Tower 27.12.2015 01:01
"Lad være med at diskutere.." Svarede Priscilla arrigt. Jo mere hun blev udsat for det, desto mere drev den anden dæmons opførsel hende vanvittig. Det var fint nok at hjælpe hinanden engang imellem, men man behøvede ikke sjoske rundt i det, 'åh' og 'er du sikker'. Nej ved guderne var hun ikke sikker, men når man var født ind i hendes familie var sikkerhed kun noget der fandtes på toppen. Og sidst hun havde tjekket levede hendes mor stadig."Jeg er ved at bryde mit ord så du får en ordentlig chance for at undslippe.." Hun vadede helt op i ansigtet på Luxuria med smerten åbenlys i øjnene. Dæmoner løj, var en almen sigen, men det var i højeste grad propaganda. Ingen andre racer havde indbyggede magiske systemer til at garantere deres troværdighed og Priscilla var sikker på at hun kom til at kunne mærke det her de næste hundrede år.. Og hun var bange, "..Jeg sværger hvis du forspilder den..!"
Der lød nu råben udenfor på gangen og Priscilla var allerede i gang med at skære i sin sårede arm med neglene. Det var et upræcist redskab, selv da hun havde haft årevis, nu havde hun få sekunder.. Men det var ikke en lås hun dirkede åben, det var en dæmning hun sprang læk og de flammende runer begyndte at blusse op for alvor.
Priscilla ignorerede den tryglende, tiggende, grædende, forbandende stemme i sit hoved og så sig over skulderen, "Du skylder mig en tjeneste.." Informerede hun med et modigt grin før hun gik vagterne i møde.
Krystallandet