Hell hath no Fury like a Woman Scorned

Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Flygtning, tidligere soldat v. Mørket.

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 08.05.2023 19:06
Minali fulgte Ethians blik med øjnene og så ned af sig selv, men hun gjorde intet for at dække sig til med skjorten og lukke den om sig. ”Det er du også…”
I mange år havde menneskekroppen været hendes element. Først havde hun ingen kontrol over det der skete med den. De hændelser den blev tvunget til at gennemgå. Men i hendes forrige embede som konkubine, var det blevet instinktivt for hende at aflæse den hos andre. Noget der stadig forekom hende naturligt, men som oftest prøvede på at glemme, da hendes nuværende situation ikke tillod hende at være komfortabel med det. Alligevel fik det at se en skade der lignede hendes egen gjort hende nysgerrig. Og fik hende til at slappe mere af.

”Er det nogensinde ment som det ser ud, når et andet væsen påfører en markering på ens hud? Det er ude af egen kontrol”
.

Af en eller anden grund, virkede Ethian næsten mere anspændt end hun var, så snart den hvide skjorte havde røbet hende. 

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 08.05.2023 19:23
Det er du også, og han skævede ned ad sig selv. Det var han også, men han havde ikke bryster som hun havde. "Men" han fik ført sine øjne tilbage til hendes brystparti. Det var ualmindeligt for ham at se dem på denne måde - at se dem generelt. Jovist han havde set Rhoslyns og de var fine. Men dette var jo en overraskelse han ikke havde forventet at se. Han måtte lige tage sig en anelse sammen, men uanset hvor ofte han flyttet blikket fra dem, faldt det tilbage på dem. Det var som magneter for det unge drenget sind.

Blikket løftet sig ikke fra hendes parti, men han hørte hvad hun sagde og han trak en anelse på skulderen: "Det er gjort af kærlighed, jeg kan ikke bearbejde ham for det" men han burde ikke have sagt ham, men alt andet havde været uhørt i dette tilfælde.  
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 09.05.2023 21:52
”Kærlighed?” spurgte Minali undrende.
”Sikke et underligt ord at bruge om den slags”. For hende var det noget der var forbundet med en tilværelse som slave. For et samfund, for en herre. De slanke fingre kørte hun ned af sin arm med en tænksom mine og førte sine håndled op foran sig, som for at læse dem.

”Jeg fik disse for at låne en skriftrulle…”
I langsomme strøg førte hun sin ene hånd op ad armen til sin skulder og ned langs sin brystkasse, hvor de endte hvilende ved hendes talje.
”Mit træ – for at gøre en person glad… Kærlighed. Tsh, det er der sikkert nogen der ville kalde det. Kærlighed jeg kunne være levet foruden”.

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 10.05.2023 06:14
Der var måske en sandhed i det hun sagde, men han ønskede ikke at lytte til sådan en realitet. Topalisdæmonen havde gjort det for hans egen skyld, af kærlighed for at fremme hans udviklning og evne. Men han tav og lod blikket synke sig, det forsvandt fra hendes barm og skævede små blankt mod mellemgulvet af hende. 

Han hørte hendes ord, men lod sig ikke reagere på det. 

Ethian følt for en kortvarigt stund, at hun brugte hans ord i mod ham, brugte det på nedladende måder han ikke ville gøre mod andre. "Hvorfor er det væsenligt om hvad jeg mener om mine ar. Vi er forskellige på alle mulige måder, men så længe vi kan finde en ro i hvem vi er og lade os inspirere af Isari til at gå fremad, er det andet fortid" forsøgte han sig en anelse og lod hånden tag om den anden overarm, som han stod der og blomstret. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 10.05.2023 08:12
Imens Ethian forklarede, forlod en klukkende lyd hende, som en latter der blev holdt tilbage. Han snakkede med en sådan overbevisning, så hun igen blev i tvivl om dette var spionen der talte, eller hans virkelige mening. Hendes fingre søgte at væve ind i noget langs hendes skulder, der plejede at have været der, men påmindede hende om de forandringer hun havde gjort for at skabe det synsbedrag, der havde forvirret den unge mand. I stedet kørte hun hænderne over sit ansigt og skubbede det glatte hår tilbage.

”Er vi også det… virkelig?”
Hun holdt en teatralsk pause, mens hun betragtede ham.

”Hvis Isari er så hjælpsom, hvorfor skjuler du dig så for hende? Du krymper i din egen hud. Selv nu som du står der. Du virker ikke stolt. Du bøjer”
. Hun kunne genkende det. Kun fordi følelsen han udtrykte med sin stemmeføring og kropsholdning, var en tro kopi af følelsen hun var blevet så familiær med i sin egen krop, og den konflikt der forårsagede den.

Smilet blev større, der kom et lille glimt i hendes øjne.
”Og du opfører dig som om du aldrig har set en kvinde før”

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 10.05.2023 17:40
Rippet for hud og tøj, nøgen som en skrællet kartoffel. Ethian holdt vejret en anelse og mærkede blot hjertet som slog i sit indre. Alt det gav af liv var hvordan det bankede på brystkassen, mindede ham om at trække vejret eller falde om på hendes lejet kro værelse gulv. 

"Jeg gemmer mig ikke for hende," mumlet han selvforsvarende og greb blot hårdere omkrig sin egen overarm. Det irriteret ham en anelse ikke at blive anerkendt for hvordan han holdt sin tro, når han gjorde det bedste han kunne for hende, men hun smilte og han følte sig pludselig ganske nøgen, specielt over hendes kommentar og han så rødmende til siden. 

"Jeg har set én før," præciserende for at hun havde nok ganske rart i hendes antagelser. At se én var ikke det samme som at være vant til at se kvindekroppen. Men Rhoslyn var et sløret, men godt, minde. "Hvorfor?" spurgte han og trak en anelse på mundvigen. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 10.05.2023 21:12
”Det må have været lang tid siden. Du ser på mig som om jeg er en glaseret skinke, og du ikke har fået mad i måneder”.
Minali vippede stolen op ad den brogede væg bag hende og strakte armene bagud, meget i lighed med en doven kat, og da stolen ikke var super komfortabel, rejste hun sig og spadserede forbi Ethian, med fokus på den store dobbeltseng i rummet.

”Det er ikke første gang nogen har set sådan på mig. Men måden du gør det på er alligevel anderledes. Det er lidt sødt. Er det så ualmindeligt for præstelærlinger at omgå den menneskelige krop?”.
Hendes hænder kørte hen af lagnet, for at undersøge dets blødhed. Det virkede som ualmindelig god kvalitet. Måske havde hun hugget et af de dyrere værelser af slagsen i forbifarten. Enten det, eller også var det virkelig så lang tid siden hun havde tilladt sig selv at finde ordentlig hvile. Med et barns kådhed smed hun sig på maven i sengen, så puder hoppede til side, og støv lettede op i lyset fra vinduet. Så rettede hun sin opmærksomhed mod Ethian igen. Afventende på svaret på hendes undren.

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 11.05.2023 06:30
Læberne blev presset sammen så de strittede en anelse ud fra ansigtet som en lille andemund. Nej, det var ikke lang tid siden, men han var bare ikke helt klar i hovedet, men han foretrak blot en mine og trak tøvende på skulderen. "Jeg er bare ikke vant til at se.. bryster som dine" eller overhovedet. Han var ikke vant til noget som helst af det. 

Men han vendte hovedet en anelse med hende og vendte sig blot halvt omkring for at følge med og se hvad hun gjorde og hvor hun placeret sig. Det var underligt hvordan hun bare smed sig i sengen og lå der på maven og så mod ham. Støvet kunne se i solstrålerne. "Vi omgås ikke med den menneskelige krop på de måder, da vi skal leve i cølibat" trods det var for sent at sige med stor stolthed, tillod han sig alligevel at sige det. Det var (ikke) en upser med Rhoslyn, de havde blot givet sig hen til det. 

"Men du har mig med herop... fordi?" spurgte han med en lille usikkerhed i stemmen. Hun havde placeret sig så målrettet ved ham i kroen, som hun vidste hvem han var, men det var selvfølgelig ikke muligt. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 11.05.2023 09:59
De slanke ben begyndte at vifte frem og tilbage, og Minali grinte igen og rystede på hovedet. Han var ung, uden den store erfaring. Det kunne være derfor. Havde Ethian været enhver anden mand fra klanen, havde han ikke ville nøjes med at se på. Mens beskrivelsen af at præsterne i Isaris flok som undvigende kødeligt begær ikke undrede hende, så fik det hende alligevel til at hæve det ene bryn. Det skabte faldgruber.
”Hvor underholdende. Sådan at forsøge på at undgå selve livets natur”.

Da han endelig spurgte ind til selve formålet med at trække ham op på et låst værelse-
”Du mener ud over faktummet at du blottede mig for samtlige af klientellet med øl, hmmz?” spurgte hun med en let øjenrullen, der normalt var reserveret til rebelske teenagere. Der var ingen grund til at blive ved med at danse om den varme grød.

Langsomt rejste hun sig igen. Hælene på hendes støvler slog let mod gulvet og afslørrede at hun gradvist kom tættere på præstelærlingen bag ham – eller den lille spion, som han nu var. Fra den vinkel ville han have svært ved at se hende. Ganske bevidst. Hun stoppede, da hun kunne nå ham, lænede sine læber tættere mod hans øre. Det var lige før de med deres buttede blødhed rørte ham, og hendes varme ånde pustede mod hans hals. Langsomt gled Minali sine fingre op ad hans ryg og ned over hans skuldre i en masserende bevægelse.
”Som jeg sagde til dig nedenunder. Så tror jeg at du kan hjælpe mig, kære… Du kan hjælpe mig på måder kun du kan muliggøre”

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 11.05.2023 18:28
Hun var humørsvingende og adfærdsændrende på måder han ikke kunne forstå eller følge med i. Hvordan skulle han følge trip me hende, når hun var sådan. Så frem for at kaste sig ud i en dybere dialog omkring at han undgik livets natur, så fortav emnet og gjorde sit for bare stå stille og se på hende som hun var en forestilling der kørte uden formål for et øjeblik. Blikket gled dog lidt skiftende omkring hende. 

"Det var jo ikke med vilje at jeg spildte," kommenteret han tørt og bestemt, i samme dur som den rebelske teenager. Det buede han ikke at hun så sådan på det. 

Men hun begyndte endnu en gang at vandre omkring og han stod stille, som han var støbt fast til gulvet. Lyden af hendes støvler kom dog tæt på, helt bag ham følte han. Blikket gled lidt omkring og han så stift frem for sig, da han hørt hendes hviskende stemme i øret. Fyldige som de var, var fornemmelsen af at de rørte hans brusk og den varme ånde der kildede henover kinden. Nakken hårene steg hastigt som han mærkede fingeren der gled omkring ryggen af ham, som hun skulle tyde et kort. "Hvad me... hvordan kan kun jeg muliggøre det?" spurgte han fortvivlet over sit spørgsmål og hendes ønskede formål med ham. 
Var han virkelig ikke mere end et værktøj?
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 11.05.2023 23:12
”Sagen er den at…”
Minali anede forvirringen i Ethians stemme, og for at mildne den, kørte hun fingrene igennem Ethians bløde fyldige hår i blide strøg, som aede hun en kat – fiskende efter en forståelse hun håbede at kunne fremme hos den unge mand.

”Jeg har en evighed. Men jeg er bange for at den er blevet begrænset. Jeg er løbet længe nu. Mine dage er talt dag til dag. Mit mål har længe været at holde mig skjult. Men at leve på den måde er meningsløst. Jeg ved snart ikke hvem jeg gør det for længere. Og det er her hvor du kommer ind i billedet”.

Hånden strøg ned over Ethians kind og ind under hans hage.
”Du har hvad jeg mangler. Falkens overblik, kære… Dit navn er Ethian, er det ikke?”

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 12.05.2023 18:25
Han glemte at trække vejret for et øjeblik som hun lod sine fingre glide op i gennem håret. Det var behageligt, men en uvant oplevelse på sin egen måde. Det mildnede ham på en måde, han ikke kunne forstå sig på. Men han stod passiv og slappede af som hun gjorde det. 

"Åh" lød det forbavset fra ham, som han følt hendes hånd glide om kinden og under hagen, så han løftede hovedet en anelse og lænede det vagt tilbage for at give hende plads. Men hvad han gav plads til vidste han ikke. Blikket stirret frem for sig, som han var forstejet. "Jo" svaret han med en let tøven og trak øjnene ud til øjenkrogen. 

"Men hvad har jeg som du mangler?
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 17.05.2023 11:07
”Indblik… Du har fingeren på pulsen her i Dianthos. Du ved mere end hvad du giver udtryk for. Indblik som jeg desværre ikke længere har, fordi det er blevet mig afskåret. Du ved hvordan mange af Lysets tilhængere forholder sig. Som præstelærling må du høre mange historier i krogene. Og næsten vigtigst”.

Minali så ham afventende over skulderen, for at notere enhver given udvikling i hans holdning og mimik. I penslende strøg førte hun hånden ned over Ethians brystkasse, mens den anden arm snoede sig rundt om hans mave i et let omfavnelse.

”Mørkets hær…”
hviskede Minali.
Videre forklaring ventede hun med for nu. Han skulle have tid til at sluge og forholde sig til informationen. Inden han gabte over for meget.

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 18.05.2023 09:32
Nye snorer lagde sig om ham, som en ny dukkefører ville tage kontrollen og diktere hans liv og dets formål. Han følt sig fængslet og lidt fortvivlet. De blide stryg, hænderne der gled omkring ham. Hendes stemme var som lun honning. 

Ethian åndede lidt ud, og løftede forsigtigt hænderne op og lod dem hver i sær ligge sig mod hendes håndrygge, som han knugede dem ind til sig. "Jeg vil skuffe dig" lagde han stille ud og lod hovedet glide en anelse frem. Musklerne i kæben spændte let op og han rømmede sig for at fortsætte: "Det er endnu ikke lykkedes mig at få noget på lyset, fra deres perspektiv er jeg en udefrakommende og skal arbejde mig op for at vise dem min renhed til templet" det gav vel egentlig god mening, for han var fremmed. Aldrig havde nogen hørt om ham, og så stod han der og var præstelærling. 

Mørket der i mod, han var holdt i mørket der. "Hvad vil du vide omkring mørket?
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 14.06.2023 22:10
Så må vi, min kære, blot bevæbne os med tålmodighed. Det tager tid at opbygge et tårn. Det kan ikke ske uden et fundament. Jeg kan opsamle meget viden selv. Mange informationer er nemme at opsnappe. Mit udseende virker bare ofteee… Hvordan siger man? Indbydende for de forkerte. Afskrækkende for dem der altid har færdedes i solen, når jeg har brug for varme og indhold”.

Ethians hænder lukkedes om Minalis greb, og hun tog det som en mulig åbning til at udvide sin leg i endnu et lille skub. De bløde læber gled op af hans hals, til de nærmede sig hans øre.
Du er ikke en mand, der ser ud som om han bider. Det er din åbenlyse fordel. Er du det?

Efter en kunstpause fortsatte hun med et lille nap langs senen af den følsomme hud.
Jeg vil vide hvordan Mørket bevæger. Hvordan de vokser. Hvordan de spredes. Hvor de planlægger at udvides. Jeg må adaptere mig til deres bevægelser og granske deres konturer, når jeg ikke selv kan se. Måske kan du se for mig?”.

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 31.07.2023 17:16
Ethian forstod vitterlig intet og han havde håbet at hun kunne se at han intet vidste og næppe ville komme til det lige foreløbig. Men hun virkede dog noget så skråsikker i det hele, som om at han var et værdigt virkemiddel for hendes egne intentioner. At hun turde give ham den form af tillid forstod han ikke. Ethian turde ikke engang selv give ham den slags tillid, kun hvis det var med rosende ord fra Dorian. 

Kuldegysen løv igennem ham og fik hårene til at rejse sig som en kold brise havde kysset ham længe. Blikket var uroligt og bekymret, listende til en form af bange. Han var ikke en mand? Det virkede næsten som et slag i mellemgulvet. " Je..Jeg forstår det ikke " ordene vendte sig i munden på ham, slog knuder på tungen. 

Brystkassen hævede sig og han var i sandhed i tvivl om sin situation. Forbandet mjød. 

" Jeg har jo intet med det at gøre " beklaget han og håbede et sted hun ville frigøre ham fra sit tag. Ethian vidste hvad Dorian fortalte ham, og de talte ikke rigtig om den slags ting. Vel?
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 30.08.2023 14:39
Jeg er sikker på at du kommer til at høre ting. Om end det er fra forskellige steder, kære. Du kan hjælpe mig. – I min frihed… Dine kontakter kan hjælpe mig. Igennem dig”.

Minalis slanke fingre kærtegnede Ethians kind en sidste gang, inden hun slap ham. Han virkede ikke til at have nogle informationer på nuværende tidspunkt, som hun kunne benytte sig af. Det var blot ikke ensbetydende med at de ikke ville finde hans vej med tiden. At presse citronen ville ikke virke, og hendes nærhed så ikke ud til at sænke den unge mands facader. Hans inde vagthund var for kraftig.

Men jeg ved hvor jeg skal finde dig... Jeg vil ikke besvære dig mere for i aften, Ethian Sawyer”.
Varmen fra hendes bløde, blege hud fortrak sig, som en klatreplante, der blev revet løs. Hun trådte et par skrift bagud og begyndte at lukke den skjorte Ethian havde lånt hende.

Jeg beholder denne. Som et lille minde

Ethian Sawyer

Ethian Sawyer

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Charizard 08.10.2023 20:10
Foruroliget over situationen, stemmerne i det indre skreg for varsomhed, noget som han gjorde en dyd ud af, for ingen anden end halvdæmonen kom så tæt på ham, som hun havde gjort. Det var ikke i hans forte at opleve noget lignende dette. Mens hun talte, fumlede fingrene sig sammen forneden og han blikket søgte søgende rundt, som en hund i fangeskab der så mod en udgang. 
Ethian var fanget, fortabt og bange. 

Men frygten forsøgte han at dæmpe, ikke give hende som et værktøj i mod ham selv. Skønt hun havde opsøgt ham, hyllet ham ud af den, virkede det til, at han på nuværende tidspunkt var hende ubrugelig. 
For en gangs skyld gavnede det ham endelige at være nytteløs. Hvis blot Dorian kunne se det. 

Han sukkede befriende som hun slap ham og lod sine slangede arme forlade hans krop og han lod sine arme falde om sig selv, som han krammede sig selv, beskyttede sig selv mod hende. 

Skjorten var et tabt middel i hans jagt på sikkerhed, men det var okay. Ikke andet et materielle gode, han kunne erstatte. " O-okay " og ventede på hun forlod ham, eller smed ham ud. 
Han tænkte ikke over hvad det måtte ligne eller betyde for de i kroen som havde bevidnet det, det var ikke vigtigheden i dette. 
Minali G'tehrifee

Minali G'tehrifee

Kaotisk Forvirret

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 532 år

Højde / 180 cm

Citrus 09.10.2023 10:21
Ethian Sawyer… var en anomali. Lige meget hvad hun gjorde, kunne Minali ikke få ham til at slappe af. Og selv om han så ud til på sin vis at nyde hendes berøring, var han bange. Et kid fanget i folden med ulven. Minali havde aldrig opfattet sig selv som en ulv, men hun vidste udmærket hvilken effekt hendes udseende kunne have på folk. Hun var et sort hvidt lærred, der sugede alt til sig. Instinktivt vidste folk i hendes omgangskreds måske, at denne person bar meget med sig. Og det var det der bragte dem uro. Hendes evne plejede at kunne overføre hendes sindelag til dem omkring hende. Ikke i dag. Ethian så kun en ulv. Hun havde set en mulighed, og havde ikke et behov for at ødelægge den. Der var bare intet at hente hos ham. Og hans kropssprog bekræftede det hele, da han omfavnede sig selv. Utrygheden. Som for at varde sig mod hende, eller mod mørk trolddom. Det var ikke helt det hun havde håbet på, da hun nærmede sig ham tidligere, men for nu var det nok.

Hun greb sin jakke og trak den her over den nyerobrede skjorte.
Pas på dig selv, Ethian. Man ved aldrig hvad der lurer i mørket der ude”.

Med antydningen til et lille smil, låste hun døren op, og kort efter var hun forsvundet ned af gangen. Hendes støvler kunne høres mod trappens trin, og de gamle gulvbrædder sukkede med sine eftergivende knirk... indtil der var stille, og det eneste der lå tilbage, var klientellets fjerne pludren, krus der slog mod hinanden. Og nok flere spørgsmål end svar for både mørkelverkvinden og varulven.

Minali G'tehrifee har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12