Angel holdte øje med hvilken respons der kom tilbage fra Ysara, og indtil videre var det kritisk. Hendes tilstand var meget forslået og såret, og nå hun så samtidigmed sad og nikkede af træthed, og næsten besvimmede på stedet, fik Angelica bange anelser. Ysara kunne ikke sove, ikke lige nu.
Observationen omhandlende blodet på hendes tøj fik hende dog til at kigge ned af sig selv, for derefter at trække på smilebåndet. Et smil der gled over i bekymring og forståelse. "
Det ved jeg godt, søde skat, men du er nødt til at holde dig vågen" Svarede hun, og løftede venindens hage lidt op for at danne øjenkontakt et øjeblik, inden hun tog nænsomt ved hendes skulder. En skulder, som skulle løftes op og støttes godt.
Angel syntes igentlig ikke at der var koldt, men med så meget blod som Ysara med stor sandsynlighed havde mistet kom det ikke som nogen overraskelse. "
Jeg finder et tæppe til dig lige om lidt, okay?" Angel havde taget en af sine egne slidte trøjer op af tasken. Den var ren, så ville ikke komme til at forurene sår. Herefter løftede hun op i armen, med en smule kraft, satte skulderen på plads, og var fuldstændig forberedt på at det ville gøre ondt på veninden.
Med snupstag og øvelse, fik hun bundet trøjen omkring, fast og godt, så den sad rigtig og hvilede igen. "
Sådan"
Angelica rejste sig, hentede tæppet hun selv havde siddet på inden Ysara var kommet frem i natten. Rystede det, for derefter at ligge det over Ysara, pakke hende godt ind, for derefter at sætte sig ved siden af hende, med armen om hendes gode skulder. "
Vi skal nok få dig varm igen.. Og så må vi hellere kigge på de mange slag.. Jeg kunne godt frygte en hjernerystelse" tilføjede hun roligt, håbende at Ysara ikke var faldet helt hen i bevistløshed efter den lidt hårde behandling for at lappe hende sammen.