Hun så op på ham, og betragtede de øjne, hvor hun følte hun så sin frem fremtid. Lige nu var hun ikke skudt afsted i en nydelses tilstand, og var derfor også mere klar i hovedet - eller så klar man kunne blive når man var ophidset, og lå under en, man kunne drømme sig væk i. ""Ja? Det lyder dejligt, min egen" svarede hun og så ham direkte i øjnene. Måske havde hun ikke selv tænkt så meget på den del, og det lå stadig langt ude i fremtiden for hende. Men det måtte de jo tage som det kom.
Hun forsvandtr igen ind i en ophideslse lavine, så igen måtte han næsten gøre hvad han ville med hende, støn forlod hendes læber, mens hun vred sig ganske stille under ham i nydelse og ophidselse. Hun mærkede igen følelsen af, ikke at kunne være i sin egen krop mere for ophidselse. Hans ar sprang hende dog i øjnene, det gjorde næsten fysisk ondt på hende som hun kunne se dem. Det var virkelig ikke rart at han havde været udsat for det! Da han kørte sin klør ned af hendes krop, blev hun fuldkommen elektrisk, "Brug mig... Brug mig, min egen" bad hun ophidset som hun så på ham.
Krystallandet