Egentlig er den eneste grund til at det påvirker Elizeph så meget, vel på grund af ham Niklurian... Den lede djævel! forbandede satan! Elizeph væmmes dybt.
"Kontrollere mine følelser siger De?" spørger han koldt.
Hun skulle bare vide... hvis jeg ikke kunne kontrollere mine følelser.. han fristes til at vende øjne, men gør det dog ikke.
"Desuden... Hvorfor tror De, at jeg er høj i rang?" han flytter en lok hår.
"De andre dæmoner er hjerteløse slagtere... Nærmest ingen af dem kan udvise menneskelighed... Derfor respektere de, at dæmoner som kan klare deres post, og stadig være jordnær... Så hvad skader det, om man udviser følelser? Måske De burde tænke Dem om, inden De forsøger at belære mig.." hans stemme er fortsat den kolde.. og hans ansigt har ikke trukket en eneste mine.
Desuden... for hver gang nogen kalder mig gammel... brydes ungdommelighedsfortryllelsen en smule ned... han væmmes ved tanken om det sidste.... han har sikkert fået et gråt hår nu, eller lignende! alt sammen på grund af en nævenyttig krystalisk pige, der tilsyneladende tror at de to burde lære hinanden bedre at kende.... Elizeph formoder det er på grund af hendes opgave, at hun vist syntes de burde være perlevenner... Men hun glemmer nok bare, at Elizeph er dæmon.. og med dæmoniske tindenser... til trods for at han ligner et menneske... Faktisk, ligner han så meget, at hvis han blot tog noget mindre prangende tøj på, ville ingen nogensinde gætte på at han var andet end en almindelig borger... De runde ører.. som alle andre normale mennesker har.. Ja, der er faktisk slet intet ved hans udseende, der kunne tyde på en dæmon... hans øjnfarve er ikke engang andet end menneskelig, til trods for den meget klare, smukke grønne farve... Som passer godt til det sorte, bløde bølgede hår... måske er det på grund af dette, at han altid bliver undervuderet af sine modstandere? men hva pokker.. det gavner ham jo blot! Hellere blive undervuderet, end overvuderet... Men okay.. folk har aldrig overvuderet ham... For hans kræfter rækker langt længere end hvad der burde være muligt... Men de besværgelser i den ende af magtfuldheden... Dem bruger han aldrig... Han finder det en hån at være nødsaget til at bruge den slags ting... hellere bruge mindre besværgelser.. bevise at han kan klare sig på det... Han har nærmest indgået en aftale med sig selv om hvor hans grænse ligger, alt efter hvor han befinder sig... Og i krystallandet, ligger grænsen ikke specielt højt i forhold til hans egentlige fulde styrke... Men det er vel også en slags svaghed? Hvem ved..
((og du svarer bare når du sys du er online XD.. indtil da; frys))