På den brede trappe foran indgangen

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 26.06.2009 13:59
Voo så ned i jorden da hun hørte Caine råbe til hende. Hun bed sig i læben og smed brættet fra sig. Det fløj ikke så langt, men langt nok for hende. Så satte hun sig ned og tegede små tegninger i gruset ved vejen. Hun skævede op til folkene der gik forbi. Hun hørte nogle af dem mumle om hende, men hun var ikke sikker på hvad de sagde.
Efter et par minutter i solen, rejste hun sig og løb tilbage til Caine. Hun stoppede lige foran ham og pegede anklagende på ham. "Sig undskyld!" råbte hun og pegede ham ind i ansigtet. Hun var vred og det kunne tydeligt ses, da hun var rød i hele hovedet. Hun sukkede en gang før hun satte sig ved siden af ham og lagde armene over kors.
"Dumme dig," beklagede hun sig mumlende og rankte tunge af ham. "Du er en dum voksen! Og du kan sikkert ikke engang tælle til tyvehundrede."

( kort, sorry XD )
Det er ikke for at være nice, men...

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 26.06.2009 14:05
Caine kiggede ind i hendes ansigt, der var helt rødt af vrede. Han rystede på hovedet og nægtede at undskylde. For det var hende der måtte undskylde først. Det var hende der havde talt ondt om ham. Han havde jo bare truet med at vride halsen om på hendes fugl, og hvad så? Fugle døde hele tiden, folk spiste dem endda til middagsmad, så hvad forskel skulle det gøre, om han dræbte en enkelt fugl eller ej?
"Det bestemmer du ikke," sagde han bare og lagde vredt armene over kors.

Da Voodoo derefter sagde, at han sikkert ikke engang kunne tælle til tyvehundrede, lagde han også benene over kors.
"Vel kan jeg da så!" løj han.
Godt nok var han gået i stå allerede efter tre, da han skulle tælle lige før, men det kunne da være, at han var blevet bedre til at tælle nu. For nu havde han da fundet ud af, at det næste tal hed fire. Men hvad så med tallet efter det?

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 26.06.2009 14:22
Hun rakte tunge af ham og stirrede irriteret på ham. "Fint! Så tæl! Tæl-tæl-tæltæltæl!" kommanderede hun. "Bevis at du kan! Så kan jeg nemlig stole på dig, og så vil jeg undskylde. Men først når du har tælled til tyvehundrede."

Hun nikkede bekræftende for sig selv og lagde armene over kors. Hvorfor skulle han være så besværlig? Han kunne bare undskylde. Hun skævede til en mand der gik op af trappen. Manden holdt sikker afstand til de to der sad på trappen. "Den er låst!" sagde Voodoo højlydt og manden sprang nærmest op af forskrækkelse over hendes gennemtrængende stemme.
Han vendte sig imod hende og beklagede tøvende, før han gik ned og hurtigt væk. Voo satte sig i skrædderstilling og så efter ham. Derefter betragtede hun de andre mennesker der gik forbi. Hun vippede lidt med tærene og skævede til Caine, afventende for at se om han overhovedet kunne tælle. Det kunne hun nemlig selv. ... Sådan lidt, ikk' ?

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 26.06.2009 14:31
"Vel gider jeg da ej!" sagde han og rakte ligeledes tunge af hende. "Hvis du så gerne vil høre mig tælle, så må du betale for det. For jeg gider da ikke at vise mine talenter frem for alle og enhver - ligesom folkene i teateret, ikk'? De skal også have penge for at du kommer og glor på dem."
Han rakte sin ene hånd frem og gned sine fingre imod hinanden, som tegn på at hun måtte give ham sine penge eller lade være.

Han kiggede nysgerrigt på manden, der gik op af trappen for at åbne døren. Måske var han en af dem, der arbejdede i teateret? Men så skulle Voodoo selvfølgelig skræmme ham væk ved at sige, at der var låst.
"Dit kvaj! Tænk nu, hvis det var ham, der skulle låse op til teateret så vi kunne komme ind!" sagde han og kiggede efter manden. Han var allerede nået langt væk nu, men Caine kunne stadig lige ane ham imellem de andre mennesker. Manden vendte sig om for at kigge på de to på trappen, sikkert for at se, om de mon var gået deres vej så han kunne komme ind nu.
Caine sukkede og trak sine ben til sig og lagde armene rundt om dem, så han ikke fyldte ligeså meget som før.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 26.06.2009 14:48
( Jeg beklager min langsomhed D: )

Voo rankte atter tunge af ham og trak på skuldrene. "Det er bare fordi du ikke kan tælle til så meget. Du er dårlig til at tælle! Du kan slet ikke! Jeg er rigtig god til det. Men det må du bare ikke høre,"
Hun nikkede for sig selv og lagde armene over kors. "Desuden så skal jeg ikke tælle for dig, for jeg ska' da bare også have penge for det så, nåh! Masser' penge! Tyvehundrede faktisk!"
Hun rejste sig op og pegede på himlen. "Og dem vil jeg bruge på at købe en plads i teatret!" lo hun henrykt og stirrede på solen. Hun missede med øjnene og skærmede for ansigtet med hånden. "Nøj det er sørme varmt..." brummede hun udmattet. Solen jog energien ud af kroppen.

Voo så efter manden med et vurderende blik. "Nøh! Så skulle han da bare have åbnet døren!" konkluderede hun, og vendte sig imod Caine. "Så skulle han bare have sagt det! Jeg siger jo bare at der er låst, så hvis han havde en nøgle, så så så ... Så ku' han bare ha' åbnet døren, ja kan ku' så!" svarede hun igen og rakte igen igen tunge af ham. "Kvaj!"

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 26.06.2009 14:57
"Du kan jo slet ikke tælle," sagde han til hende. "For hvis du kunne, ville du ikke sige sådan! Du ved, at jeg ikke vil betale for at høre dig tælle, det er nemlig kun derfor du siger sådan. Du prøver at skjule det!"
At skjule, at han ikke kunne tælle, var egentligt det han selv havde forsøgt på. Men det behøvede hun jo ikke at få at vide. Han lagde armene over kors, ligesom hun lige havde gjort det, og rakte tunge af hende.
"Det koster altså ikke tyvehundrede at komme i teateret," sagde han. "Men du er da velkommen til at betale tyvehundrede for det, så kan jeg bare få de penge, du får tilbage igen."

Da Voodoo beklagede sig over, at det var varmt, trak han bare ligegyldigt på skuldrene.
"Hvis du ikke kan klare varmen, så kan du bare tage hjem."

Han kiggede efter manden, der var kommet op til døren, endnu engang, men han var allerede forsvundet mellem alle de andre mennesker. Pist væk var han.
"Ja, men du skræmte ham jo væk," svarede han Voodoo igen. "Måske turde han ikke sige det, fordi han blev bange for dig! Lagde du ikke mærke til, at han holdt afstand til os da han gik op ad trappen? Måske er der bare ingen i hele verden, der kan lide dig."
Han rakte igen tunge af hende.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 26.06.2009 21:22
Voo gad ikke svare ham. Hun så sig blot om og betragtede folkene der gik forbi. Han tog fejl. Det måtte han gøre.
Hun satte sig ned og stirrede ud i mængden af mennesker, der skubbede og masede, for at komme videre, i deres alt for hektiske dag. Nogle fik stjålet deres egendele i dette tumult, andre puffede bare til dem der var mindre, for at komme forbi. Den brutale og simple levemåde. Så intolerant. Så ligeglad. Så følelses-forladt og venligheds-kvælende, at man kunne sætte små mærker i panden på disse mennesker, hvorpå der stod 'Pas på! Jeg skubber dig ud foran en hestevogn, fordi mit liv drejer sig om mig, og ikke dig.'

Voo skuttede sig og trak benene op under sig. Hun skævede til Caine.
"Caine? Er du alene?" spurgte hun pludselig, ganske dystert. Spørgsmålet var lige på og hårdt, ganske seriøst med et strejf sorg; sorg over at hun selv var det. Alene i verden. Men hun ville ikke være alene, og hvis Caine var alene, så kunne de være alene sammen, og på den måde, ville de ikke være alene mere. Ingen af dem. Hun betragtede ham med sine store øjne og et ganske neutralt ansigt, der ikke viste tegn på følelser. Hun ventede på hans svar. Han ville sikkert komme med en kæk bemærkning, råbe af hende eller måske bare gå. Sådan var han jo. Men der var da intet der var så skidt, at det ikke var godt for noget, vel?

( Undskyld at jeg forsvandt ... Fødselsdags gøjl D: )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 26.06.2009 23:08
Han sad og kiggede lige ud i luften uden at ligge specielt meget mærke til alle de forskellige mennesker, der gik forbi ham og Voodoo. Det eneste, han opfattede, var de mange farver fra deres hår og beklædnings genstande og de eventuelle dyr, de havde med sig. De kunne ligeså godt have været én stor, farvestrålende flod, der bare strømmede ligegyldigt og uendeligt af sted uden noget som helst formål, og uden nogensinde at ændre sig. Ind imellem kom handelsfolk forbi, slæbende på store vogne fyldt med diverse varer. De store, tunge trævogne med de stærke heste fastspændt foran brød ligesom rytmen lidt, men ellers ændredes intet ved de forbipasserende.

Da Voodoo spurgte, om han var alene, vedblev han at stirre ud i luften uden at ofre hende et eneste blik. Svaret på spørgsmålet var vist nemt nok at finde - ja, selvfølgelig var han alene. Udover hende var der ingen andre, han havde snakket så meget med i lang tid. At alle de ting, de havde snakket om, ikke alle sammen ligefrem havde været de mest spændende ting i verden, betød ikke noget som helst.
Desuden havde han ingen familie, ligesom hun havde. Eller nogen underlige venner. Han havde faktisk aldrig nogensinde kendt sine forældre og var helt overbevist om, at han heller ikke havde nogen. Det var godt nok meget usandsynligt, at han ingen forældre havde - for hvordan skulle han ellers være blevet født? Men han kunne jo intet huske om dem, så hvordan skulle han være sikker på, at han havde en far og en mor?
”Ja,” svarede han så endelig, stadig uden at kigge på hende. Han blev ved og ved med at stirre lige ud, som om der blev vist et meget spændende teaterstykke lige foran næsen på ham, som han ikke kunne slide sine øjne væk fra.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 27.06.2009 16:56
Voodoo stirrede indgående på ham. Hun udrede sig lidt om, hvorfor han mon havde været så længe om at svare. Hvad der mon foregik inde i hans hoved, imens han blot sad og betragtede hele verden gå forbi ham. Hun sank en klump og satte sig tættere på ham. Hun så ned i jorden og sparkede hvileløst til sandet, så støvet steg op som små grågule skyer, der blæst gådefuldt væk i vinden, for blot at lande på den tørre grusvej lidt længere væk. Hun kløede sig i panden og sparkede endnu en gang, for at betragte sceneriet igen.

"Det er jeg også," sagde hun tørt og knugede hænderne sammen. Selvom hun havde påstået andet førhen, så havde hun ingen familie. Den eneste hun havde var Caine. Og Caine ville ikke engang være hendes ven. Hun klørede sig på næsen og sukkede en gang. Hun så igen på menneskerne der gik forbi. Nogle gik med hastige skridt, andre fimsede afsted og helt tredje gik i et langsomt, nærmest usynligt. Hun rynkede næsen og bed sig i læben. Hun ville gerne sige noget med, at de måske kunne være alene sammen. Så ingen af dem var alene. Hun så op på Caine med store blanke øjne. Hun knugede fingrene ned i trappen. Hun sukkede opgivende.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 27.06.2009 22:37
Han kiggede undrende på hende. Var hun også helt alene? Men hvad så med...
"Sagde du ikke lige før, at du havde dine forældre?" spurgte han.
Men så kom han i tanke om, at hun jo havde sagt, at hendes forældre arbejdede meget og aldrig var hjemme. Måske var det bare for at skjule, at hun ingen far og mor havde. Det var derfor, hun ikke kunne tage i teater med dem - for de fandtes nemlig slet ikke.
Han kløede sig lidt i nakken og kiggede tankefuldt ud på de forbipasserende. Mon hun havde nået at møde sine forældre, før de forsvandt på den ene eller anden måde - døde, blev væk eller simpelthen bare gik deres vej - hvad der nu måtte være sket? For det havde han nemlig ikke selv nået. Men på den anden side, hvis han rent faktisk havde nået at lære sine forældre at kende, så havde han nok haft et stort ar på sjælen lige nu over at være blevet væk fra dem.

Han kiggede på Voodoos blanke øjne. Hun så ud, som om hun meget gerne ville sige et eller andet, men det ville åbenbart bare ikke komme ud af munden på hende. Han undrede sig over, hvad det mon kunne være, der var så svært at få sagt.
"Hvad er der?" spurgte han så til sidst, da han ikke længere kunne holde spørgsmålet tilbage.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 12:46
Hun bed tænderne sammen og trak på skuldrene. "Altså ... Mine forældre ... De," brummede hun. Hun vriggede lidt med tærene og kvælte et nys, fra noget af støvet fra den tørre vej. Hun overvejede lidt hvorfor Caine ikke havde nogle forældre. Var det normalt at være alene? Nej det var det vel ikke. Hun kastede et blik ud på menneskemængden, og sukkede, da hun så mange voksne men også mange børn, der klamrede sig til deres forældres arme og ben. De anede ikke hvor heldige de var. Hun forsøgte at huske sine egne forældre. Et ansigt. En stemme. Hvad som helst.
"Jeg kan ikke huske dem," forklarede hun så og kløede sig i panden. "Jeg kan ikke huske noget om dem. De ... Jeg var i skoven, og ..." mumlede hun forvirret og vred sine hænder. "Det er det." afsluttede hun meget tomt og meningsløst. Hun så ned på sine fødder og sparkede hvileløst til luften. Sådan var det vel. Men hun havde jo heldigvis Caine! Sammen var de jo ikke alene.

"Men... Øhm... Caine," brummed hun og så på ham med sine store øjne, igen igen. "Du kan ikke gå rundt og være alene, så bliver du bare ked af det. Så jeg er nød til at passe på dig, ikke?" mumlede hun og smile pludselig som en lille sol. Hun nikkede for sig selv og puffede blidt til ham. "Vi må jo passe på hinanden og du skal jo ikke gå rundt og være ked af det." mumlede hun og lo.

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 14:22
Caine blinkede et par gange med øjnene, for ikke at få støvet fra vejen i øjnene.
"Jeg kan heller ikke huske mine forældre,” sagde han og trak på skuldrene som om, nåja, den slags ting skete jo.
Egentligt var det underligt, at han slet ikke kunne huske noget om sin far og mor. Ikke fordi at ting, der var sket i hans fortid, var noget, der interressede ham synderligt, men alligevel. Var han bare ekstremt dum og glemsom, siden han slet ikke kunne huske noget som helst - ikke engang bare nogle enkelte billeder eller korte film.

Da Voodoo sagde, at hun nok blev nødt til at passe på ham fordi han blev ked af at være alene, hævede han det ene øjenbryn let.
"Jeg bliver altså ikke ked af at være alene," mumlede han tvært og pustede til en tot af sit røde hår, der hang ned i hovedet på ham. For hvis han blev ked af dét, så var det da underligt, at han ikke rendte rundt og græd hele tiden.
Han lagde armene over kors, men straks derefter lidt mere op. "Der er nok større chance for, at du bliver ked af det. Du græder jo over ingen ting," grinede han og pegede på Voodoo med en bleg pegefinger.

(argh, kort D: )

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 14:51
Hun smilte roligt og nikkede bekræftende. Hun betragtede ham indgående og var meget betaget af hans røde hår. Hun havde aldrig set hår der var så rødt. Og så de mærkelige afmærkninger han havde på huden. Og så hans underlige, mørke øjne. Han var ikke helt ligesom alle andre. Og så var han utrolig stædig og havde denne massive ære, som han ikke ville bryde. Hun smilte af ham og nikkede igen.
"Nemlig! Så er du nød til at passe på mig! Fordi jeg græder heletiden. Så vi må passe på hinanden," påpegede hun med en mild latter og viftede med armene. "Fordi ... Hvis vi begge er alene, så kan vi være alene sammen og så er vi jo ikke alene mere!" lo hun og kastede sig pludselig imod ham, for at give ham et kram.
"Vi kunne blive en slags familie!" lo hun strålede som en nyfødt stjerne. Hun ville ikke være alene, og hvis hun kunne være sammen med sin bedste ven, Caine, så ville det jo bare være perfekt.

( kooort XD Og Caine er hendes bedste ved; Fortæller bare noget om hvor lidt venner hun har XD So sad )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 15:02
(Stakkels hende D: Hun må da kunne finde en bedre ven end Caine XD)

Da Voodoo kastede sig imod ham for at give ham et kram, frigav han sig som sædvanlig fra hende igen. Det var underligt, at hun blev ved med at forsøge at kramme ham, for hun fik jo ikke rigtigt noget ud af det. Han gad jo ikke at kramme med ham.
"Man kan altså ikke være alene sammen," påpegede han og rystede på hovedet med et lille smil. "Det kan man kun, når man er en person."
Hvis man var to personer, så var man bare sammen med nogen. Ikke alene sammen.

Da hun sagde, at de kunne blive en slags familie, forsvandt hans smil pludselig.
"En familie?" mumlede han spørgende og så næsten helt forskrækket ud.
Sådan en havde han aldrig haft før. Han vidste jo slet ikke noget som helst om, hvordan man skulle opføre sig overfor sin familie. Skulle man ikke tage sig af dem og hjælpe dem? Og så skulle de også have mad og et sted at sove og alle sådan nogle besværlige ting.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 15:21
Voo lo da han ikke ville krammes. Det var hun efterhånden vant til nu, men hun gav ikke op. Han skulle krammes en eller anden dag; han slap ikke så let. Hun rettede sig op og sukkede. Hun bed sig i læben og trak på skuldrene.
"Okay okay, så er vi ikke alene sammen, så er vi sammen sammen," sagde hun og smilte roligt. Hun nikkede ivrigt, og måtte tage sig til hovedet, for at undgå at blive rundtosset. Hun nikkede vidst for meget, til at det kunne være sundt. Hun knugede hænderne sammen og lo pludseligt.
"Vi kunne være en familie! Så vi passer på hinanden og umm... Så ku' vi få en hundehvalp! Og uhum... Lege sammen hver dag og læse bøger for hinanden om aftenen til laaaangt ud på natten. Og lave mad over et bål og og og... Være som en rigtig familie." lo hun og viftede med armene. Ganske henrykt. Hun rejste sig og tog hans hånd og viftede vildt med hans arm (håber jeg er ok XD)
"Ooh! Kom nu, Caine! Det kunne blive sjovt! Tror du ikke?" spurgte hun ham med store forventningsfulde øjne og et bredt smil.

( Nej det kan hun vidst ikke XD Hun kan godt lide Caine fordi han er så irriterende og led XD )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 15:31
(Hun er da underlig XD)

Caine bemærkede, at hun tog sig til hovedet efter at have nikket, og han lagde armene over kors.
"Du burde ikke hoppe så meget rundt når det er så varmt, du bliver bare rundtosset af det og får hovedpine," sagde han. Det var faktisk underligt, at hun ikke allerede havde hovedpine. Hvis det var ham, der havde hoppet så meget rundt hele dagen, så ville han da være død af hovedpine nu. Hvis det altså var muligt at dø af det. Sikkert ikke. Men han havde været syg, så.

Han kiggede på sin arm, da hun begyndte at vifte vildt med den, mens han lyttede til hvad hun sagde.
"Hvad i alverden skulle vi bruge en hundehvalp til?!" udbrød han så. "Så vil du vel også have duer og store, røde køer?"
Da hun sagde, at de kunne læse bøger for hinanden, fnøs han. "Kan du måske læse? Du er altså kun seks år gammel."
Hvis hun kunne, var hun i hvert fald klog. Eller også var det bare ham der var dum, fordi han ikke kunne. Nu hvor han tænkte over det, så kunne nogle børn faktisk læse selvom de ikke var mere end fire-fem år gamle, fordi de havde fået hjemmeundervisning af en læremester, som deres forældre havde betalt for at komme og lære børnene at læse og skrive.

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 15:41
"Jamen det er også derfor jeg ikke vil hoppe mere nu, så, nåh!" sagde hun snøvlet og pegede på ham med et grin. Hun smilte varmt og så op i himlen. Solen fik det til at sortne for hendes øjne. Hun lod tungen glide henover læberne, for at undgå at læberne tørrede ud i den varme sol. Det var somom himlen flåede al vandet ud af kroppen og jorden, og nærede sig på den. Men det var vidst noget med, at når solen havde skinnet længe, så måtte det også regne længe.
Hun vendte sig imod ham igen og smilte forsat.

"Vi kan bruge en hund som ... Øhm... Den kan aflevere breve. Så du skal lære mig at læse og skrive! Og tælle til tyvehundrede." konstaterede hun og nikkede bekræftende. Det var meget vigtigt. Og så kunne hun lære ham at opføre sig pænt. tanken fik hende til at fnise en smule. Hun så på ham med store øjne og nikkede forsat.
"Det kunne da være sjovt! Ikk'?" lo hun og så ud på folkene der passerede dem. Nogle af dem stirrede på dem, andre af dem gik bare videre, uden at skænke dem et blink. Hun overvejede lidt hvorfor voksne altid havde så meget de skulle nå. Hun betragtede ham indgående. Hvorfor kunne voksne ikke slappe af, ligesom Caine?

( Det siger du ikke XD )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 15:50
"Hunde kan altså ikke aflevere breve," sagde han sammenbidt og vælgede ikke at kommentere det med, at han kunne lære hende at læse og skrive og tælle. "Det er kun brevduer, der kan det. Hunde kan bruges til... øhm..."
Der var jo egentligt meget, sådan en hund kunne bruges til. Den kunne både være jagthund, holde vagt foran huse og slotte eller vogte får. Men nu havde de jo ingen får eller nogen som helst andre slags dyr for den sags skyld, så...
"De kan fange kaniner og andre små dyr," sagde han og nikkede bestemt. "Og så kan man spise dyrene de fanger!"

Han samlede sine ben foran sig og lagde armene rundt om dem, alt imens han kiggede nysgerrigt på Voodoo.
"Hvem ville du så sende breve til, hvis du havde en brevdur? Du sagde jo, at du var helt alene."

(koooort ;_; )

Jinx Brager

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 8 år

Højde / 120 cm

Voodoo 28.06.2009 16:07
Hun trak på skuldrene. "Så får vi en brevdue, og så vil jeg sende breve til dig!" lo hun og hævede armene over hovedet. "For eksempel når du har fødselsdag eller når du bliver syg og rask igen. Så kan jeg sende små breve og kort til dig, hvor der står 'Tillykke' eller, 'Bliv rask nuh!' eller .. eller."
Hun tænkte lidt over det og overvejede hvordan det ville blive at træne en due til at flyve fra et sted til et andet. Nej - Rettelse: Fra et sted og tilbage til startstedet. Gad vide hvordan man lærte den det.

Hun overvejede lidt hundetanken. "Nej vi skal ikke have en hund alligevel. Fordi de er store og glubske og de spiser alt. Farlige bæster. Og jeg vil ikke spise kaniner! Det er ulækkert. De har for meget pels og lange øre. Badr." klagede hun og skuttede sig. Bare tanken om at spise et lille behåret dyr med lange øre og store øjne fik hende til at væmmes. Hun prikkede til Caine med en bleg pegefinger.
"Men... Du skal så lære mig at skrive og læse og tælle og regne, men måske ikke regne alligevel, fordi det kan du ikke, men så læse og skrive og tælle og tegne og slåsse og være voksen!" sagde hun sikkert.

( nej da ! )

Caine Mondragon

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 18 år

Højde / 175 cm

Kinzu 28.06.2009 16:17
"'Bliv rask nuh'?" gentog han spørgende. "Man kan altså ikke bare blive rask, fordi nogen beder en om det."
Da hun sagde, at hun ikke gad have en hund alligevel, trak han let på skuldrene.
"Jeg kan da bedre lide hunde end duer... De har i det mindste en hjerne."

Han flettede sine fingre sammen og strakte dem ud foran sig, så der lød små knæk fra hans fingerled.
”Jeg kan altså ikke tegne,” sagde han og valgte endnu engang ikke at sige noget til det dér med, at hun ville have ham til at lære hende at skrive og læse. Hun behøvede jo ikke at vide, at han ikke kunne alle de ting. Det var slemt nok, at hun allerede nu vidste, at han ikke kunne regne og åbenbart blev nødt til at minde ham om det hver eneste gang hun åbnede sin mund.
Han fnøs en enkelt gang da hun sagde, at han også skulle lære hende at være voksen.
"Man kan altså ikke lære at være voksen," sagde han. "Det er noget, man selv må finde ud af hvordan man bliver. Og desuden så troede jeg ikke, at du ville være voksen."
Han sukkede dybt. Men én ting ud af de, hvor mange var det, omkring hundrede ting hun havde nævnt, kunne han da lære hende.
"Jeg kan godt lære dig at slås," sagde han sådan lidt modvilligt. I forhold til at kunne læse og regne og skrive, var kampteknikker måske ikke lige den ting, folk gik mest op i at man lærte børn.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7