Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 13.04.2019 01:06
"Okay, Asibi," svarede Atlas med varme kinder, da han mærkede Asads fod mod sit ben. Han bevægede sig lidt på sin stol og kunne ikke lade være med at sprede sine ben en smule. Legetøjet sad stadig mellem hans baller, og det gned mod et godt sted i ham, da han bevægede sig, hvilket gjorde hans ansigt lidt overophedet.

"Hvad må jeg ellers sige til dig, når der ikke er nogen, der kan høre det?" spurgte han med et lidt smørret smil på sine læber, mens han kiggede sig hurtigt over sin skulder for at tjekke, at der ikke var nogen, der lyttede med, selv om det var åndssvagt at forvente det. Han havde selv nogle ideer til ting at sige, men han ville gerne høre Asad sige det.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 13.04.2019 01:14
Kælenavnet i sig selv fik varmet Asads blod, og da Atlas ligefrem spredte sine ben for ham, kunne Asad ikke lade være med at skubbe sin fod helt op imellem hans ben. Han sad, så han havde frit udsyn til resten af restauranten og han ville straks se det over Atlas' skulder hvis en af tjenerne besluttede sig for at komme hen til dem. Asad regnede nu med at de ville være ladt alene indtil deres mad var klar. 

"Hvordan du har lyst til at jeg tager dig, når vi kommer hjem," hviskede Asad, selvom han slet ikke behøvede tale så lavmælt. "Hvad du drømmer om at jeg gør ved dig. Hvad du drømte om, første gang du masturberede til tanken om mig." Asad så afventende på Atlas - det var næsten for meget at bede om at Atlas svarede på noget som helst af det nu og her, men han forventede fuldt ud at Atlas tænkte over svarene, og at han måske oven i købet ville kunne mærke en reaktion på spørgsmålene, med hvor han nu havde placeret sin fod. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 13.04.2019 01:22
Atlas blev nødt til at bide sig i underlæben, da han mærkede Asads fod mod sit skridt, for at holde et støn tilbage, og han blev varm helt ud i ørespidserne. Hans pik blev en smule hårdere ved Asads spørgsmål, og han lænede sig lidt ind over bordet for at svare.

"Først skal du tage mig hårdt," mumlede han. "Og så langsomt og kærligt, indtil jeg er ved at blive sindssyg." Han slikkede sine læber, mens han overvejede sit videre svar. "Første gang... Jeg ved ikke, om jeg drømt om noget. Jeg lå bare og så på dig, mens du sov. Dit ansigt var så smukt. Jeg havde lyst til at... det ved jeg ikke. Jeg ville bare være så tæt på dig, som jeg kunne."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 13.04.2019 01:30
Asad grinede selvtilfredst igennem første halvdel af Atlas' svar. "Det kan jeg godt klare," svarede han, med en hånd for sin mund for at skjule præcis hvor glad Atlas' svar gjorde ham. Det tog al hans viljestyrke ikke bare at hive fyren med hjem i seng med det samme.

Han var allerede ved at drømme sig væk til at kneppe Atlas gul og blå, da resten af Atlas' svar ramte ham, stykke for stykke. "Imens... jeg sov?" spurgte han og trak sin fod til sig, så han kunne læne sig længere ind over bordet og se Atlas bedre an. "Hvor gammel var du, vi, da du - første gang?" Asad havde forestillet sig noget, der var mere nyligt. Han vidste, at Atlas længe havde elsket ham, men han vidste ikke, at Atlas ligefrem havde masturberet til tanken om ham. Han havde alligevel troet at Atlas ville have regnet sine egne følelser ud, hvis han var kommet i sin egen hånd til tanken om ham. Han havde forestillet sig, at Atlas først var begyndt at forestille sig noget som helst med dem at gøre, efter de havde været sammen første gang. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 13.04.2019 01:38
Atlas grinede lidt forlegent og så ned på sine hænder, der pillede lidt ved bestikket. Han havde egentlig ikke tænkt over det før, men måske havde han faktisk været ret ung, da han første gang havde tilfredsstillet sig selv med Asad i tankerne.

"Jeg var vel... 12-13 år?" sagde han med et let skuldertræk og tog en slurk af vinen, som smagte fantastisk. "Jeg anede ikke, hvad jeg lavede. Jeg... reagerede bare på, hvad min krop ville have."

Selv om han ikke havde vidst, hvad han foretog sig dengang, så havde han godt vidst, at det var noget lidt forbudt og hemmeligt noget. Ellers ville han jo have fortalt Asad om det, men han havde holdt det for sig selv og skammet sig en lille smule over det. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 13.04.2019 01:45
Asad hørte slet ikke hvad Atlas sagde, eller kunne ikke bearbejde det, men sad i chok i flere sekunder. Han kunne have haft Atlas i al den tid, hvis bare han havde taget det første skridt. Hvis bare han havde fået Atlas til at indse, hvad han følte, hvad der havde fået hans krop til at reagere sådan på ham. 

Han havde helt glemt alt om vinen i sin hånd, men tog en tår, da Atlas gjorde det. "Fair," sagde han endelig, inden han tog endnu en slurk af vinen og fortsatte; "Jeg har luret på dig, hver gang du skiftede tøj siden vi var... siden for evigt. Så det er kun fair, at du har ligget der, som en pervers stodder, og spillet den af til mit 'ansigt'." Asad fnøs, men hele hans ansigtsudtryk udstålede alligevel glæde. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 13.04.2019 01:52
"Gjorde du virkelig?" spurgte Atlas næsten chokeret. Han havde stadig svært ved at forstå, at Asad havde været forelsket i ham i så lang tid, også selv om han jo selv havde været forelsket; det var sjovt, at de begge havde følt det samme i så mange år uden at gøre noget ved det, men det var også frustrerende. Tænk på al den tid, de havde spildt! Tænk på al den smerte, de kunne have sparet sig, hvis de bare havde fundet ud af det sammen dengang, for Atlas ville aldrig have rejst, hvis han havde været sammen med Asad.

Kommentaren om, at Atlas skulle være en pervers stodder, fik ham dog til at grine. "Hvad vil du have, jeg skulle gøre? Du lå der og så så dejlig ud! Lige til at spise, mmm. Enhver anden ville have gjort det samme." Han slikkede sig om læberne og blinkede til Asad.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 13.04.2019 02:25
"Mmh," svarede Asad med et enkelt nik og tog endnu en tår af sin vin. Det var kun det samme, som han havde indrømmet tidligere på dagen, hjemme hos Atlas - han havde altid tjekket ham ud. Bare aldrig lige så åbenlyst, som han tillod sig selv at gøre det nu. 

Asad grinede, højt og hjerteligt, og så straks væk, da Atlas påstod at enhver anden ville have gjort det samme. Han fik øje på tjeneren, der var på vej hen til dem, i sidste øjeblik og sendte Atlas et advarende blik i tjenerens retning inden han nåede hen til dem med deres mad. And, tilsyneladende, til Atlas og okse til Asad. Deres vinglas blev fyldt og tjeneren gav dem en lidt for lang tale om hvad deres tallerken derudover bestod af, inden han forlod dem igen. Asad hørte ikke efter - han havde for travlt med at gnubbe sin vrist op og ned ad Atlas' læg.

"Jeg ville have myrdet dig, hvis jeg havde opdaget det. Myrdet dig og så måske kysset dig efter," indrømmede han lavmælt og skævede fra sin mad og op til Atlas igen. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 14.04.2019 01:07
Det var ret svært at lytte til, hvad tjeneren fortalte dem om maden, når Asads fod gned sig mod hans ben, og desuden var Atlas heller ikke specielt interesseret. Kød var vel kød... Han spiste det så sjældent, at han ikke helt kunne smage forskel på, om det var fugl eller fæ. Men det så da lækkert ud!

"Dét tror jeg på," grinede han ved Asads påstand om, at han ville have myrdet ham. "Men så ville jeg i det mindste dø lykkelig."

Han samlede sit bestik op og prikkede lidt til andebrystet på sin tallerken. Skulle man mon spise det på en bestemt måde? Hvis det var tilfældet, måtte Asad rette ham, for Atlas var sulten og havde ikke tålmodighed til at vente. Han skar et stykke ud og proppede det i munden.

"Mmh," brummede han og slikkede læberne, mens han smilede til Asad. Det smagte som... kød. Men det smagte godt!

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 14.04.2019 01:17
Asad rystede på hovedet med et fnys, da Atlas påstod at han ville være død lykkelig. Asad havde gjort så mange forfærdelige ting ved Atlas, efter han var kommet til Dianthos, at han havde svært ved at forestille sig at hans nærvær virkelig gjorde Atlas lykkelig nu. Og da slet ikke hvis han bare fortsatte med at være modbydelig ved ham. Han tænkte sådan, selvom han vidste, at så snart det var hverdag igen, så ville han vende tilbage til at forsøge at skubbe Atlas fra sig - vende tilbage til at forsøge at bevise overfor dem begge, at Atlas ikke var her for at blive. 

Mest af alt havde Asad bare lyst til at kysse ham. Som Atlas sad dér og slikkede sine læber og smilede til ham, havde Asad uendeligt lyst til at bukke under for sin lyst til ham og bare kysse ham. Han kunne bare læne sig ind over bordet, tage hans ansigt i sin hånd og kysse ham. Men det gjorde han selvfølgelig ikke. 

I stedet tog han en tår mere af sin vin, inden han smagte på sin egen mad. Den var, som altid, det bedste i byen, og alligevel gik der ikke længe, før han rakte sin gaffel ind over bordet og stak den ned i Atlas' mad, som han så smagte på med et legende smil. 

"Vil du også smage min?" spurgte han, allerede imens han rakte en bid af sin mad frem på sin gaffel imod Atlas. Havde der været mere fyldt i restauranten ville han aldrig have gjort det, men han ville på den anden side heller ikke have gjort det hjemme hos en af dem, hvor det ville have føltes kliché eller kikset. Herude føltes det farligt og lidt spændende, og Asad så med hævede øjenbryn på Atlas, afventende en beslutning. 

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 14.04.2019 12:50
"Jeg vil altid smage din," svarede Atlas med et lige så legende smil og et flirtende glimt i øjet, mens han lænede sig ind over bordet og åbnede munden for at tage Asads mad fra gaflen.

Han lænede sig tilbage og tyggede grundigt inden han slugte. Det smagte som anderledes kød, og det smagte lige så godt som hans eget.

"Lækkert," sagde han og skyllede efter med en mundfuld vin. "Jeg kunne godt blive vant til det her."

Det var ikke helt sandt; Atlas havde levet hele sit liv simpelt uden den store luksus, og når det kom til stykket, så var det også sådan han foretrak det. Alt det andet bragte bare bekymringer med sig.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 15.04.2019 13:37
Asad troede på ingen måde på Atlas, men det var okay. Forhåbentlig blev han en dag rent faktisk vant til det. Da Asad selv først havde smagt det søde liv, kunne han ikke vende tilbage igen. Til gengæld kunne han ikke lade være med at tænke på, at Rosna uden tvivl havde forventet at se Atlas i dag. Måske hans livret stod klar hjemme på bordet. Måske der var bagt en kage. Asad fik kun endnu mere lyst til at snave Atlas i gulvet, når han vidste, at det var lykkedes ham at få ham for sig selv.

Asad sørgede dog for ikke at nævne Rosna under middagen, af frygt for at Atlas ville indse sin fejl og stikke af hjem til sine plejeforældre, og det var først da de var udenfor igen, mætte og, i Asads tilfælde, lidt fuld, at han bragte Rosna op.

"Du bliver nødt til at tage hjem til Rosna i morgen, ellers knuser du hendes hjerte." Man kunne ligefrem høre på de to drenge hvem der var tættest på den ældre kvinde. Atlas, der helt uden bekymringer kaldte hende mami, og Asad, der siden han var barn havde kaldt hende ved navn. Det var dog ikke hendes hjerte han tænke på nu, men sit eget; de var knap nok kommet ud af restauranten før Asad havde en hånd knuget om Atlas' pæne, nye skjorte, og trak ham ind mod sig, med let adskilte læber, alkohol i blodet og foragt for hvem end der måtte se dem stå tæt på den dårligt oplyste gade.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 15.04.2019 14:09
Atlas havde fuldstændig glemt, at der fandtes andre folk i universet - noget der ofte skete, når han var sammen med Asad - og han mærkede straks et lille stik af dårlig samvittighed. Rosna ville helt sikkert have husket Atlas' fødselsdag, og hun havde måske endda lavet middag til ham... Den dårlige samvittighed blev dog hurtigt glemt, da Asad tog fat i ham og trak ham så tæt ind til sig, at Atlas kunne lugte den gode vin på Asads ånde. 

"Jeg besøger mama i morgen," lovede han i en hvisken og lagde en hånd om Asads nakke. Han var ikke selv påvirket af vinen. Hans store krop og endnu større stofskifte gjorde, at han mindst skulle drikke to flasker vin, gerne hurtigt, før han kunne blive fuld. Han foretrak andre midler, hvis han skulle være påvirket.

"Tager du mig med hjem?" spurgte han Asad med et drillende smil. Legetøjet var stadig på plads mellem Atlas' baller, og han var efterhånden meget utålmodig efter at få det erstattet af Asads pik.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 15.04.2019 14:18
Den eneste del af Atlas' svar Asad gik op i var, at han ville blive hos ham for nu, og at han rørte ved ham som han gjorde.

Asad havde heller ikke glemt legetøjet. Tværtimod havde han tænkt på det hver gang Atlas havde rørt på sig på stolen og Atlas var ikke ligefrem kendt for at sidde stille.

"Jeg tager dig med hjem," svarede han og skubbede sit ansigt op imod Atlas' kind. Han havde lyst til at tage ham her og nu, lyst til at stikke en hånd ned i bukserne på ham, lyst til at snave ham eller bide i ham, men det lykkedes ham at holde sig til en enkelt tung udånding imod Atlas' hals, inden han trak sig væk fra ham og ledte vejen hjem.

Døren blev låst op og Atlas blev, ganske utålmodigt, skubbet indenfor. Asads hænder var på Atlas' krop allerede inden døren smækkede hårdt i bag dem.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 15.04.2019 14:24
Atlas' hjerteslag blev hårdere og hårdere og hurtigere og hurtigere, jo tættere de kom på Asads hjem, og da Asad endelige åbnede døren, var det så højt, at Atlas næsten ikke kunne høre andet end det. Han var spændt, ophidset, nervøs og liderlig, og han nærmest snublede indenfor.

Han greb fat i Asad med det samme og trak ham ind i et grådigt kys, mens han klodset forsøgte at få sparket sine sko af samtidig med at han trak Asad med sig baglæns hen mod sengen. Han var klar, og han ville have Asad nu!

"Tag mig," udåndede han mod Asads mund. "Jeg vil ha' dig lige nu. Ikke mere ventetid."

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 17.04.2019 12:49
Fra det øjeblik han blev trukket ind i et kys, kunne Asad ikke længere tænke klart. Atlas' tunge var varm og blød imod Asads, og selv hvis Asad havde haft andre planer end sengen kunne han ikke modsætte sig Atlas' trækken i ham. Lige nu føltes hans krop mere som om den tilhørte Atlas end den tilhørte ham selv, og det var okay.

"Jeg tager dig, jeg tager dig," beroligede han Atlas, uden at fjerne sine læber mere end nødvendigt fra hans. Hans fingre havde allerede åbnet Atlas' krave og nu var han nødt til at trække sig tilbage, for at kunne hive skjorten helt af Atlas. Den landede på gulvet et stykke væk, og Asads hænder var allerede på vej ned i Atlas' bukser.

"Det kommer til at gøre ondt," advarede han, imens en finger pressede imod legetøjet i Atlas og sørgede for at bevæge det i ham. Hans pik var noget større end det lille legetøj Atlas havde fået, og det sørgede Asad for at minde Atlas om, ved at skubbe sit underliv helt op imod hans, hans pik lang og hård imellem deres lår.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 17.04.2019 12:56
"Det må godt gøre ondt," hviskede Atlas med et tungt støn, da Asad rørte ved legetøjet. Han gned sig op mod Asad med endnu et støn, mens hans fingre fumlede med at hjælpe Asad med at få hans bukser åbne. Han ville være nøgen, helt nøgen, men Asad måtte gerne beholde tøjet på. Faktisk tændte ideen om, at Asad var helt påklædt, mens han selv var nøgen, ham ret meget, så han gjorde intet for at indikere, at han ville have tøjet af Asad.

Så snart hans bukser var åbne, skubbede Atlas dem ned og sparkede dem af. De havde nået sengen, og Atlas kyssede Asad en sidste gang, inden han trak sig tilbage og lagde sig på ryggen på sengen. Hans pik lå fed og tung mod hans mave og dunkede i takt med hans hjerteslag. 

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 17.04.2019 13:11
"Rundt," beordrede Asad, så snart Atlas havde smidt sig på sengen, og da det ikke gik hurtigt nok, hjalp han ham med at få vendt sig om på maven. Med en hånd under Atlas' mave løftede han hans røv, indtil fyren lå på knæ, hans ben spredte og legetøjet helt synligt.

"Din røv er så sød," roste han, imens han klemte om han balle med én hånd og smurte sin pik ind i olie med den anden. Det ville komme til at gøre ondt ligegyldigt hvad, han kunne lige så godt mindske smerten bare en smule. Atlas havde ikke gjort noget for at få tøjet af ham og Asad var for utålmodig til at gøre det selv, så han beholdt det på, selvom han allerede havde det varmt.

Han slikkede forventningsfuldt sine læber, imens han langsomt trak legetøjet ud. Det endte i nærheden af Atlas' trøje, de skulle ikke bruge det igen foreløbig.

"Er du klar til mig?" spurgte Asad, kun for at provokere. Kun fordi han vidste, at Atlas var desperat efter ham. For han kunne jo se, hvor åben og villig han var. Hans spredte ben, hans åbne hul, hans buede ryg. For at gøre det værre, gnubbede Asad sit våde pikhoved imellem Atlas' balder med et tungt støn.

Atlas

Atlas

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 188 cm

Rabbit 17.04.2019 13:22
Atlas var alt for ophidset til at kunne bruge ord til at svare på Asads spørgsmål, så han nikkede blot til svar. Hele hans krop summede i spænding og forventning om, hvor ondt det ville komme til at gøre, men også hvor godt det ville føles. Han glædede sig til at mærke begge dele. Smerte havde aldrig skræmt ham; ellers var han aldrig blevet artist i en disciplin, der gav så mange knubs.

Med et blik over skulderen så Atlas bedende på Asad og begyndte at vugge lidt frem og tilbage. Han turde ikke helt skubbe fuldt tilbage mod Asads pik, men han kunne næste ikke holde Asads drillerier ud længere. Den ene hånd greb hårdt fat i lagnet, og den anden blev rakt ned mellem hans ben for at klemme hårdt om roden på hans pik. Han ville gerne holde længere, men han havde på fornemmelsen, at han meget vel kunne komme med det samme, Asad begyndte at trænge op i ham.

Asad

Asad

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 181 cm

v0idwitch 17.04.2019 13:36
Asad havde aldrig set noget så smukt, som da Atlas begyndte at vugge frem og tilbage under ham, og han stoppede ham kun, for at kunne guide sin pik ind i ham.

Gradvist. Asad udåndede tungt, da han pressede sit pikhoved op i Atlas. Ikke mere end dét og han kunne allerede mærke et sug i maven, der betød at han skulle koncentrere sig, hvis ikke deres sjov skulle ende med det samme.

"Du tager den så flot," roste han lavmælt, med blikket på sin pik, der langsomt forsvandt dybere ind i Atlas. "Skal jeg bare kneppe dig hertil? Vil du nøjes med halvdelen?" Asad trak sin pik tilbage og stødte den ind i Atlas igen, kun halvvejs, som han var nået til før, men han kneppede ham langsomt og bestemt uden at trænge dybere ind i ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Lux , Tatti, Mong, jack
Lige nu: 5 | I dag: 11