Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 12:44
Da de to havfruer var kommet hen til den kro hvor Eveanas bror arbejdede svømmede hun ind og hen til en tjener som var venner med ham.
"Er Rosrian på arbejde i dag" spurgte hun.
Tjeneren nikkede og plejede over på døren hvor der stod personale " han holder pause lige nu så bare svøm ind til ham"
Eveana kiggede på Nerida "kom så skal du møde Rosrian"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 13:16
Nerida frøs på stedet, stiv som et bræt, så Eveana var nødt til at trække hende med. Da de kom ind i personalelokalet, fin hun øje på Eveanas bror, og begyndte at rødme, så hendes ansigt gik fra en lys blå, til en dyb lilla. Hun stirrede på ham med et nervøst ansigtsudtryk, helt uden at bevæge sig, som om hun stirrede på en forbisvømmende haj. Hun ventede bare på at Eveana ville bryde den akavede stilhed.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 13:45
"ROS" udbrød Eveana og svømmede hen og omfavnede ham.
"Eva hvor er det dejligt at se dig igen" sagde Rosrian og skrammede hende igen.
De stod og krammede indtil Eveana kom i tanke om Nerida.
"Rosrian det er her min veninde Nerida, Nerida Det her er min bror Rosrian som er kok her på kroen"
Rosrian smilede til Nerida og rakte hånden hen til hende "hej rart at møde dig"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 13:49
Nerida stirrede forskrækket på den udstrækte hånd, som om den var et giftigt søpindsvin. Hun svømmede langsomt baglæns indtil hun stødte mod døren. Det var tydeligt at se panikken brede sig over hendes ansigt. Aldrig havde hun i sit liv været så nervøs for noget!
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 14:00
Eveana svømmede hen til Nerida og tog hendes hånd "der er ikk noget at være nervøs over, det er bare sådan vi hilser på hinanden her i byen"
Rosrian så forvirret på Eveana og Nerida "har jeg gjort noget galt?"
Eveana rystede på hovedet "nej hun er bare meget nervøs omkring andre havfolk.....Hun har boet sammen med en flok delfiner siden hun var lille så hun skal lige vænne sig til andre havfolk"
Rosrian så overrasket på Nerida og smilede "det kan være i vil ha lidt mad så kan vi lære hinanden lidt bedre at kende"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 15:07
Neridas krop svarede for hende, da hendes mave begyndte at rumle, og hendes ansigt gik fra lilla til pink af ren flovhed. Hendes nervøsitet og flovhed havde samlet så meget blod i hendes hovede, at man ligefrem kunne mærke at vandet tæt på hendes ansigt var en smule varmere.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 17:19
"Hvad kunne i tænke jer at spise?" Spurgte Rosrian "jeg kan lave næsten alt i kunne finde på" sagde han.
" Jeg vil gerne ha en salat al a Rosrian" sagde Eveana og kiggede på Nerida.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 17:33
Nerida så meget genert på Rosrian. Hun kunne ikke få sig selv til at sige et eneste ord til ham, så istedet lænede hun sig hen mod Eveana og hviskede "Han laver ikke mad af dyr, vel? Kun af tang og sådan? Jeg vil ikke kunne klare at se nogen spise mine venner..."
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 17:47
"Der er ikke dyr i salaten men hvis der er nogen der vil ha fisk så laver de laks eller sild"
Eveana så bedrøvet på Nerida "det er jo desværre ikke alle der er vegetar, men Ros og jeg er"
Eveana kiggede igen på Rosrian "hun vil også gerne ha en salat al a Rosrian"
Rosrian nikkede, gik over i køkkenet og begyndte at lave mad til dem.
Eveana tog Neridas hånd " kom vi sætter os ud i en af båsene så vi kan sidde i fred indtil han er færdig med maden"
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 20:43
Nerida satte sig foran Eveana og så bedrøvet ned i bordet. "Jeg kan bare ikke forstå det" sagde hun så. "Hvordan kan man finde på at spise andre levende væsner? Men okay, det er måske bare mig der har det sådan, nu hvor jeg kan tale med dem, og ved hvordan det påvirker deres liv at miste en de holder af. Og det påvirker jo også mit liv. De er jo alle sammen mine venner." Hun sukkede dybt, og så så op på Eveana med tårer i øjnene. "Min bedste ven mistede sin mor til en jæger. Jeg kan huske hvor deprimeret han stadig var, flere år efter det var sket. Jeg har aldrig haft så meget medfølelse med nogen i hele mit liv! Jeg kan jo relatere til det, nu hvor jeg som lille mistede mine forældre til menneske fiskere..."
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 20:58
Eveana trak på skuldrene " lige siden jeg fandt ud af at jeg kunne snakke med dyr har jeg heller ikke kunne spise et dyr og Ros har det på samme måde"
Eveana kom med et lille smil " det er det der tvillingernevibe, samme dag jeg fandt ud af at jeg kunne snakke med dyr fandt Ros også ud af det og det samme gælder min usynlighed"
Hun så på Nerida som stadig så trist ned i bordet.
"Jeg må prøve at få hende i bedre humør" tænkte hun.
"kan du lide søløver?" Spurgte hun nysgerrigt.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 01.07.2015 21:09
Nerida lyste lidt op igen. "Ja da, jeg kan lide alle havets dyr!" sagde hun med et forsigtigt smil. "Men jeg har ikke set så mange søløver før. De svømmer jo tit op på land og kravler rundt der, og jeg tør ikke komme i nærheden af menneskenes territorium."
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 01.07.2015 21:37
Eveana blev glad for at se Nerida smile.
"Jeg skal lige ind og snakke med Ros men jeg kommer straks tilbage"
Eveana svømmede hen til køkkenet og var væk i nogle få minutter.
Da hun kom tilbage kom Rosrian lige bagefter hende og de havde begge en stor skål med salat og tre små.
Eveana satte sig ved siden af Nerida og Rosrian overfor Dem.
"Så er der serveret" sagde Rosrian med et stort smil.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 19.08.2015 17:41
Nerida rødmede igen og kiggede ned. Hun kiggede let forvirret på Eveana. "Hvad er det her?" hviskede hun, mens hun pegede på en tallerken.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 26.08.2015 18:10
Eveana tog tallerkenen og puttede noget af salaten på "den er til maden så den ikke skal ligge på bordet" hun stillede tallerknen foran Nerida og pegede på gaflen " og den her er til at spise med" så tog hun noget salat med gaflen og spiste det.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 26.08.2015 18:25
Nerida så forvirret først på Eveana og så på gaflen. Af frygt for at virke uhøflig, spurgte hun ikke om mere. I stedet studerede hun hvordan Eveana holdt på gaflen, og prøvede at kopiere hendes bevægelser. Det var meget svært for hende at styre maden på gaflen, men endelig fik hun en lille mundfuld salat fra sin tallerken. Det var en symfoni af fantastisk smag, som straks fik hende til at glemme sine manerer. Hun slap gaflen, og begyndte at spise videre med hænderne, som hun var så vandt til hjemme fra.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 26.08.2015 21:56
"Smager min salat så godt" sagde Rosrian og grinede lidt, Eveana sparkede til ham med sin hale så han nærmest lettede " av" sagde han og så på Eveana "hvad skulle det til for?" Eveana så på ham "Nerida har boet hos delfiner det meste af sit liv væk fra byen husker du nok, så det er ikke pænt at grine af hende"
Rosrian rødmede og så på Nerida " undskyld at jeg grinede af dig.....Det er bare dejligt at se en pige der ikke går op i hvordan hun spiser og hvad andre siger om hende" han blinkede med det ene øje og smilte lidt flirtende.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 28.08.2015 17:14
Nerida sad og skovlede salat i munden mens Eveana og Rosrian snakkede. Hun hørte intet af hvad de sagde, da hun var alt for optaget af den fantastiske salat. Men da Rosrian blinkede til hende, gik det op for hende hvad hun havde gang i. Hun frøs i sine bevægelser, den ene hånd i munden og den anden i salaten. Efter at have siddet sådan et sekund eller to, begyndte hun at rødme. Hun tog hænderne ud af munden og salaten, og lagde dem i skødet, mens hun kiggede flovt ned. "Undskyld, jeg glemte lige et øjeblik at jeg var her, og ikke hjemme. Det er sådan jeg plejer at spise. Eller, det vil sige, måske ikke lige så hurtigt, men jeg plejer at spise med hænderne. Delfiner kan jo ikke bruge en gaffel, så jeg har aldrig kendt til sådan en før idag. Og jeg prøvede nu også at bruge den, men det smagte bare så godt, at jeg glemte alt andet omkring mig!" hun så op, nu med mere lys i øjnene, og med et meget begejstret udtryk. "Jeg har aldrig smagt tang på andre måder end frisk fra havbunden, så jeg vidste ikke at det kunne smage så fantastisk! Oh, og jeg tænkte på, hvis det ikke er et problem for dig," hun rødmede igen. "... om du ikke kunne lave noget mere, så jeg kunne tage det med hjem til min familie? Min storebror Salii ville elske det, han går meget op i smag. Det er altid ham der finder mad til os." Nerida var nu endnu mere rød i hovedet efter at have spurgt om det, og hendes ansigt sank dybere og dybere mod hendes skød af ren forlegenhed.
Eveana Niraame

Eveana Niraame

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 22 år

Højde / 171 cm

Eveana 28.08.2015 17:49
Rosrian smilede "hvis du har lyst kan jeg lære dig hvordan man laver Den..... så kan du tage det vi har lavet med hjem til din familie og du kan selv lave det når du er hjemme"
Rosrian rødmede selv lidt nu.
"Hvad så med at Vi tager hjem til Rosrian og laver det" sagde Eveana og kiggede på på Nerida og Rosrian.
"Det kan vi da godt.......hvis Nerida altså har lyst?" Sagde Rosrian og kiggede på Nerida.
Nerida Sissam

Nerida Sissam

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Havfolk

Lokation / Krystalhavet

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Nerida 28.08.2015 17:57
Nerida var nu endnu mere forlegen end nogensinde før. Hun samlede lidt mod til sig, og sagde forsigtigt "Okay..." med så lav en stemme at de andre næsten ikke kunne høre hende.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti
Lige nu: 5 | I dag: 12