Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 27.02.2008 19:17
OOC: x)

IC:
Aisha havde rettet sig op, og var pludselig meget opmærksom på sine omgivelser igen, da Julian begyndte at tale. Hun var ivrig efter at høre, hvad han havde at sige, og det ærgrede hende, at han pludselig stoppede.
Da den ubehagelige, krassende stank, røg frembragte, nåede hendes næsebor, indså hun at der var noget galt. Hun kunne ikke fornemme ilden; kun lugte røgen, og føle varmen fra flammerne.
Hun rejste sig hurtigt op; hun var bekymret for hvad det var der var ved at ske. Var det Julians forfølgere der ville brænde hans hus ned, som straf for at han ikke havde betalt?
Hun vidste ikke hvor Julian havde vand henne, så hun kunne ikke finde noget at slukke ilden med. I stedet gik hun bare imod, hvor hun troede ilden kom fra; et punkt, en halv meter til venstre for Julian.
Hun var bekymret og desorienteret.
"Hvor brænder det?" spurgte hun, skingert, bange.
Hun ville gerne hjælpe med at slukke branden, men når hun ikke vidste hvor den var, var det en smule vanskeligt.

OOC: Kan du leve med det her korthedslort?

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 27.02.2008 19:28
han så forskrækket op.
"årh.. øh.. Det er min arm.." han lød selv noget så overrasket, imens han viftede med armen for at få ilden til at gå ud, men det hjalp ikke just.
"Bare rolig... det.. det er faktisk sket før. jeg havde bare helt glemt det.." han vifter endnu kraftigere med armen, og ilden blafre svagt, men går ikke helt ud. han begynder at puste på sn arm, og vifter kraftigt med den.
da ilden endelig går ud, er hans arm hel rød. men den gør ikke rigtig ondt.
"Sådan.." smågriner han.
han kan egentlig godt forstå, at det må virke rimelig underligt for hende, at han iger, at hans arm brød ud i flammer 'og det havde den gjort før'.

OOC: det er dejligt. mit er tilgengæld kort xD
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 27.02.2008 19:34
"O .. kay" sagde hun forsigtigt.
Hun gik langsomt tilbage, og satte sig hvor hun havde siddet før. Hun var en smule rystet, men om det var på grund af ilden, eller bare i det hele taget fordi der var sket så meget, på så kort tid, det vidste hun ikke.
Der lugtede stadig kraftigt af røg, og Aisha måtte sidde og puste, og vifte med armene, for ikke at indsnuse for meget af det. Hun hadede røg, og stanken af samme. Hun kunne ikke fordrage følelsen af at være ved at blive kvalt, man fik, når man var i et røgfyldt rum. Og så syntes hun også det sved så forfærdeligt.
For at komme tilbage til lidt fredeligere emner, hvor hun ikke ville blive forvirret hele tiden, sagde hun: "Nå, du var ved at sige noget før..?"
Hendes tanker lå stadig på Julians brand, men hvad var der mere at spørge om? Det var hans arm, og den var der gået ild i. Det skete jo, rigtig tit, så det var der ikke noget underligt i ..?

OOC: Kortheeeed!

Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 27.02.2008 19:42
"nå ja.. det var jeg også.." han gik hen, og åbnede et vindue, fordi han heller ikke selv kunne holde lugten af røg ud. imens, fortsatte han med at snakke.
"Jeg ville bare spørge dig om, hvad du ville have gjort i min situation.. det kunne være at du kunne give mig et fornuftigt råd.." han smilede kort, og lod vinduet stå åbnet (ja, vi siger altså lige at man godt kunne lade vinduerne stå åbne den gang <.<) inden han gik over, og begyndte og rode lidt i køkknet.
"Vil du forresten have noget og drikke?" selvfølgelig havde han noget og drikke, selvom han ikke havde nogen penge. det var vand fra en flod, som han havde kogt over ild, og derefter kølet af igen. det have hans mor altid gjort med flodvand, men hvorfor havde han aldrig helt fattet.

OOC: jeg orker heller ikke andet.. Oo xD
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 27.02.2008 19:51
OOC: Stakkels os, vi har fået korthedssyndrom.

IC:
Hun skulle lige til at svare, at hun aldrig ville behøve at låne krystaller, når nu hun var enearving til en ordentlig stak af slagsen, men trak det tilbage, allerede inden det var sagt.
Hun nød den friske luft, og tog et par dybe indåndinger, før hun svarede.
"Jeg tror jeg ville skaffe mig et job, og så betale pengene tilbage i små doser. Samtidig, hvis det ikke var nok, tror jeg, jeg ville sælge de af mine ting der var noget værd."
Hun tænkte lidt mere over det.
"Og hvis min gode barndomsven dukkede op, og tilbød mig de penge en diamant- og guldring kan indbringe, så tror jeg også jeg ville tage imod det, selvom jeg måske ville syntes det var lidt ligevej generøst af min ven. Men jeg kunne jo altid gøre denne en tjeneste senere i livet, til gengæld.."
Der gik endnu lidt tid, og Julian spurgte om hun ville have noget at drikke.
"Ja tak, det ville være rart."

OOC: Jeg tror min sygdom - korthedssyndrom - er blevet værre nu, for det her er da godtnok en smule kort.

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 27.02.2008 20:00
OOC: ... jeg må heller skrive noget langt for at kurere det ._." xD

IC:
flere gange skulle han til at afbryde hende, før han klapper i igen. han aner faktisk ikke hvad han skal sige.
"okay, ja.. det lyder rimeligt fornuftigt.. men ser du, denne barndomsven som vi vælger ikke at nævne med navn.." han er selv ved at begynde og grine over det, men tager det i sig igen.
"det er lidt svært for mig at tage imod noget som tilhøre hende." han ser lidt på vandet han står med.
"Vil du have vand eller te?" spørger han så. som om der kører to vidt forksellige samtaler, imellem to vidt forskellige mennesker. det kan faktisk få ham til at grine lidt for sig selv.

OOC: ... det er umuligt at kurere sig selv TT___TT"
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 27.02.2008 20:06
OOC: Jeg tror heller ikke jeg kan. I hvert fald ikke lige nu; jeg har ikke langtidsskirvelyst.

IC:
"Bare vand, tak." sagde hun.
Hun fortsatte, fra denne samtale, over til den anden de havde gang i.
"Hvorfor?" spurgte hun. "Jeg kan ikke forstå dig. Jeg ved godt, det kan være svært at tage imod dyre, eller på anden måde vigtige eller specielle ting, andre tilbyder en. Men når nu denne barndomsven - jeg - gerne vil hjælpe dig, hvorfor vil du så ikke lade mig gøre det?"
Hun var ligeglad om han ville tage imod ringen eller ej, hun ville bare gerne vide hvorfor han ikke ønskede at tage imod den.
"Du ved ikke engang om den betyder noget for mig; måske vil jeg gerne af med den. Og i så fald må det da være endnu lettere at tage imod den."
Hun lænede sig tilbage, lukkede øjnene og holdt hænderne over ansigtet. Hun sukkede opgivende; ikke på grund af samtalen, men fordi hun havde haft en lang, udmattende dag.

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 27.02.2008 20:14
"okay." han hældte vand op i to krus, og gav Aisha det ene, hvorefter han satte sig i sin egen stol igen.
"hm.. Betyder den da noget for dig?" nu var det Julians tur til at slå igen.

OOC: ARGH!
jeg er blevet ramt af korthedsPEST!
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 27.02.2008 20:19
Hun tog imod det ene krus, og drak en tår; vandet smagte en smule specielt, men hvis man lige vænnede sig til det, var det en ganske god smag.
"Tak," sagde hun, og fortsatte videre til hans spørgsmål. "Du leder udenom. Men jeg vil ikke undvige spørgsmål, for at slippe let, ligesom du gør. Jeg vil hellere svare dig."
Hun smilede skævt; ha, der fik han den ( ;p ).
"Svaret må blive: Ja, det betyder noget for mig. Det er vigtigt for mig at vide, at du stoler på jeg gerne vil hjælpe dig. Jeg vil gerne have du tager imod min gave, ligesom jeg tog imod dine gaver. Jeg ønsker at jeg skal kunne forære dig dyre ting, hvis det er det jeg vil, uden at du takker nej, bare fordi din maskulinitet måske har det bedre med at leve og klare sig alene."
Hun tog endnu en tår af vandet.
"Men hvis du ikke vil, så er det også okay - så ved jeg da at du er en mand!"

OOC: Jeg tror du har smittet mig..

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 27.02.2008 20:28
OOC: neeej, for så kort skriver du allligevel ikke.. og jeg orker ikke og skrive kort, så du får noget kort sjipsjap her X_x"

IC:
Julian sukker opgivende.
"Du har da i hvert fald ikke forandret dig.." smiler han.
"Men når ja, du har da dine argumenter i orden.." han sukker lidt. han ved ikke rigtigt hvad han skal sige, og drikker derfor noget af sin vand.

OOC: .. det er ikke JULIAn der ikke ved hvad han skal sige, deter MIG der ikke ved hvad jeg skal skrive >w< xD
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 27.02.2008 20:33
OOC: Stakkels jer. Og stakkels Aisha og mig, for det smitter af på os 8P
Og så skal jeg forresten gå, nu, så skal jeg bare frys i slutningen af det her..? Det gør jeg bare - så må du selv om, om du svarer nu :D

IC:
"Okay, jeg er som jeg plejer, og jeg kan argumentere for min sag." resumerede hun. "Hvad bliver dit svar? Eller du vender måske bare mine spørgsmål, så de bliver til udsagn* i stedet."
Hun drak resten af vandet, og satte kruset på bordet, ved siden af flakonen med rosmarinduften. Frakke/jakken var meget varm at have på i længden, især når nu hun var indendørs, så hun tillod sig at tage den af, og lægge den i sit skød.

OOC: Nu bliver det lige lidt kort, men som sagt, så har du smittet mig med korthedspest, og så skal jeg ud og se noget i tv.
Ciao.

*Eller hvad det nu er det hedder.

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 29.02.2008 15:19
han så på hende.
"åh nej... svære ord.." sagde han, og grinede svagt. han drak lidt af sit glas, inden han så alvorligt på hende igen.
"Hvis du gerne vil hjælpe, holder jeg dig ikke tilbage. men jeg syntes stadigvæk, at det mest er mig selv der er hoppet i fælden, så jeg vil ikke have, at du skal ryge i også, bare for at hjælpe mig.." han trak på skuldrene. mest for sig selv.

OOC: mere orker jeg ikke og skrive..
jeg tror det er fordi, at de bare snakker, og fordi der ikke sker noget, at det er kedeligt, msåke? xD
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 29.02.2008 15:29
OOC: Ja, måske? Men hvad skal vi gøre ved det?

IC:
Hun rejste sig op, lange jakken på stolen, tog kruset i hånden, og gik ud, hvor Julian havde hentet vand.
"Er der okay hvis jeg tager noget mere vand?" spurgte hun.
Uden at vente på svar, fyldte hun sit krus op. Kort tid efter kom hun tilbage, og efter at have fjernet jakken, satte hun sig igen ned. Hun brugte nervepirrende lang tid på at drikke en tår vand, og i den rungende stilhed der herskede, lød det meget højt, når hun sank vandet. Hun tørrede sig om munden, satte kruset fra sig og lagde benene over kors.
"Ved at betyde noget for mig, har du automatisk trukket med med ind i fælden." sagde hun.
Hun skulle lige til at række ud efter kruset, for at tage endnu en tår vand, men stoppede sig selv, for at fortsætte med at sige, hvad hun havde at sige.
"Hvis du vil være foruden min hjælp, kan du lige så godt bede mig om at glemme alt om dig. For det at jeg vælger, ikke at hjælpe dig, når du er i store problemer, det viser kun at du intet betyder for mig - og det gør du! Derfor insisterer jeg på at hjælpe dig, medmindre du kan sige mig, at du er ligeglad med om jeg interesserer mig for dig eller ej."
Ved at sige sådan, satte hun ham i en akavet situation, men det var hans problem, og den måtte han selv rode sig ud af - for det var trods alt ikke et særlig stort problem, vel?

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 29.02.2008 15:48
han nåede ikke at svare hende på hendes spørgmål med vandet, så han valgte bare ikke at sige noget. da hun kom tilbage, og igen begyndte at snakke, lod han være med at kigge på hende. han så på sine foldede hænder i sit skød.
"tsk.." fnyste han, en smule barnligt. han kørte hånden igennem sit hår flere gange, men sagde ikke noget.
"..." han åbnede munden for at sige noget, men hvad kunne man dog sige til det? han sukkede, og diskuterede lidt med sig selv om, hvad han egentlig kunne sige.
Hun betyder jo noget for mig! og jeg betyder også noget for hende, siger hun, men jeg kan jo ikke bare sige 'okay, så hit med ringen' de lyder jo ondt.. grisk. helt ærligt, nogengange ville jeg ønske jeg bare kunne holde mund..
sjovt nok, det kunne han bare ikke.
"Så må jeg vel sige, at jeg ikke er ligeglad med, hvorvidt du interessere dig for mig eller ej. hvordan jeg skal sige det, uden at det lyder komplet forkert, det ved jeg ikke..." han syntes egentlig, at det lød ret sjovt - at tale så voksent og fornuftigt. han kunne faktisk falde ned af stolen af grin over det, hvis det ikke var på grund af.. omstændighederne.
"... hvorfor diskutere vi egentlig så voksent? jeg får hovedepine af det.." grinte han, og gned den ene tinding. det var selvfølgelig kun sagt for sjov, det med hovedepinen. mest for at hentyde til, hvor underligt det lød i hans hovede at diskutere så fattet.

OOC: i don't know... måske kunne de lave et eller andet, istedet for at.. snakke? ._." xD
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 29.02.2008 16:07
OOC: Ja, men hvad? Skulle Aisha bare springe op og udbryde: "Næh ved du hvad, jeg syntes det her er kedeligt, så lad os glemme at vi ikke har set hinanden i flere år, og lad os droppe alle de hersens livsopdateringer, for i stedet at rende udenfor og more os!" pause. "Vi kunne jo .. kidnappe nogen?" Nej, vel? ;p Men måske ved Julian noget sjovt, man kan lave?

IC:
Hun var begyndt at hade hans måde at lede udenom alle hendes spørgsmål på, men det var jo sådan han var, og derfor kunne hun ikke hade det i mere end et sekund af gangen. Hun lyttede interesseret, da han begyndte at tale, men forstod ikke helt hvad det var han prøvede at sige. At han kun ville tage imod hendes hjælp, fordi han ikke gad døje med hendes vrede, hvis han skubbede hende til side? Nej, det var ikke det han mente, for han nævnte ikke engang ringen. Måske var det den, og ikke hjælpen, der var et problem. Måske var han ikke meget om at hun forærede ham en forlovelsesring. Det kunne hun egentlig godt forstå, faktisk af flere grunde: Han var en mand, og mænd var dem der friede; derfor ville det virke krænkende på hans mandeære, at en kvinde gjorde en mands arbejde; og han brød sig nok ikke synderligt om tanken om at hun egentlig skulle giftes.
Det sidste var mest noget hun tilføjede til sin lille liste, fordi hun håbede han tænkte sådan. Hun vidste med sig selv, at hun ville hade det, hvis Julian blev gift, lige meget hvor meget hun forsøgte at lade være at tænke sådan. Heldigvis var han hverken i et forhold, eller forlovet, så vidt hun vidste.
Hun rystede på hovedet; hun ville ikke tænke sådan. Så kom hun bare til at tro, at hendes underbevidsthed forsøgte at splejse hende og ham sammen, og lige nu, havde hun ingen intentioner om at det skulle ske - nogensinde. Lige nu var hun bare småirriteret over hans barnlige opførsel, og den måde han undgik at svare hende.
Til hans spørgsmål svarede hun spydigt: "Vi er voksne!" hun tav i et kort øjeblik, men rettede så sig selv. "Du er i hvert fald, og jeg bliver det snart. Men som verden er, har vi ikke tid til at være børn, ret længe. Vi er nød til at tænke som voksne, så snart der ikke er voksne til at beskytte os længere, og det kan godt være allerede når vi er meget små."
Hun tænkte på en pige, hun var stødt på, en dag hun ledte efter et sted at sove. Pigen havde været omkring ni år, og gik alene rundt.
"Jeg mødte en niårig pige, hvis mor var død, og faren havde forladt hende; hun opførte sig ansvarligt, og vist, og alt, alt for voksent til en på hendes alder. Men det var hun nød til, for ellers ville hun ikke overleve alene. Så vi - der stort set er voksne - kan ikke tillade os at lade som om vi er andet, bare fordi det er lettere at forholde sig til livet, hvis alt er en leg, og vi ved at der altid vil være nogen til at .."
Hun stoppede sig selv, da hun indså, at det hun var ved at sige, var stik i mod det hun lige havde sagt. Hvis hun afsluttede sin sætning, ville hun give Julian tilladelse til at klare sig selv, og endda fortælle ham, at alt andet var forkert. Så hun tav, og håbede han ville være ligeglad.

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 29.02.2008 16:37
OOC: ... kan godt se problemet, men jeg kan ikke lide at de to pus skændes/diskutere pågrund af Julians dumhed x3

IC:
"Denne pige, hun har ikke haft andet valg. hun blev nødt til det. hvem siger, at jeg skal give slip på alt det sjove?" han syntes det var noget underligt noget det de diskuterede. om hvorvidt man var voksen eller ej...
"Jeg mener, at jeg sagtens kan være voksen, og ansvarsbevidst, men når man er voksen, er man selvsikker, man ved hvad man skal, og man opføre sig... ja, anderledes. jeg føler mig voksen udenpå, og enkelte gange gør jeg det også indeni, men jeg vil gerne hve lov til at være som et barn ind imellem."
han skænkede det faktisk ikke en tanke, det som Aisha havde afbrudt sig selv i, hvilket hun jo så kunne prise sig lykkelig over.
"Jeg lyder garanteret underligt, men jeg KAN ikke være så alvorlig hele tiden. og det med at have det sjovt, selvfølgelig er det ikke kun børn der kan have det sjovt, men jeg føler kun at jeg kan have det sjovt, hvis jeg ikke ligger alt det voksne fra mig. og det er en voksen ting at diskutere SÅ fornuftigt. og det er jo bedre at diskutere fornuftigt og roligt, det kan jeg godt se, og sådan, men..." han åndede ud. han kunne ikke komme på mere og sige, ikke noget som ikke lød endnu dummere end det han lige havde sagt.
"Jeg tror mest bare det er mig, der er lidt op og køre lige nu..." siger han så, stille og behersket, imens han bider sig i læben.
"Det er lidt af en omvæltning for mig, men jeg tror det er en endu størrere end for dig, og det tager jeg slet ikke stilling til... det burde jeg gøre det ved jeg godt, men jeg kan impelthen ikke... ja, jeg kan ikke... jeg ved ikke hvad jeg ikke kan, der er så meget, men.." åh nej. nu beegyndte han igen at snakke om helt andre ting end dét det drejede sig om. men han anede ellers ikke hvordan han skulle gøre.
han betragtede hende. hun så jo nok sig selv som halvt voksen, han så hende som helt og holdent voksen. det var lidt svært, men han kunne på en måde godt lide det. Det med, at han kedede sig, om man vil, var nok noget der havde at gøre med, at det havde han gjort de sidste tre år.
og der var jo sket så meget. derfor var de gledet fra hinanden, som puslespilsbrikker hvis form blev ændret, men nu da de mødtes igen, begyndte det hele at forvanlde sig tilbage igen. Julian smilede kort hen for sig ved tanken om puslespil, men sagde ikke noget længere.
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 29.02.2008 16:47
Hun var lige ved at give sig til at græde igen. Ikke fordi det Julian havde sagt var fornærmende, eller på nogen måde krænkende, hun syntes bare det var forfærdeligt, alt sammen. At hun kom her, og ikke forstod bare at værtsætte hans selvskab. At hun åbenbart havde glemt, at man godt kunne have det sjovt, uden at lægge etik og etikette til side. At verden var så kold og grusom, at små niårige piger måtte klare sig selv, og at hun ikke havde taget pigen til sig, og havde ladet hende være barn, mens hun stadig havde muligheden. Hun var ked af, at hendes forældre i så lang tid havde behandlet hende som barn eller voksen, men bare en skrøbelig porcelænsting, der helst skulle holde mund, for når den åbnede munden, var det irriterende nonsens der kom ud. Hun var ked af, at hun glemte at være barn, nu hvor hun stadig havde alderen til det. Og at deres genforening slet, slet ikke var som hun havde håbet.
Hun ville ønske hun kunne skifte emne, og snakke om noget godt og rart, men det eneste hun kunne komme i tanke om, de kunne snakke om, var hvordan hinanden havde haft det, i de foregående tre år, og for hendes vedkommende, var de fleste minder dårlige. Og når nu Julian både havde mistet en mor, og fået sig forfølgere, kunne hans tid heller ikke have været god.
"Jeg forstår dig - undskyld jeg forsøgte at .." hun stoppede sig selv, snøftede kraftigt, og nåede i sidste øjeblik at lukke af for sluserne. ".. at argumentere imod glæde, lykke - ja, livet i det hele taget."

OOC: Mon de gider lave noget sjovt nuuh?

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 29.02.2008 17:11
OOC: ... mig tror Julian vil prøve og opmuntre hende lidt x)

IC:
han ligger mærke til hendes tavshed, og ser op på hende. først da hun snakker igen, vågner han helt op.
"du argumenterede da ikke imod det - du sagde at vi burde opføre os som voksne.." han smilede.
"Det er der da ikke noget galt i. ikke give dig sev skylden for noget der ikke er rigtigt, vel?" han smilede, rejste sig op, gik hen til hende, og tog hendes hånd.
"jeg tror det er på tide at vi får noget frisk luft. jeg kunne i hvert fald godt trænge til det." han grinede svagt.
"Kun hvis du vil, selvfølgelig, for hvis ikke, så åbner jeg bare vinduet." der stank faktisk stadigvæk af røg, men ikke så kraftigt som før.

OOC: udenfor kan man vel altid lavet NOGET, ikke? xD
Aisha

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 29.02.2008 18:01
OOC: Det lyder brillitastisk! Lad dem vade udenfor, i den kolde, onde nat ;p

IC:
Hun smilede halvt, men det var mest et 'okay, hvis du siger det'-smil, og ikke et 'godt, nu er jeg glad igen'-smil.
Hun lod ham holde sin hånd, selvom hun syntes det var lidt akavet. Før havde hun syntes det var rart, men lige nu ville hun hellere bare krybe sammen, lægge sig til at sove, og først vågne op, når hendes følelser var på plads igen.
"Vi kan vel godt gå udenfor, hvis du syntes." sagde hun.
Hun slap hans hånd, for at kunne fjerne det tykke mørke, omkring hytten. Hurtigt havde hun gjort en ny, cirkelbevægelse, og mørket blev skubbet væk, så der nu kun var det naturlige mørke tilbage.
Hun tog jakken op, og tog den på igen; hun antog at der måtte være køligere udenfor, end herinde, og hun var begyndt at fryse lidt, nu da vinduet stod åbent. Herefter samlede hun flakonen op, og stoppede den i en af de mange lommer, så den ikke skulle blive væk.

OOC: Undskyld kortheden, men det er fordi jeg kom til at skrive for lange ting før, så nu er der kun kortere, og kortere ting tilbage, inde i min rpg-hjernedel.

Julian T.

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 25.03.2008 14:04
Julian gik hen til døren, og skubbede den op. det var med en underlig, pivende knirkelyd at døren begyndte og klage sagte over de mange, mange års brug. der havde jo boet nogen før Julian.
han kunne godt huske dem. de havde været meget underlige, og ville bare af med huset i en fart. de havde aldrig svaret på hvorfor, de ville bare af med det med det samme.
Julian samlede en lidt falmet jakke op fra gulvet, og tog den på med en anelse besvær, da han samtidig også forsøgte og holde døren åben.
"Nå.. kommer du?" Julian smilede kort da han endelig havde fået jakken på, men også ved hensigten på frisk luft. ikke bare noget der kom ind af et vindue, men han ville gerne være omsluttet af det. det var længe siden han bare havde slappet lidt af, og havde gået sig en tur, påtrods af sin kærlighed til naturen.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12