar, der pludselig lød mindre som at hans blotte tilstedeværelse gjorde mælk sur og fik regnen til at dale. "Er Nat begyndt at indrømme at han kan tage fejl? Verden er sandelig gået af lave i den tid vi har været adskilt" klukkede han med et forsigtigt smil, at Nat kunne ændre sig var han skam sikker på, men lige det skridt var mere end hvad han forventede af sin søn. Hans eget svar fik ham næsten til at overhører hendes mumlen, men varmen ordne bragte ham lyste fra hans øjne.

Som Dag blev tungere i hans favn, flyttede Valkar sit greb en anelse, mere hen af grebet i en dans. Det var svært ikke at mene at han nok var skyld i at det kunne være sket, så at får det til at se lidt mere normalt ud var det mindste han kunne gøre.

"Så vil jeg tage denne dans for nu" svarede han blot med et skuldre træk, han brød sig ej om hendes tone det mindste men som det var havde hun ej megen mulighed end at følge med, hun hang trods alt på ham.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 23.12.2019 18:41
Valkars kommentar fik et halvt smil frem på Dags læber. "Jeg tror Dronningen selv ville dukke op for at betragte miraklet hvis Nat indrømmede sådan noget" kommenterede hun tilbage, men der var noget nedslået under den tørre tone. 

Dag hvilede sin pande mod sin fars brystkasse som hun hang fra hans hals. "Jeg har virkelig ikke lyst til at danse lige nu far..." bad hun, uden kant i sin stemme, og uden at kigge op på ham.

Det var tydeligt noget var galt, andet end Dags dårlige attitude. Som barn så vel som ung kvinde, havde Dag altid nyt at 'danse' med sin far, også selvom det aldrig havde været på egne ben.

Tanken om den katastrofe der var den korte dans hun havde haft tidligere på aften gjorde hende varm i kinderne og kroppen samtiddig, i en skønsom blanding af glæde og indespist vrede.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 23.12.2019 19:11
Et stille suk ekkoede i Valkars sind, det var trist at tanken om at Nat der kunne se egne fejl var så aparte at det faktisk var morsomt, han hadede at han ikke kunne lærer sin søn at se fornuft og den skade han gjorde ubevist på sine omgivelser, eller værre endnu bevist ignorerede.

Valkar flyttede sit greb en smule igen som Dags tydelige ubehag nåede ham, der var sket noget, men hvad vidste han ej. "Er der sket noget Dag?" spurgte han forsigtigt, han ønskede ikke at tvinge hende ud i noget hun ikke ønskede, især ikke så sårbar som hun føltes i hans arme.

Roligt bevægede Valkar dem hen mod en af bænkene, blikket på de to yngre adelige der sad på denne tydeligt kun havende øjnene for hinanden. Ikke at de havde set far og datter kommende nærmere.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 23.12.2019 19:33
Dag gryntede utilfreds som svar på sin faders spørgsmål og bekymring. Hun holdt dog sig ansigt skjult, selv som Valkar ændrede sig greb og begyndte at flytte på dem.

"Der skete det samme der altid sker: Nat ødelægger alt han kommer i nærheden af som det passer ham" mumlede hun, med i stedet for den normale, opgivende tone hun ellers talte om sin broder i, lå der en sydende vrede under overfladen.

Den holdt dog ikke ved længe. Som en lys der brændte for kraftigt gik flammen ud, og hun sukkede opgivende. "Men det var min egen fejl. Jeg skulle have vist bedre, selvom han højlydt havde erklæret han ikke ville tage med, og synes det var det dummeste i verden" og mor måtte have vist det.. Hun havde sikkert forventet Nat ville skifte mening. Var det det eneste grund til Dag havde fået lov at tage afsted? Fordi Nat ville være der og 'passe på' hende?! Det sæt tøj han havde på var hvert fald ikke det han havde haft på da Dag var taget hjemmefra.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 27.12.2019 10:46
Valkar stoppede midt bevægelse, gørende at en anden adelig var ganske tæt på at gå ind i dem, ikke at Valkar lod til at bide synderlig mærke i det, istedet knugede han sin næve så fast at knoerne blev hvide.
At Nat gjorde som han ville var en slet gemt hemmelighed, men det havde trods alt været muligt for Dag at være sig selv da tvillingerne boede på Opalslottet, men det lod til at den frihed var blevet hans datter frarøvet.

"Han gjorde hvad?" spurgte Valkar så roligt han kunne præstere, dog stadig med slet skjult vrede. Mest af alt havde han lyst til at smide de to forgabte unge adelige væk fra bænken så han kunne storme ind og smide Nat ud fra en altan. Selvom ham og Nat var blevet tættere end han havde troet, så havde Valkar altid haft en forkærlighed for Dag, det var som han så sig meget mere i hende end hans søn.

"Stop" bød han hende som hun gik igang med at bebrejde sig selv for sin broders ugerning "Dag bare stop, du kan ikke tage skylden for at din bror er et egoistisk monster der slipper løs så snart jeg vender ryggen til" Hvis nogen skulle tage skylden af dem var det ham, selvom det nok var Liv der mest var skyldig i at Nat var endt som han var.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 27.12.2019 20:10
Dag hang fast på sin far, og holdt sit ansigt tæt ind mod hans brystkasse, så hans jakke kunne fjerne de små dråber der havde trængt sig på, og løb fra hendes øjne. Hun var ikke noget barn længere, og var for stolt til at lade nogen se hende græde. Men det betød ikke hendes tåre aldrig løb.

Hun sank en klump og tog et øjeblik til at sikre sig sin stemme ikke ville svigte hende, før hun talte. "Jeg ved hvad der skete ikke er min skyld far, men.. jeg ved også Nat er som han er. Han har bare færre ting at tage sig til her" fnøs hun, og forsøgte at børste det af som ingenting igen. Hun snøftede ind kort, stift og stolt.

"Men det er min skyld at have ladt det ske.. Jeg lod min konge stå sårbar til siden, selvom Nat havde sin rokade tilgængelig" tilføjede hun, og viste Valkar af alle ville forstå hendes metafor. Hvad der skete var nok ikke hendes gerning, men det var hende selv der ikke havde tænkt langt nok frem til at forhindre det. Nogen ville måske sige at hun lignede sin fader, i stolthed så vel som udseende.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 29.12.2019 12:49
Stilheden der fulgte pinede Valkar mere end han ventet, men det gav ham et øjeblik til at få styret sin egen vrede og afmagt nok til at hans høflige maske atter kunne finde på plads. Hvor meget end han elskede tvillingerne blev testet mod sorgen og afmagten ved ej at kunne være i deres liv som han havde været, en test der efterhånden kom lidt for ofte.

"Måske, men hvorfor undskylder du på hans vegne? Jeg tror på at jeres mor ville kunne finde rigeligt med underholdning til Nat her i Dianthos, hvis hun ønskede at finde det" sukkede han, måske var det ikke fair at give Liv skylden men som det var var det svært at gøre andet.

"Dag, du kan forsøge at tænke dig ud af alt, førsøge at forudse et hvert træk alle vil tage. Men dig og din bror burde spille sammen og ikke mod hinanden, det er det der har vagt min vrede mod din bror" forklarede han. Dag var kløgtig som hun førsøgte at lærer ud fra alle situationer, han kunne ikke andet end mene at hun havde det træk fra ham.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 29.12.2019 17:30
"Fordi han er min bror?" svarede Dag bare blankt "Fordi han stadig ikke lytter til mor, eller gider gøre noget som helst hun foreslår, fordi det er hende der foreslår det" tilføjede hun, og den tørre tone sneg sig tilbage ind i hendes stemme, sammen med bitterheden. "Han har stort set ikke lavet andet end at beklage sig og være på tværs siden vi kom tilbage til Dianthos" afslørede hun, og lavede hvad der lignede et skuldertræk. Det var svært at se med sikkerhed på den måde hun hang om hans hals.

Dag fnøs af sin fars forslag "Spille sammen?!" udbrød hun vantro "Nat vil hellere stikke sit sværd i foden på sig selv, end nogensinde være på min side, med mindre han selv får noget ud af det, eller jeg har bildt ham ind han gør!" fortsatte hun ufortrødent ud af sin tangent "Nat kan ikke tåle hvis der er noget i verden jeg har, som ikke er hans, eller som jeg aller nådigst har fået af ham! Og mor taler ham bare efter munden! Hun gav mig den her elendige sommerkjole på, fordi der er Nats ynglings!" hvæsede hun videre, til hendes åndedræt blev hurtigt. Heldigvis druknede det meste af hendes vrede ind i Valkars jakke, og skabte ikke en scene omkring dem.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.01.2020 19:43
Valkars øjne rullede kort ved hendes svar, samt han måtte gøre sit for at holde et suk tilbage. "Nat lyder desværre til at opføre sig som et barn" Det var som han frygtede, Nat var vendt tilbage til alle hans dårlige vaner med alt det indebar, og lige nu var han oprigtigt i tvivl om hvad han kunne gøre for at hjælpe tvillingerne. Men at lade det stå kunne han ikke få sig selv til. "Det er ikke lykkedes ham at finde noget han selv har lyst til? Andet end have hvad han ser andre have?" spurgte han så, ordne hårdere end han havde tiltænkt sig.

Hans greb blev stammere som Dag gjorde det tydeligt at samarbejde mellem tvillingerne aldrig kunne blive ligeligt som det var nu. Nats grådighed var som ukrudt der kvalte alt andet for at få den mindste stråle sollys, og Liv af alle folk hellere end gerne gødede jorden. "Dag er der i nogle af historierne du har læst brødre opført sig som Nat hvor det er endt godt for denne?" måske var historie nogen gange ikke mere den det, men de bar ofte sin egen form for sandhed. "Jeg ville ønske at jeg kunne give dig mine vinger så du kunne rejse og se verden som du selv ønsker..." Valkar stoppede brat "Dag, jeg har været en forfærdelig far for aldrig at have spurgt hvad ønsker du dig egentlig?" for hvor meget end han kunne gisne hvad hun ønskede sig, var det ikke andet end det, gisninger.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 07.01.2020 16:21
Dag fnøs. "Næppe" svarede hun, et citat fra tidligere på aftenen, da Nat selv var blevet stillet et lignende spørgsmål. Han ville aldrig finde noget bedre at tage sig til. "Så igen, Nat har fint tid til både at have sit eget og ødelægge alt mit" tilføjede hun henkastet, med en bidende kulde i ordrene. 

Det var spøjst tænkte Dag i et øjebliks klarhed fra sin vrede, at hendes moder der havde levet tusindevis af år, opførte sig som om intet hun gjorde havde konsekvenser der var værd at tænke over, og at hendes broder på blot 16 havde taget den attitude til sig, plus det løse.

"Hvad med dem alle sammen?!" svarede Dag og rullede med øjnene "Der er altid en brav bror eller ridder eller konge der skal redde den stakkels kvinde i nød, og hun er altid evigt taknemmelig og glad for hans indblanding" fortsatte hun med en forvrænget, hånlig tone. Det var det Nat troede han gjorde. Det var den løgn han fortalte sig sig, og tvang hende til at støtte op om sin vrangforestilling.

En langtrukken, irritable lyd undslap Dag, som hendes far nedgjorde sig selv overfor hende. Hun hadede det, for i hendes øre stank det bare af sympati. "Jeg ønsker mig intet, for det kan ingen tage fra mig. Men måske skulle jeg bare kaste mig ud fra et tårn og håbe guderne giver mig en chance til og et par vinger. Det lader til at have virket så fint for resten af familien!" der var ingen alvor i hendes ord, kun frustration og vrede. Desuden så tvivlede hun på guderne ville gøre noget som helst godt for hende, selv hvis de fandtes. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 24.01.2020 21:55
Valkar sukkede stille, det havde været naivt af ham at tro at han bare kunne løse problemerne mellem tvillingerne ud af det blå. Hvor svært det end blev skulle det nok lykkes ham, så længe at han tog sig tiden til det. "Det lader til at Nat og jeg skal have en alvorlig snak." erklærede han sit faktum, han skulle nok komme igennem det tykke hoved.

Jo mere han snakkede, jo mere blev det tydeligt at hans forsøg på at hjælpe ikke ligefrem virkede efter hensigten. Endeligt gik det op for ham hvad det nok var Dag havde brug for, og hvor meget han havde taget fejl i hans forsøg på at hjælpe. 

Selvom Valkar havde lyst til at starte en lang fortælling om hvor meget han havde mistet ved at få hans vinger, valgte han at tie og give hende et kram i stedet. For Dag havde nok mere brug for at hendes far var der for hende, end at han kom med alverdens løsninger hun egentlig ikke havde brug for i øjeblikket. 

Det unge par på bænken opfattede endelig at der var brug for at de flyttede sig, hvilket Valkar ikke var sen til at udnytte, og give Dag og ham selv et sted at sidde. "Hvad var egentlig Nat ødelagde denne gang?" lød det forsigtigt, noget med en dans ville være hans bedste bud.

Dag

Dag

Komtesse

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 16 år

Højde / 175 cm

Dragonflower 26.01.2020 11:08
Dag bed sig i læben og blev stille. Hun var træt af Nat, og hans konstante indblanding, men at far skulle snakke med ham? Far var nok den eneste Nat rigtig lyttede til, men.. "Lad være med at sige noget til ham! Ellers bliver han bare endnu mere sur over at jeg har sladret" mumlede hun med en blanding af vrede og usikkerhed. Vreden var dog ikke rettet mod Valkar. Der var der nok egentligt ikke noget af hendes vrede der var rettet mod Valkar som sådan, selvom han havde været offer for den.

At komme ned at sidde igen gav noget mere ro til Dag, og hun lod som om hun rettede på sig hår, mens hun tørrede sine øjne. Hun rettede ryggen og sad pænt og nydeligt, som om intet var i vejen overhoved.

Valkars spøgsmål fik hende til at fugte læberne langsomt. Hun var ikke sikker på hun skulle sige mere. Hun havde nok allerede sagt for meget. Men.. "Min aften.. Jeg var ude og danse, og så blandede han sig" hun så væk med et ansigt stramt af vrede. "Han burde slet ikke have været her til at starte med!"
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Forvirret

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 01.02.2020 19:26
Valkar løftede et øjenbryn i forundring, ville hun ikke have at der blev sat en stopper for hendes brors tyranni? Eller var hun mere bange for hvordan han ville reagere? "Det huer mig ikke, jeg syntes ikke at hans opførsel er passende på nogen måde" mumlede han tilbage som svar.
Han følte at Nat skulle irettesættes, men han ville heller ikke gøre det mere besværligt for Dag end det allerede var. "Tænk over det lidt tid, jeg har planer om at besøge jer snart" forhåbentlig kunne det bringe lidt ro ind i deres liv, det tydede i hvert fald på at det ikke var noget deres mor prioriterede.

Hendes aften... Nat havde en utrolig dårlig vane med at ødelægge alt som var Dags eget, men at ligefrem at knuse hendes aften, det var ikke noget han formåede ret ofte. Der var mange ting Valkar ville spørge om, hvem hun havde danset med, hvordan det havde føltes, men lige nu var der vigtigere spørgsmål. 
"Lad mig gætte, han 'reddede' dig fra hvem end der havde vovet at danse med dig?" sukkede han stille, Nat havde det utroligt svært ved at blive valgt fra. Nogen gange var det et under at han lod andre trække den samme luft som ham selv. "Han havde sagt et han blev hjemme?" spurgte han stille, men med så meget andet så meget andet kunne Nat ikke holde sig fra noget nogen gjorde uden ham. 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12