lummer Vandfaldet

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 29.10.2010 00:06
Alexander kiggede mistroisk, hvem i alverden troede hun lige at hun var eftersom hun mente at hun bare kunne tillade sig at tale om ham som det passede, hun havde ingen ideer om hvilke erfaringer han havde skabt sig, han havde dræbt mere end praktisk talt nogen anden på hans alder, han havde været i utallige kampe både mod mennesker og skabninger og så stod hun her og fortalte ham at han ingen erfaringer havde?
Alexander gik direkte hen imod hende, det var nok det absolutte dummeste for ham eftersom han var allerbedst på afstand men han var simpelthen for gal nu, så de stod nu blot få centimeter fra hinanden ( ? )
Alexander kiggede hende direkte ind i øjnene med sine egne, det ene en smuk isblå farve og det andet havde en blodrød farve.
"Hvad kaldte de mig?"
Sagde Alexander og følte en trang til at smide den største bombe antistof direkte en i smasken på hende, men han holdte det tilbage omend bare lidt endnu.
"De aner åbenbart ikke hvad de siger, de 4 ting de har nævnt er alle sammen ting jer i fuldt ud i stand til, og jeg ville faktisk mene at jeg intet videre har sagt min mening til dig?"
Sagde Alexander vredt og bevægede sig ikke en tomme.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 29.10.2010 00:31
Katah stirrede ned på ham, hun rørte ikke på sig, overhovedet, hun ventede bare på hans udfald, der ville sikkert ikke gå længe før han mistede besindelsen, det var tydeligvis og hans aggresivitet ville ligeledes blive skylden til at han tabte.
"Jeg kaldte dig en skabet sydlændigetøs, der er tilsyneladende ingenting bag dine ord!" sagde hun mens hun stirrede ham frygtløst i øjnene, Katah var vant til at se folk på denne måde, de havde som regl det hele i munden, og det virkede ligeledes med Alexander.
Hun lod forsigtigt en hånd glide ned over Alex ene kind (?) "Det er så sørgeligt at se folk fortabes på denne måde, men jeg er bange for, at det er sådan verdenen ser ud, for folk der ikke er i stand til at holde deres verden i skak!" sagde hun og sendte ham et alvorligt blik. Oppe i Norden var der hverken Mørkets eller Lysets kræfter som fik lov til at få indflydelse, der var udelukkende Kathork og ingen andre!

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 29.10.2010 00:38
Alexander var lige ved at stikke hende en, et eller andet sted var det jo faktisk sandt hvad det var hun sagde han havde opført sig som et skabet barn, men han var lige så stille begyndt at tage det roligt igen.
"Hvad mener de med at der ingenting er bag mine ord"
Sagde han mere afslappet og med et andet blik i øjnene, et mere seriøst blik der udvidste en dyb seriøsitet fra hans side af, han var stadig vred, det kunne han ikke benægte og han havde mest af alt lyst til at dræbe hende, men bestemte sig for at lade være, han så hendes hånd bevæge sig imod hende, og han lagde med det samme en hånd imod hendes mave ( ? ) Men idet den blot forsigtigt gled ned over hans kind gjorde han ingenting, og selvom det faktisk smertede ham at sige så nød han det et eller andet sted, hun var provokerende ja, men samtidigt havde han en vis respekt for hende, til forskel fra de fleste kvinder fra krystal landet så havde hende her nosser.
"Kaldte de mig lige fortabt?"
Sagde Alexander og kiggede hende dybt i øjnene, han var træt af at høre lort omkring hans højde, og havde mest af alt lyst til bare at vise hende at hun dybt undervurderede ham.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 29.10.2010 00:53
Katah så han dybt i øjnene mens hun bukkede sig en anelse ned, så hendes næsetip akkurat hørte hans(?), før hun vovede læberne helt ind mod hans øre "Du ved godt hvad jeg mener, og sandheden er jo, at du godt ved det selv!" hviskede hun, stille, næsten med moderlig omsorg i stemmen, før hun igen genvandt øjenkontakten med ham, med et medlidende og nervøst blik, alt sammen, naturligvis, spil for galleriet.
Idet han pressede en hånd imod hendes mave greb hun hurtigt fat om hans håndled med den ene hånd og førte den væk, så den ikke længere havde kontakt til hendes torso (?), han skulle ikke begynde på nogle tricks, og hans udseene tydede på at der var noget man ikke kunne stole på, han var tydeligvis begavet med evner, der kunne bruges til noget.
Den anden hånd derimod fortsatte den nærmest kærlige berøring på hans ene kind, mens hun holdt øjenkontakten, ikke nok med at Katah var stor og strærk, når det kom til stykket var hun en virkelig smuk kvinde, det var bare de færreste der nåede at bemærke det, før at de var endt i totterne på hinanden.
Hun løftede fordigtigt øjenbrynene "Sagde jeg, at du var fortabt, eller er det en konklusion du selv udleder, af udsagn jeg er kommet med, fordi at det er det, du inderst inde føler?" fortsatte hun, med den påtagne kærlige tone.

Lillesøster til Tarrak

"At kende andres svaghed gør dig overlegen, at kende din egen gør dig uovervindelig!"
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 29.10.2010 01:07
Det gav lidt et sæt idet hun bukkede sig ned til hans egen højde, og idet hendes læber næsten var presset imod hans øre, der var noget der gjorde ham forbavsende utryg ved denne situation men han kunne heller ikke få sig selv til at trække sig væk fra hende af en mærkelig grund.
"Skal jeg bevise at der er handling bag mine ord"
Sagde han vredt til hende, det virkede som om hun havde medynk med ham, og fandt hele situationen synd for ham, han kunne ikke tage det, ingen skulle se ham som svag, han havde ikke brug for at folk følte med ham og havde ondt af ham.
Da hun pressede hans hånd væk gjorde han ingen modstand, han havde trodsalt tænkt sig at trække den til sig alligevel, og allerede her mærkede han kvindens styrke, ikke at det kom som en overraskelse for ham, han havde trodsalt været fuldt ud klar over den, i det han lagde sit magiske øje på hende.
Alexander tillod at hendes ene hånd kærligt dansede op ad hans kind, han var utryg, og det var tydeligt at se på ham, hver eneste muskel i hans krop var trodsalt spændt i hans krop, alligevel begyndtes den rustning der før havde dækket Allexanders venstre arm at forsvinde, den blev suget ned i hans hånd, han havde ikke brug for den, det var alligevel ikke nærkamp han skulle bevæge sig ind i hvis de kom op at slås.
"De hentød til at jeg var fortabt, de sagde selv at det var sørgeligt at se folk fortabes, og jeg er aldeles ikke fortabt"
Sagde han hårdt til hende og bevægede sit hoved væk fra hendes kind, han var splittet han følte at hun trådte på ham, hvordan fanden i helvede kunne hun tillade sig at være sådan omkring en der før havde været fuld ud klar til at dræbe hende.
"Hvorfor rører de mig sådan? Er de så sikker på din egen styrke og min mangel derpå siden du føler at du blot kan røre mig som det passer dem"
Sagde Alexander med en vred skærrende tone der tydeligt viste at han ikke brød sig om situation, ikke at han ikke nød hendes berøring nej tværtimod han brød sig bare ikke om hvad den viste i denne situation.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 29.10.2010 01:22
Katah veg ikke fra øjenkontakten ét eneste sekund, hun kendte sine kort, og var klar over hvordan man spillede dem, hun var ganske vidst ikke lært når det kom til geografi, sprog, tekst, eller hvad der hørte den skolede del af krystallandet, hun anede intet om urter eller lægekundskaber, fiskeri eller landbrug, men når det kom til kamp, sanser og muligheder var hun bestemt ikke dum, nej, langt fra!
"Det er jo sådan set op til dig selv Alexander, handler dit verdensbillede desuden om hvad en simpel Nordlænding syntes?" hun fortsatte den medlidende tone, teknisk set legede hun med ham, eller gjorde hun? Det var Katahs spil ingen andres, hun var træt, og orkede ærlig talt ikke at kæmpe flere kampe den pågældende dag, men hvis Alex ære krævede oprejsning, ifælge ham, var det jo det der måtte til.
Idet han trak sig væk fra hende sendte hun ham et lille smil "Men, inderst inde, der havde du jo intet imod min berøring, så måske er det dig som har lidt indre problemer, ikke sandt?" fortsatte hun i det romantiserede toneleje, mens hun igen trådte tættere på ham, dog uden at indlede en tættere ansigtsmæssig kontakt, som de før havde haft. Alexander var forvirret over hvad han skulle gøre, det var tydeligt for enhver, men det var ikke så underligt, Katah var ikke en kvinde man løb om hjørner med, tværtimod var det nok stik modsat!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 29.10.2010 01:30
Alexander følte at hun løb om hjørne med ham, han følte sig som en eller andens brik i et eller andet forbandet spil skak, og han brød sig ikke om den svaghed det fik ham til at føle, hvem var denne kvinde der kunne få ham til at føle således.
Han sukkede, hun havde ret hvorfor var det egentlig han gik så meget op i hvad hun havde at sige om ham, selvfølgelig irriterede det de fleste at blive kaldt men ikke mange ville vælge at reagere på samme måde som Alexander, han havde dog altid været kendt som en hissigprop, når man endelig ramte de rigtige knapper, og specielt det med lille var en af de helt store knapper.
Alexander var splittet han stod mellem at han ikke kunne fordrage hende og at hun fik ham til at føle sig svag og mindre, han havde før mødt piger der var en kende højere end ham selv, men for det meste var det omkring det samme, men det var jo sandt Alexander var lillebitte i forhold til hende, hans sølle 1,70 meter og 65 kilo var ingenting i forhold til hende. (Drenge og deres størrelser ikke sandt? :P)
"De havde ret jeg havde intet imod din berøring indtil jeg tænkte mig om, noget siger mig du blot prøver at løbe om hjørner med mig, gøre grin med mig, og jeg har absolut ingen problemer, bare lad være med at kalde mig lille"
Sagde han og lagde extra fokus på den sidste del.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 04.11.2010 21:31
Katah løftede øjenbrynene og spidsede læberne en smule i et overrasket udtryk, der selvfølgelig ikke passede ind til hele hendes figur "Jamen det er jo stadig dig som har problemet!" sagde hun og smilede så kækt mens hun lænede vægten over på det ene ben og brydsede armene over brystet. "I sydboer morer mig, i ter jer så underligt!" sagde hun og rystede på hovedet, dog stadig med smilet limet fast på læberne. Hvis det var en fremmed mand, der så meget som tænkte på at klappe hende på hovedet, havde hun vredet armen af ham på stedet.
Katah gav sig til at studere sine negle, mens hun roligt ignorerede ham og hans temperament, som sagt morede hun sig en anelse og alligevel gjorde hun nok for, at han ikke sprang i hovedet på hende

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 04.11.2010 21:46
Alexander blev forvirret over hendes ansigtsudtryk, og mærkede vreden lige så stille vokse i ham, han havd aldeles ikke et problem,
"Jeg har da intet problem"
Sagde Alexander, han stod nu meget mere afslappet, og alle indikationer på at han ville angribe var væk, trangen var der faktisk stadig en smule, men han gjorde bare hvad han kunne for at skjule dem, han gad ikke slås med Katah, ikke af frygt, men han havde bare ikke lyst til det af en eller anden grund. Alexander tog det ekstra bælte af hvor kården sad i og smed den hel til der hvor hans frakke også lå, sværdet på hans ryg blev også smidt derover, og op til flere knive blev fjernet fra diverse steder på hans krop og smidt hen til resten af våbene.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 04.11.2010 22:45
Katah rystede på hovedet "Nejnej.." hun smilede slesk til ham "Selvfølgelig har du intet problem, måske er du bare lidt sart, du er måske ike vant til kvinder?" sagde hun så med en medlidende tone og løftede øjenbrynene i et bekymret udtryk, som forøvrigt heller ikke lå til hende, eller hendes væsen på nogen tænkelig måde! KAtah var generelt ikke en betænksom kvinde, hun tog hvad hun ville have og gjorde hvad det passede hende, og hvis andre havde ondt af det, kunne de komme og fortælle hvad deres problem var, men tilstanden de kom fra diskussionen i, var aldrig til at vide.
"Hvae, bliver du ikke lidt overmodig nu knægt, man kunne blive..... overrasket!" sagde hun og så ham dybt i øjnene, mens en lille flemme blusede op i hendes øjne, ganske kort, men nok til at de vakse sjæle vill helt klart se det!

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 04.11.2010 22:57
"JEG ER ALDELES IKKE...."
Råbte han men tog derefter en dyb indånding og kiggede hårdt på hende, han ville ikke lade sig provokere som tidligere
"Jeg er aldeles ikke sart, og jeg har skam været sammen med kvinder før"
Sagde Alexander roligt med en hvis hårdhed i tonen, det irriterede ham at hun konstant talte ned til ham, han var nærmest ved at sprøjte damp ud af hovedet så vred var han, men han skjulte det godt, han ville ikke give nydelsen af at vide at hun kunne lege med ham så let.
"Det ville jeg ikke mene, jeg tror ikke de vil angribe mig, så havde de gjort det tidligere, desuden er det ikke mine våben der gør mig farlig i kamp"
Sagde han roligt og satte sig ned, og slappede bare af.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 05.11.2010 14:18
Katah lo en lille dyb latter før hun mistænksomt så på ham "Nej da, jeg beskyldte dig ikke for aldrig at have været sammen med en kvinde!" sagde hun så bestemt og slog ud med armene for at understrege at hun mente hvad hun sagde "Jeg nævnte bare at din erfaring nok kun var sparsom!" sagde hun så og nikkede, hvis der var nogle der talte med sit kropssprog var det Katah, hun behøvede næsten ikke åbne munden før man vidste hvad hun ville sige, men oppe i Norden var det også en måde at vise sin styrke på, da man deroppe bare blev slået ned, hvis man endte som en lille stille mus der sad i det ene hjørne. Men når man gestikulerede som Katah fik man automatisk plads omkring sig, og dermed udviste man en vis form for hårdhed.
Katah skævede upassioneret over til hans våben med en uinteresseret mine "Selvfølgelig er det ikke dine våben der gør dig farlig i kamp, jeg kunne bruge dit sværd som tandstik!" sagde hun så og så sig henkastet omkring "Desuden ville der ikke være nogen grund til at kaste sig over jer små sydboer, jeg har rigeligt at lave derhjemme!" sagde hun bestemt og slog hænderne sammen. Katah var en af de ledende kræfter i deres klan, på trods af hendes unge alder, og lille højde (når man målte i forhold til de andre kvinder i klanen) så var hendes kampteknik og viden inden for enmet overlegent i forhold til de andre kæmpe amazonelignende bæster.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 05.11.2010 14:42
Alexander kiggede omend bare en anelse mistroisk på hende, det havde lydt rimelig meget som om det var det hun havde sagt, men der var ingen grund til at diskutere det.
"Tja det er jo relativt, men de må tro hvad de vil"
sagde han roligt og kunne mærke at for hvert sekund der gik slappede han mere af, ikke at han ikke stadig var opmærksom, nej tvært imod hans røde øje skindede stadig i sin aktiverede form, og med denne ville hun ikke kunne bevæge sig en milimeter uden han lagde mærke til det.
Det var dog som om at hvert gang han var faldet ud pustede hun til ilden så at sige, han var meget stolt over sin kårde, det var trodsalt en han havde fået af sin far, og den havde hjulpet ham i mange kampe, men han valgte blot at tænke at det var hende der var uvidende, selv et småt våben kan trodsalt være yderst farligt i de rigtige hænder.
"Det glæder mig at høre, får jeg har ærlig talt ikke lyst til mere kamp idag"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 05.11.2010 15:00
Katah sukkede en smule opgivende, kan begyndte faktisk at småkede hende, på den anden side, når man var vant til et liv som Katah, skulle der ikke meget til før at det hele blev meget langtrukkent og kedeligt! Selv de lange klanmøder, hvor hun et par gange havde fået lov at deltage, havde kedet hende så ekstremt meget at hun faldt i søvn, det skulle hun aldrig have gjort, for det kostede hende 3 dueller for slægtsfornærmelse.
"Tro mig knægt, jeg tror hvad jeg vil, og hvad jeg ved!" sagde hun så bestemt, hun var begyndt at blive sulten, hunden hun havde kommet op at toppes med var ikke værd at æde, hun trængte til noget der ikke var bjørn, eller menneskekød, for hvor barbarisk det end lød, var et dødsfald i Norden kun til gavn, da man så ikke behøvede at jage for at finde føde, desuden var sult en faktor man måtte affinde sig med i klanen, for på trods af en bjørn virkede stor når man nedlagde den, var det slet ikke nok til alle de sultne munde som skulle mætten, og oftest måtte man kæmpe om hvad der var, derfor var det også kun de stærkeste som overlevede.
"Så, er der sæson for nogle gode kræ for tiden? Jeg kunne æde en hest, eller det som var større!" mumlede hun og satte sig ned på den store sten, hun virkede på ingen måde som hun tog Alex for at være en trussel, det var hun alt for distræt til, det var tydeligt, hvis man havde en jægers eller krigers natur

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 05.11.2010 15:07
Hvor var hun dog et frystrerende menneske tænkte Alexander, måden hun talte på, gik på, kiggede på ja praktisk set alt hun gjorde kunne nærmest irritere ham, det blotte syn af hende irriterede ham også (nok fordi han føler sig lille :P)
"Jamen så gør da endelig det"
Sagde han i en lettere irriteret og sarkastisk stemme, han havde svært ved at blive ved med at opføre sig køligt omkring hende, sulten han følte ville bestemt også have en stor effekt på dette, han havde ikke spist i mange timer, og kampen fra tidligere havde trodsalt været udmattende for ham, og det skræmte ham nærmest lidt at lige idet han begyndte at tænke over dette skreg kvinden at hun var sulten, af en der spillede så klog på alt var det imponerende at hun spurgte Alexander om hjælp, selvom han dog godt nok ikke var herfra.
"Tja hjortene burde have en rimelig størrelse, vildsvinene er også dejligt fedet på på denne tid"
Sagde med en stemme som nærmest sagde "vidste du virkelig ikke det?"
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 05.11.2010 15:30
Katah så på ham med et udtryk der ikke rigtigt kunne bestemmes, det var nok en blanding af utilfredshed og irritation, og så igen med den arrogante attitude der let dækkede over begge dele. "Ja, det er jo ikke sådan når man ikker er vant til at færdes sådanne steder, og desuden er den slags kræ jo som at klaske myg!" lo hun, hun havde udemærket hørt sarkasmen i hans stemme, og han skulle ikke tro at han var overlegen på nogen måde, i Norden nedlagde de trods alt bjørne med de bare næver.
Katah skævede fra vandfaldet og ind imellem træerne hvor bladene så småt var begyndt at falde af, dyrelivet hernede var rigt, faktisk var det et paradig i forhold til Norden, men Kathork blev bosiddende under de hårde vilkår, netop for at holde deres klan stærk og hårdfør.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 16:17
Alexander sukkede en smule, hvorfor var det hun konstant følte en trang til at nedgøre ham, men fint nok, han havde set store mænd blive dræbt af bissende vildsvin fordi de var blot uopmærksomme et par sekunder.
"Har de ikke jaget hernede før?"
Spurgt Alexander nysgerrigt, hun måtte jo have gjort det, eller også var hun lige kommet herned, desuden burde hun have rimelig let ved at jage hernede i forhold til hvad hun var vant til, selvom han stadig var fuldt ud overbevist om at selv hun kunne ende med at komme slemt til skade hvis hun blot var uopmærksom for en stund, kunne godt være dyrelivet hernede var mindre, men størrelsen var ikke altid lig med hvor farlig noget var.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 08.11.2010 18:18
"om jeg har jaget hernede? Hah!" sagde hun og grinede, "Der er ikke et sted i dette land jeg ikke har jaget!" sagde hun bestemt og løftede øjenbrynene, før en lyd mellem træerne fangede hendes opmærksomhed. Hurtigt drejede hun hovedet og trak det lange spyd op ad jorden, inde mellem de mange træer stod en stor kronhjort, tydeligvis en han. Katah sendte alexander et hårdt blik som tegn til at han skulle være stille, hvis han kunne tyde hendes ansigtsmimik.
Længere inde i skoven kunne hun skimte en større flok, det fasinerede hende godt nok, at hende og Alex ikke havde skræmt dem væk for længst, men de så nu meget fredfyldte ud, desværre for dem, for nu stod den på middag!
Katah knugede hårdt om det tunge spyd, og bukkede sig en anelse ned i knæ, Hjorten stod næsten 100 meter væk, så der skulle lægges kræfter i. Hurtigt kneb hun øjnene sammen, før hun til sidst kastede, et kort øjeblik spændtes alle muskler i hendes krop da hun med en kraftanstrengelse kastede spyddet, som lynhurtigt skar sig igennem luften, snittede barken på et enkelt træ, før det til sidst hamrede nådesløst igennem dyret der dårligt nåede at registrere det.
Katah slog et stort smil op, dét var lige hvad der skulle til at lukke munden på knægten "Som jeg sagde, det er som at klaske myg hernede!" sagde hun og smilede det mest overlegne smil til dato "Nå knægt, du kan jo hente kræet, så kan du spise med!" sagde hun bestemt og gjorde et nik.
Det ville komme bag på hende hvis han kunne slæbe dyret, når bare Katahs spyd i sig selv var en udfordring for mange sydlændinge.

Lillesøster til Tarrak

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 08.11.2010 18:36
Alexander hævede det ene øjnbryn, det var normalt ikke sådan han selv jagede, han brugte en anelse mere list, men stadigvæk det var da bestemt imponerende at hun havde så stor en kropslig styrke, han havde følgt hele spydets bane, selv idet det gennemborede dyret, det var en anelse irriterende at tænke på at det for ham krævede så meget arbejde blot fordi han ikke havde den samme kropslige styrke som hende, men der var ikke meget andet at gøre end at ignorere det.
"Ærlig talt Katah, jeg vil med glæde spise med, men jeg er ikke i stand til at bære en fuldvoksen hjort, og slet ikke sammen med dit spyd"
Sagde Alexander en smule iriteret.
Katah

Katah

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 190 cm

Xenix 10.11.2010 12:57
Katah lyste op i et lille men meget diskret smil "Nah, det er okay, jeg havde egentligt heller ikke forventet andet!" knurrede hun, og satte kursen mod sit bytte der rallede et kort øjeblik, før den gav op og døde, resten af flokken var selvfølgelig forsvundet for længest.
"HVad fanden gør i nåør i jager hernede? Hvis i ikke kan slæbe jeres bytte hjem?" sagde hun og vendte sig en enkelt gang mod Alexander, mens hun trak spydet ud af hjorden, og svingede den over skuldren, og gik mageligt tilbage mod Alexander med kræet.
"I min stamme skal man igennem et ritual når man fylder 12, hvor man skal nedlægge en fuldvoksen bjørn med de bare næver, og komme tilbage til klanen med den, hvis du ikke kan det, er det bare ærgeligt, om det er bjørnen der æder dig, eller om der er sneens kulde der får has på dig er underordnet, hvis du ikke kan stille med et kadaver af en bjørn, er du bare ikke værdig til at leve!" sagde hun og kigggede på alexander, han lignede typen der allerhøjst havde skulle nedlægge en fasan, og hvis han ikke kunne det, var det vel også okay.
Hun smed den tunge hjort på jorden, nogle meter fra vandfaldets kant "Så kan du vel fikse et bål!" sagde hun så bestemt, Katah havde intet imod råt kød hvis hun var sulten nok, men hun foretrak det dog stegt, og nu hvor hun havde skaffet måltidet, kunne det kun være fair at knægten også hjalp til.
Hun tog hurtigt en klud frem og begyndte at fjerne blodet fra spydet, folk var skaæmte nok i forevejen, hvis hun rendte rundt med et blodindsølet spyd, ville hun bare gøre tingene 100 gange værre!

Lillesøster til Tarrak

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12