Iblandt de utallige ruiner..

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 13:38
han grinte pludselig højlydt og på en meget kynisk måde.
"mig nyde et kys? lille ven dog, jeg kan ikke føle noget andet en glæde ved at have magt!" svarede han igen og lod sine arme ligge sig over kors.
"det er ved at blive kedeligt og jeg bliver ikke just mæt ved bare at kigge på, så lad os få startet festen!" sagde han efterfulgt af endnu et grin.
Han hoppede så ned igen og stoppede op ide han lukkede sine øjne og samlede sine hænder foran sig og der blev så kort stille ide han slet ikke rørte på sig.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 13:44
Det giver et lille sæt i Demos, da Shadow pludselig springer ned fra muren. Men eftersom han ikke ser ud til at vil gøre mere, slapper han straks mere af igen. Shadow står jo bare dér uden at gøre noget som helst. Han rører ikke engang på sig.
Demos sidder stille i lidt tid og stirrer undersøgende på ham, men da det ikke lader til, at der vil ske mere, glider et skævt smil henover hans læber. Ikke noget glad smil. Mere sådan et drillende smil, som man meget hurtigt kan blive enormt træt af at se på.
"Gik du i stå, hva'?" spørger han.
Han placerer sine arme bag nakken og læner sig let tilbage på muren. Han sender et kort sideblik hen imod Murizz, men vender hurtigt blikket over imod Shadow igen, da han gerne vil se, hvad fyren har tænkt sig at gøre. Indtil videre står han jo bare stille.
Demos Mbizi - dreng fra havfolket.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 13:50
Murizz rejser sig straks op igen, da Shadow hopper ned fra muren. Han har hele tiden haft blikket på ham, uden at blinke en eneste gang. Han lægger så hovedet let på skrå, mens han bare betragter Shadow, der nu bare står. Han smiler svagt, skævt, og ved egentlig ikke rigtig hvad han skal gøre.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 13:54
han åbner så øjnene igen og får så igen endnu et kynisk smil frem på læberne ide han så får sine arme til at lave en virkel og han tager armende ned langs siden igen, men den ene forbliver ud til hans venstre side.
Der kom så noget sort op fra jorden som lignede en skygge og han hævede hånden så den blev støre, faktisk på størelse med ham og den begyndte så at danne en person og det endte så med der var 2 af shadow.
"nej jeg skulle bare samle enagi til at lave en skyggeklon" svarede han roligt til demos.
Klonen farede så imod Murizz og slog ud efter ham, mens han selv roligt gik imod Demos med et roligt blik.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 13:59
Demos spærrer øjnene let op da han ser, hvordan skyggen pludselig dukker frem fra jorden. Han må dog ånde lettet op da han ser, at klonen styrer den modsatte vej end ham selv, nemlig hen imod Murizz. Til gengæld går det så lidt efter op for ham, at den rigtige Shadow er på vej hen imod ham.
"Gå væk med dig!" siger han med en smule uro i stemmen, som han ikke helt kan skjule.
Han vifter med hånden af ham som en det er en kat eller et andet lille dyr, som han prøver på at jage væk, selvom han godt ved, at det nok ikke hjælper spor.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 14:02
Murizz får kun et endnu mere skræmt blik i øjnene, da han ser skyggeklonen, og han spærre kort øjnene op, da den styrter mod ham. Han springer nærmest til siden, for at undvige klonens slag, og i stedet falder ned ned at ligge på jorden med et bump. Han vender så hurtigt blikket mod klonen. Han ser bare på den med store øjne.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 14:07
Klonen sætter sig hurtigt ned oven på murizz og har blikket rettet imod hans øjne og den begynder så at slå løs på ham (ok?)
Shadow har stadig blikket mod demos og det rykker sig ikke ud af flængen, heller ikke efter demos har sagt noget, faktisk bliver hans smil bare støre og han hopper så imod Demos og forsøger også at slå ud efter ham.
"hvis du siger at du er så stærk, så vis mig hvor god du er Demos!" sagde han i en høj tone og håbede virkelig at ramme ham.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 14:12
"Jaja, det skal jeg nok," siger han ironisk.
Han når dog at undvige slaget, for et eller andet sted var han jo forberedt på, at det ville komme.
Han springer let til siden for at undgå Shadows næve og drejer rundt en halv omgang, så han stadig har front mod ham. Et øjeblik står han helt stille med hænderne knyttede ned langs siden uden at have nogen som helst anelse om, hvad han skal gøre. Han står bare og stirre lige frem for sig.
Han får dog hurtigt bestemt sig til, at han i hvert fald ikke bare skal stå dér og glo. I stedet springer han frem imod Shadow i et forsøg på at slå ud efter ham med begge sine hænder. Det vil nok ikke være nok kun at bruge en hånd, eftersom han i forvejen er så svag.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 14:18
Et kort piv kommer fra ham, og han holder, af ren refleks, begge sine arme foran sit ansigt, så klonen egentlig kun vil ramme hans arme.. og egentlig alle andre steder end hans ansigt. Alt imens han ligger og vrider sig vildt, for at komme fri.
"Stop!" kommer det kort fra ham. Nogle enkelte gange kommer der et gisp fra ham.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 14:23
Shadow parerede Demos'es slag, men får dog en af de to slag i hovedet og træder lidt tilbage.
Han tager sig lidt til kinden og smiler atter igen.
"nå så du kan altså godt finde ud af at slå bare lidt hårdt, jeg er inponeret" sagde han og hoppede så imod ham igen og lige da han var midt i luften fik han sin le frem i hånden, som han så hukkede imod Demos i et stort slag.
Klonen stoppede kort op ide den prøvede at fjerne hans hænder væk og den lænte sig frem imod Murizz ide den så forsøgte at bide ham i halsen.
Hvis klonen nåede at få fat i hans hals ville den suge blod til sig. (ok?)
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 14:27
Demos smiler skævt.
"Ja, jeg er dygtig," når han lige at sige, før leen kommer glidende gennem luften med kurs direkte imod ham.
Han når ikke engang at tænke over, hvordan han bedst kan undvige den. Det eneste han kan gøre, er at lade sig vælte bagover. Den strejfer hans kind lige før han falder til jorden. Uheldigvis falder han lige ned i en masse stenstumper fra den gamle ruin, så man kan ikke sige, at han ligefrem lander blødt.
Han får dog hurtigt sat sig op igen og giver sig til at gnide sin kind med hånden. Blodet siler ud fra det aflange sår som leen gav ham.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 14:34
Han forsøger stærkt ikke at give efter, da han/den prøver at fjerne hans hænder, dog uden held, og et lavt skrig kommer fra ham, da den bider sig fast i hans hals. Han kniber kort øjnene sammen, lægger så hænderne på klonens skuldre og forsøger at skubbe den væk, mens han fortsat vrider sig svagt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 15:00
Klonen får samlet lidt blod, før den bliver skubbet væk og lander nu inde i et træ, den væsser kort og er så ved at forsvinde, men den flygter så hen til Shadow, hvor den forsvinder ind i ham og han får så det blod som klonen havde fået, videre rundt i hans krop så hans hud fik lidt mere kulør.
Han når ikke at sige mere da han fik øje på demos'es blod.
"b...b..blod..." han stopper op og har blikket rettet ned imod jorden, let begyndte han at ryste svagt i kroppen og fik nu et stort smil på læben ide han begyndte at grine meget højt og fik nu et spykopatisk blik i ansigtet.
Det smukke syn og den dejlige duft af blod, det gjorde ham helt sindsyg.
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 15:07
Demos skubber sig så langt bagud som han overhovedet kan komme, da han får øje på det sindssyge blik i Shadows øjne. Han har allerede set dét ansigtsudtryk en gang før, og det der skete efterfølgende var ikke ligefrem noget godt.
Han fortsætter med en kravle baglæns væk fra ham men kommer dog ikke særlig langt, før hans ryg dunker ind i muren. Han rejser sig forsigtigt op, stadig lænet op af muren med fingrene stoppet ind i alle murens revner, bare for at holde fast i et eller andet, og med blikket stift rettet imod Shadow. Man kan tydeligt se på hans ansigtsudtryk, at han er rædselsslagen.

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 15.05.2009 15:13
Murizz tager sig hurtigt til halsen, rejser sig så langsomt op og skæver mod Shadow, for lige at se om klonen kommer hen mod ham igen. Da den ikke gør, vender han ryggen til og forsvinder hurtigt derfra.

//Out

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 15.05.2009 15:18
han stod og kiggede længe på demos ide han så hurtigt fangede Murizz ud af øjenkrogen, næ nej så let slipper du ikke væk.
Dog ville han have gået efter demos, men han ville heller ikke have murizz stak af så han satte i løb efter ham og væk var han også

//out
Demos T. Mbizi

Demos T. Mbizi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 169 cm

Demos 15.05.2009 15:20
Demos får rejst sig op og forsvinder også selv derfra.

//Out

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 23.05.2009 17:08
Aldrig.. aldrig mere tilbage.. hvor.. ydmygende!
Min hånd glider ind foran ansigtet, dels for at stryge en hårlok væk, dels for at skjule mit ansigt. Lukke verden ude..Hvis jeg bare gemmer mig her ude, med lukkede øjne så.. Nej det ville stadig være sket.
Klipperne tåner sig omkring mig, i mystiske former; de fleste plejer at træne her.
Jeg bider mig i læben, og ser op på vandet uden rigtig at se det. "Ihh!" udbryder jeg og ligger mig tilbage, med hænderne for ansigtet. "hvorfor" brummer jeg og skubber håret væk, så det flyder i en vifte ud på sten.
ubehageligt, vender jeg mig om på siden, og tegner med en finger på stenen. "det er fint," udånder jeg rødmende.
" ja.. det er fint.. helt fint " siger jeg og sætter mig med et sæt. jeg slår armene om mig, og trækker benene til mig. Hvem narer jeg? gud, jeg vil aldrig kunne se ham i øjnene igen! hvorfor skulle han komme tilbage?.. Vender mig lidt igen, utålmodigt? eller bare nervøst.. hvorfor kan jeg ikke sidde stille?
Han hører ikke til her.. Nej, han høre vist mere til her, end jeg gør. åh gud.. find ud af det.. Jeg er tilbage i sidene stilling, med bukkede ben og albuerne hvilende på knæene, men mit hoved hviler i hænderne. Jeg stryer håret tilbage.. måske er han allerede taget hjem? neeej... jeg bider mig i læben. "nej.. "
Meg

Meg

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Meg 23.05.2009 17:33
(Sorry, blev lidt forsinket :( )

Meg står på en af ruinerne, og ser på Jane. Hun sidder og vrider sig og snakker med sig selv? Meg er lige ved at grine lidt.
"Så kommer man hjem, og så skal man bruge halvdelen af dagen, på at finde dig.. Jeg troede du havde savnet mig " siger Meg og griner mens hun springer ned på den anden ruin.
Det er et lidt dumt sted, for folk træner her og hun kunne komme tilskade.
Meg bumber ned ved siden af jane, og smiler skævt af hende. Men hun kan se at noget bekymre Jane.
"hvad så gamle tøs, hvad er der galt ?" Spørg hun og ligger hoved på skrå, og tager et par usynlige briller ned på næsen.
" Just tell me.. "
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 23.05.2009 17:39
( Det er okay ;D Skal bare snart gå .. oÓ )

Jeg gisper og vender rundt. " Hah,, Så du ikke jeg krydsede fingre? " Siger jeg uskyldigt og ligger hoved på skrå. Slår endelig hul på boblen, og griner. Knuden i min mave løsnes lidt og tingene kommer på afstand.
Glider over i skræderstilling, og ser på Meg. Lyset kommer bag hende, og lyser hende op i et engleagtigt lys. Hvilket passer meget godt med at Meg altid har svarene. Jeg skubber håret lidt væk, og rækker tunge af hendes spørgsmål.
" Ehm! så gammel er jeg heller ikke. " Siger jeg undvigende, og griner af hendes brille trick. " Neej.. ikke brillerne! " jeg purre op i håret og ligger armene om mine ben. Lidt beskytter agtigt.
Jeg vrider mig lidt, og begynder så at fortælle, men mange stop med pinlige udbrud. " Åh.. ja.. så løb jeg "
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Mong, Krystal , Echo, Lux
Lige nu: 5 | I dag: 12