Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 26.05.2023 23:55
Lige nu var der ikke ret meget bekymring eller andre følelser at spore hos Lazarus, ikke andet end den nysgerrighed der var overfor Minali og den nye situation som de var endt i, her midt på bjerget. Hans menneskelige del havde uden tvivl savnet og søgt efter en hudsult, som Lazarus ikke havde givet efter på - det var hans eneste logiske forklaring lige nu. Han nød at undersøge hendes krop, mærke hendes former og lade hende nyde godt af ham, som nærmest lå over hende. Han kiggede på hende, som hun lod sin hånd presse hans længere ned mod brystet. Han fulgte med, tog fat om det og masserede det med en kræft, som hun endnu ikke havde oplevet. Han nød det. 

Lazarus var en person som gerne ville være i kontrol og have styr på situationen, og hvor han indtil lige før havde haft kontrol, men mistet den, synes han igen at have den mere eller mindre inder kontrol. Der var meget han ikke vidste om denne kvinde, men lige nu betød det ikke så meget, han var opslugt af det her.
Han blev chokeret, men også nysgerrig, som hun lod benene glide omkring ham og løftede sig selv op, hvor efter hun vendte om på hele deres situation og han nu mistede kontrollen og lå under hende. Hvad hendes plan var, var han usikker på. Var det en del af deres nye leg eller hvad skulle der ske? 

Han kiggede op på hende, som hun tordnede sig over ham i hendes skikkelse. Lyttede til hendes ord. At gå imod Shantar, så han ikke som mytteri. I hans øjne var han jo ubrugelig. Det var der måske nogen der var uenige om, men alt det der var sket med Minali og hendes bror, var på grund af Shantars egne fejl. "Jeg har gjort værre ting end det" Indrømmede han, "Så at skulle hjælpe dig, ville være vand ved siden af Minali. Desuden så er Shantar ikke meget værd, alligevel" 

Han kunne ikke andet end lade hende bevæge sig som hun gjorde. Det påvirkede ham, og der var alligevel noget lystent inde bag gnisterne i hendes øjne.

"Det er dig der sidder på mig, du har næste træk" Denne gang var det ham som fandt et djævelsk blik frem. Selvfølgelig hengav han sig.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Flygtning, tidligere soldat v. Mørket.

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 04.06.2023 08:55
Der blev påbegyndt en tålmodighedernes kamp imellem dem. Minali følte hvordan Lazarus krop lydigt begyndt at markere sin tilstedeværelse under hende, og presset imellem hendes lår øgedes. Indtil videre var Minali tilfreds… Alligevel var der ting ved deres forhandling, som der stadig ikke huede hende, og hun stoppede de masserende bevægelser kort efter og rettede sig op på korporalen. De små karakteristiske rynker ankom på hendes næse, der indikerede hendes utilfredshed sammen med protesten.

”Du tænker alt for småt. Man kan ikke fjerne en sygdom ved blot at behandle symptomerne. Tror du virkelig at det vil stoppe, blot fordi Sharatar forsvinder fra jordens overflade? Jeg har gjort mig magtfulde fjender i Mørket. Det er en mentalitet. Forsvinder han, dukker en ny op og tager over kort efter… Der skal ændres noget ganske fundamentalt, hvis jeg vide mig sikker… Posen skal rystes og nye mønstre skal tegnes. Råddenskaben skal erstattes i toppen”.

Den ene hånd hun brugte som support på hans brystkasse, førte hun aende ind over hans kind og videre ind i hans fyldige mørke lokker.

”Og til det er jeg helt sikker på at jeg har fat i den rigtige mand til at hjælpe mig”.

Den anden hånd kørte neglene ned langs hans brystkasse og mave, hvor hun stoppede ved hans bælte og legede sigende med hans bæltespænde.

”Har jeg ikke... Lazarus?”.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 07.06.2023 12:17
Intimiteten i mellem dem havde uden tvivl sat en lyst i hans krop - en fuldstændigt normal fysisk reaktion, selvom det ikke var noget der hendte ham ofte. Det var en blanding af intimitet og forhandling i mellem dem, hvilket på en eller anden måde satte en bestemt stemning i mellem dem. Hans blik var fasnet på hende, næsten dragende som hun sad over skrævs på ham, men måtte lade brynene ændre sin retning, som hun stoppede hendes masserende bevægelser imod ham. 

Han vidste godt hvad hun mente, men det ville alligevel sætte spørgsmål ved hans egen loyalitet mod mørket - med mindre han skulle køre et spil fra galleriet. "Så du vil have at jeg skal kunne ændre hele mørket?" Det virkede næsten som en umulig opgave. Han var blot en korporal og selvom han havde magt i hæren, så var det ikke noget at råbe hurra for. 
Mente hun selv at hun var så vigtig for andre i hæren en ham? 

Hendes ord var dragende, lige så meget som hun selv var. Hun spillede op imod ham og han nød det mere end så meget andet lige nu. Hun trykkede på de rigtige knapper.

"Det vil jeg mene at du har" Kom det blot fra ham. Det var svært at tænke klart lige nu. 

Lazarus lod sin hånd bevæge sig op imod hende og lod den bevæge sig ind under hendes overdel og lod den igen mærke den nøgne hud. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 13.06.2023 04:37
Det ville være en underdrivelse at sige, at Minali ikke nød Lazarus' kærtegn.

Hun lod hans hånd tage føre for en stund og glide op over hendes hofters rundhed, følge hendes talje og igen møde hendes bryst vedkommende. Det var et ømt, søgende kærtegn, der fik hendes krop til at forråde hende med sagte suk.

Lazarus troede måske at hun var en middag han frit kunne tage fra med minimal indsats, men hun ville holde ham ansvarlig for hvert et ord han sagde. Selv om begæret var begyndt at skabe en tåge af fjernhed i hans øjne, og hun vidste at han var fortabt, i et ukendt land, hvor kun hun havde kortet, og han derfor måtte palpere sig frem i blinde for at forstå konturerne af hendes væsen. På trods af en mægtig styrke og modstandskraft i sin telepatiske evne, havde manden aldrig haft muligheden for at udvikle modstandskraft for Minali selv, og han vidste ikke hvad han havde med at gøre i den leg han havde initieret. Ved at tilkæmpe sig adgang til Minalis sind, havde han måske troet at han kunne få situationens overhånd, men det betød også at han var alene med hende. Og den effekt hun havde på ham.

Der var ingen til at hjælpe ham mod de ting han selv havde fundet: Hvis hun skubbede, og han trak, ville hun falde direkte ind i ham, og nu var de endt et sted, hvor det næsten var blevet en afhængighed. Den afhængighed fornemmede Minali på flere måder, når hendes hjerte slog lidt hurtigere, og på Lazarus ord og opførsel. Hun lod rovdyret samle forsmag for hvad der kunne blive hans og gjorde sig til ved at lege med en lok af sit eget hår. Ubarmhjertigt engagerede hendes hofter sig i den lille dans igen, kun for at stoppe og skubbe hans hånd ned i et fast tag.

"Mmmh, fortæller du mig at du ikke kan, Lazarus?"
Hun tiltede hovedet spørgende. Afventende.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 14.06.2023 07:17
Lige nu lod hendes krop og denne stund forgifte hans sind og hans krop. De var tæt på hinanden og deres nysgerrighed lod dem undersøge og nyde hinanden, som de havde mulighed for lige nu. Lazarus nød uden tvivl at lade sine hænder drive op ad hendes krop, mærke hendes talje,  mærke hende mave og lade hånden mærke det runde og bløde bryst, hvorpå en rolig masserede bevægelse startede og hun lod de søde suk forlade hendes læber.

Lazarus var usikker på hvad Minali havde tænkte sig at Lazarus skulle gøre ved Mørket. Det som han var så loyal overfor, det som han ville beskytte og kæmpe for. Han havde ikke megen indflydelse på, hvad der skete eller hvad der skulle ske med de planer som blev foretaget; han var blot en simpel korporal.
Lige nu var det svært at blande forhandling og lyst sammen på den måde som det gjorde, efter som lysten til at udforske kvinden siddende oven på hende, kun blev større og større.
Hun havde uden tvivl store forhåbninger om hvad han kunne, men efter at have rodet i hendes sind og krævet sig tilgang til hendes minder, var det tydeligt at han nu skulle hjælpe hende I hendes situation. Hvilket han selvfølgelig også gerne gjorde.

Han mærkede hvordan hun fjernede hans ond og skubbede den væk med et fast tag. Hun ville uden tvivl have hans bekræftelse først. "Jeg siger ikke at jeg ikke kan" Kom det roligt fra ham, "Jeg siger at det næsten blevet umuligt, hvis vi startet et sted af gangen" Her mente han selvfølgelig Sharatar. De måtte starte et sted. 
Han vree sin hånd fri af hendes og lod den bevæge sig op af hende og knappede langsomt hendes knapper i fronten på skjorten op og inden længe ville han se hunden inden under. Hvis det var for meget måtte hun tage fra igen.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 28.06.2023 22:22
Minali fastholdt Lazarus bedømmende i sin opmærksomhed. Hun kunne godt se logikken i det han sagde, og der kom derfor heller ingen protest, da korporalens tålmodighed begyndte at løbe ud, og han tog sig den frihed selv at tage for sig af det der var ham tilgængeligt. Der gik kun et lille sæt igennem hende, da han vred sig fri af hendes greb og hånden fik sit eget liv. Skjorten var grålig, men havde tydeligt engang været hvid, og forskellen blev tydelig, da Minalis måneblege hud kom til syne, og den gled ned langs hendes skuldre, ned over hendes hofter.

Hvis du siger det” fnøs hun.

En skygge af noget forkælet og glemt kom til syne i hendes stemme. En del af hende, der havde været gemt og glemt i mange år af overlevelsesmæssige grunde. Hun skubbede ærmerne af sig det sidste stykke og førte sine arme om bag hovedet i en posering, så han rigtigt kunne se hende. Da ømheden over at lade en mand igen se sig så blottet havde lagt sig, tog en anden del af hende over; Stolthed. Hun vidste hvad hun gjorde ved ham.
Den ene hjørnetand borede hun ned i sin underlæbe med en tydelig udfordring i blikket som hun ikke satte ord på. Det mørke dådyrblik guidede ham illustrativt ned over hende, og hun gled sin ene hånd ned over sit bryst, den slanke mave og ned over læderbukserne på hendes lår.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 29.06.2023 12:28
Hun lod til at være overrasket over at han hev sin hånd fri, hvilket var blot for at den kunne få sit eget liv og lade ham friste endnu mere af denne kvinde, foran ham. Hun gjorde intet for at stoppe ham som fingrene gled ned over knap for knap, hvilket han ikke vidste hvordan han skulle tage. Han bekymrede sig ikke om hendes tanker, men lod blot knapperne åbne og tog for sig af det som han ønskede og lige nu krævede. Hendes blege hud kom hurtigt til syne som skjorten blev åbnet og den gled ned ad hendes arme og forsvandt længere ned ad hende og uden at gemme noget til hans nysgerrighed.

"Fnøs du lige, kære Minali?" Kom det kækt fra ham, som han lod sit blik glide op ad hende. "Du ved jeg har ret. Men jeg skal nok hjælpe dig, ser du vi har alle ambitioner, ikke?" De var selvfølgelig ikke ens med hendes og han jagtede heller ikke nogen top position inden for Mørket, men ambitioner havde han.

Det var et nyt og ændre blik som bevægede sig hen over hendes ansigt, som det virkede til at hans hænder mod hendes krop satte noget i gang hos hende. Hans øjne var på hende som skjorten forlod hendes krop helt og hun lod sine armen trække om bag hende og strakte sig i en positur som gav ham alt hvad han ønskede at se. Kroppen som spændte og skød hendes bryst frem var dragende. Hans hånd gled op ad hendes krop og fangede brystet som hun kort forinden selv havde berørt, inden hånden drev videre mod læderbukserne.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 29.06.2023 22:00
Ambitioner?” klukkede Minali med lav latter.
Lazarus havde været insisterende i hans kontaktforsøg. På en måde fandt hun det smigrende, og hun søgte at forstå mere af hans væsen på samme måde som han havde jaget hende. Han var stædig, det måtte hun give ham.

”Ja, det har jeg kunnet mærke… Er det her hvad du plejer at gøre, når du ikke har bedre at give dig til? Jager kvinder over landegrænser og stjæler deres klæder. Eller skal jeg føle mig privilegeret?

Der var en drilskhed i hendes ord, som hun gjorde sit bedste for ikke at skulle lyde for munter, selv om det var svært. Hendes læber formede et ord, der aldrig forlod hende, for hans kærtegn og strøg mod hendes bryst fik flabetheden slugt til en brummen og et suk.

Men hun ville ikke lade ham sidde der og tro han havde fået overhånd i deres kamp, så hendes fingre søgte hans bælte og begyndte at løsne det målrettet. Da hun fik det åbnet, kørte hun neglene let hen over snørerne der holdt hans køn indespærret i buksernes stof.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 30.06.2023 06:33
Lige nu, i dette øjeblik, havde han stærke ambitioner som han nok skulle opnå, hvilket hun ikke mindst selv var i fuld gang med. Hun havde muligvis samme ambitioner og tanker om hvordan det næste stykke tid skulle bruges på, hvilket han slet ikke havde problemer med. Det ville han heller ikke have hvis han blot selv skulle tage det. 

"Kedsomhed kan ramme enhver" Startede han roligt ud og søgte hendes blik, "Jagt efter kvinder er nogen gange mere interessant efter jagten på lyset eller afhoppere" Han havde næsten lyst til at grine, men det var måske ikke så passende, "Men jeg synes du skal føle dig priviligeret. Du har været et mere interessant mål"  

Hendes ord havde en drilskhed over sig, som var anderledes end tonen hun før havde brugt overfor ham. Hans hånd klemte hårdere mod brystet og mærkede den bløde og rare følelse imod hans hånd. Han var egoistisk og krævede hvad han ønskede. 

Smilet kom igen småt frem på hans læber som hun endelig lod sig rive lidt mere med, og han mærkede fingrene mod hans bukser, som hun bandt dem op. Skulle han vende det her om? Lysten sad i ham. Han lod sin hånd glide ned over hende, lagde den mod hendes hofter sammen med den anden og skubbede hende ned i et hurtigt og målrettet ryg og skubbede sig selv oven på hende igen. Han lænede sig ned imod hende og lod sine læber nyde huden på hendes hals.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 30.06.2023 19:01
M-hmm, jeg er meget interessant, du har slet ingen ide’”.
Minali nåede ikke til flere overvejelser om udyret Lazarus havde gemt væk. Hun nød strøgene mod sine hofter og tillod ham at klemme hænderne fat om hendes bløde hud. Drilleriet fra hende fik konsekvent sin ende, da Lazarus benyttede øjeblikket til at vælte hende rundt på ny og tage pladsen over hende, dog denne gang noget mere direkte, mellem hendes lår. Jorden der nu var i kontakt under hendes ryg var kølig og føltes en anelse grov, men den sammenrullede skjorte tog af for noget af det. Mørkelverkvinden havde foretrukket noget blødere og mere lukket til scenariet, men en jagt blev aldrig foretaget i et sovekammer.
Og jagten havde været deres vilkår.

Kyssene der regnede mod Minalis slanke hals, fortalte hende at Lazarus havde en del erfaring, på trods af den noget køle analytiske facade han holdt. Med en højere position i Mørket var det heller ikke unaturligt, at en del kvinder stod ham til rådighed ud fra status og løn. Det var blot en overraskelse, at han syntes at vide hvordan man gjorde en kvinde tilfreds. Det havde i hendes erfaring oftest ikke været tilfældet.
Hun strakte sin hals for at byde hans tilnærmelser velkommen, mens en hånd aede ham ned af nakken og ryggen, som i en opfordring for ham til at blive ved. Lazarus’ krop var tung mod hendes, men hun nød fornemmelsen af hans krops konturer så tæt på sin egen. Hun var blevet nægtet direkte adgang til snørerne i hans bukser, og hun kunne ikke længere helt kontrollere slagets gang. For at vinde lidt af den magt tilbage, løftede hun sine ben op over hans hofter, for at få mere af den stimulation det udgjorde, når hun kunne mærke hans hærdnende bule trykke sig ind mod hende.

Det er ikke sådan her jeg havde regnet med at du ville fange mig” gispede hun.
For hver berøring slappede hun mere af under ham. En del af hende ønskede at fjerne den barriere der lå imellem dem og forhindrede deres forening, alligevel holdt hun sig tilbage. Nysgerrig efter hvad han planlagde.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 02.07.2023 08:52
"Du ved hvordan man fanger min opmærksomhed" Lige nu havde hun fanget hans opmærksomhed på flere måder, men hvis hun mente at hun havde mere at byde på, så tvivlede han ikke på det og ville ikke holde sig tilbage når det kom til at udforske hendes eget jeg.
Hans bevægelser var hurtige og klare som han vendte dem om, og bevægede sig ovenpå hende som hun før havde gjort. En klippeafsats som denne de var endt på var måske ikke det bedste sted at lade deres hudsult løbe af med dem, for lige nu mærkede hun hvertfald det samme som han havde gjort før, mærke hvordan den grove overflade borede sig i ryggen. Men var det ikke det værd?

Lazarus var ikke selv uerfaren og en stilling som hans gjorde det muligt at nyde kvinder på mange stadier, det skulle der ikke herske nogen tvivl om. Ofte bekymrede han sig ikke om kvinden, men hans egen lyst og det som trak han imod disse, hvilket også var der som førte ham lige nu som hans læber mærkede den nøgne hud på halsen, som hun strakte.
Lazarus havde det med at tage hvad han ønskede, hvilket Minali også nu havde oplevet. Hun bød hans kærtegn velkommen, som han mærkede hvordan hendes hænder bevægede sig ned ad hans krop og han forsatte sin gøren og lod læberne bevæge sig ned ad hende. 

Hendes ønsker var tydelige som hun svingede sine ben omkring hans liv, og skubbede deres kroppe tættere mod hinanden. Den hærdede bule i hans bukser lå klods op ad hendes underliv, og i ren lyst lod han sine hofter bevæge sig pirrende mod hende.
"Ligesom dig selv, så er jeg bestemt også interessant" Han skubbede sig selv op ad hende igen, som læberne leg var overstået og fangede hendes blik. En hånd lod sig bevæge sig ned ad den nøgne hud, inden den stødte på hendes læder bukser og forsvandt ind under stoffet. Ind under, hvor varme ikke var skjult under yderligere lag stof, men hånden blot mødte varmen og fugtigheden som den gled ind mellem hendes ben.

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 03.07.2023 00:04
Lazarus bugtende bevægelser mod Minali fik hende til at sukke længselsfuldt. Lyden af hans vejrtrækning var en eufori hun kun faldt dybere og dybere ind i. Et sted føltes det næsten kriminelt at engagere sig sådan i begær, ikke langt fra Nalishras tempel, og tanken slog hende kort hvad det kunne få af konsekvenser. Var det vanhelligelse af hellig grund? Tilbedelse, men af hvad? En sammensmedning af to individer til en alliance. Overvejelserne nåede ikke at få frit spil, da Lazarus hånd søgte ned under læderet på Minalis krop, og gled ind mellem hendes labia. Hendes krop var allerede klar til situationen, og positionen gav ham næsten fuld bevægefrihed mod hende.

Et lavt støn kom fra Minali idet hun gemte sit ansigt mod hans skulder. At eftergive sig helt uden kamp føltes stadig som tabu, og hun ville ikke fodre hans ego mere end nødvendigt, så hun bed sig i underlæben og gispede mod hans hals.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 05.07.2023 09:30
Lazarus havde aldrig fundet nogen interesse i de guder som så mange mennesker støttede og bad til igennem deres liv. Han vidste at de var tæt på et tempel, det var her han havde fundet hende, men i hans øjne var det blot endnu en bygning blandt så mange andre. Han så ikke det de gjorde, han så ikke det hun gjorde og om deres akter på stedet ville have konsekvenser lå milevidt fra hans tanker. 
Hans mål var lige nu hende og dem sammen. Han ønskede at mærke mere til hende, opleve hende i denne situation og få hende til at bøje sig under ham, som hun allerede var i gang med, som hans hånd bevægede sig ind under læderbukserne. Hun var klar på så mange måder til at tage imod ham, og det fugtige underliv blev mødt med en nysgerrighed og en hårde bevægelser. 

Hun gemte sit ansigt imod hans skuldre, han havde hende hvor han gerne ville have hende. Hendes støn og de gispende lyde mod hans hals bekræftede alt for ham, og han lod blot sin hånd arbejde videre og tog for sig af hvad han selv ønskede, inden han lod sine læber bevæge sig mod hendes nøgne hud på halsen.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 17.07.2023 21:38
Lazarus var god til at aflæse Minalis små reaktioner og øgede tempoet hans hånd kærtegnede hendes indre vægge med. Selv om han ikke havde arbejdet med hende længe, var hun mere end klar til ham, og det var næsten en pinefuld sødme at han træk det ud. Hun kendte sin egen krop og hvad der fungerede, når hun var alene. Hvad der fungerede med Lazarus var en overraskelse og en opdagelse. Hans fingre stødte hårdere mod hendes indre, og hun spærrede øjnene op. Ligesom Minali var en kvinde der spillede hårdt, var hendes krop også med en udholdenhed som en kriger, og en hårdere behandling var derfor intet der skræmte hende. Hun nød det. Det var gennem hendes liv blevet formet til at være det sprog hun talte.

På trods af hvor dejligt det føltes, ville hun ikke lade ham regere over hende som et helt frit domæne.
Da han penslede gled sin mund mod hendes hals, greb hun Lazarus’ hår og tvang ham til at se på hende.
Du torturerer mig” protesterede hun.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 17.07.2023 22:28
Han nød dette til fulde, den måde hun gav sig selv på og at han blot tog for sig af de små apetitvækkere, som deres leg lige nu bestod af. Hans fingre dansede i hendes indre og hendes stønnende lyde var som den søde musik i hans ører. Han trak det hele ud, selvom han var mere end klar på at springe til næste punkt i deres akt. Lazarus nød at pine folk på flere forskellige måder, så at han kunne pine hende med at trække det ud, det tilfredsstillede ham kun. Ikke så meget som hendes underliv ville tilfredsstille ham, når de kom længere ind i legen. Han var ikke i tvivl om, om hun kunne klare det som han ville trække hende igennem. De var begge to krigere, og selvom bjerget gjorde sværer for dem at udforske hinanden dybere, så ville han give hende hvad hun ønskede - for selvfølgelig ønskede hun dette.

Han nåede ikke at lade læberne smage på hendes velplejede hud, før hun greb hans hår og tvang ham til at se på hende. Hans fingres leg stoppede brat, som hun krævede hans fokus. "Du ønsker slet ikke at blive tortureret af mig, kære" Svarede han blot og lod fingrene glide ud af hende og lod dem søge mod hans bukser og arbejdede dem ned over hofterne, så de hang der og lod hans underliv blotte. Hans hånd greb fat om ham, som han lod sig guide mod hendes åbning og lod den glide pirrende op og ned mellem de ydre læber.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 18.07.2023 01:12
Minali rynkede på næsen. Hendes lyst var ikke noget at gøre en vittighed ud af. Utilfredsheden var blot kortvarig, da hun så hvordan Lazarus førte hånden til sine bukser og kørte dem ned om de muskuløse lår. Hun betragtede showet med stor interesse, når nu hun endelig kunne få mere af korporalen at se, og synet fik hendes mundvige til at skyde op i et smørret smil over udsigten. Lazarus var en smuk mand. Men det han holdte skjult under sine klæder var heller ikke værst. Hun bed sig i underlæben og beundrede ham.
Blandt den hvidblege hud, havde iver mørknet hans vrede køn i en rødmosset nuance. Som med sin egen vilje, spjættede den ved frigørelsen, tiggende efter enten fuldførelse eller for at dø ud, og hun fik lyst til at røre ved ham, smage ham og tilbede dens sultne form imellem hendes hænder. Hun nåede blot ikke så langt, da Lazarus begyndte at trykke sin glans ind imellem de svulmende rosa blade som han havde tilkæmpet sig adgang til. Da han havde smurt sig ind i deres fælles fugt, puffede hun sine læderbukser ned af det ene ben, så hun ikke risikerede at de ville komme i vejen for deres bevægsfrihed, og hun placerede sine lår tilbage over hans hofter. Hun tillod ham ikke at kontrollere længere. Med hænderne der greb fat i hans uniform, flettede hun sine ben rundt om hans hofter og tvang ham til at fuldføre den forening han drillende havde truet med. Et lille støn undslap hende, da han blev presset i bund, og hendes labia strakte sig rundt om hans tykke rod. De mørke øjne gled i, så hun kunne nyde fornemmelsen af ham.

Da de åbnede sig igen og mødte hans, var det med djævelsk trods.
"Hvem torturerer hvem?"
Lige så meget som hendes lille trick havde trykket Lazarus hofter helt ind mod hendes, lige så meget forhindrede det ham i at blive stimuleret af yderligere friktion på hans præmisser. Minali trak igen i hans uniform, så hun kunne placere et sultent kys mod hans læber.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 18.07.2023 08:34
Hun ønskede og krævede mere af ham og han forstod hende godt. Han lærte meget om denne kvinde som de lå her, for når det kom til hudsult og lyst, så var hun ikke at gøre grin med eller trække det længere ud uden grund, omend at Lazarus lyst til at lade fingrene lege stadigvæk var stor, men samtidig selv ønskede at mærke hende på en anden måde. Næste skridt. 
Hendes øjne spilede op som han begyndte at gøre kål på egne bukser og slippe sin lyst fri. Hun slugte hver bevægelse som han gjorde og hendes blik fortalte at hun selv ønskede at tage hånd omkring ham og selvom lysten til at lade hende lege med sig selv var stor, så pressede han sig selv pirrende mod hende.
Han arbejdede sine bukser længer ned for at give sig selv mere bevægelighed og ikke være fanget af følelsen af bukserne omkring hofterne. 
Hendes utålmodig kom igen til overfladen som hendes ben lod sig ligge om hans hofter og pressede ham tættere på hende og dermed forenede dem på allerbedste vis. Et støn og et prust forlod ham som han endelig brød den indre barriere og mærkede hvordan han gled op I hendes våde indre. Det var en forløsning som han havde ventet på. Lysten til hende var stor. Han mærkede hvordan hun lå omkring ham, hvordan hun pressede omkring hans stivhed.

Som hendes øjne åbnede søgte han dem med et friskt og kækt smil på læberne, "Bare vent.." Han besvarede hendes kys med en stædighed og krævende bevægelser, som hun søgte hans. Han pressede sine hofter bagud fra hendes, og lod de første stød bevæge sig krævende imod hende. Han ønskede at høre hende sukke og stønne efter ham.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 19.07.2023 23:19
Minali havde regnet med at hun kunne fastholde Lazarus lidt endnu med sit greb og trække hans længsler i langdrag, men den modstand hun ydede, viste sig hurtig at være en relativ nytteløs instans i deres leg, og Lazarus selv tog for sig og påbegyndte sit tempo. Kysset dæmpede de små selvtilfredse brummelyde der kom fra Minali, da Lazarus hofter begyndte at rulle ind mod hendes bækken. Hun forsøgte at styre rytmen en anelse ved at lade en hånd glide ned på hans læn og trykke sine bløde lår tættere om ham. Selv om hun var stort set blottet for naturens elementer, holdt Lazarus krop hende varm.

Hendes tungespids akkompagnerede hans bevægelser og søgte prøvende mellem hans læber. Hans bevægelser var besidderiske, når de smækkede imod hendes lår, og hun nød mødet med det bæst hun havde tirret og pirret så længe. Hans kæder og tilbageholdenhed var faldet, og det var ved hendes hånd. Det fik Minali til at føle sig magtfuld. Det var eftergivenheden til den gnist, der havde startet deres begær.

Lazarus

Lazarus

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 166 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Nao 20.07.2023 09:54
Han mærkede hvordan Minali ønskede at trække hans længsler ud, med sine bevægesler og holde ham tæt på sig og lade hans stød vente på sig, men var hans stød ikke også det hun ønskede? Han kæmpede småt imod og lod hans stød påbegynde. De var rolige og krævende, han ønskede ikke at skynde sig igennem dette. Som han mærkede hvordan hendes hånd mødte hans læn, for selv at tage en del i tempoet, ved at læde sine spinkle lår komme tættere på ham, lod han hende få den styring. Hun kunne selv vælge tempoet og den nydelse hun ville have, og han holdt det blot i gang. Han krop higede efter dette her og hurtigt tog hans tunge åndedræt over og de små stønne lyde han kom med, blev dæmpet af deres varme kys.

Hele hans barriere og skjold var faldet for hende. Han havde jagtet hende i det sidste stykke tid, og at det skulle komme til dette havde han ikke forudset, men han bød det velkommen. At det skete på den kolde bjergside var måske heller ikke noget som var typisk, og en seng eller noget andet mere varm og velkomment, havde måske at være at foretrække, men dette her var noget bød velkommen og han nød hende. Nød hvordan hendes tunge legede mellem hans læber, som han langsomt lukkede op og lod den møde af hans egen, men stødene blev sat ind.
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 21.07.2023 21:40
Det føltes som en naturlig samhørighed at ligge der med Lazarus. Selv om Minali var en smuk kvinde, der med sit udseende var unik fra så mange af hendes slags, havde hun ikke haft meget at sige i hvem hun delte sig selv med. Det havde været overlevelse. Flugt fra virkeligheden.  En måde at retfærdiggøre de ting der skete hver dag, fordi sandheden om at der ingen logik og større mening var med det. Andet end magt i dens naturlige form. - Var for ubærlig og hård at sluge. Ingen gud havde svaret, og hun havde så længe kun hørt ekkoet af sin egen stemme. Minali var gået i mørke, ikke fordi hun valgte det, men fordi der altid var det der havde været. Ekkoet der svarede, når ingen andre gjorde.

Lazarus var et produkt af et relateret mørke. Noger familiært. Og at være forenet med ham var at favne skyggerne. Men for en gangs skyld... som et mørke der var hendes eget valg, hvad end det viste sig at indebære.

Hvor hun havde løbet fra så meget, så længe, gjorde hun sig selv modtagelig over for besættelsen af hendes sind. Hendes krop. Pulsen af Lazarus var så tæt, så hun kunne blive i tvivl om den var hendes egen. Tanker blev til en tåge. Sanserne dominerede, og hun begyndte at sænke sine negle let ind i hans ryg. Hun løsnede langsomt trykket om hans hofter og tillod hans bevægelser at tage mere fat. Kysset afbrudte hun, i et forsøg på at indhente den vejrtrækning hendes krop fortalte hende at hun havde tabt et sted.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13