Oppe ved foden af Vulkanen

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.05.2009 16:39
Samson stirrer borende ind i Light's øjne, og hvæser lavt.

"Jeg ville hellere nyde at se dig lide...," Brummede Samson ligeud, mens han kneb sine øjne en smule sammen, så han bare så ud af små sprækker.
Brutus gik tættere på Light, og stangede ud efter ham med sine horn, ind mod hans mave.

Samson blinkede ikke en eneste gang, eller så meget som at give Brutus et blik. Han stirrede dybt alvorligt på Light.

"Du er et skvat! Ikke andet end et udueligt skvat, som opfører sig tumpet!" snerrede han, vendte hurtigt hovedet og affyrede en spytklat, og kiggede hurtigt tilbage på Light.

"Jeg siger dig! Du skal ikke give mig nogen inten-eller tilbud! "
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 08.05.2009 16:44
Da tyren stanger ham i maven, ryger det ene horn gennem hans mave og ind i træet. light stivner på stedet, men begynder så at hoste blod op og hoster voldsom.

"Hvordan tror jeg bliver når jeg lever op sammen med en mor der er bange for alt og en dum søster der altid stikker af?" hvæser han og noget blod læber fra hans mund og ned af hans hals. Han får sin ene hånd til at blive en tiger pote og prøver at rive tyren i det ene øje for at få den væk.

"Slip mig så din dumme tyr!" råber han rasende, men vender så blikket mod Samson "jeg gør hvad der passer mig! arrggg! råber han, da han kan mærke hornet bevæge sig i sit kød sår.
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 08.05.2009 16:56
Samson ser koldt på Light. Måske var han hans søn, men det betød ikke, at han ville holde sig fra at gøre ham fortræd, hvis det blev 'nødvendigt'

"Lad mig spørge dig på en anden måde.. Hvordan tror du at dit liv ville have været, hvis jeg var der under hele din opvækst?" Samson fik et stort syrligt smil på sine læber. Brutus lukkede af ren refleks øjet, men blev ramt på øjenlåget alligevel, da det store dyr ikke kunne nå at flytte sig. Den veg lidt tilbage, og trak sig ud af Light's blødende mave, åbnede atter sine øjne, og prustede vredt af Light.

Samson lod Light dumpe ned til jorden, og regnede med, at hans nye spørgsmål ville kunne få ham til at tænke lidt over det.

"Desuden, der er ikke noget kærlighed mellem din mor og jeg.. Jeg føler ikke kærlighed..," Sagde Samson tomt og ligeud. Egentlig, var det løgn. Han kunne godt føle kærlighed, men det var sådan, at Samson altid fik ødelagt båndet mellem dem, som han blev knyttet til af kærlighed. Hans fortid havde nemlig fået kærlighed til at såre ham dybt i sjælen, at han havde svoret, at det aldrig skulle ske for ham igen.

Samson trådte et skridt tilbage, sprang op på tyrens ryg, og hævede sin hage en smule, mens han så ned på Light.

"Du er uduelig at have med at gøre, knægt.." Brummede Samson køligt, mens han stod lidt tid og betragtede Light's sår i maven.

"Skrid du hjem til din mor, og beklag over det liv du lever.. Hun vil sikkert kunne forstå dig.. Eller måske skulle jeg sige det for dig?" Samson grinte frydende. Han lagde ikke skjul på, at han hurtigt kunne tage et kig forbi Anzu, og hvad han skulle lave der, det kunne Light selv gætte sig frem til.
Brutus sætter af i en fart, og de ridder væk fra stedet.

//out
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 08.05.2009 17:03
"Jeg ville blive ligesom dig vel?" siger han svagt. Han prøver at rejse sig op, men syntes det svært at holde sig op rejst nu. Han holder sig for sit sår og bløder voldsomt.

"men så må du vel lære mig op i stedet, jeg skal nok gøre som du siger så" knurre han af smerter og støtter sig til træet.

Han ser efter sin far, hvorefter han selv halter sin vej

/OUT
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo