Nova 04.01.2010 20:04
Nickazho lagde ørene lidt tilbage, da Taylor sagde til Morgana, at Nickazho nok var væk nu. Han var tydeligvis uønsket, men... men han ønskede da heller ikke deres selvskab, nå! Han kom hurtigt på benene, med så hurtige bevægelser at det var tydeligt at han var irriteret. "Tssk! Jeg kender dig heller ikke, men alligevel kan du ikke lade være med at genere mig!" Snerrede Nickazho af Taylor. Nej, Taylor kendte ikke Nickazho, og det skulle han heller aldrig komme til! For inden da.. så vil jeg TÆVE ham hvis han nogensinde skulle komme efter mig! Nickazho var meget bestemt i sin tankegang. Det blev han nok også nødt til at være for at kunne vænne sig nogle lunde til at være adskilt fra sin race, sin familie.
Nickazho ser tilbage på krystalisianer kvinden, Morgana.
"Hmmn.." Sagde Nickazho lettere overvejende, som om han overvejede om han egentlig skulle fortælle hvordan han var kommet herud. Han havde næsten selv glemt det, for det var ikke noget han gik op i og han tænkte ikke ydereligere over hvordan tingene var hændt. Kun når der er folk der skader ham eller bare gør ham ondt, så husker han dem!
"Jeg fulgte bare efter en mærkelig en og så havnede jeg herude, fordi personen forsvandt op i himlen herude!" Nickazhos forklaring var lidt langt ude at høre på, men det var det han lige kunne huske. Det var efterhånden en hel del dage siden at han var havnet her ude, så han var faktisk ikke helt sikker på at det var nøjagtig sådan at han var havnet herude, men hvorfor skulle krystalisianer kvinden også være interesseret i det?
Nickazhos øjne sitrede en smule da Morgana igen kaldte ham for en dæmon.
"Jeg... er ikke... EN DÆMON!" Han lagde fornærmet sine arme over kors og så den anden vej, som et lille barn.
"Hvor mange gange behøver jeg dog at fortælle jer Krystallisianere det?" Der skar nogle rynker over hans lillae næseryg et kort øjeblik, men de fjernedes i det øjeblik hvor han skævede til de to krystallisianere igen. Han turde ikke at se væk fra dem alt for lang tid af gangen.
"Snakke pænere? Jeg snakker som det passer mig! For I er trodsalt krystalisianere!" Nickazho så ned på deres hænder der pludselig greb hinanden. Han blev i et kort øjeblik pinlig berørt ved situationen over at se en kvinde og en mand sådan der. Men alligevel.. hylende morsomt!!
Nickazho væltede om i sneen og skuttede med sine ben mens han grinte højt. Faktisk, så var det kun af Tæge-lorten at han grinte af.
"HA! S-Sådan en hård.. g-gut.. med kæreste! Hah-haaahaa-hahaaa!" Han tog sig til maven mens han pegede op Taylor.
"Tænk.. at DU kunne finde en!"
Krystallandet