Shrade tog sig ikke meget at manden, der kom ind efter ham, selvom hans effekt på kvinderne var bemærkelsesværdig. Det fik Shrade til at tænke tilbage på varmere og bedre tider, og han ville have knuget sine hænder, hvis de kunstige fingerled ville have tilladt det. I stedet sad han stille og lyttede til de mange suk, stille som en statue. Det eneste tegn på liv statuen udsendte var når hans brystpanser langsomt hævede og sænkede sig mens han trak vejret, og udviste en fleksibilitet metal sjældent besad.
Da vinkruset blev stillet på bordet foran ham, greb han klodset om det med den smule af sine fingre, der ikke var proteser. Hjelmens metal ved hans mund trak sig tilbage, hvilket provokerede et gisp fra en kvinde længere nede af bardisken på hans venstre hånd, der havde siddet og stirret på Levon (Gætter på at han sidder på Shrades højre hånd :b). Kvinden sad med store øjne og kiggede på den venstre side af Shrades ansigt, for chokeret til at opføre sig nonchalant. Med deres position sådan som den var, ville Levon kun kunne sige højre side af Shrades ansigt, hvor der ikke umiddelbart var noget at se. Shrades ansigt var hårdt penslet, hans kæbe fast og dækket af korte skægstubbe. Hans hud var både fedtet og snavset, intet lig Levons (antager jeg ^^’), der aldrig så ud til at have været i nærheden af udendørs.
En tung støvle trådte ned bag ham, og Shrade tog en slurk af sin vin. Efter at han havde drukket af glasset holdt han hovedet løftet mens væsken løb gennem hans hals.
”Jeg troede du havde forstået det,” sagde en dyb mandestemme bag Shrade, der ikke lod til at bemærke ham. Efter en kort pause åbnede han alligevel munden;
”Araes, Jeg vil bare dri-” forsøgte han at sige, med en stemme der var lige dele hæs og kold og med en svag lespen. Før havde han haft en stemme som stål, der blev trukket, men hans stemme var blevet rusten af mangel på brug.
”Du er ikke velkomme her, Metalmand.” Manden lagde en hånd så stor som en skinke på Shrades skulder, som en rolig advarelse.
Iron - Cold Iron - is master of men all