"Jo, jeg må nok se at komme videre, men du må tage fat i mig når du vender hjem igen." Hun prøvede at smile, selvom skuffelsen indeni var stor over han snart skulle væk igen.
Emilia 21.03.2023 14:14
Genert rødmede hun og så frem for sig, mens hun nikkede. Jovist hun havde andre der skulle komme, men hun var ikke træt af at lære sin far at kende og hun ville så gerne bruge mere tid med ham, var det underligt? Måske. Pointen var bare, at hun aldrig havde haft en far før nu og hun ville så gerne bruge mere tid på ham.
"Jo, jeg må nok se at komme videre, men du må tage fat i mig når du vender hjem igen." Hun prøvede at smile, selvom skuffelsen indeni var stor over han snart skulle væk igen.
Charizard 22.03.2023 11:13
En fællesforståelse var noget. Sådan da. Tæt på. Måske.Men de var hvert fald enige om, at hun havde andre gøremål at forholde sig til og at forpligtelserne til at gøre sit arbejde færdig, var en ting man skulle gøre en dyd ud af. "Selvfølgelig," bekræftede han havde ønske om at han tog fat i hende ved hjemkomst til den tid.
I øjeblikket tvivlede han på, hvordan han skulle tage sin afsked med hende. Han havde til tider set sine kollegaer og venner kys deres børn farvel på panden eller toppen af hovedet, men om de var der - eller om han kunne få sig selv til det, var et spørgsmål om tid. Eller det lod han sig selv bilde ind. "Jeg kommer forbi før afrejse, skal vi aftale det?"
Men med det sagt, var han også klar til at lade hende arbejde videre nu. Hendes ord og et farvel skulle nok lige være det sidste der skulle skilles deres veje ad.
Emilia 09.04.2023 10:49
Trygheden var enorm, der var et eller andet ved denne Richard der bare gjorde Lucina tryg, han var måske ikke helt på det niveau han ville have været, hvis han havde været der siden barndommen, men han gjorde trods alt sit for at rode bod på det og hun kunne super godt lide det og nu havde hun måtte tage valget. Valget om at være lykkelig med ham i sit liv.
Roligt gik hun tættere på ham og rakte hånden frem for at give ham et håndtryk. Det kunne hun vel godt uden det var forkert? "Det er i orden, jeg glæder mig til at høre fra dig." Hun smilede let og så vurderende på ham, det var ikke fedt han snart skulle afsted igen, men i det mindste havde hun noget at se frem til, hendes far var der rent faktisk for hende, de havde en fremtid, tingene så lyse ud, gjorde de ikke?
Roligt gik hun tættere på ham og rakte hånden frem for at give ham et håndtryk. Det kunne hun vel godt uden det var forkert? "Det er i orden, jeg glæder mig til at høre fra dig." Hun smilede let og så vurderende på ham, det var ikke fedt han snart skulle afsted igen, men i det mindste havde hun noget at se frem til, hendes far var der rent faktisk for hende, de havde en fremtid, tingene så lyse ud, gjorde de ikke?
Charizard 10.04.2023 22:32
De havde meget at indhente, men det kom alligevel lige så stille til dem. Intet var presset nedoverhovedet på dem - eller han kunne hvert fald kun tale for egen oplevelse. Men hun virkede til at give ham det råde rum han skulle bruge til at være der for hende. Hånden tog i mod hendes spinkle hånd ved siden af hans. Som den forsvandt i hans greb. Det var i det moment han opdagede, at han næsten stod uden ord for et svar. Hvad skulle han svare til sådan noget og kunne han finde på et svar til det? Richard lod håndtrykket blive fuldført før han atter slap igen. "Jeg ser frem til at høre om dine forbedringer med arbejdet når jeg kommer retur,"
Det var en mild afsked, men det var en afskedshilsen de begge kunne se frem til. Hendes forbedringer lå for skud og hans livsændringer lå som det næste for døren. Men han agtede ikke at opholde hende yderligere.
"God arbejdslyst og hils din mor," daggerternes blev taget og han gav et nikkende tak fra sig som han forlod stedet.
Dick har forladt tråden.
Emilia 13.04.2023 13:27
Et smil kom fra hende, som han sagde det han havde at sige og endda gav en hilsen til hendes mor, det var rart at vide hendes far var der for hende, at han ville noget og at han var der. Hun havde endelig fundet sin far og der var ingen tvivl om hun havde ham, hvis hun ville, og det ville hun. Det var tungt at sige farvel, ikke fordi de ikke ville ses igen, men fordi hun ikke vidste hvornår de ville ses igen.
"Jeg skal gøre mit bedste, vi ses!" Hun vinkede let og vendte så ryggen til, for at fokusere på det sværd hun var startet på samme morgen. Hun havde måtte holde pause pga. hendes evne, men det var på tide at arbejde noget mere.
"Jeg skal gøre mit bedste, vi ses!" Hun vinkede let og vendte så ryggen til, for at fokusere på det sværd hun var startet på samme morgen. Hun havde måtte holde pause pga. hendes evne, men det var på tide at arbejde noget mere.
Lucina har forladt tråden.
1 2
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet