Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 22:21
Maven snoede sig sammen, som en slange, ved han trussel. Selvom hun var ved at eksplodere af vrede og afmagt og hellere end gerne ville bore kniven dybt ind i hans side, tøvede hun. Langsomt sænkede hun kniven, men slap aldrig hans blik. Hun lirkede et smil frem på de kirsebærrøde læber, nok mere en nervøs reaktion end til ære for ham. Hun fugtede læberne og rørte uroligt på sig, "Det kan godt være du er stor i kæften og dødsensfarlig, men tro ikke at nogen ville være imponeret over, at du har truet og lukket munden på intet mindre end en... kvinde" Damia brød sig ikke om at tiltale sig selv som værende mindre værd i styrke og overlegenhed end mænd, men var det eneste hånlige hun kunne smide efter ham. Hun havde stadig ikke flyttet sig, lod ham bare stå tæt, ville bevise, at hans nærvær hverken generede hende eller skræmte hende

- Avatar og profil billede lavet af mig
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 22:31
ide hun fjernede kniven smilte han kort, dog havde han stadigvæk hans blik fast i hendes " det er rart at du indser det hele på den måde som det skal og at lukke munden på en kvinde eller aj betyder intet .. han dæmpede varmen lidt for at han kunne holde den samtale med hende, for det var nu alligevel lidt sjovt at blive truet på livet også alligevel ikke.
han løftede hans ene hånd op til hendes kind og aede hende kort på kinden og så derefter forvirret på hans hånd.
det første kontakt med en anden person siden hans død. han placered hans hånd langs siden igen og kiggede blot på hende igen
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 22:40
Damia skar en vred grimasse ved hans ord, tydeligvis generet og stødt over hans ord også fordi hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. Hun kunne ikke dræbe ham eller så meget som såre ham uden selv at brænde op. Mærkeligt nok tog hun hans trussel seriøst, men det var der også grund til. Det var næsten for varmt at stå ved siden af ham, men varmen gav hende energi. Damia forstod ikke hans kærtegn og forvirringen blandet med hendes nervøsitet over denne fremmede, fik hende til at træde et skridt tilbage. "Hvad får dig til at tro...," Damia mumlede noget utydeligt, og straks skød en rod op fra jorden, der på hendes ordre ville sno sig om hans ben, "Gør det aldrig igen!,, snerrede hun vredt med et lynene blik, der kunne få mange til at føle sig sårbare. Alligevel var hun forvirret over Le Chaos egen reaktion på berøringen og hun forstod ham ikke. Hvilket bare forstærkede hendes nervøsitet, "Tal ikke til mig som jeg var en af deres svage kvinder og rør mig ikke som om du ejer mig!"

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 26.05.2013 22:49
han havde på ingen måde regnet med at hun vil begynder på noget, fordi hun virkede til at ikke kumme noget, så da der var noget der tog fat om hans ben så på hende med et forvirret blik " det var ikke det jeg havde forventet af dig men fair nok " han varme strøm af ild brænde grenen op sådan han var fri, i dette natur havde hun en fordel på grund af naturen, men det naturen frygtede mest besad han.
" jeg vil på ingen måde eje dig. " han smilte blot til at hun sagde han ikke skulle rører hende. han så endnu engang på hende, inden han kyssede hende på munden.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.05.2013 23:03
Hun var fuldstændig ligeglad med, at han blev vred på hende. Hans egen skyld. Det gav et sæt i Damia, da Le Chaos kom fri, og det selvtilfredse smil på munden blegnede og blev erstattet af et blik fuldt med mishag. Så det var sådan det skulle være. Fordi hun havde opført sig lidt ilter og gået op imod 'ildmanden', skulle hun åbenbart straffes. Men det han efterfølgende gjorde forbavsede hende endnu mere. Hun mistede fuldstændig fatningen, vidste ikke hvad hun skulle gøre af sig selv. Det virkede helt absurd, at en fremmede, der lige havde truet hende på livet og ja, omvendt, kyssede hende.
Damia vred sig væk fra ham, inden han kunne få fornøjelsen af, at se hende give efter. Hun langede ham en lussing (?) "Det kan godt være du siger du ikke vil eje mig, men det er en sjov måde at vise det på" snerrer hun af ham, tydeligvis irriteret og slået ud af fatningen af hans lille nummer. "Hvad skulle det til for?" Hvad havde han gang i? Det var ikke første gang, at hun havde endt med at kysse en, som havde truet med at dræbe hende, men det havde hun så også gjort af egen vilje, som en del af en plan. Ham her vidste hun overhovedet ingenting om

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 27.05.2013 18:34
at han kyssede hende kom selv bag på ham, han var på ingen måde den sociale type og slet ikke når det kom til nærkontakt fordi han var jo så varm at man ikke kunne komme tæt på ham, men denne gang havde han dæmpet varmen fra sig selv og ladet et menneske kom tæt på ham.
da han for en lussing smiler han blot " jeg ved ikke hvilke typer du møder til tider men jeg vil ikke eje dig om jeg så fik penge for det"sagde han med en bestemt tone. det kunne godt være han havde kyssede hende, men eje nogen vil han ikke.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 27.05.2013 21:56
Hendes holdning er rank og stolt. Ansigtet er halvt dækket af det lange, bobbede hår. Hun ser forvirret på ham og bliver en smule stødt over hans kommentar. Ville ikke eje hende om han så fik penge for det... tsk. Forsigtigt stryger hun ubevidst sine fingre over K'et på halsen, men tager sig så i det og ligger hænderne i siden.
Det er de særeste følelser, der rører sig i Damia, mens hun står og betragter Le Chaos. Damias første tanke er at skynde sig bort fra ham og håbe på, at han er for doven til at spilde sin tid på hende. Men så slår det hende. Med hvilken ret sidder han der og tror han er den ypperste af dem begge? Hans meninger og det han ønsker vejer bestemt ikke tungere end hendes. Hun er ikke underlagt ham på nogen måde! Det er kun på grund af hans størrelse og den rådne varme. Hun har fået en misbilligende, sammensnerpede mund, og hendes blik er varslende. Hvad vil han og hvorfor gjorde han det.
"Hvad er det så du vil? Hvis det her er din måde at indsmigre dig på en kvinde, så..." Damia bider sig nervøst i læben og forsøger at finde ord "så er det en dårlig teknik. Prøv på bordellet hvis du leder efter 'kærlig' omsorg" siger hun og fnyser

Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 28.05.2013 11:18
Hector kan ikke lade være med blot at gnække ubehageligt imens han iagttager de to dødelige stå og have en ret, efter hans mening, ligegyldig samtale. Dog er han lettere interesseret i hvad der fik manden til at kunne manipulere med ilden som han ønsker det. I stedet for at gøre dem opmærksom på hans tilstedeværelse, vælger han blot at iagttage.

Ejendomsrettighed: Anddr
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.05.2013 17:43
Le Chaos smiler blot til damia, men smilet forsvinder da hun nævner bodellet, han griber fat i halsen om hende(?), varmen fra hans hånd brænder sig godt fat om halsen på hende og hun vil få hans håndtryk på halsen hvis hun ikke fandt en måde at slippe fri.

Le Chaos var ikke opmærksom på at der var en anden til stede som lurede, men på den anden side så frygtede han ingen, slet ingen. en anden person vil blot gør det hele mere spændene.

Den varme som havde havde i hendes nærvejr svaret til 20-25 grader men nu var legen forbi han skruede op for varmen så det svarede til 35-40 grader nu.
og hvis den anden person som også kiggede fra afstand var mindre ind 10 meter væk vil han også kunne mærke det.
Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 29.05.2013 12:17
Fra hvor han sidder komfortabelt på en stor sten kan ikke lade være med at smile grumt idet han iagttager den fremmede skikkelses stramme og tilsyneladende meget varme greb om den unge kvindes hals. Dog undrer det ham hvad grunden til denne akt skulle være, hvis ikke blot ren grumsomhed.

Stadig meget nysgerrigt, venter Hector blot på hvordan kvinden vil reagere.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 29.05.2013 16:21
Damia bider tænderne sammen og ser trodsigt op på ham. Hurtigt griber hun om hans hænder, i et desperat forsøg på, at fri hendes hals fra hans greb. Hun knytter hænderne så hårdt, at neglene borer sig ind i håndfladerne på ham, og blodet begynder at sive ud mellem hendes fingre.
Damia tænker hårdt og længe, panisk over den stigende varme. Pludselig bryder hun ud i en melodisk latter. En tid forgår før hun endelig behersker sig og siger småleende: "uh, ramte jeg et ømt punkt der? Tabte du den ligegyldige facade?," lige så pludseligt som latteren var kommet, var den forsvundet igen, og hun ser op på ham med et iskoldt blik "Det kan godt være du er fysisk overlegen og foregiver du har kontrollen, men i sidste ende er du bare ligesom alle andre mænd". Med hvert sekund, der gik forbi, for hvert ord hun sagde, følte hun en lille styrke strømmende tilbage. Damia bed sig i læben af ubehag, men nu forstod hun. "Ja det er rigtigt, ikke andet end en mand, let at snyde og fordærve.. Blev du overrasket over kysset? Ha! Du har ikke meget kontrol alligevel når det kommer til kvinder". Damia fnyser hånligt af ham stirrer ham intenst ind i øjnene i håb om at se en reaktion. Langsomt begynder hendes krop at skifte form og glider mellem fingrene på ham som jord. Damia forsvinder ned i jorden og dukker op igen et stykke derfra, ikke langt fra Hector. Omkring hende dukker tykke rødder op af jorden som fangearme, der svinger truende mod Le Chaos.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 29.05.2013 18:03
ide blodet løb ud fra hans hånd gik der få sekunder og det var stoppet han så på hende med et smil på læben" tsk du tror du kan rammer mig på en eller anden måde mit dit ordvalg, tsk kvinde lærer det bare aldrig, der er ikke en eneste ting der vil ramme et ømt punkt ved mig." ide hun forsvandt igennem fingerne på ham og dukkede op væk der fra, fik ham blot til at hæve temperturen. et lille glimt af lys aura kom frem i hans øjne, den aura han havde om sig voksede sig stører og varmer begynde det at blive.
le Chaos så de fange arme som var på vej imod ham.
han rystede på hovedet " du lærer det aldrig " han lukkede øjne i 2 sekunder og da han åbnede dem igen var auraen i hans øjne helt lyst op, og med en lille krops bevægelse, sende han et kæmpe messiv supernova afsted som vil brænde alt på sin vej. de træer som var i mellem damia og le Chaos kunne man se hvordan de på få sekunder brænde op.
Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 30.05.2013 15:01
Hector smiler blot skævt og pønser over hvordan denne kamp mon ville gå, hvis der ellers blive nogen. Så pludselig rejser han sig op og står, hans hånd tæt på sværdet ved hans bælte. Han går sjældent ud uden at kunne forsvare sig.

Endnu er han helt stille og venter blot på at det hele skal eskalere - måske kunne han endda få et interessant forsøgsobjekt med hjem som ikke blot var en almindelig og kedelig dødelig.

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 30.05.2013 19:21
Pludselig forsvinder hun ned i jorden, og stilheden falder som en død fugl. Varmebølgen slår stærkt mod skovbunden, som resulterer i, at træerne står i brand. Bølgen løber henover den varme jord og fejer det øverste lag blade og græs bort fra overfladen. Som en vild slettebrand løber den over skovbunden og sætter de nærmeste træer i brand.

Damia dukker op efter et stykke ved Hector. Hendes arm føles øm og svedt, men ellers er hun uskadt. Forsigtig tager hun sig til armen, men bliver pludselig opmærksom på Hector. Overrasket over at se endnu en fremmed skikkelse, træder hun et skridt tilbage, men bliver dog ved med at sende nervøse blikke mod Le Chaos. En skarp genstand glimter i hendes hånd, en kniv. Damia snerrer af Le Chaos "Du har taget en ven med, to mod én? Synes du ikke det er lidt svagt?" Samtidig med hun spotter Le Chaos ser hun truende mod Hector, "Er du kommet for at hjælpe din partner?" siger hun med sammenbidte tænder.

Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 31.05.2013 08:57
Kan nu ikke længere skjule hans tilstedeværelse.'Det var ikke planen', tænker han blot og kigger med et koldt blik på naturdamen."Jeg kender ikke denne usle dødelig og ej heller er jeg associeret med ham på nogen vis", svarer han uden nogen form for tøven."Jeg ønskede blot at overvære udfaldet af jeres lille....uoverensstemmelse. Grunden til den kunne jeg ikke være mindre ligeglad med heller", tilføjer han og grubler lidt over hvordan han kunne bruge denne situation til hans egen fordel.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.06.2013 20:07
Le Chaos blev på en måde glad over han ikke ramte hende for hvis ham gjorde ville denne sjove ting han havde gang i være slut.
han så på Hector som han så også var til stede, denne person så ikke ud til af så meget så ham kunne han ordne bag efter hvis det kom til stykket " tsk en af mine, jeg vil aldrig gå sammen med nogen, ikke engang min egne vil jeg gå sammen med, så denne hamløse person tsk aldrig" le Chaos så på damia og smilte, hans åndedrat var roligt den kæmpe mængede energi der nok skulle til at lave sådan et angreb som han lige havde lavet havde ikke påvirket le Chaos det mindste, ild/varme var han født med det var hans kærtegn. " måske du skulle passe på den suger ikke sætter tænderne i dig, " le Chaos kende til alle væsner, og denne fyr var ikke menneske. men dog var han på ingen måde nogen trusel for le Chaos for denne fyr kunne ikke engang komme ind på livet af ham uden at blive brændt op.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 03.06.2013 20:18
Damia stirrer udtryksløst på Hector, da han kommer med en affejende kommentar. Det er ikke til at sige, hvad Damia føler lige nu og det er også kun godt. Indtil videre har hun spillet en passiv rolle. "Så du har bare tænkt dig at stå og vente på udfaldet? Og hvad så derefter?," Damia lader blikket glide op og ned ad Hector, som var han et stykke kunst til vurdering og tilføjer "Desuden har vi ikke en uoverenstemmelse" vrisser Damia og ser hen mod Le Chaos, "Der er bare en som har en dårlig dag".

Damia smiler bistert af Le Chaos og bryder ud i en behersket latter ved hans kommentar, som hurtigt dør ud, i det hun siger: "Hellere en der bider, end en som deler kys rundt. Et bid kan jeg i det mindste forstå og håndtere, end en mands svaghed"

Hector (Gammel)

Hector (Gammel)

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 700 år

Højde / 190 cm

Hector 03.06.2013 22:22
Nyder den anspændte stemning imellem de to dødelige foran ham."Javel ja. Jeg ønsker ikke at blande mig eller, i hvert fald udgangspunkt, at skade nogen af jer. I skulle jo nødig (lige netop det ord lyder ikke helt som om han mener det) gå hen og dø", siger han i en kold og fattet."Hvem eller....rettere sagt...hvad er I for nogle? Hvis jeg må være så fræk at spørge?", indskyder han imens han blot smiler hånligt af den brændende mand.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Lux , Echo, jack
Lige nu: 4 | I dag: 12