Et Hvidt Hus, hvor ørkenen stopper ved havet

Tezz

Tezz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 14.01.2008 00:46
Tezz kommer træt ind, hun ville lige trække noget friskt luft inden hun kom hjem, hun går ind og lægger sig og falder hurtigt i en dyb søvn...
Har født tvillingerOo

billedet fundet på photobucket..
Love is the history of a woman's life; it is an episode in man's.
~ Germaine De Stael
Tezz ligner en pige!!! hun har ladet håret gro, da hun endelig er blevet mor...
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 18:09
Viki åbner øjnene i hendes lille nye seng, som hendes far og mor havde lavet, hun trækker dynen af sig og kigger hen på hendes bror, der ligger i hans egen nye seng, hendes røde hår er en smule pjusket, og hun spekulere på hvad hun skal lave, skulle hun vække Valentin eller hendes forældre? nej! hun gik ind i stuen og gik hen i køkkenet, prøvende prøver hun at klatrer op på bordet, og lykkedes til sidst, æblerne der er på bordet, kigger hun lidt på, inden Viki kaster en på gulvet, og tager en ny op...
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 18:15
Valentin blev vækket af lyd indenfra køkkenet. Da han kun lå og snuede, skulle der meget lidt til at vække ham.
Udhvilet, og med et kært smil om læben så han sig omkring. Da han ikke kunne se sin søster, formodet han at det var hende inden i køkkenet, og lallede derfor glædeligt ind til hende.
"Søs!,, råber han triumferende, og krammer hendes ben, da det er det eneste han kan nå, da hun sidder oppe på bordet.
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 18:23
Viki sparker ham prøvende af benet,
og råber kommanderende "leg me bold!" siger hun så godt hun kan og kaster et æble ned til Valentin..
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 18:26
Valentin giver ikke så let slip på hendes ben, men nysgerrigheden driver ham.
"Bold? Hvad for bold?,, han ser på æblet og tager det op i sin hånd. Hvorefter han studere det nøje, som var det et enestående objekt der ville være revoulutionerende for menneskeligheden. Også...
"mums,, Valentin havde taget et stort stykke bid af æblet og stirre nu op på sin søster med store dådyr-øjne
"Æble,,
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 18:30
Viki kigger med knebne øjne på ham, han havde spist hendes bold! "TU! tu har spæst mit BOLT!" hun kaster endnu et æble ned til ham bare hårdere end før, "du kast tilbakke ik spiste!" kommandere hun vredt
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 18:38
Valentin så spørgende på sin søsser, med store våde øjne. Hans stemme knækker sammen, og man skulle tro at han ville tud brøle.
Men istedet hopper han op og ned og synger Viki's navn om og om igen med en glad stemme.
"Viki, Viki, Viki" han samler æblet op og kaster det tilbage til Viki
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 18:52
Viki griber æblet, og smiler stort og frækt, mens hun kaster æblet tilbage til hendes bror, hun havde fået det som hun ville havde det også var hun glad, da hun var meget stædig, og vidste hvordan hun ville havde det!
hun tager et nyt æble op fra kurven og kaster den prøvende mod døren, for at se om hendes forældre vile reagere på det, da æblet rammer døren, høres et bang fra det, da æbler ikke er helt bløde...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 18:58
Valentin ser hen på døren, hvor æblet havde ramt. Æblet var kun blevet stødt, hvilket var et held. Mika og Tezz ville ikke blive begejstret vis de så et udsmattet æble, og to små livlige unger.
Han tog fat i Viki's ben og ruskede i den. "Nej, nej, nej, nej" bliver han ved med at sige, som var han gået i selvsving.
Dog efter at havde genvundet beherskelsen, ser han søgende op på Viki. Som forventede han at hun havde en plan.
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 19:04
Viki solede sig næsten i at han regnede med hende, men hun tog det også "alvorligt", da de "afhang" af hende, hun smider alle æblerne ned på gulvet, så kunne det måske være at de skulle ud i foråret senere!
hun klatrer ned så godt hun kan, "saml bolte sammen, i bunke!" siger hun så mens hun går hen mod æblet ved døren...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 19:10
Valentin nikker, og gjorde som der blev sagt.
Han tager et æble af gangen, og finder det egenlig ret morsomt. Han begynder at tælle dem;
"En, to, tre, fire...,, mens han laller stille rundt i rummet.
"Fem...,, han ser sig om efter endnu et æble, men finder ikke flere. Et stort smil bredes på hans læber og han skynder sig over til sin søster da han havde lagt æblerne i en bunke for sig. "Søs!,, råber han mildt og krammer hende, som var hun hans bamse, og hans bamse alene!
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 19:16
Viki lader ham gøre det i et stykke tid, men ikke for længe! hun skubber ham blidt fri fra sig, "nu vi tjekke rest aff madt! å vi tenere ka kom ut!"
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 19:20
"Ser ik fler æbler,, siger han efter han havde spejdet rummet med blikket.
"Fem,, siger han, uden at det giver mening. Han smiler stort, som var det han lige havde sagt af stor betydning.
"Fem,, han pejer derefter hen på æblerne i hans bunke,
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 18.03.2008 19:26
Viki kigger ligegyldigt hen mod æblerne, men klapper ham på hovedet for at sige dygtig... hun kigger rundt i lokalet for at se om der skulle være mere mad i køkkenet, men da der ikke ser ud til at være noget, begynder hun lidt at kede sig, der skulle ske et eller andet! hun sætter sig på gulvet, mens hun spekulere på hvad hun skal...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 18.03.2008 19:30
Valentin gør ligesom sin søster og sætter sig ned ved siden af hende, men kigger blot på hende. Spændt!
Der måtte være noget, søs fandt altid på noget.

Frys
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 19.03.2008 13:15
Viki tænker, og tænker... også kommer den nye ordre i hendes hoved!
"vi gemme madt vaek! tå det ikk findte det!" hun kigger rundt i lokalet, men vor skulle de gemme dem? hmm...
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 19.03.2008 13:25
Valentin klapper ihærdigt i hænderne over hendes -for ham - meget geniale plan.
Han spejder rundt i lokalet og får så øje på pejsen. Små listige tanker danser rundt i hans hoved og han sender sin søster et lumsk blik.
Glædeligt render han over og tager to æbler, hver i sin hånd, som han forsigtigt placere i pejsen. Han betragtede lidt gemmestedet. Nah!
Det var let at se at der var æbler, så istedet gav han sig til at dække dem med asken. Det blev et værre møg, og en stor støvsky havde dannet sig over den lille dreng, som snart var helt sort. Lallet fortsatte han, med de andre æbler og gjorde tegn til sin søster at hun skulle hjælpe.
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 19.03.2008 13:32
Viki klapper i hænderne af glæde, perfekt!
hun begynder straks at hjælpe ham og snart var hun selv helt sort,
da alle æblerne er derinde, siger hun glad "vi gå indt og vaek pap!" hun smiler stort, og hun ligner en lille indianer så vild og sort hun så ud..
Valentin Tiblis

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 19.03.2008 13:49
Valentin smiler stort, de ligner begge to sorte små gøltrolde.
Han er begejstret for hendes idé og rejser sig op, tager hende i hånden og går derind.
Mika og Tezz sover utroligt nok stadig. De har bogstaveligt talt gået glip af en naturkatastrofe, som har fundet sted inde i deres stue. Men det skulle de ikke være ked af, de fik som sagt lov til at se følgerende. xD
Valentin kravlede op i deres seng, og efterlod sorte fingeraftryk. Han satte sig på sin fars mave og ruskede blidt i ham.
"Pappi, pappi? Se hva mig og søs lavet!,,
Viktoria Tiblis

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 19.03.2008 13:53
Viki går også derind, og tager fat i hendes fars hånd "pap! pap! te migt! te migt" hun smiler et hvidt smil mellem alt det sorte i hendes ansigt, det ville nok ikke blive et rart syn for forældrene!
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12