Lorgath 07.09.2017 02:00
"Eej, ikke igen!" pigens udbrud var højt og dybt frustreret. Hun blødte ud over det hele på den lille sti der tilhørte denne mark, men hun var sgu nødt til at komme tilbage til landsbyen. De ventede på hende dér, borgmesteren og de andre bønder der havde frygtet menneskeæderen. Hvad end det så havde været. Men hvad de andre ikke vidste var, at denne menneskeæder ikke brød sig særlig meget om ild, og at den havde været et rigtigt frastødende halvdyr. Og at Faye aldrig i sit liv havde slåsset så hårdt for sin egen overlevelse som mod den. Og nu blødte hun så altså bare og hadede det helt vildt. Hendes udbrud skyldtes, at hun næsten var snublet og nu var hun endda også for træt til at fortsætte! Utroligt! Nu havde det så også taget det meste af dagen at komme hertil. Hun var gået langt for at finde halvdyret og derfor havde hun også lang vej tilbage - stor overraskelse, wauw! Og med et dybt sår lige i hoften var det faktisk ret svært, at gå, så efter lidt tids tænken over det, satte hun sig op af et hegn med en irriteret, dybt frustreret grimasse forplantet lige i sit ansigtet. Her sad hun så. Der var et bondehus lidt længere bag hende og hun kunne høre en ged bræge bag ved sig. "Typisk. Selvfølgelig lige ved gedefolden..." mumlede hun gnavent for sig selv, da hun skævede om mod den. Den overbegloede hende, nysgerrig og hun forbandede sit dyretække langt væk. Hun magtede bare ikke geder lige nu.
"Hvad?! Lugter jeg? Ja, undskyld jeg bløder, det er ikke ligefrem fordi der er noget at gøre ved det!" hendes stemme dryppede af sarkasme og hun fnøs kort efter af geden, før lyden af nogen der gik fik hende til at vende sig. En skikkelse ikke ret langt væk. "Øøh.. Jeg snakkede ikke til geden.. Jeg er ikke kuk i låget... Eller.. Måske lidt.."

Faye Zagan - Halvdæmon - Master in the art of Sarcasm
Krystallandet