Iblandt de utallige ruiner..

Mark Stør West

Mark Stør West

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 182 cm

Yin 29.08.2008 16:04
Mark kommer lansomt gående.
Et smil breder sig over hans læber, da han får øje på Eaz's lange sorte hår.
Det var aldrig til at tage fejl af, og efter hånden havde han jo også set Eaz mange gange.
"Hej" mumler han utydligt, og så lavt at man skulle have utrolig god hørelse for at kunne forstå hvad han siger.
Eaz

Eaz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Eaz 29.08.2008 16:07
Eaz hører ham ikke, men bemærker godt, at der er andre til stede.
Hun ser sig kort over skulderen, og da hun ser Mark, lysner hendes ansigt en smule op.
"Hej!" Siger hun, med et lille smil, før hun vender sig imod ham.
Hun følger ham kort med øjnene, mens hun træder et skridt hen imod ham.
"Fik du.. arbejdet, sidst?"

Fundet på DA.
~ Af hersker racen Soleil ~
Eaz Contessa Soleil
Mark Stør West

Mark Stør West

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 182 cm

Yin 29.08.2008 16:14
Mark smiler, da han tror hun lagde mærke til hans tilstedeværelse ordi han mumlede hej.
"En smule, jeg fik gjordt en smule rent" siger han og går stille nærmere Eaz.
"Fik du badet?" spørger han, men ved godt det er lidt personligt, og mærkeligt spørgsmål.
Han spurgte også kun fordi han altid kom til at sige noget dumt når de ikke vidste hvad de skulle snake om.
Eaz

Eaz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Eaz 29.08.2008 16:18
Eaz så kort ned i jorden, men rystede så på hovedet.
"Njaeh.. Ikke mere, end det, da du også var der." Et skævt smil dukkede frem på hendes læber.
Hun havde jo fundet ud af, at han ikke brød sig om letpåklædte piger, men han var vel bare genert? Genert og sød, som han plejede.
Hun smilede lidt, og lukkede derefter kort øjnene. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, så hun forbød sig selv at åbne munden.

Fundet på DA.
Eaz Contessa Soleil
Mark Stør West

Mark Stør West

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 182 cm

Yin 29.08.2008 16:31
"Ja det kan man vel godt forst... Næ det kan jeg ikke... okay, det var da ærgeligt", da han siger 'næ det kan jeg ikke' er det en smule lavere, for det er mest ment til ham selv.
Han sætte sig ned og igger op på Eaz, det smukkeste menneske han kendte.
Eaz

Eaz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Eaz 29.08.2008 16:33
Eaz smiler let ned til ham, før hun også sætter sig ned.
Hun sætter sig i skrædderstilling, for at hvile benene lidt, mens hun betragtede den fantastiske person, som sad overfor hende.
Langsomt vipper hun lidt tilbage, før hun sætter sig ordentligt igen.
,,Sikkert ikke.." Smiler hun, måske en smule drillende.

Fundet på DA.
Eaz Contessa Soleil
Mark Stør West

Mark Stør West

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 182 cm

Yin 29.08.2008 16:45
Mark begynder at grine lavt, og smiler muntert.
Han var virkelig glad for igen at se Eaz igen, selvom det ikke var længesiden de sidst havde set hinanden.
Eaz

Eaz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Eaz 29.08.2008 16:50
Eaz griner ikke, men smiler blot muntert.
Han var som en humørbombe, men det var ikke noget nyt.
"Jeg er ked af det, men jeg må altså gå nu.." Hun plantede et tøvende kys på hans kind, før hun forsvandt derfra.
(Jeg må smutte ,____,)

Fundet på DA.
Eaz Contessa Soleil
Mark Stør West

Mark Stør West

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 182 cm

Yin 29.08.2008 16:58
Da Eaz var gået sprang Mark op og begyndte at råbe: "Yes!".
Han elsker at mærke Eaz bløber læber mod sin kind, det var som at omme i den synene himmel.
Mens han jubler går han iigen.

OUt//
Angel

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 28.01.2009 20:36
Hun lå i det stillestående vand, i sin funde længde, hvilket var rimeligt langt. Hendes fod daskede til en ruin, rasten af hendes krop hvilte på ruinerne, og alger og mos havde farvet hendes underarm grøn. Hendes hud var begyndt at rynke, hvilket tydede på at hun havde ligget i vandet nogle timer. Hendes korte pjuskede hår var begyndt at krølle, men lige over panden lå det stivnet i blod. Hun var slank, lidt som en person der havde spist for lidt og vokset for meget.
Det var Angel.
Nu når mørket havde lagt sig, var nattedyrene begyndt at komme frem. Langt væk kunne hun høre dem og ved et skrig af en ugle, kom hun til bevidsheden. Det blev med et host, hun satte sig op og sputtede ud med vand og hev efter vejret. Så kom smerte tårene frem i hendes øjne, det var som om hendes hoved var blevet splittet i to. Men da hun mærkede efter var det ikke tilfældet, langsomt kom hendes syn og hun rejste sig fortumlet, gled på de glatte sten og ruiner og forstod at hun var på stranden. Der var lys fra byen, måske lidt for meget? det røg også. Brand tænkte hun og så først nu ligene på stranden. Byen måtte være i oprør.
Endnu et host for at få det sidste vand ud af lungerne, hun knytter hænderne ind til sig og bøjer sig forover. Vand, slim og blod glider ned på sandet, og hendes øjne bliver store.
Hun ser ned af sig selv, ud fra trøjen er der to forhøjninger. Hun glider hænderne ned over sine bryster og så op til sit hår. Hun vakler ned til vandet og ser sit spejlbillede, det var hende igen.
Fortiden var grumset men det var hende.

Angel
Angel

Angel

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Kaisa 28.01.2009 20:51
"Ha! " griner hun kort, og bliver helt lettet over sin egen hæse stemme. Hun ligger hænderne i lommerne på den sorte jakke, det blæser lidt i den og hun snuser dybt ind. Roen har lagt sig over hende igen og et skævt, kækt smil viser sig på hendes læber.
Hun er fyldt med spørgsmål, men hendes hukommelse kan ikke svare på nogen af dem. For at få fred skuber hun det væk og vender sig mod ligene. Det er folk fra byen, arbejdere, deres ejendele er spredt ud over det hele. Hun går forbi dem og ser mod byen. Den er stadig i brand, og ilden har bredt sig.. Hun stryer håret væk og mærker igen der stivnede blod, og skær en grimasse. Smerten er dunklende i hendes hoved og hun ser rundt, basinerne eller hospitalshuset? Men nysgerigheden får hende til at vælge noget andet.. byen.. noget info om hvad der foregår.. Hun går vaklende af sted i ly af mørket.

Angel
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 21.03.2009 12:28
Langsomt kom jeg gående med min yndige datters hånd i min. Vi gik ind imellem alle bygningerne.
"Det var faktisk her jeg mødte din far, Alitja" sagde jeg og smilede kærligt til hende. Sorgerne fra min afdøde mand var efterhånden forsvundet. Jeg savnede ham ikke på samme måde, og at Lyon var væk, var blevet accepteret i mit hoved. Alitja havde hørt meget om ham, og huskede kun selv små minder af ham. Hun savnede ham ikke som sådan. Det gav hun hvert fald ikke udtryk for.
"Moor... hvor så i hinanden først ?" sagde hun og kiggede efter et godt romantisk sted for et ungt par at finde sammen.
"Lige derovre" sagde jeg og pejede over på en høj mur, som var megt faldefærdig. "Jeg sad deroppe og slappede af. Eller for at være ærlig. Så var jeg nok mere ked af, at jeg havde mistet min første kærlighed. Men så kom din far, og han slå benen væk under mig. Din far fik mit hjerte." sagde jeg og løftede hånden, så det kom en istrappe op til den høje mur, hvor mødet havde taget sted. Alitja og jeg gik op af trappen og satte os på muren.
Hun smilede og ventede afventende på at høre mere. Men jeg ville umuligt være en dårlig mor, og fortælle om faderens dårlige behandling af mig til sidst, og hvordan jeg bedragede ham med en anden.. to gange.
I stedet for tog jeg Alitja op på mit skød, og kyssede hende på kinden og smilede.
"Ja... dengang med vores forelskelse var fantastisk. Den førte til det mirakel, som jeg sidder med i mine arme nu."

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Base http://www.shouri.com.ar
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 21.03.2009 12:41
Vanessa strejfede rundt imellem alle ruinerne - for en gangs skyld var det ikke i sin foretrukne katteskikkelse, men som den Vanessa folk plejede at kende. Det ibenholtssorte hår skinnede svagt i det vage sollys, der nåede igennem de ellers dominerende skyer, som lod til at hænge konstant på Krystallandets himmel for tiden. Hun gik balancegang på den selvsamme mur, Snodria og Alitja sad på - lidt uopmærksom på faktum, at der var andre mennesker - og endnu mere på at det faktisk var Snodria, som hun egentlig havde betragtet som en ven dengang før hun tog afsted.
It's not about what we did,
which wrongs blur our past
- it's about how much we love.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 21.03.2009 13:15
Alitja rejste sig hurtigt og løb ind over muren over imod det velkendte ansigt. Imens råbte jeg; "Pas på Alictja! DU kan jo falde ned af muren."
Så fik jeg øje på personen, og rejste mig op fra muren og smilede til Vanessa.
"Goddag med ven." sagde jeg varmt og smilede til hende.

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 21.03.2009 13:50
Alitjas løben imod hende vækkede Vanessa en del fra sin egen lille tranceagtige verden. Hun smilede ved gensynet af den lille sorthårede pige - ligheden til Snodria og Lyon var endnu større end sidst hun så hende. Snodrias stemme indhentede hende før hendes tankestrøm gjorde, og et endnu større smil lyste op i Vanessas ansigt.
"Alitja! Hvor er du dog blevet stor!" udbrød Vanessa da Alitja kom tæt nok på, til at hun kunne høre ordene. "Snodria, hvor er det godt at se dig!"
Gensynet med de to venner gjorde smilet nærmest permanent. Hun havde helt glemt, at Krystallandet ikke kun var et mørkt sted nu.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 21.03.2009 14:21
Alitja blev utrolig glad for at blive genkendt og omfavnede vanessa, da hun så nåede hen til hende.
"Ja jeg er!!" sagde den lille pige, med den højeste muntre og søde tone.
Jeg rejste mig op, børstede lidt jord af min kjole og gik over imod dem.
"Vansessa, kære Vanessa. Hvor er det dejligt at se dig igen."

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 21.03.2009 14:40
Vanessa tog fat under Alitja da hun blev omfavnet. I et svuptag endte den lille pige i armene på hende, og Vanessa gik adræt et par skridt tættere imod Snodria.
"Ja, det er da ved at være noget tid siden. Hvordan går det med dig?" spurgte hun med et kærligt smil, for så at løfte lidt mere op i Alitja, så hun kunne sidde på hendes hofte.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 21.03.2009 16:49
Alitja nød nærværet til den kære ven, og lagde hovedet ind til Vanesse. Dette syn fik mig til at smile eget stort. Et smil fuld af varme og kærlighed.
"Vi har det godt. Vi lever et helt okay liv nu. Det er hvert fald værd at leve nu med hende i mit liv." sagde jeg og nussede min lille pige på kinden. Synes af de to samnen gjorde mig glad. Alitja behøvede ingen far, fordi hun havde så mange mennesker, som holdt af hende.

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
Vanessa Nanaluke

Vanessa Nanaluke

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Vanessa 21.03.2009 16:54
Vanessas smil blev endnu gladere, da Snodria sagde, at de havde det godt. Det virkede jo også sådan. "Hvad er der sket, imens jeg har været væk?" spurgte hun så, lagde hovedet lidt på skrå. Hun kunne jo godt finde ud af det selv, men både af respekt for Snodrias personlige erindringer og sin egen samvittighed lod hun være med at rode rundt i venindens sind efter minder, nu hvor hun egentlig havde formået at holde barrikaderne oppe i et stykke tid.
Snodria

Snodria

Krystalisianer

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Snodria 21.03.2009 17:03
"Med hensyn til mig liv, eller krystallandet generelt?" spurgte jeg høfligt, så jeg forstod hendes spørgsmål. "Hvis det er krystallandet generelt, så kan jeg faktisk kke sige så meget. Forstår du... Alitja og jeg holdt os.. en del for os selv." Jeg kiggede kort væk ud mod havet. Et svagt suk lød fra mig.
"Det er altså lidt kedeligt.." sagde Alitja svagt og lavede et surt ansigt.
"Alitja.." mit blik gled tilbage på min lille pige, og jeg skulle til at forklarer, men hun kom mig i forkøbet, da hun allerede kendte svaret: "Jeg ved det godt mor. Vi skulle være os selv lidt. Kun os to. jeg ved det mor." sagde den lille pige med en trist mine.
"... Du taler af kloge ord, min skat." Sagde jeg og sendte et smil igen.
".. Psst.. det er bare, fordi mor ikke ville have Onkel Georg.." begyndte Alitja stille at hviske til Vanessa. Men det var ikke lavt nok, fordi jeg hørte det, og jeg blev vred.
"ALITJA! Det har vi vidst snakket om IKKE?" Jeg koldt en skarp tone, som ødelagde den glade stemning lidt.

Doll af mig.

Alitja. Doll af Mig
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , jack, Echo
Lige nu: 3 | I dag: 12