Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 02.01.2008 01:39
"Gået og gået..."
Svare han stille, og klør sit eje øje. Gået var måske så meget sagt.
Xamie satte sig en lille smule op, og som sædvanlig; når han først begyndte at snakke, så snakkede han som et vandfald.
"Altså, jeg har været længe undervejs, det er helt sikkert. Det sværeste var at kommer til det her land, for det er altså en underlig dimension, at du ved det.
Men i hvert fald, så da jeg var kommet hertil, så var der massere af flinke mennesker, der gad at hjælpe en rejsende. Så jeg har reddet på hest!
Kazoya, jeg har reddet! Det var en rigtig hest! Rigtig, levende hest! Den var rigtig flot. Sådan en lækker, brun farve, og så en hvid plet i panden. Den var sød. Det var den altså."
Han fangede pludseligt sig selv i, bare at sidde og mumle omkring den der hest. Så han stoppede op, og måtte lige kort tænke over, hvad det egentligt var han var igang med at forklare, inden han igen kunne fortsætte sin talestrøm.
"Det var faktisk først, da jeg kom til byen, at jeg sådan rigtigt har gået. Men jeg har ikke gået særligt længe, for jeg vidste godt hvor du var. Jeg ved ikke hvorfor jeg vidste det, men det gjorde jeg bare. Og jeg fandt dig jo!"
Han smilede over hele ansigtet, og man kunne tydeligt høre entusiasmen i hans stemme. Fyldt med barnlig glæde.
Desuden små hoppede han mens han fortalte.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 02.01.2008 01:46
Kazoya ler mildt.
"Ja ja da... heste er i følge min mening til at spise.. ikke andet..." han ser lidt rundt.. ikke mange mennesker vover sig ud på denne tid af døgnet.
Han ser så mod Xamie igen.
"Men det lyder da til at du har haft en.. eh.. interessant tur.. Hvis jeg må have lov at udtrykke mig således.." han stryger en hånd ned over Xamies ryg igen, ganske blidt og forsigtigt.
"Men jeg forstår ikke.. Hvorfor tog du hertil? Jeg har jo sagt, at jeg ville komme tilbage og besøge dig snart... Jeg kan bare ikke styre min voldelige tindenser... Ikke endnu..." han sukker lidt.. Han vil for alt i verden ikke skade Xamie!
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 02.01.2008 01:51
"Men, jeg savnede dig! Jeg gad ikke vente længere! Jeg føler, at jeg har ventet en evighed!"
Beklagede han sig, og igen kom de der store hundeøjne op, og kiggede indtrængende på Kazoya.
"Sidst jeg ventede på dig, var du væk i flere år. Det gad jeg altså ikke igen."
Han kløede sig i det store, hvide hår, så det blev en smule uglet, og puffede ud i siden, men det var ikke noget han gad tænke over. Han vidste heller ikke, at det strittede, så han var ,meget naturligt, ligeglad.
"Desuden er jeg efterhånden gammel nok, til at passe på mig selv!"
Det var sjovt, sådan at Xamies stemme kunne skifte. I et øjeblik lød han faktisk næsten voksen og bestemt, men kun et øjeblik, og kun næsten. For hvis man kendte ham bare en smule, kunne man godt se igennem faceden og se, at han i virkeligheden bare var bange, og bare gerne ville være sammen med Kazoya igen - koste hvad det koste vil!
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 02.01.2008 01:57
"Xamie du aner ikke hvilket sted det er du er rejst til!" han ser alvorligt på ham.
"Typer som mig, er ikke ualmindelige her.. det vrimler med nådesløse dræbermaskiner, der slagter alt de møder... Ligesom jeg selv.. men til forskel fra mig, vil de ikke stå tilbage hvis de møder dig... Det må du da forstå.." han flytter armene helt hen til sig igen, bøjer fingrene på den ene hånd så klørerne ligger ned langs armen, mens han blidt stryger Xamie over kinden med oversiden af de blege fingre.. han ser intrængende på Xamie.. Som han kender vel nok til at kunne se hvor de ord stammer fra... frygt..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 02.01.2008 02:03
"... Jeg er ligeglad."
Sagde han stille. Det havde Kazoya nok allerede gættet på forhånd, for det sagde Xamie stort set altid, nor Kazoya advarede ham omkring fare. Det var altid det samme.
Og faktisk var det ikke engang helt løgn, når han sagde det. For han var ligeglad, og det var kun fordi han ikke kunne forestille sig, hvor frygteligt det hele var. Xamies verden var lyserød og fyldt med blomster. Han troede kun på godhed, og han så kun godhed. Og hvis han så noget, der ikke var godt, så fortrængte han det, for sådan var hans hoved opbygget. Han huskede kun det, han ville huske.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 02.01.2008 02:07
"..Xamie.. Det ved du godt ikke går.." han rynker brynene lidt.
"Men.. lad os gå.. Inden jeg blir sulten igen af at være ude i den her kulde.." han rejser sig op fra springvandet.
"Jeg har... Fået en fin lejlighed ikke langt herfra.." siger han og nikker let.. fået og fået.. alle der bare kender lidt til Kazoya, kan læse mellem linierne.. det er ikke 'fået'. men taget med magt!
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 02.01.2008 02:11
Xamie nikkede bare til det sidste Kazoya sagde. Han valgte helt bevidst, at overhøre det første.
Han hoppede ned fra Zoyas skød, og tog sin violinkasse op, rettede lidt på tasken, som han over hans skuldre. Og pludseligt gik det op for ham, at han havde vokset sig højere end Kazoya, og det kunne han ikke lade være med at grine af. Det havde altid været Kazoya, der var den "store".
Så Xamie begyndte at grine. Grine en mild men munter latter, mens han pegede på Kazoya.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 02.01.2008 02:16
Kazoya ser undrende over på Xamie.. han bemærker ikke højdeforskellen.. som egentlig er ret stor...
Han er vandt til i det her land at være lidt af en stump.
"..Hvad?" spørger han undrende.. hvad er det dog Xamie finder så yderst underholdende?
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 02.01.2008 02:22
Han får grinet en smule af, og siger så.
"Du er blevet lille!"
Han siger det stadig med en lattermild og munter undertone.
Der var ikke rigtig nogen forklaring på, hvorfor Xamie fandt dette så yderst underholdende, men det var vel bare tanken om, at det nu var ham der var den højeste, selvom han stadig var den "lille". For ingen tvivl om, at Xamie altid ville se Kazoya som en storebror, lige meget hvor lav han så ville være.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 02.01.2008 02:24
"Nej.. Du er blevet høj!" siger han konstaterende, ryster lidt på hovedet.
"... Men kom nu inden jeg fryser måsen ud af bukserne.." mumler han så ganske lavt.. især det sidste.. kun en med en overmenneskelig hørelse ville kunne høre det og rent faktisk opfatte hvad han sagde..
Xamie

Xamie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Charlie 02.01.2008 02:26
Xamie fniser bare videre, og bider let sig selv i hånden, for at forhindre sig selv i at grine mere, end højest nødvendigt.
Han tøffer roligt efter Kazoya, for at finde den lejlighed, han havde 'fået'. Xamie ville nemt kunne regne ud, at det var ikke sådan, at Kazoya havde skaffet en lejlighed. Han havde aldrig fået den. Men Xamie valgte, at gå let hen over den betegnelse, og lade være med at grave mere i det, end højstnødvendigt.
// Xamie Zirufinwei
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 02.01.2008 02:32
Kazoya himler blot kort med øjnene af Xamies fortsatte fniseri..

De går ned langs en gyde, hen over en åben plads, så videre og videre, indtil de forsvinder ind i en stor bygning.. en opgang.

//out
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:16
Felix kommer roligt gående, og fløjter en lille melodi, han er i meget godt humør idag.. han stopper brat med at fløjte da han syntes han hørte en lyd, han ser sig om, og sukker da det viste sig der ikke var noget.. han sparker til en sten, og gaber..
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:20
han kommer gående et stykke væk og opdager felix "der har vi ham" mumler han. Han bevæger sig lynhurtigt og lydløst, hen til ham, griber fat om munden på ham med venstre arm, og den anden hånd bliver til en dolk der havner foran hans hals
Jamiroquai Hiruko

Jamiroquai. 21 årig dreng/mand
Billedet fra http://www.google.dk
Avi fundet på http://www.animegalleries.net som billedet fundet og redigeret af miig^^
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:23
Han skal lige til at sige noget til sig selv da Jamiroquai, tager han for munden, Han skæver ned mod kniven ved hans hals.. altså.. at angribe 'uskyldige' mennesker på sådan en måde tænker han og smiler skævt
Mørketskriger!

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:25
"hold dig fra anzu eller din hals og dit liv vil skæres over af smerte" visker han ind i hans øre, og presser dolkens skæfte ind mod halsen
Jamiroquai Hiruko

Avi fundet på http://www.animegalleries.net som billedet fundet og redigeret af miig^^
Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:28
Felix holder roligt vejret, men bliver dog en smule andspændt da han kan høre på Jami's stemme at han virkelig mener det.. jaja.. men alle burdte da vide jeg aldrig holder hvad jeg lover tænker han, og himler let med øjnene
Mørketskriger!

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:31
"Drop det der med øjnene din idiot. hvis du ikke holder hvad du lover kommer jeg igen og du vil aldrig være tryg igen" han slipper ham selv om han mere har lyst til at dræbe ham.
Jamiroquai Hiruko

Felix Eclipse

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 11.01.2008 21:32
han puster roligt ud og ser på ham med et hævet øjnbryn.. "hvad nu hvis jeg nægter at adlyde dig?" siger han ligegyldigt, og ser på ham som var han en idiot, som han jo også er efter Felix' mening
Mørketskriger!

Jamiroquai

Jamiroquai

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Jin 11.01.2008 21:34
"dine indvolde vil sprøjte ud som bare pokker efter en mindre behandling fra mig" han smiler ondt. Hans øjne bliver røde, og han slikker sig om munden. *Bloood....blood.. blodtørst kød...dræbe...*
Jamiroquai Hiruko

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12