Han slog irriteret ud mod hestens døde krop. At hun overhovedet havde forsøgt at heale det overkom ham virkelig. Enhver anden vampyr ville have gjort det for længst hvis de var i samme stadie som hende.
Et fnys hørtes fra ham. " Så du går lige hen og spørger hesten '' 'Undskyld mig hr. hest, må jeg tappe dit blod for at holde mig selv og min krop i live..?' Siden hvornår har du og den kunnet forstå hinanden, eller er det en evne jeg er gået glip af?"
Han var begyndt at skære tænder i ren irritation og frustration over hende, over at hun ikke bare tog imod blodet.
" Men i så fald vil der ingen 'dessert' blive til dig. Mine årer er fra og med dette øjeblik forbudt område for dine tænder, dine negle din tunge og de skarpe genstande du måtte kunne finde på at bruge... "
En længere prusten lød fra ham, mens halen virrende blodigt bag ham.
" Mase med ideer? Hah. Ja det kan vi sku hurtigt blive enige om. Jeg vil aldrig blive god og from som dig, og det advarede jeg dig om allerede fra starten af.!" Nadir end ikke fokuserede på hendes ansigt lige nu, vreden var efterhånden buldret for meget op til at han kunne holde sig i ro og fokusere på en bestemt ting, så i stedet satte han sig selv i at gå rundt i lysningen.
I denne krop kalder han sig selv Magda.
Krystallandet