ved skovkanten til den røde flod

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 22.08.2010 18:28
"oh- undskyld" siger cazz, da kvinder nævner sin følsomme hørelse.

"ah, en kunstner, javel. tja, skoven her er ikke just billedskøn, men der er også folk der hælder mere til de... mørke sider". han skæver til drengen/manden der kommer gående, og ser ud til at snakke til den tomme luft, før han sætter af fra jorden, og lander på en kraftig gren, oppe over kvindens hoved. han trængte til at gøre noget, trængte til at bevæge sig, nu hans lur var blevet spoleret. og hvad så hvis hun blev bange for hans skræmmende gode form? han kunne jo bare æde hende, hvis hun blev et problem.
nå, den tid, den fornøjelse.
han lader sig svinge ned, så han hænger i knæene, og er i øjenhøjde med kvinden.

"åh, det glemte jeg næsten. tillad mig at præsentere mig; Mit navn er Cazador, men du, min skønne, kan kalde mig cazz. og må jeg have æren af at høre dit navn?" han blinker uskyldigt, og smiler svagt.
i samme øjeblik opfanger han james' stemme, og han vender blikket imod ham, og surmuler tvært.hans lille 'jagt' skulle ikke ødelægges af en eller anden tosse, der snakkede med luften..
Cristania Sauvigni

Cristania Sauvigni

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

Cristania 22.08.2010 18:41
Hun lader blikket glide hurtigt rundt.
,,Nej… Det er nu ikke så smukt…” sagde hun sagte og skuffet. Skuffet over, at hun var taget sådan et forfærdeligt sted hen, når hun ledte efter et smukt og nyt sted, hun kunne tegne. Da han sagde ordene ’mørke sider’ kiggede hun på ham. De eneste mennesker hun ikke kan lide, var folk der troede og fulgte det onde og mørke. Hun så hen mod manden, der så ud som om, han snakkede mig selv. Hun trak lidt på smilebåndet. Medlident nærmest. Som man ville kigge på en gammel mand, der opførte sig skørt og ikke havde mange dage tilbage. Han virkede nu også lidt skør, syntes Cristania… At snakke sådan ud i luften, som var der en anden.
Hun vendte opmærksomheden mod manden, der var foran hende, men gav et svagt sæt fra sig da hun pludselig kiggede ind i et par øjne, der vendte omvendt.
,,Cazz…” Gentog hun efter han havde præsenteret sig. Venlig må man sige…. Hun smilede atter en gang over, at han virkede så venlig.
”Mit navn er Cristania”.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.08.2010 19:17
Han vendte sig helt om og kiggede på dem. Nå de kunne så ikke være kærester når de nu pressenterede sig selv. Han smilte lidt for sig selv og rystede lidt på hovedet og bevægede sig lidt videre men stoppede så op igen. "Hold da kæft hvor var det dumt sagt Jill" sagde han og grinte lidt. Han kiggede lidt til siden og så på dem. "Du kan da selv spørge ham.... Jo du kan, jeg skal bare røre ham, det ved du også godt..." sagde han og grinte lidt og kiggede på Cazador. Han holdte blikket lidt på ham og var egentlig enig, han var skam lækker. Men han ville ikke engang have en kæreste lige nu. Det var slet ikke det han havde brug for på nogle måder.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 22.08.2010 19:47
"Cristania... smukt navn" siger cazz, og lader blikket glide over hende. hun var smuk, selv når hun var på hovedet ;)
"Undskyld mig et øjeblik, Cris" han smiler til hende, og svinger sig elegant ned fra grenen. han slentrer hen imod James, med et undrende blik, og stopper op foran ham, med rynkede bryn.

"Undskyld mig, men... hvem i alverden er det du snakker med, menneske?!" cazz ler en smule nervøst, og bliver derefter alvorlig igen. han går rundt om James, det kunne jo være der sad en lille alf i hans hår eller noget, men intet viser sig for hans blik.

"Enten er du en tosse, eller også... er du bare skør. hvor kommer du fra, og hvorfor er du her? du hørte velsagtens, at jeg fortalte til den skønne dame derhenne, at skoven her ikke er så fredelig, som den ser ud til. ser du.." han tager fat i en lok af James' hår (?) og løfter op i det, før han slipper igen..

"Det er jagtsæson..."
Cristania Sauvigni

Cristania Sauvigni

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

Cristania 22.08.2010 20:06
,,Mange tak,” sagde hun stadig med et smil over hele hovedet og en smule varme i ansigtet. Altid rart og smigrende med et kompliment.
Da Cazz begyndte at gå over mod den fremmede mand, kiggede hun efter ham. Hun blev lidt nervøs, da han begyndte at snakke om at skoven ikke var så fredelig. Måske den fremmede var ude på noget mærkeligt? Hans opførsel var ihvertfald lidt usædvanlig. Hun vendte sig om med fronten imod dem og trådte et forsigtigt skridt hen imod dem… Hvis hun nu skulle blande sig.
Jagtsæson? Hun blev lidt mere nervøs. Cristania var jo ikke den stærkeste fysisk, og hun vidste ikke så meget om at forsvare sig eller hvordan man skulle begå sig sådanne steder. Hun valgte dog bare at stå og iagttage dem og prøve tænke positivt., som hun nu næsten altid gjorde. Den fremmede var måske slet ikke så slem… Måske han bare var forvirret?
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.08.2010 20:34
James fulgte Caza med øjne og rykkede sig ikke ud af flækken da han bare begyndte at snakke til ham. Han løftede det ene øjenbryn. "Hvem jeg er og hvor jeg kommer fra behøver du ikke bekymre dig om. Jeg kan klare mig selv på alle måder. Men tak fordi du bekymre dig om mig, det sætter jeg da pris på." sagde han venligt og stod starig stille selv da Caza gik rundt om ham. Da Cazador rørte ved James hård ville han straks føle en ubehagelig følelse af overvågning og ville blive en smugle svimmel. Lidt efter lidt begynder han at se en skikkelse der står ved siden af James. (Sender billed på msn, det det kun er Cazador der kan se "Personen) "Jeg snakker med hende." sagde han og pegede ved siden af sig. "Desuden hørte jeg det godt og det har du ganske ret i. Derfør kunne man spørge sig selv hvad i laver her." sagde han og stod stadig helt stille.
"Hvor er du lækker!" sagde skikkelsen til ham. (Stadig kun ham der kan høre det)
Da Caza slipper james hår vil han blive endnu mere svimmel og skikkelsen vil forsvinde lige så stille. "Jagtsæson... Aha. Jeg kan stadig klare mig selv." sagde han og nikkede venligt til Chris´der kom over imod dem.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 22.08.2010 21:04
cazz spærrede øjnene op. han hadede at være svimmel, især fordi det så sjældent skete for ham. Da skikkelsen foran ham langsomt kommer til syne, hæver han et øjenbryn, og smiler en smule usikkert.
"hvem er hun?" spørger han halvt til skikkelsen ved siden af James. hun måtte vel være en slags genfærd eller fatamogana, James lille legekammerat, som Cazz på en eller anden måde kunne se og hø... høre hende?!

"hvor er du lækker!" cazz slipper James' hår af bar forbløffelse, vakler et par skridt bagud, og skikkelsen begynder at fade væk igen.. Cazz ånder lettet op, men så sætter en gigantisk migræne ind, og han skærer tænder af irritation. Han griber fat i James' krave (?) og trækker ham hen til sig.

"Okay, fister. Jeg ved ikke hvad det er for en mærkelig følgesvend du har dig dér, men du skal ikke pille ved mit hoved, okay?! det kan hurtigt blive dig der bliver jaget!" hvisler han, og slipper James med et overlegent blik. Alle manererne var væk, og cazz drejer om på hælen. hvis han mistede besindelsen nu, ville der ikke gå lang tid, før jægere og soldater ville kunne høre skrig, og han orkede ikke at haste igennem skovene igen.

tag det roligt cazz, dyb indånding.. er det lugten af blod? selvfølgelig... blodsøen var ikke ligefrem fri for den lugt. Cazz holder vejret, og forsøger at få ro på sig selv..

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 han vender sig med front imod de to andre, men holder sig et godt stykke fra dem.
Cristania Sauvigni

Cristania Sauvigni

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

Cristania 22.08.2010 21:14
Cristania blev forvirret, da Cazz pludselig snakkede om en en anden person. Den fremmede virkede nu meget rolig og flink. Misforstået, virkede han. Men hvad var det for noget Cazador snakkede om? En kvinde? Hun kiggede forvirret rundt, men kunne intet se. Nu var det heller ikke fordi, at det var let at se derinde. Så mørkt og klamt der var. Men hun ville have set det og ihvertfald have hørt det, hvis der var en anden.
Hun trådte helt hen til dem og prøvede at komme i tanker om en måde at berolige situationen på. ,,Rolig nu." Startede hun. Situationen var blevet ubehagelig, og hun følte sig lidt akavet og følte, at hun ikke havde noget beroligende at sige. For hun vidste ikke hvad de to snakkede om... ,,Hvad er det for en person De snakker med?" Spurgte hun den fremmede rødhårede. "Er der en anden?" Spurgte hun usikkert og kiggede skiftevis på den fremmede og Cazador, der stod med ryggen til. Så kiggede hun for anden gang ud i mørket, for at lede efter en tredje, hun ikke havde set.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.08.2010 21:27
James smiler venligt til pigen og kommer egentlig med et lille grin da Caza farer sådan op over sådan en lille ting som. Han kiggede lidt på Caza sa han gik tilbage. "Det er Jill Josa Nico Maria Sia Jocelyn Volker" sagde han blot stille og sagde faktisk hendes fulde navn selvom der måske egentlig ikke var nogen grund til det.

Da Caza tager fat i James krave ligger James bare en enkelt finger på Caza så han vil blive svimmel igen og Jill ville dukke op. "James han er jo endnu mere nuttet når han hidser sig op! Hold da op, har du lige set den røv? UF!" kom det fra hende.
James løftede sit ene øjenbryn og kiggede på Caza. "Nå jeg er en fister. Aha roder ved dit hovede og du ved ikke hvem, eller hvad det er. Interessant interessant. Hvis du stikker en arm hen for ar tøre hende ryger den lige igennem, så hvad regner du med at hun er... Levende? For så ville hun jo nok være her i egen høje person!" sagde han i et stille tonefald. Han kom med et lille grin da Jill havde stået og taget Cazadore på røven. Han vil tydeligt kunne mærke en kulde gå igennem hans baller. Da Caza gav slip ville han stadig være lige så svimmel som han var før han gav slip på James første gang.

James vendte hovedet over imod pigen og smilte og nikkede. "Ja det er der. Men det er der jo ikke mange som der tror på." sagde han og smilte meget venligt. Men han var jo altid venlig, hvorfor gå og være sur?
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 22.08.2010 21:43
cazz slap James, lige så snart han mærkede Jills kolde hænder på hans baller og inderlår. han gyser, og tager sig til hovedet. okay, det her var for sært. der fandtes ikke genfærd, og der fandtes bestemt heller ikke folk der kunne snakke med dem!
forbandede hovedpine... men i det mindste var hun da væk. han begynder at bakke. Cazz var ellers ikke en der bakkede ud som en køter med halen mellem benene, men han vidste ikke hvad der ville ske, hvis han slog ham den rødhårede gut ihjel.. ville hende... Jill så bare følge ham istedet? eller måske dem begge to?

"Aii, hvorfor forlader du festlighederne allerede?!" Cazz mærker en gysen løbe ned af hans rygrad, og han vender sig om, blot for at se Jill lige foran sig. han tager en dyb indånding, og fremtvinger sit bedste smil. Okay. hvis den her tøs var så vild med ham, så kunne hun vel forklare ham hvad der skete. Han var trods alt bedre til kvinder, end til mænd.

"oh, beklager snuske.. men du kan vel ikke forklare mig, hvad det er der sker, og hvorfor det giver mig sådan en FORBANDET hovedpine?!" det lykkes ham kun næsten at undgå at snerre, og han smiler svagt, før han begynder at massere sine tindinger...
Cristania Sauvigni

Cristania Sauvigni

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

Cristania 22.08.2010 21:51
,,Hvor?" Spurgte hun forvirret den fremmede. Hun opgav at kigge rundt til sidst. Hun kunne ihvertfald ikke se nogen andre end de to andre mænd, der var der. Idet Cazador begyndte at snakke med en anden, begyndte hun at bekymre sig lidt... Hun vidste ikke hvem hun rigtigt bekymrede sig for. Men nok mest sig selv. Hvis der var to andre der kunne se og høre en anden - endda snakke med vedkommende - hvorfor kunne hun så ikke? Hovedpine?. Hun rystede lidt på hovedet, og da hun var færdig stod hun med en utrolig forbavset mine.

OOC: Æv, et kort og sjusket svar. Sorry )-:
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 22.08.2010 22:02
James kiggede lidt på pigen og smilte til hende, han lagde en hånd på hendes håndryg. Hun ville straks få den samme svimmelhed som Cazadore lige havde haft. Han pegede over hvor caza står. "Der lige foran ham. Der står hun jo rigtig, rigtig godt." sagde han og smilte blot lidt. Han havde ikke rykket sine føder den mindste smule. Han stod stadig som stemplet på jorden præcis det samme sted.

Jill kiggede lidt over på James og så over på Caza. "Det spørg du mig om? Jeg ved det da ikke, jeg har ikke noget med det at gøre. Hvis du skal vide det så skal du da spørge ham." sagde hun og gik nogle skridt frem for at røre hans hår hvor hånden bare gik igennem, hans hovede og en kuldegysning ville komme over ham.

//OOG : Linket til hvordan Jill ser ud
Lol selv meget kort >_<
Cristania Sauvigni

Cristania Sauvigni

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

Cristania 23.08.2010 15:47
OOC: Går ud fra, vi aftalte igår, jeg bare skulle svare engang jeg fik tid? (-: Er ikke sikker, men nu skriver jeg, så må jeg slette det igen ,hvis det er.

IC: Hun gøs en smule, da han lagde en hånd på hendes ryg. Ikke fordi han virkede helt vildt skræmmende. Han virkede tværtimod venlig og harmløs, men situationen for hende virkede skræmmende. At hun ikke kunne se eller høre, hvem de snakkede om, var der, og at hendes uvidenhed om denne ”person” skræmte hende også. Hun følte sit hoved snurre, og hun kunne også mærke en vis svimmelhed. Det forvirrede hende og skræmte hende endnu mere.
Cristania kiggede over imod hvor den fremmedes finger pegede, og hun fik et lille chok af den blege kvinde. Hun så jo helt… Hun lignede jo et… spøgelse? Sådan, som Cristania nu ville havde forestillet sig et, for hun havde aldrig set et før. Nu var der jo mange forskellige slags væsner i Krystallandet, og hun havde set en masse. Det var jo en del af naturen, og noget alle i landet havde vokset op med. Så bange var hun ikke. Bare chokeret over, at hun pludselig så denne kvinde. For hvor dælen dukkede hun op fra?
,,Hvad er det hun laver her?” Spurgte hun med blikket fæstnet på kvinden med en nysgerrig mine. Så vendte hun blikket op på den fremmede. ,,Hvem er hun overhovedet?” Spurgte hun den fremmede. Hun følte et vis utilpas af at se hende, og havde derfor ikke lyst til at spørge kvinden selv.
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 24.08.2010 18:05
Cazz lod frustreret en hånd glide igennem sit hår, og sukkede.

nå ja, man kan vel lige så godt udnytte situationen... gid jeg dog ikke havde haft sådan en hovedpine.
det var begyndt at blive mørkere, lagde han flygtsomt mærke til, og de få dyr der levede i skoven var begyndt at gå til ro. Han kunne mærke sin mave knurre, og han rettede opmærksomheden imod Jill.

"Okay smukke, du ved ikke noget. men hvem er den gut, du følger med?" han lagde armene over kors, og sendte hende et blik, der sagde; 'og hvorfor følger du med ham, når du kan følge med mig?' han smilede let, og lod hende røre sit hår uden bøvl. Hun var jo egentlig ret sød, sådan af et spøgelse at være..

OOC: fail -.-' kort, kort, alt for kort
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 24.08.2010 18:40
James kiggede på Cris og smilte. "Det der er Jill. Navnet gider jeg ikke sige igen, det er alt for langt." sagde han og grinte lidt før han fortsatte. "Men hvad hun laver her er ikke noget hun selv ved. Hun er bare ikke kommet videre. Det er der mange der ikke har her i Krystallandet. Der findes rigtig mange. De fleste har jeg bare snakket med og jeg har ikke set dem siden. Andre har jeg skulle hjælpe noget og så har de også bare forsvnudet efter et par dage." Han havde faktisk aldrig tænkt på hvorfor det skete. Han vendte hovedet over imod Jill. "Tja det ser jo ud til at de snakker. Men noget imod at jeg fjerner min finger? Du vil bare føle dig lidt mere svimmel når det er" Sagde han og smilte.

Jill kiggede over på James. "Hvorfor skulle jeg ikke? Han er jo den eneste der kan se mig, og så hans søster. Men hende har vi ikke set i lang tid. Men du kan ikke se mig eller noget om ikke så lang tid alligevel." sagde hun og smilte til ham. Hun kiggede på Caza igen. "Det er James... Øhm et eller andet. Jeg kan aldrig huske hans efternavn." sagde hun og smilte.
Cristania Sauvigni

Cristania Sauvigni

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 166 cm

Cristania 24.08.2010 18:47
Hun nikkede, mens den fremmede forklarede. Hele tiden mens hun kiggede koncentreret på ham for at forstå. Hun rystede på hovedet, da han spurgte, om hun ville have noget imod, at han fjernede fingeren. ,,Nej, det ville nu være meget rart," svarede hun, så venligt hun kunne. Hun var stadig forvirret, forstod ikke rigtigt alt af hvad han sagde. Så hvad var den anden kvinde så? Og hvorfor var hun der? Så slog tanken hende igen. Om spøgelser, for de lignede det altså. ,,Så De mener altså... Som... En slags ånd?" Hun brugte med omhu ordet "ånd". "Spøgelse" ville måske være lidt for voldsomt og barnligt at bruge.

OOC: Org, jeg føler mig også meget ukreativ lige nu ))-:
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 24.08.2010 19:18
(undskyld langsomt svar - krise med veninde)

WARNING! indeholder syg fantasi

Cazz lænede sig op af et nøgent træ, hvis grene dyppede sig i det blodrøde vand. Det her var for forvirrende, virkelig. Og han var pludselig dødsulten.
Han kiggede hen på James og Cris, og fugtede de tørre læber. hvordan skulle han undskylde sig? ville hun følge med, når han jagtede og nedlagde et uskyldigt dyr? når han flåede dets brystkasse op, og sprængte det stadigt pumpende hjerte?! han kunne ikke forholde sig til den tanke.

"Undskyld mig frøken, men min mave knurrer noget så frygteligt. jeg vil... anbefale dig at blive her, mens jeg får mig et måltid mad. Har du noget imod det?" sagde han på sin mest høflige måde, og smilede en anelse usikkert. Han vendte sig imod de to andre, og skridtede over det skovvåde græs.
"I må undskylde mig, mens jeg får mig en bid mad" Han smilede generøst, og satte derefter i et dyrisk spring ind i skovens tætte krat.

bare løb... så forsvinder hovedpinen måske...
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12