Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 21.03.2009 20:51
Viki ser på sin nedslået broder. "Så, så,, siger hun kærligt og klapper ham på hovedet, som var han en anden hund. Hun var stolt over, at han ikke gav sig til at græde, men han var som sagt den skrøbelige af de to, og skønt hendes alder, så følte hun sig forpligtet til at passe på sin tvillingebror ligegyldigt hvad.

"Kom,, opmuntrer hun og hiver ham i armen. "Op, stå,, forsigtigt hiver hun ham hen til breden. "Se,, det lille ansigt lyser op, da hun smiler stort til hendes bror, som for at give ham mere styrke.

Viki går ud på kanten af breden. Hun skæver lidt ned i det blodrøde vand, hvorefter hun rækker tunge. Ha! Det kunne ikke skræmme hende.
Så begynder hun at balancere langs breden, som var hun en line danser, med armene strakt helt ud i hver sin side, som et par stive vinger. Hun griner og skæver over til sin bror. Men i det hun gør det, glider hendes fod og hun mister balancen.
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 21.03.2009 21:03
Valentins øjne er på størrelse med tekopper, og munden står på vidt gab. Øjnene stråler af forundring. Smerten var helt glemt, og det eneste der fyldte hans tanker nu, var Viki. Hans søster var den sejeste i verden. Ingen kunne måle sig med hende. Nu hvor han tænkte over det, så fandtes der sikkert intet der var sejere end Viki. Måske hvis man talte mor og far med, men de var også højere, så det galte ikke. Nej, den sejeste var VIKI.
Valentin klapper begejstret i hænderne og rejser sig op. "Viki, Viki, Viki,, råber han og smiler stort.

Men så mister hun balancen.

"Nej!,, råber Valentin og rækker ud efter Viki med en udtrakt arm, medens han løber så hurtigt, som hans små ben kan føre ham. Det var uvist hvordan han nåede hen til hende så hurtigt, men det gjorde han. Desværre formåede han ikke at redde hende, eller ham selv for den sags skyld. Vikis hånd tager per instinkt fat i Valentins bluse og trækker dem begge ned i vandet.

Valentin mærker det kolde stads omklamrer hans krop, og tynger ham ned. Det var som om et par hænder griber fat om hans ben, og trækker ham ned i dybet. Valentin spræller som en lille fisk i vandet, men hans anstrængelser er nytteløse. Hvor var overfladen? Hvor var Viki!
Han mærker vandet glide ned i hans mave, som en stor våd slange, og pludselig gør det bare ondt alle steder. Det var som om, at nogen hev og sled i ham. Som om nogen udvidede ham. Valentin mærker noget ved hans hånd. Var det Viki? Han griber fat om Viki og trækker hende ind til sig, og får kæmpet sig op mod overfladen, med kræfter han ikke anede han havde.

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 21.03.2009 21:13
Hvad var der hændt? Det hele var gået så stærkt. Viki husker intet i tidsrummet mellem da hun ramte vandet, og da hun pludselig lå oppe på breden.

Hun vender sig om på siden, og sukker lettet. Valentin lå ved siden af hende. Pludselig slår det klik. Er han okay?
"Valentin, Valentin,, råber hun smertefuldt og rusker desperat i den livløse krop. "Oh vågn nu op!," Viki hulker og begynder at slå på ham af ren og skær hjælpeløshed. I det hun rammer ham i ansigtet giver han lyd fra sig. Hurtigt trækker hun sin hånd til munden. Han var i live!
Viki smiler, og fælder en tåre. Så forsvandt smilet, lige så pludseligt som det var kommet. "Din torsk! Din!,, hun tører sig over kinden, men i det hun gør det stopper hun sin bevægelse. Øjnene så store som tekopper, og blikket fikseret på Valentin.
"Du... Du er anderledes,,
-Jeg ved at jeg befinder mig i min egen verden! men det er ok, de kender mig her XD- fra en køleskabs magnet...

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 21.03.2009 21:22
"Av! Hold dog op, det gør ondt,,
Valentin skyder sin underlæbe ud og ser bebrejdende op på Viki. "Lad vær med at slå mig!,, piver han ynkeligt og ruller om på siden. Han får sig et chok, da hans blik møder en ung pige, der var flere år ældre end ham selv. Hvem var det? Havde han hevet den forkerte person op af floden. Åh nej, det betød at Viki stadig var dernede. Hastigt sætter han sig op, og skal til at springe i igen, da Viki begynder at kalde ham torsk. "Viki!,, udbryder han og omfavner hende. "Du er i live!,, hovedet hviler mod hendes bryst.
Hun var pludselig blevet så stiv. Blikket møder hendes og han ser spørgende på hende. "Er jeg anderledes? Hvad med dig... Du er... Du er næsten ligesom mor!,, Valentin tager fat i Vikis håndled og hiver dem begge over til breden, hvor han ligger sig på maven og betragter sit spejlbillede. "..." han var mundlam.

"Vi er blevet ældre? Hvad er der sket?,, Valentin ser over på sin søster, som om hun kendte svaret.

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 21.03.2009 21:28
Viki vidste heller ikke hvad hun skulle sige. Hvad var der at sige?
"Det må være vandet,, konstaterer hun, og lader sine fingerspidser føle omridset af hendes ansigt, og hendes krop. Det var for mærkeligt.

Så rullede panikken ind over hende, som en tidevandsbølge. "Nej, nej, nej, nej. Hvad vil mor og far sige? Åh vi får bare så meget ballade," Viki skubber sig væk fra breden og går frem og tilbage, med hænderne til hovedet. "Det her er ikke godt. Vi burde være små... Vi burde ikke være sådan her! Nu ved jeg det. Vi kan springe i igen," det var dumt. Det var sådan noget som Valentin kunne have kommet på "Nej, det duer heller ikke, tænk hvis vi blev ældre end det her,, Viki stopper op og bider i sin negl. Hendes blik går fra himlen til Valentin, som for øvrigt lignede et spørgsmålstegn. Så der var ikke meget hjælp at hente hos ham. "Okay. Vi må spørge mor og far,,

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 21.03.2009 21:31
"Eller Damia? Hun vil nok ikke blive så vred på os, ville hun?,, Valentin sidder og gynger frem og tilbage, med armene om hans ben. "Måske hun kunne hjælpe? For jeg har ikke lyst til at få skæld ud,, piver han og ligger sin kind på knæet.

Efter en lang pause, hvor de to søskende udvekslede blikke tog Valentin intiativet. Han rejste sig bestemt og tog fat i sin søster. "Kom,, beordrede han og forvandlede sig til en ræv. Han ville ikke være her længere, det var simpelthen for uhyggeligt. Ræven spurtede afsted.

//out

Viktoria Tiblis

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Tezz 21.03.2009 21:32
Viki sukkede og forvandlede sig til en ræv. Hun fulgte lydigt sin bror.

//out

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 15:25
Chi ligger trist ved blodsøen som tiger og ser ned i vandet på sit spejl billed. "hvorfor kan far dog ikke lide mig?.. jeg gør alt for at gøre ham glad, men der er bare ingenting der virker for mig.." hun lukker øjnene og der løber en tårer ned af hendes ene kind og lander i blodsøen.
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 15:43
Hauru kommer roligt gående. Som sædvanlig med blikket vendt mod jorden og hænderne i lommerne på de tætsiddende sorte bukser. Og siden det er begyndt at blive lidt varmere, render han uden skjorte.
Han når lige at hører hvad Chi siger, og tåren der falder ned i søen.
"Pas på du ikke ødelægger søen med vand," siger han kort og smiler skævt. Han kan kende Chi's tigerskikkelse på lang afstand.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 15:48
Hun hører Haurus stemme og vender hovedet mod ham. "ja morfar" siger hun forsigtigt, da hun føler hun bare gør alt galt, lige meget hvad hun efterhånden laver. "jeg vidste ikke der ville komme nogen.. jeg skal nok gå hvis du gerne vil være alene.. alle vil alligevel bare have mig væk.." siger hun trist. hun ved endnu ikke at han er blevet hendes pap far nu
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 15:55
Han ser kort væk, før han igen ser på Chi.
".... Vil du ikke nok stoppe med at kalde mig det? Jeg føler mig så ... gammel..." siger han kort og smiler svagt.
"Nej, nej.. du behøver skam ikke at gå. Jeg .. er bare ude og gå en tur. Kigge mig lidt omkring, hvilket jeg ikke har fået gjort i rimelig lang tid nu," siger han bare.
"Desuden ..... Nej, bare glem det.. Hvis du ikke allerede ved det, siger jeg det ikke. Det må Anzu fortælle dig," siger han roligt.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 15:58
"Samson har mor.. Har ikke set hende længe.." hun ser vildt trist ned og hendes øre har lagt sig tæt ned til hendes hoved. "Jo, men hvad skal jeg så kalde dig, hvis jeg ikke må kalde dig morfar?" spørger hun stille.
Hun forvandler sig til menneske og går forsigtigt hen og putter sig ind til ham. "jeg vil altså være en dreng.. så kan det være min far gider mig.. han er helt ligeglad med mig, bare fordi jeg er en pige.." græder hun nu.
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 16:10
"Hm.. så må jeg jo selv finde hende," siger han bare. Han ser lidt på hende da hun stiller sig ind til ham, hvorefter han forsigtigt lægger en arm om hende.
"Tjah, du kunne jo kalde mig Hauru... eller ... far," det sidste ord siger han rimelig stille. Da han hører hendes sidste sætning, tager han en lille flaske med noget væske i op. Dog holder han den lidt bag sig, så Chi ikke skal få øje på den.
"Vil du? Være dreng?" spørger han kort og smiler igen.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 16:14
Hun ser lidt overrasket op på ham, da han siger hun må kalde ham far. "far? men du mors far?" hun ser helt forvirret ud nu.
Hun nikker så meget, da han spørger om hun vil være en dreng. "gerne, så kan det være jeg bliver set som andet end en dum tøs, som min far ikke vil have noget at gøre med" siger hun trist.
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 16:16
Han smiler skævt.
"Nej. Din far," siger han kort og nikker let. Han tager så flasken frem, så hun kan se den.
"Jeg kan gøre dig til dreng. Men ....." han siger ikke mere, men ser bare på hende.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 16:19
Hun ser helt underlig ud nu. "min.. min far?" spørger hun så overrasket. "Er dig og mor blevet gift?!" spørger hun højt og ser helt forvirret ud i hovedet.
Hun får så øje på flasken han viser frem. "hvad er der i den?" spørger hun forsigtigt og er lidt nervøs. "hvad vil du da have til gengæld?" hun er ikke helt tryg lige nu og små knurre
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 16:24
Han nikker kort.
"Jep. Men ..! Lad vær' med at sige det til nogen. Jeg har et ry at beskytte," siger han kort. Han smiler stort.
"Drik det, og du bliver dreng," siger han roligt. Han svarer ikke rigtig på hendes spørgsmål. Han tager bare forsigtigt fat om hendes hals og kysser hende på munden. Han holder det i noget tid, før han slipper det igen.
".. Svar nok?" spørger han kort.

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 16:27
"Har du et ry? som hvad dog?" spørger hun så og ser op på ham.
Hun griber flasken, men er ved at tabe den er forskækkelse, da han pludselig tager fat om hendes hals og kysser hende. Hun ser op på ham med store øjne, mens hun prøver at komme fri. "slip mig!" hun hvæser af ham og prøver at skubbe sig fri, selvom hun godt ved han har mange flere kræfter end hun har. "Hvis det bare var det så det iorden" hun tror det kun var kysset han ville have til gengæld
(glem hans øre og hale)

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 13.04.2009 16:35
"Hm.. Som Herre .. Voldtægtsforbryder.. lidt forskelligt..," siger han bare og smiler skævt.
Efter han har kysset hende, ser han bare på hende og hæver så let det ene øjenbryn. Han tager hurtigt flasken fra hende igen.
"... Du er dummere end jeg troede," mumler han kort.
"Nej, det var ikke bare det. Tværtimod. Meget mere," siger han roligt. Han lægger en arm om hende, hiver hende så helt ind til sig, hvorefter han lader hånden glide ned om hendes r*v(?).

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 13.04.2009 16:38
"du lyder da som min rigtige far" siger hun så.
hun bliver overrasket da han pludselig tager flasken "hey, kom med den!" hun prøver at få fat i den, men står så stille ind til ham, og bliver lidt nervøs da han tager hende på r*ven. "vil du have *bib* for at jeg skal blive en dreng?" hun ser vildt mange ud, men ser så trist ned. "det vil jeg ikke.. er der ikke noget andet du hellere vil have?" spørger hun så og ser trist op på ham "vil stor set give dig alt.." siger hun knust
(glem hans øre og hale)

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0