" Yderligheder? Såsom at dræbe mig? i så fald er du forsen på den, pigebarn... Men lad mig da demonstrere hvorfor de burde havde gjort dig selv klogt, at havde flygtet mens de havde chancen. " Sagde han med samme hæsse stemme og lod sin højre hånd omslutte kraniet på staven " Akanoth kazai." Hviskede han igennem luften, og så rundt på de forskellige gravsteder nær ham.
lyden af hjord og sten der blev presset op overdøvede stilheden, og fire bugler begyndte at vokse højere ved de fire gravsteder der var nærmest Crarcer. Langtsomt som hjorden forsvandt fra disse fire væsner der havde rejst sig fra deres grave, kunne man se hvordan et lig så ud efter flere måneder i forrådnelse. Han hviskede igen noget uforståeligt og disse fire udøde, bestående af kød rester og knogler vaklede hen til ham og stilte sig i en firkant om ham, en ved ver hjørne, med en afstand til ham på 1 meter. De var mere monstre end mennesker, det eneste der gjorde dem menneske lignende var deres hår på hovedet som de stadig havde, nogle af dem vel og mærke.
Samtidig styrede han håndfladen imod hende, idé de udøde havde været ved at rejse sig, og bag hende rejste sig en udød for graven, eller vel og mærke, havde den ikke rejst sig helt endnu men det vargodt på vej " Prøv så nu at se, hvorledes din telekinese virker, du kan prøve at kaste rundt med mig, men husk nu at holde paraderne oppe samtidig, så får vi se hvor langt du kommer med din dyrebare evne." Lo han med øjne der udstålede kontrol og overlegenhed. Hendes angreb havde intil videre været vellykket men uden nogle indflydelse, han mærkede ingen smerte, det var kun Caen der gjorde det, når han fik kroppen tilbage, og han var jo heldigvis ikke dødeligt såret.

Krystallandet