Mellem urter og lummer

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 15:13
Isolde nød at mærke ham, og bemærkede næsten ikke at Jack tog hendes kjole af hende. Selvom hun registrerede det, så var det ikke noget hun lagde mere mærke til. Hun mærkede resten af sin orgasme i sin krop, mens hun stadig mærkede en ophidselse. Hvem skulle have troet at Jack kunne få hende så langt ude i tågerne. Ikke hende i al fald. 
Hun så op på ham, og betragtede de øjne, hvor hun følte hun så sin frem fremtid. Lige nu var hun ikke skudt afsted i en nydelses tilstand, og var derfor også mere klar i hovedet  - eller så klar man kunne blive når man var ophidset, og lå under en, man kunne drømme sig væk i. ""Ja? Det lyder dejligt, min egen" svarede hun og så ham direkte i  øjnene. Måske havde hun ikke selv tænkt så meget på den del, og det lå stadig langt ude i fremtiden for hende. Men det måtte de jo tage som det kom. 

Hun forsvandtr igen ind i en ophideslse lavine, så igen måtte han næsten gøre hvad han ville med hende, støn forlod hendes læber, mens hun vred sig ganske stille under ham i nydelse og ophidselse. Hun mærkede igen følelsen af, ikke at kunne være i sin egen krop mere for ophidselse. Hans ar sprang hende dog i øjnene, det gjorde næsten fysisk ondt på hende som hun kunne se dem. Det var virkelig ikke rart at han havde været udsat for det! Da han kørte sin klør ned af hendes krop, blev hun fuldkommen elektrisk, "Brug mig... Brug mig, min egen" bad hun ophidset som hun så på ham. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 15:37
da hun sagde de få ord mærkede han stød i sit underliv han lage sig ned og bed hende hårdt i  halsen mens han lod sig komme ind i hende  han gik i krampe mens kroppen tømte sig i hende han holdte sig ikke tilbage den her gang han   han faldt til siden på sengen og lage poten overpnaden han trak dog isolide med sig så hun kunne ligge sig over ham han sad fast og lod væsken fylde hende. mens han prøvet at få vjerte mærkede hvordan hele hovde begyndte at virke som
som om en eller anden hadet kørt over den med en tummel eller noget i den dur måske noget luft  kunne gøre godt han skulle bare lige gøre sig færdig med hende føst så  lige nu sad han fast i hende der ville gå lidt tid før det han strøg hende ned af ryggen blidt og rolige 

" hmme ..aaa...det ..var lant tid siden jeg har følt det " svaret han blidt hans finger strøg ned over hendes røv blidt han var stor set lige glad med om hun var sentive der lige nu han smitle skævt måske var det med en famille med hende ikke så dårlige en ide men han måtte vente og se lige nu nød han hende bare og det med børn ville måske også gøre at det to lidt friheden fra ham han vendte sig og kikket ned på sin mage blidt han støg blidt poten ned  mod hendes hånd mens han mærkede skud kom fra ham han bed sig lidt " skat...he ..er du oki " svaret han blidt og rolgie 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 15:50
Isolde mærkede hans bid, det gav hende det sidste til igen at lade en organse brage ned igennem hende, mens hun mærkde ham dybt inde i sig. Hans støn gik direkte i både både underliv og hjerte. Måske det  var sådan kærlighed også kunne føles? Det anede hun ikke. Lig enu nød hun bare tosomheden med Jack, det følsomme som også var tilstede, var virkelig også rart. Hun smilede mildt til ham, som mærkede at han selv havde nået sit punkt.

"Mhm ja? " svarede hun og nussede ham lidt med sin ene hånd, "Så er vi to..." medgav hun og nød hans vejrtrækning og nød varmen fra ham, som strømmede over i hendes krop. "Jeg elsker dig, Jack" sagde hun lidt efter mens de lå der, det gjorde hun. Hvis hun havde været it vivl, var hun det ikke længere, heller ikke selvom de måske var gået fra A til Z megeget hurtiggt. Noget i hende fornemmede dog også at det var noget som havde lægget i kortene at de skulle gå videre, det var dog en tanke hun selv gik og legede med. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 16:02
at isoilde sagde hun elskede kikket han lidt ned af sig selv det var ikke tit nogle sagde det eller for det meste var det kun ham der sagde det når han åbnet sig op hans hjerte sprang lidt op og man kunne måske også mærke det på hams leme han bed sig hårdt i læben lidt mens han kysset hende blidt " jeg elsker også dig Isolide " visket han blidt til hende  ders liv hadet vent op og ned på nogle tinge han sad og tænke mens poten stille og rolige bliv ført over hendes mave og lage sig blidt på den den han nusset den blidt og så dybt i hendes øjne. det hadet været lige så godt vis hun hadet været en halv dyr måske fandtes der en bog omsådan noget et eller andet sted.  han hadet dog stadige halskeden der kunne forkælde hende som en halvdyr men den var der hjemme et eller andet sted 

han kikket dog lidt navøs ned mod hendes mave lidt igen og så op på hende vidste hun et sted at de hadet skabt båndet mellem dem og hvad det betød for dem i værfald i hans ulve verden betød det jo mere ind bare at være mand og kone. han sukket lidt og lage sit hovde ind mod hendes hals han kunne ikke drømme noget ander sted at være lige nu ind hos hende men ville han være en god nok far vis det var  hånden bliv dog på maven som han mærede sin leme stadige var inden i hende hun var ung men også moden nok til det 
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 16:25
Isolde  havde brug for at sige det, uden at han kom hende i forkøbet. Måske for at bekræfte at det hun havde svaret tidligere, var noget som hun virkelig mente. Hun fornemmede det godt på ham, men kommenterede det ikke. Det følte hun ikke at, hun behøvede.  Det havde vendt op og ned, de sidste dage der været fart på.  Hun nød hans læber, og gengældte kysset. 

Hun bemærkede hans nervøse blik, "Hvad er det, min egen?" spurgte hun mildt, som hun så på ham. Hun nussede ham lidt som de lå der. Hun mærkede den tosomhed som hun følte imellem dem. Den følelse af noget sårbart også var kommet imellem dem, nu på en noget anden måde end da de blot var tætte venner. Nu var det en anden følelse af det. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 16:38
han kikket hurtige op igen og rejste sig blidt op og kysset henden og kysset isolde på panden med et varmt blik " der ikke noget jeg kom bare i tanke om hmm lidt flasback  " svaret han blidt og lage sig så godt ind til hende som mulige så hun mærkede ham og så hun kunne føle der ikke var noget i vej med ham det var sandt det var kun omkring hans fortid der kom frem men stille sagde han blidt " du ville være en god mor " hvisket han blidt og holdte igen poten på hendes mave blidt han vidste det var dumt men han kunne ikke lade vær hun var jo hans mage lige nu han slikket hende lidt på halsen og kysset hende for at lade hende mærke han var der for hende  jack vidst ikke om han ville vær en god nok far hun skulle ikke føle han fortrød det for det gjorder han jo ikke 

" det er bare mig skat." svaret han blidt og sukket ud blidt mens han mærkede hvordan hans leme stille slap hende han sukket blidt og kunne mærke hvordan kroppen stille og rolige faldt til ro  igen den var helt tømt han flytte sig stille med sin underliv han smilte og lage poten mod hende mens han lå der og bare så på hende med t varmt smil på læben det var som om der ikke var noget han kunne blive sur over lige nu 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 16:50
Hun så midlt på ham, mens hun mærkede sin krop slappe mere og mere af. Mens de lå der, faldt hendes hjerte også til ro igen, efter at have  pumpet rundt som en anden vulkan i udbrud. Isolde nød varmen fra ham. "Okay.." hun var lidt usikker på hvad det betød, men hun stolede på ham. Det var der slet ikke tvivl i hendes indre. Hun nussede ham blidt, og så blot på ham. "Det håber jeg..." det mente hun. Hun håbede hun kunne give sit.. deres barn det som hun selv havde fået og al det hun ikke selv havde fået. 

Isolde var helt blød som smør, dette ville nok heller ikke vare længe før trætheden ville indhente hende, som de lå der. "Det ved jeg, min egen" mumlede hun ind mod ham. Her lå hun virkelig godt, et sted hun håbede kunne ligge mange gange, og ikke kun på lånt tid. I hendes indre rumsterede hendes kiste også, men det var ikke nu det var tid for det. Nej det måtte vente. Måske imorgen. "
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 17:11
jack var faldet stille og rolige i søvn med isolde i faven det hadet taget alle kræfteren fra ham det de hadet gang i jack måtte også til at finde  noget han kunne arbajde med men hele hans liv var han rejsen og kriger stigen han måtte tænke sig længe om dette inden noget famille ting han lå der og mærkede bare hendes varme mod sin krop  som de lå der var der ikke nogle som kunne skade dem på noogle som hels måde ikke som de lå der med hianden han hadet glemt hvordan det føltes af være holdt af gensiden på den måde han måtte bare ikke få kolde fødder som sidste gang 

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Tatti, Lux , Lorgath , Echo
Lige nu: 6 | I dag: 12