Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 21:49
Damia vendte ryggen til kaminen for at se på Nathan. Spørgsmålet var uventet, selvom hun ellers burde se det komme.
Hun smiler selv lidt over hans smøret smil. Gad vide hvad han tænkte på?
"Det formoder jeg," siger hun drillende, men der var også noget alvor i hendes stemme.

Forsigtig kravler hun hen til ham, og hviler sig mod hans ben, med hovedet på hans skød.
Tøvende spørger hun "Kender de det at være usikker? På ens handlinger og tanker? Man ved ikke helt hvorfor man får denne underlige følelse, når man netop ellers tror man har det modsat" måske forvirrende men hun håbede at han ville forstå....

- Avatar og profil billede lavet af mig
Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.12.2007 21:57
Nathan lagde hovedet tilbage og grinede mildt, han skulle lige gentage sætningen et par gange i hovedet. ,,Jo.. det kender jeg skam godt." endte han med at sige og nikkede til hende.
Han så på hende og smilede lidt, hvorefter han klappede hende forsigtigt på hovedet ,,Du har det bedre kan jeg se.." Endnu engang kom det smørrede smil frem og han grinede lidt, hvorfor var han ikke helt sikker på.
Hvad havde han dog nu rodet sig ind i? Endnu en kvinde i nød han følte sig tvunget til at hjælpe, men han gjorde det med glæde.
,,Kender De det når kærligheden er alt det perfekte i livet, og alt det der er galt?" mindst lige så forvirrende som hendes spørgsmål.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.12.2007 22:11
Damia så op på ham og smilede, havde ikke behov for at gentage hans spørgsmål, da hun vidste svaret med det samme.
Kendte det alt for godt...
"Ja, kender det godt" hun puttede sig så ind til ham, da hun frøs en smule, hvorefter hun lukkede øjnene
Efter en tid åbnede hun dem og sukkede dybt..
"Jeg er nød til at betro dem noget. Jeg har selv været gift engang, og vi havde en søn, men døden tog dem fra mig" hun vidste ikke helt hvorfor hun betroede det til ham, men hun havde vel behov for at tale ud. Hun havde ikke mod til at sige det til Zeroy... så måske ville det hjælpe hvis hun fortalte det til Nathan?
"Undskyld jeg ville ikke..." hun stoppede og pev..

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.12.2007 22:23
Med en kærlig bevægelse strøj han hende over kinden, gud hvor denne kvinde trængte til omsorg! ,,Rolig nu... det er i orden. Man skal helst tale om ting" han smilede beroligende og rejste sig op for at hente et tæppe til ham. Man kunne også havde lagt hende op i sofaen, men den tanke strejfede ham ikke lige. Han rækte hende tæppet, og satte sig igen i stolen. ,,Sig nu til hvis du er tørstig" sagde han og aede hende over håret. Det kunne måske virke som om han lagde an på hende, men hvis man kendte ham ville det nok være nemt at sige at det gjorde han ikke. For det første var han bare en meget kærlig mand, og for det andet var han homoseksuel så det ville noget. ,,Og hvis du bliver ved med ikke at sige din byrde til ham, øddelægger det jeres forhold.." sagde han tænkende mens han så frem for sig. ,,I et forhold skal man være ærlig.." Siden hvornår er du blevet sådan en ekspert? Han tyssede ad den irriterende stemme i sit hoved og så igen på Damia med et skævt smil.

FRYS

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.12.2007 12:22
Damia svøbte sig ind i tæppet, og lagde igen sit hovede på hans skød. Hun var egenlig tørstig, men vendtede til at Zeroy ville komme tilbage, det ville sikkert fryde ham at hun spiste af maden. Så hun nikkede blot.
Det var dejligt at lytte til hans ord at, tale med en der ikke afviste hende, eller ignorerede hendes sigen. Dog kunne hun havde ønsket en bedre løsning, da hun ikke ønskede at fortælle det til Roy...
Hun så op på ham og smilede "Jeg syntes da det går meget godt i forvejen," hvorefter hun kiggede ned af sig selv og grinte lidt "Sådan da..."
Damia så på sine forbindinger og huskede med det samme på smerten.
Så hun vendte blikket væk igen, og så nysgerrigt op på ham...
"De lyder som en der har erfaring? Har de oplevet sådan noget før?"

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 18.12.2007 14:43
En latter kom frem, Nathan kunne bare ikke holde den inde. For jo, han havde skam prøvet det før! Men det var laang tid siden, og det havde været meget anderledes. Det var da han var meget ung og boede på gaden, og den eneste måde at få brød var at sælge sig selv, men han havde mødt en vidunderlig pige. Han elskede hende, men ikke på den måde hun ønskede, så han løj og forgav at han elskede hende, som hun elskede ham. Ondt ja, men det var den enste måde han kunne overleve på dengang, den eneste måde han kunne komme væk fra livet på gaden. Men han havde også været i utallige forhold (til mænd) hvor det ikke virkede når man ikke sagde sandheden. ,,Hvis De ikke siger det, så æder det Dem op indefra. Og ham med" han blinkede til hende og lænede sig godt tilbage i stolen. Varmen fra pejsen bredte sig dejligt omkring dem og et sagligt smil listede sig frem på Nathans kønne læber. ,,Og det kan godt være det går godt nu, men De skal passe på at De ikke ender med at skubbe dem De holder mest af væk.." Han rettede lidt på sin sorte skjorte der sad ret mærkeligt, og så igen på hende. ,,Hvad med Dem selv? de kan ikke havde den store erfaring.. og det selvom De har haft familie. Åh jeg fik slet ikke sagt at det gør mig ondt på Deres vegne." medfølende aede han hende over håret mens han sukkede kort.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.12.2007 19:17
Damia så glad, men en smule uforstående op på ham. Han lød så erfaren, men hun var rådvild.
Selvom han gav gode råd, kunne hun ikke acceptere dem på samme måde som hun ville havde gjort før. Ikke efter det med Samira.
Hendes ord havde gjort hende forvirret, tilbageholdende og utilpas. Hvis nu hun havde ret?
Det kunne vel ske for alle, livet går jo videre, men betød hun virkelig så lidt? isåfald, ville hun så rette sig efter det?
Så mange ubesvarede spørgsmål, som hun var bange for aldrig ville blive besvaret. Damia så ned af sig selv og smilede så op til ham "Det er allerede begyndt at tære af mig, udefra" sagde hun drilsk.
Som en kælen hund, nød hun hans omsorg. Måske det hun havde mest brug for nu...
Men istedet for at blive trist, synligt, ivertfald. Begyndte hun bare at pille ved sin halskæde og sagde, med en næsten lykkelig tone..
"De skal bekymre dem om min velbefindende vedrørende det emne, det er fortid, og man må komme videre med sit liv..." videre med sit liv? Og det kommer fra dig, du som bære skylden af deres død på dine skuldre... Hun sukkede

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 18.12.2007 20:12
Nathan så lidt undrende på hende. ,,Hvad sagde den heks til Dem? Og hvis det ikke er for hårdt at svare på.. hvad skete der med Deres familie?" Forsigtigt så han på hende, bange for at hun ville blive ked af spørgsmålene, eller måske sur.. Noget gnitrede i ilden, og Nathan fik et mindre chok så han sad ret op. Han grinede undskyldene, og lænede sig langsomt tilbage. Frygtelig historie denne kvinde havde.. men hun var heldigvis stadig optimistisk. Hver gang Nathan tænkte på Antrev så.. så.. En tåre formede sig hurtigt i hans øje, og han nåede ikke at stoppe den før den faldt og landede i hendes hår. Hurtigt gabede han falsk og så undskyldende på hende. ,,Undskyld, jeg får tårer i øjnene når jeg gaber.." han fik et fjoget smil på de kønne læber og grinede mildt.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.12.2007 21:14
Damia fandt det stadig sært at, det lykkedes Nathan at bringe de emner op som der irriterede hendes sind. Hun trak på skulderne, heks? det var hvad hun havde kaldt hende, hvilket hun ikke fik meget ud af. Men det havde været sjovt at vise at, hun ikke var nær så svag igen. Desværre viste det sig senere hen at, hun ikke var så stærk som troet.
Forsigtig trak hun på skulderne, hvad skulle hun sige? Hun havde sagt så meget, hånet hende... Forfærdeligt!
Tøvende nævnte hun blot de ting som havde påvirket hende mest, i en mere ligegyldig tone, så det ikke skulle lyde som om at det virkelig havde påvirket hende på det groveste. "Hun sagde at, hun ville fjerne alt det som jeg flygtede fra. Fortiden. Senere sagde hun at... Roy ville forlade mig" hendes øjne fyldtes med tåre, men hun nægtede at lade dem trille, "At ingen holdte af mig, at når jeg var væk, ville ingen havde noget imod det... Det er på en måde ogå sandt ikke?," hendes hånd gnider øjnene og fjerner tårene, hvorefter hun ser bedende op på ham "Jeg mener, helt ærligt, livet går videre, selvfølgelig vil han, eller de glemme mig" et smil brød frem på hendes læber, overraskende nok.

Damia havde længe set på ham, og havde anet hans fugtige øjne og senere tåren. Det kunne ikke skyldes hende, ingen græd over hende, og... desuden så han helt forkert ud til at søvn kunne være problemet. Hun ser på ham med et nærmest 'moderligt' blik. Og smiler, "Jeg er vist ikke den eneste, der har en ulykkelig baggrund, har jeg ret?"

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 18.12.2007 21:42
Nathan så trøstende på hende mens hun talte og rystede på hovedet over orderne hun sagde. ,,Du skal ikke lytte til den heks.. Roy ville blive knust hvis du døde!" han sagde det med et trøstende smil og et mindre glimt i øjet. Da hun nævnte hans fortid vendte han hovedet mod ilden og blev stille. ,,Mistet kærlighed.. for få uger siden.. myrdet.." Endnu en tåre samlede sig, og han lod den falde over kinden. Et svagt snøft lød, men han kæpmede bragt for ikke at bryde ud i gråd. Han lagde mærke til at hun ikke svarede på noget med sin familie, og valgte derfor ikke at grave yderligere i det.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.12.2007 22:01
Damia så på ham, med et meget bekymret blik. Stakkel, hun havde virkelig medlidenhed med ham. Følte at hun burde hjælpe ham, ligeså han havde hjulpet hende. Hun måtte give noget tilgengæld. Damia havde selv været i samme båd. Det at miste en kærlighed. Forresten, hun havde glemt at fortælle om hvad der skete, han skulle helst ikke tro at hun var for bange eller svag til at fortælle hvad der skete.
Hun gled forsigtig en hånd ned af hans kind, for at fjerne tårene. Mens hun kærligt smilede til ham "Kender til smerten... Det gøt mig ondt, den person må virkelig havde betydet noget for dem?"
Tøvende tog hun hans hånd og nussede om den, hendes blik var rettet mod ilden, ligeså hans. Stille begyndte hun
"Min mand og søn blev taget fra mig af sygdommen som herskede i vores stamme, jeg var stadig under lære som læge... Vi havde planer om at tage afsted inden sygdommen også ramte min familie, men inden da havde den allerede hånd om dem... Da jeg ikke kunne redde dem droppede jeg lægekunsten da den ikke gavnede mig..." skulle hun også fortælle om hvorledes hun var blevet beskyldt for at være grunden til sygdommen, at hun var blevet taget til fange af hendes mands folk og behandlet som slave? Nej ikke....

FRYS

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.12.2007 20:13
Et medfølende blik gled over Nathans ansigt, og de rare øjne hvilede på hende. ,,Det gør mig dybt ondt for Deres tab.. Og hvor må De havde haft en frygtelig tid!" Han knugede hende tæt ind til sig og rokkede stille fra side til side. ,,Men nu har De jo Zeroy." sluttede han med et grin inden han langsomt lænede sig tilbage. Hovedet med det smukke hvide hår rækte næsten ned til skuldrene nu, han skulle se at få det klippet. Det var bare så forbandet svært at finde en ordentlig en til den opgave, man skulle jo helst stole på den der klippede ens hår, hvis ikke tilliden var der ville håret jo blive en katastrofe. Ligsom et forhold.. man skulle finde den rigtige til at klippe en eller.. noget.. Nathans tanker var røget helt ud på et skråplan nu, at skulle tænke logisk var ikke sjovt. Men det fik ham idet mindste væk fra følelserne.. eller gjorde det? Gav logisk tænking mon engetlig flere følelsesmæssige problemer? Forvirring det eneste livet gav her på det seneste, men hvs livet giver dig citroner må du lave saft. Og det havde han vel engetlig taget ret bogstaveligt, det var jo på grund af følelserne at han var begyndt at brygge drikke..

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.12.2007 20:41
Damia knugede sig ind til ham, og knubbede sit hovede mod hans mave, som var hun et lille barn.
Det virkede ikke forkert at sidde hos ham, nok fordi at hun følte noget andet for ham. Det var næsten som søskende tryghed.
Trods at hun kun havde kendt ham i nogle timer, virkede hans nærvær så bekendt, som havde hun kendt ham hele sit liv. Dog, gjorde deres uvidenhed omkring hinanden det mere usandsynligt at de var søskende. Men det var næsten som en bror...
Vis Zeroy kom ind nu, ville han sikkert få Nathan og Damia's forhold forkert i halsen. Hvilket hun ikke ønskede.
Men alligevel følte hun ikke at det ville være forkert. Damia så op på ham og smilede. "Det er jeg også dybt taknemmelig for at jeg har,"
Damia rejste sig så op og gik hen til pejsen. Satte sig ned, og holdte om sin ene arm. Det gjorde stadig ondt, det ville tage en tid før at hun ville komme sig helt.
Det ville nu være sværere at komme over det Samira havde sagt. Men Nathan havde hjulpet med hendes tvivl, dog herskede den stadig.
Hun kiggede så rundt og vendte sig så om og så på ham "Det er et hyggeligt hjem... Må jeg spørge, hvem var din kærlighed?"

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.12.2007 21:45
Nathan så lidt frem for sig og sank lydløst. ,,Antrev. En ung smuk mand.." han lukkede øjnene og lænede sig tilbage, én ting var at tale om Antrev, men at sige hans navn igen var svært. ,,Han blev som sagt myrdet.. af en elver tror jeg. Jeg ved ikke så meget om det.. var der ikke..var der ikke til at beskytte ham.." En tung tåre faldt, og blev hurtigt fulgt af en anden. ,,Men jeg skal nok fidne ham.. og hvæne Antrev.." orderne var tæt på at blive kvalt i hans mund da det ikke var så nemt at tale mens han græd. Han sad lidt inden han tog sig sammen, og grinte lidt. ,,Undskyld, jeg skal nok tage mig sammen.. Skal vi ikke være dus?" Hun mindede så uhyggeligt meget om hans familie.. dem han ikke havde set siden han var kun 13år.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.12.2007 22:08
Damia så på ham, følte sig ilde tilpas over hans bedrøvenhed. Det kom selvfølgelig som et lille chok at, han var til mænd- Men så igen, der var intet galt i det. Det eneste der talte var vel kærligheden til hinanden, det blev ikke ændret pga. at det var mænd.
Damia skyndte sig over til ham og knugede sig ind til ham, som for at trøste ham. Hun kunne ikke klare hans ilde befinden, og hans knuste følelser. Især da hun selv havde været igennem hele denne process. Dét var ikke nemt, det stod klart. Man følte sig ensom, forvirret og samtidig had til en selv, fordi at man var så hjælpeløs. At man ikke kunne redde den person som man elskede, skønt man havde lovet dem at de altid ville være der for hinanden. Måske endda, give sit liv for ham.
Damia rettede sine store grønne øjne og så på ham. Gled en blid hånd over hans kind og smilede "Lad os være dus,"
Hun hoppede så op og stå men fortrød det. Hun faldt ned på knæ og bed sig i læben...
"Jeg er vist ikke vant til at være så hjælpeløs," siger hun sammenbidt

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.12.2007 22:17
Nathan fløj op for at hælpe hende da hun faldt ,,Nej, men der er nu intet galt i det. Vi er kun menesker" mumlede han mens han anbragte hende i stolen. ,,Nu henter jeg altså noget vand til dig.. han er lang tid om at komme er han ikke?" han skævede mod døren, det var selvfølgelig Zeroy han mente. Det var da en time eller deromkring siden han forsvandt ned på kroen efter mad. En let skuldertrækning fulgte fra hans side, og han gik ud i køkkenet efter vand, kom efter kort tid tilbage med noget. Han rækte hende det ene glas og satte sig ned. ,,Og tak for komplimenten til huset.. glemte jeg helt" han grinede lidt og tog en tår af sin vand. ,,Og sig nu til hvis der er et sted der smerter for meget" han blinkede og smilede skævt til hende.

FRYS

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.12.2007 17:09
Hun tænkte meget på hans kommentar om mennesket. Men det var svært ikke at føle sig svag, især når man af natur var stædig. Værdighed var anderledes for hende, hun havde ikke set det som en vigtig ting, da hun selv havde for travlt med at bekymre sig om andre end sig selv. Så igoistisk kunne man vel ikke kalde hende.
Damia så glad efter ham da han gik afsted for at hente et glas vand til hende og gjorde sig det behageligt. Han havde ret, det tog Zeroy længe... "Måske har han bare travlt med at snakke," kommenterede hun, mest for at berolige hende selv. Damia tog imod vandet og nippede til det, hvorefter hun smilede stort til ham "Din kyndige behandling har gjort det mere behageligt for mig," hun så på ham, betragtede ham lidt og grinede så "Taget i betragtning af at jeg er en fremmede i dit hus, en du fandt ved søen, tager du det meget pænt"

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.12.2007 17:53
Nathan så smilende på hende, og kom med en lyd der kunne minde om ,,He" I lidt tid sad han uden at sige noget, stirrede bare ind i flammerne. De utrolige smukke flammer der slikkede op og ned af hinanden. Farven fra dem var så klar at det næsten skar i øjnene, men han sad stadig stille og stirrede. Din pyroman.. Han rystede lidt på hovedet så det hvide hår faldt om foran hans øjne. Det var den frisør du tænkte på tidligere.. ,,Ja.. han har nok bare travlt med at snakke" han smilede beroligende til hende og grinte mildt. ,,Og jeg har skam hentet værre ting end dig nede ved søen.." han grinede og tog håret fra foran hans øjne om bag øret. Et smørret smil satte sig fast på hans læber, og han sad og fumlede med sine fingre, noget at lave! At vente var det værste, ventetiden så lang.. og man anede ikke hvor lang den kunne blive. De kunne side her i flere timer, eller måske dage.. Ej.. nok ikke fordi han skal hente mad. Til sidst besluttede han sig for at ordne nogle urter. Han rejste sig og satte sig med en "umpf" lyd foran en kasse der stod op ad en væg. Nogle få færdigbryggede drikke lå der allerede, men også en del ufærdige. Tålmodigheden med en ny drik kunne nogle gange være svær at holde, men han holdt for det meste ud. ,,Noget du mangler?" det var en joke, men det lød en smule alvorligt. Det smørrede smil sad stadig og han grinede lydløst foran kassen. Han sad med ryggen til Damia.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.12.2007 18:03
Damia så hen på ham, og hendes øjne blev store da han fumlede med noget fra kassen. Nysgerrig så hun til, fulgte med i hvad han lavede.
Som en nysgerrig hvalp kravlede hun tættere på ham, stadig med blikket fængslet til de mange brygge. Det var først da hans spørgsmål trænger igennem at hun reagere, mere eller mindre fjernt. "hum?" mumles der, da hun ikke helt er fokuseret. Spørgsmålet stod først uklart for hende, men efter megen tid opfattede hun det, hvilket fik hende til at rødme- Da hun havde svaret så fjernt og opført sig mildestalt latterlig.
Valgte ikke at svare, da hun ikke helt vidste hvordan. Forsigtig tog hun en bryg op og lod en finger glide ned. "Hvad er disse?," hun kiggede så på ham med de samme store hundeøjne, og smilede kært "Er du en slags troldmand?" spurgte hun drillende...

FRYS

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.12.2007 21:06
Nathan grinede og så advarende på hende. ,,Ja pas på.. måske giver jeg dig frølår!" Han grinte lidt, og vendte så blikket mod kassen igen. ,,Det er drikke.. til næsten alt.. en hobby der er blevet til mere.. jeg skulle jo lave noget da Antrev døde.. og det er en del af min hævnplan." Det sidste blev sagt bittert, han ville finde den der havde taget hans kærlighed fra sig, og hævne sig! ,,Og den du holder der vil sikkert ikke være god for dig." Ville forvandle hende til en larve hvis hun fik noget på sig, eller hvis den virkede ordentligt ville den forvandle hende. Drillende løftede han en drik og viftede den under hendes næse. ,,Var det noget med en større barm?" han grinede lidt og smilede kækt. Det var ikke fordi hendes barm var for lille eller noget, det var bare en joke, som søskende jokede. Det var utroligt at de allerede havde sådan et forhold, eller det følte Nathan at de havde. ,,Hvordan kan du også være sikker på at det ikke er gift jeg har givet dig?" spørg han så og ser betænktsom frem for sig. ,,Stoler du på mig?" et forsigtigt smil krøb frem, og han puffede kærligt til ham. Det burde hun vel gøre, ellers var hun nok ikke blevet. ,,Eller er spørgsmålet, stoler jeg på dig?" han grinede lidt igen og så med de mørkerøde øjne på hende.

Han er HOMOSEKSUEL
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12