Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 06.04.2009 18:51
Lidt væk fra de største huse ligger en indhegnet park, komplet med træer, græsplæner, stier og springvand. Det er normalt overklassen, der går tur her, men det hænder at "lavere" folk bevæger sig her hen, selvom det finere selvskab ikke ser med gode øjne på det.

Den hvide forårssol giver genskær på det sort- og hvidternede bræt, og Renatika må knibe øjnene sammen for ikke at få tårer i øjnene. Hun spiller med sig selv, og ikke så få af de herskabspar, der er ude og nyde det milde vejr, vender hovederne efter vagabonden, men haster alligevel videre. Renatika er alligevel alt for fordybet i skakspillet, og med yderste koncentration bevæger hun de sorte og hvide brikker hen over deres respektive felter. Trækkene er grundigt udtænkt, det er svært at slå sig selv, hun er sin egen værste fjende. Desuden er der ikke andre, der vil spille med hende.
For et kort øjeblik lukker hun øjnene for at holde den skærende sol ude, men det er ikke kun lyset der brænder; Smerten fra det brækkede kraveben breder sig hele vejen ned i den bandageindbundne højre arm, og pigen tager sig uvilkårigt til skulderen. Gid satan havde ham, Lucifer. Han havde sagt, at det havde han allerede, men hun tror ikke på det. Med den venstre hånd rykker hun den hvide springer frem og tager sin egen løber.

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.
Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 06.04.2009 19:02
Kanismo kom løbende igennem parken og endte ved en lille sø med rapende ænder
''pokker tag hende...'' kom det fra ham da han pustede lidt efter en lang varende jagt.
han tar sig til hovedet og hviler hovedet i sin hånd, han høre vingeslag bag sig
''heh dig har jeg også ledt efter'' smiler han til Søvldjalen som lige var landet bag ham.
stille placere han sin hånd på hovedet af den og klør den stille.
efter et par strøj langs dens hals sætter han sig på en bænk bag ham og gir sig til at ordne sit sværd, det blinder ham i øjet med den skarpe sol som skinner direkte ned på det blanke, men skarpe klinge.
han polere videre og pudser det grundigt.

Sølvdjalen så ned på Kanismo, fra træet den sad i.
Den havde ikke andet at gi sig til siden den ikke kunne svømme med ænderne, så den fløj lidt væk og satte sig i et træ nær en pige som sad for sig selv med et spil igang.
Sølvdjalen studere hende grundigt.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 06.04.2009 19:28
Springeren lander med en lille, klingende lyd af træ mod sten på brættet, og pigen tager sin tid om at slippe den, udtænkende sit næste træk. Hver handling skal gennemtænkes nøje, og med det i tankerne læner hun sig let tilbage på bænken. De forskelligfarvede øjne borer sig dybt ind i dem på den usynlige modstander over for sig, og Renatika vil folde fingrene i en tænksom stilling, før hun husker at den anden hånd ikke virker.
Med et halvopgivende suk læner hun nakken bagover, og får først nu øje på søvldjalen i træet over hende, og hun studerer dyret ligeså grundigt som det studerer hende.
"Jamen goddag," pigens stemme ændrer sig til en fugls kvidren, hvorfor langt de fleste omkring hende skynder sig videre, i frygt for at blive smittet af barnets tilsyneladende sindssyge. Men de ved jo heller ikke, at dyrene forstår hende, og hun forstår dem.
"Dejligt vejr, er det ikke?" fortsætter hun sin samtale med søvldjalen, før opmærksomheden vendes tilbage mod det sort/hvide bræt, og pigen begynder af ren vane at tælle de små felter, alt imens hun tænker over hvilken brik, der nu skal rykkes. Med en bestemt bevægelse glider den sorte dronning hen over sine felter, og lægger sig i skjul bag en bonde, planlæggende et skakmat. Kongen skal dø.

((Undskyld ventetiden, min pc bestemte sig pludselig for at gå i spat og slette mit indlæg >.<))

Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 06.04.2009 19:45
Sølvdjalen ser nyshgerigt på denne pige som åbenbart kunne kvidre til ham med et hej? også forsatte hun med med at starte et emne som han kunne svare på?
''jamen det er det da'' tuede han tilbage
''lav en rokade med hvidkonge til venstre så undgår dit hvide jeg at få skakmat inden for to turer'' kom det fra Sølvdjalen, og den lendte sig lidt fremover på grenen den sad på.

Kanismo så op på det tidligere træ som Sølvdjalen havde sidet på, for at sikre sig at den ikke var fløjet igen. han så stille op på den tomme gren og lod sine øjne følge en rute hen til en pige der sad optaget af et spil skak, og i træet lidt fra hende sad sølvdjalen, med sin skinnede pragt fra solens skarpe skær.
Han rejste sig og gik stille hen ad græsset og satte sig i det nogle meter fra skakspillet og så stille på pigen som så ud til at havde nogle få smerter et sted.
derefter lagde han sig med ryggen i græsset og hovedet opad og begyndte at tænke på alverdens ting.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 06.04.2009 19:59
Renatika kan ikke lade være med at grine lidt over fuglens strategiforslag.
"Det har jeg da tænkt på," svarer hun roligt, stadig med den lyse kvidren, mens hun rykker rundt med den hvide løber, "Men det ville næsten være for simpelt."
Det vide skjorteærme skubber uheldigvis en bonde på jorden, og lidt besværet bøjer pigen sig ned for at samle den sorte brik op igen, men hendes opmærksomme blik lander på den fremmede dreng, der ser ud til at betragte hende kort. En grimasse spiller hen over hendes ansigt, og hun holder de forskelligfarvede øjne på den ukendte i hans gang over græsset. Den sorte bonde lander igen på sin plads på brættet, og Renatika fortsætter med at betragte brikkerne i sit spil.
"Nogen du kender?" spørger den lyse fuglestemme så pludselig, hentydende til drengen få meter væk. Han er den eneste i overklasseparken, der ikke er hastet videre ved synet af hende, men hvorvidt det er en god ting, har hun ikke afgjort endnu. Et sort tårn går få felter over mod sin dronning, men stopper lige tidsnok til ikke at blive fældet af de hvide springere, og Renatika betrager veltilfredst sin slagmark. Sådan burde man afgøre alle sine krige, med et skakspil. Hvid mod sort. Godt mod ondt. Men så ville man nok bare slå hinanden ihjel over hvem, der skulle være sort.

Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 06.04.2009 20:11
Sølvdjalen ser ned på Kanismo fra sin høje plads i træet.
''ja vist kender jeg ham, han er en mand som stadig prøver at skeldne mellem godt og ondt, men lider et lille overlast over det. og han følger mig'' kommer det Fra Sølvdjalen, efter dens tuen ser betænktsomt på Kanismo, ''eller var det nu omvendt?''
Den ser eftertænktsomt på skakbrættet ''sort er i mat om tre turer hvis du spiller rigtigt med hvid'' kommer det hurtigt fra den.

Kanismo ser stille op på Søvldjalen og ser at den tuder af pigen som kvidrede lige før
''hmm kunne være intresandt at se lidt nærmere på denne pige..''tænker han for sig selv, og han laver en dobbeltgænger af sig selv som ligger på græsset ved siden af ham, og går hurtigt efter i et med omgivelserne(usynlig) og lister sig lidt nærmere hende, og sætter sig på en træstol som er nogle få tre meter fra hende.
han vender blikket op til Søvldjalen og lægger pegefingeren for sin mund som et stille tegn, siden at den åbenbart kunne fælge hans bevægelser selvom han ikke var til at se.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 06.04.2009 20:24
"Altså, et menneske, ligesom alle andre," kommer det roligt fra pigen, og hun kaster et undersøgende blik på henholdsvis søvldjalen og den fremmede dreng. Skelne mellem godt og ondt, hvem gør ikke det? Men det ved det lille væsen vel ikke noget om, dyr ved som regel fra barnsben hvordan de skal opføre sig. De skal jo bare overleve, heldige asener.
"Jeg ved det," mumler hun, mens den venstre hånd danser frit hen over brættet, søgende efter den helt rigtige brik. Egentlig var det ikke helt i den retning hun havde tænkt, men muligheden er der jo, det ved hun. Hun overvejer det hele, hun har nok tid. Gid det kunne være lige sådan i den virkelige verden, ude i den rigtige krig. Men hendes temperement og personlighed trækker den anden vej; hun glemmer at tænke. Dog ikke her, i skakspillet.

"Hvorfor udspironerer du mig?"
Der er ingen tvivl om at Renatika er skarp, i hvert fald når hun er koncentreret nok. Lynhurtigt har hun bemærket den fremmedes tricks, og drejer langsomt nakken for at de efter den usynlige knægt. Hendes hjerte pumper blodet en anelse hurtigere rundt, og vejret trækkes lidt dybere. Normalt ville hun bare have angrebet, hvis nogen sneg sig op på hende, på den måde. Men kan hun klare sig med den brækkede knogle, hvis hun får forvildet sig ud i kamp?

Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 06.04.2009 21:53
Han så stille på hende og kom til syne igen sidende på stolen lidt fra hende.
''jeg undskylder dette'' kom det med en lav tone, ''men jeg blev bare lidt nysgherig da jeg så de havde kontakt med min følges ven deroppe'' kom det med en nysgerig tone og et nik op til søvldjalen.
Han læner sig fremover og klør sig lidt i håret, og et uskyldit blik mod pigen.

Sølvdjalen ser ned på Kanismo som lige var kommet til syne og så over mod hans kopi som stadig var der, den små fniste lidt over situationen
''du kantage det roligt med Kanismo han vil ikke gøre dem noget ved mindre de gør ham noget'' tuder den mod hende, og sætter af og lander bag Kanismo på ryglændet han sidder opad.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 07.04.2009 19:24
Renatika lader skakspil være skakspil, og lader i stedet blikket vandre rundt på den fremmede dreng. Jo, det er helt klart ham, der stod og betragtede hende før. Med en let bevægelse vender sig hun tilbage mod søvldjalen, og nikker bekræftende til den. Til trods for at han ikke forstår deres sprog, vil hun ikke snakke med Kanisimo til stede. Der lyder en smule skramlen fra pigens bælte, idet hun hiver små, spiselige objekter op fra en pose, og kaster dem op til søvldjalen, som tak for samtalen. Efter kort tids tænkning rykker hun løberen frem og dræber den sorte konge.
"Pas bedre på en anden gang," kommer det skumlende fra pigen, da hun rejser sig og forlader parken uden flere ord.

Kanismo Sanis

Kanismo Sanis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 184 cm

Nichols 07.04.2009 19:31
Han ser stille efter Pigen og er stadig lidt forundret over at hun opdagede ham men mere over at hun kunne tale med Sølvsjalen?
stille så han op på Sølvdjalen med et undrende blik og lod derefter sine øjne vende sig mod pigen som lige havde forladt parken, som han havde nogle få spørgsmål til men ikke nåede at stille hende.
han rejste sig med et hurtigt trin fremover og lod sig fører ud af den anden udgang af parken, han gav et tegn til Sølvdjalen at det nok var tid til at komme videre.

Sølvdjalen slugte gladeligt godbiden hun havde givet den, '' tak skal de ha frøken!'' Tuede den højt efter pigen, og fuldte Kanismo's tegn til at det var tid til at komme videre.

//out
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 13.08.2009 22:07
Det var blevet mørkere nu da solen var gået helt ned....kun et par stjerner var på himlen til at lyse parken op.
Drea kom roligt gående med sin lysende sten om halsen, den var svag i sit skær men lyste dog fint.
Hun havde været væk fra byen længe væk fra andre...men iaften ville hun prøve sig frem i nærheden af andre igen, og forhåbenlig nogle mere vendlige mennesker end dem hhun plejede at møde...
''Achillius.....hvor er du....'' hviskede hun kort mens hun satte sig på en bænk under en sterin lampe. hun satte sin bue og pile fra sig og så ned mellem sine føder.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 13.08.2009 22:17
Frem i mørket kan pludselig høres tunge skridt. Siluetten af en høj, bred skikkelse kan skimtes som den kommer nærmere Drea. Tarrak går stille imod lyden af hendes stemme, ganske genkendelig. Han havde stadigt ikke haft tid til at finde hende, så han kunne håne hende, over det nederlag hun led til ham og hans søster.
" Er det nu dig igen hva?! Kan du huske mig?" råbte han højlydt ud i natten, hendes former og stemme var nok til at han kunne genkende hende, der var ikke meget at tage fejl af.

Han gik med et koldblodigt smil over imod hende, han var ikke ude efter en anden rundte, det magtede han ikke, men mon ikke hun var godt bitter over sit nederlag, eftersom at hun en snes tid før hendes flugt havde forsikret om at hun ikke havde i sinde at flygte. Det var ynkeligt, og det skulle hun da påmindes om. Hans ansigt var koldt og intetsigende, men han lod til at være meget frisk.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 13.08.2009 22:28
Der gik et koldt gys igennem hende....ikke ham....af alle mænd ikke ham... hun så skræmt op imod stemmen.
Hurtigt greb hun sin bue og pile og løb væk fra lyset i en fin fart, stenen havde hun stoppet ned under sin trøje så den ikke skulle afsløre hende. Hun stoppede ved et træ nogle tyve meter væk og lagde en pil for buen.

''HVAD VIL DU!'' råbte hun halvskræmt fra sit skjul hvilket nok ikke lige var det klogeste af hende.
Hendes hjerte bankede hårdt da hun jo var bange for Tarak. Hun vidste godt hvad han var istand til, især når han var vred.....det endte jo med en halv smadret kro sidste gang.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 13.08.2009 22:41
" Hvad jeg vil?! Det går an på mange ting! Kom frem hore unge... Græd nu ikke for tidligt" Råbte han nedladende, og kunne vanskeligt følge hende bevæge sig i mørket. Han var godt udhvillet efter mange uger næsten uden søvn, og havde fået masser af føde, så han kunne faktisk ikke være stillet bedre. Hans mørkegrå øjne farede fra side til side som han fulgte hende. Det var da et stykke tid siden at han havde mødt hende. Siden deres sidste møde så han på hende som værende en kujon, en kryster, en hvis liv ikke var mere værd end en sølle hund.

Han kunne høre på hendes rystende stemme at hun var bange. Han fik pisken til at slå en gang i hjorden så det gav et hårdt smæld. Lad så den satans krystal fims komme, så kan jeg jo altid tage mig af hende bagefter.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 13.08.2009 22:56
Drea trak et skridt tilbage da hun så en hurtig bevægelse samtidig med en skinde, det måtte være pisken...sidst flænsede den næsten hendes mave skind væk, hun havde stadig et snoet ar fra den.
hvis jeg rammer rigtigt er det hurtigt overstået.... Forsigtigt trak hun pilen tilbage i bue strængen og sigtede hen imod den svage skikkelse som viste Tarak. men hvis jeg misser.....så er jeg på den....
''nesca darfun'' hviskede hun svagt hvilket fik pile fjerene til at lyse svagt, hun slap den og pilen fløj med en ekstrem fart (mere end 300km i timen) imod Tarak(?) om den ramte ham vidste hun ikke.

I et hurtigt spring greb hun fat i grenen over hende og svang sig op i det, bladene skjulte hende fint heroppe men Tarak var ikke til at se.

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 13.08.2009 23:12
Han så hvordan hun lavede en eller anden bevægelse som skulle vise sig at være en pil hun lagde på buen. Han nåede kun lige at høre bue strengen der blev trukket tilbage før at han kunne regne ud, af hun sigtede på ham. Lysglimtet var det sidste Tarrak nåede at registrere før at pilen fløg ualmindelig hurtigt gennen luften og skar sig igennen hans nederste del af torso. Han gav et lydløst smertestøn fra sig, inden at pilen borrede sig ud på den anden side, nede ved lenden, og han faldt med det samme til hjorden, på ryggen. Han havde overhoved ikke registreret hvad der havde ramt ham. Pisken nærmere betegnet som hans hale lå og vred sig og slog små rystende slag i hjorden. Hele hans nervesystem var forbundet til pisken, hvad der gjorde at han ikke følte så meget smerte, ved mindre at man gjorde skade på pisken, men aligevel kunne det da godt mærkes, og såret var ægte nok.

Det eneste der brød tavsheden var piskens slag mod hjorden og pilen der næsten lydløst borede sig ned i hjorden længere bag Tarrak, som tilsynelande var uskadeliggjort, ivertifald var det kun hans pisk der indikerede at han stadig var i live. Blod begyndte at vælte udaf såret, pilen havde ramt adskillige blodkar, men ingen pulsårer. Aligevel ville man betegne sådan et sår som kritisk. Tarrak lod til at være bevidstløs, men var nu alt andet end bevistløs, nu afventede han bare. og som piskens slag aftog naturligt, rørte han overhoved ikke på sig.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 13.08.2009 23:26
Drea hørte måløs til da hun hørte Tarak falde til jorden, ramte jeg...? Hun holdte på vejret og gled stille ned fra træet's stamme, hune tog sin sten frem så hun kunne se lidt. Piskens slag mod jorden gjorde Drea nervøs, hun ville ikke fanges af den igen da smerten var ulidgelig som hun husker den.

''Er du vågen...?'' kom det hviskende fra Drea med en chokeret tone. Hun gik i en bue rundt om Tarak og stødte forden på en genstand, hun samlede den op og så at det var en vinflaske som muligvis en dranker havde glemt.
Hun kastede med underhånden flasken hen imod Tarak for at se om der var liv i ham.

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 13.08.2009 23:42
Idé flasken fløg i luften gjorde pisken et skarpt sving og greb fat om flasken. Den stammede i et kort sekund, ualmindeligt hårdt om flasten som sprang i en hårrejsende lyd. Tarrak slog i flammer og blev efterladt kulsort med rødglødende, lysende øjne. Han var rasende. " Nu er du død." Sagde han med en hård og skarp stemme og et blik der udtrykte det samme som hans stemme. Vrede,Raseri og ikke mindst kampgejst. Han var i så god tilstand at han dårligt kunne mærke at han var i sin metal form, og at hans vægt lige var blevet forvandlet fra 110 til 440 kg.

Han rejste sig hurtigt og greb fat om hans pisk. Hans frie arm forsvandt langtsomt, tilgengæld blev hans pisk længere og længere. Den farede imod silueten af Drea, skærende igennem nattens kolde luft. Den svang sig tilbage og forsøgte så at lave et hårdt piskesmæld rettet imod Dreas hænder, hvor hun holdte stenen. Samtidig gik han skridt for skridt imod hende, hvis hun løb ville pisken følge efter hende, og blot mere af hans krop ville blive lagt til side, til at forlænge piskens længde.

" Giv bare op...!" Råbte han. Der hvor pilen var gået igennem kunne ses et lille aflangt hul, der gik hele vejen igennem hans krop. var der noget der kunne gøre ham vred, andet end hvis man rørte hans hale, var det at skade ham i kød og blod.
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 13.08.2009 23:56
Drea sprang bagud og løb hen imod et træ som hun løb op af og satte sig i trækronen. hvad har jeg gjort....hvad har jeg gjort..! hjertet bankede hårdt og krystallen lyste op da hun havde glemt at lægge den ind under sin trøje. Hun så skræmt ned på Tarak som nu havde lavet sin transformation til den metal ting! Golemen klarede sig fint sidste gang imod ham... måske?

Drea holdte hårdt om stenen og glemte den hårdt mellem sine fingre, lyset blev stærkere og stærkere men der var noget vej endnu
''HVORFOR DØR DU IKKE BARE!!!'' råbte hun vredt ned imod ham da lyset jo allerede havde afsløret hende.

Tarrak

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 15:21
Tarraks lysende øjne skar igennem natten som to frygtindgydende øjne fra et vildt rovdyr. Hans hale snoede sig tilbage til sin normale evne idé han trak den tilbage, og han var nu pludselig hel igen, men stadig i sin form.
" Dør?! Du kan ikke dræbe mig din kujoniske lille snotvalp! Du ved jo dårligt nok hvad jeg er istand til! Jeg knuser dig som en lille orm, hvis jeg da ikke kan finde på en bedre ide, såsom at lade dig blive ædt af vilde hunde!" Råbte han højt med sin skarpe stemme og slog en hård latter op.

Han satte i løb imod træet med en hurtig fart, grundet hans vægt, og forsøgte i et frontalt stød at tonse ind i træet og slå den op med rødder, med hans enorme styrke som han havde som evne. Han havde intet medlidenhed eller godsindet tilbage til denne Drea. At såre ham så kraftigt som hun havde gjort var et nederlag i sig selv. Træet gav hårdt efter sig da han stødte ind i det, hvor hans krop lavede et solidt aftryk ind i den fugtede bark. Træet blev slået skævt og faldt da langtsomt og så hurtigt ned imod hjorden, men med tid nok til at Drea kunne nå at lave enten et udfald, eller også hoppe af træet. Hans pisk farede i det samme imod hendes højre arm, i håb om at kunne svinges nådeløst omkring den, og fange hende i hans greb.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 4 | I dag: 13