Jeg betaler gerne!

Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Omvandrende, men klare sig med få midler. Tidligere Lord

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 18:44
Hun var så hjernedød glad for at hendes dyr var kommet sikkert hjem igen. Hun var så lykkelig fora t ingen af dem var døde på vejen eller var mere hårdt sårret end hvad godt var. Heldigivs var der ikke kommet nogen løsesum til hende endnu, og det kom der forhåbentlig heller ikke! Men hold kæft hvor var hun lykkelig for at de var tilbage i så god behold som de nu kunne være.

Hun lagde Abraham på køkkenbordet og forbandt forbindingen op som hun havde lagt på for flere dage siden. Såret var helt betændt og lugten ramte hende som en skrap vind. "Iiiih du milde Abraham!" kom det fra hende og begyndte at tage hele forbindingen af mens manden snakkede. "Jeg håber de fik godt ram på dem! De fortjener det eftersom de ikke har passet på de stakkels syge dyr!" kom det fra hende og begyndte at vaske såret med et vådt stof stykke. Hun skammede sig over ikke at kunne passe bedre på sine dyr, men alle i Zicron vidste jo hun havde krystaller nok når hun handlede ind til den helt store guld medalje med et lad fuld af vare og kød. Det var ikke så heldigt for dem der ikke var bruger af hendes kundskaber inden for healing af dyr. Ja det var gamle opskriter un brugte, og hun kunne ikke halvdelen af ordene for planterne og rødderne nu til dags, som hun kunne for bare 100 år siden. De havde skiftet så meget navn at hun ikke kunne følge med mere.

"Åh, bekymre dem ikke om mig" svarede hun og holdte hele fokuset på Abraham inden han sagde at han ville blive et par dage. Hun vendte sig om og stirrede på ham. "Jeg har et gæsteværelse de kan få lov til bruge i den tid de vil være her. Og som tak for hjælpen for at være her et par dage, så fortjener de helt sikkert ekstra betaling!" der var ikke noget at diskutere, sådan skulle det bare være! Han skulle ikke gå tomhændet her fra. Han skulle end nok få mad på bordet hver dag!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske/Bjergelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.10.2022 19:05
Hun tog katten Abraham med ud i hendes køkken og begynde af kig på dens sår, hvad han lige kun ser så det ikke for godt ud, hvis den ikke fik noget hjælp men det vidste han at den vil få her samt alle de andre dyr som var her, han smiler svagt af det næste hun sagde, som hun ikke rigtig hørt efter men han vil ikke forstyrre hende alt for meget i hendes arbejde, "bare rolig det gjorte jeg, der gå nok noget tid før man ser noget til dem igen" sagde han og kiggede ud mod køkken hvor hun var med den en katten.

Han lod hende være så hun kun renes dens sår, mens sad han fortsæt bare i sofa og slappe af, der gik dog ikke længe før nogle af de mere raske katte hoppe op til ham, nogle af dem lad sig på ham, andre vil bare kæler og få noget opmærksomhed, han åbne sin øjne da hun sagde til ham, han var nok faldt lidt hen med katten i sofa sammen med ham, jamen det skulle han nok lad være med at være, der var bare ingen grund til at hun gik rundt og skjule sine rød øjne, så kun hun lige så godt spar på den energi.

"Det lyder dejlig at de har det" sagde han og kiggede ud på hende, han behøver ikke at få betaling for at bliv og hjælp lidt til, han havde bruge for lidt hvile og han havde jo heller ikke travle med noget, han havde god tid til det hele, men han kun godt høre på hende at det ikke var til af snakke om han skulle have mere eller ej i betaling for at hjælpe, han tog de to katten han havde ligger på sig og lad ved side af sig, en af gang, inden han rejse sig op og gik ud i køkken til hende, "hvor er gæsteværelse, så jeg lige kan lig mine ting fra mig, så jeg er klar til af hjælp" spurgte han og kiggede på hende, han kun lige så godt kom i gang med at hjælp, ellers vil han nok falder i søvn, lidt mad vil heller ikke gør noget men der havde han selv lidt i nu.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 19:55
Uanset hvad skulle hun ikke afsløre hvem hun var eller hvad hun stod for. Hun åbede bare at disse dyr ville overleve. Tænk at ogen kunne være så hjernedøde at de havde tagetsyge dyr for at gøre ende ondt. Havde de været tidligere behandlere af deres elskede dyr. Eller havde de bare gjort det af ren grusomhed? Hun vidste det ikke og ville egentlig heller ikke vide det. De havde fået som fortjent! "Aha. De skal baare lige vove på at komme i nærheden af mine dyre igen! Jeg slagter dem!" og hun slog aldrig hjel, men hun kunne ikke have dem der hadet dyr. Og hun kunne slet ikke have at hvis nogen dyr skulle lide.

Hele hendes opmærksomhed lå på Abraham på køkkenbordet som hun møjsommeligt renset såret med det våde stof stykke og hun lagde hovedet lidt på skrå som hun puttede noget nyt salve i såret og Abraham mjavede. "Det skal nok blive godt igen Abraham" mumlede hun til katten og begyndte at forbinde den ind lige så forsigtigt. Hu lagde hovedet lidt på skrå og satte katten ned på gulvet.

Straks tog hun fat i Kraka's pote og kiggede på den, den så mindst lige så tilredt ud. "Værelset er på højre hånd lige før trappen. Når de har nettet dig ldit kan de jo komme ud og fortælle mig deres navn. Jeg vil gerne vide hvem jeg skal takke for denne store hjælp"  hun kiggede op på ham med poten i hånden inden hun vendte det fulde overblik ned på poten og Kraka som sad og små pev lidt for sig selv.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 06.10.2022 20:24
Han smiler svagt ved det hun sagde, ikke fordi han tog hende som den store kæmpe tror han enlig på hende, da hun sagde at de lige skulle vov på det, hendes opmærksomhed var tilbage på Abraham næste efter hun havde sagt det, ikke fordi det gjorte ham noget at hendes opmærksomhed ikke var på ham, var det jo dyre hun passer og plej, den kat betyder hvis alt for hende, ikke fordi der var noget galt i det, det gav en livs en mener, han lytte til det hun sagde og smiler svagt, havde han hele gemt at fortalte hende hans navn, det må han havde for ellers vil hun nok ikke spørge efter det, han gik fra af køkkenet for at finde værelse, det tog ham ikke lang tid af finde det.

Inden på værelse lad han sin rygsæk fra sig og sine våben, som bestod af et kort sværd, en lille kamp økse, sin lang bue og et pilekogger, udover det lad han også sin bjørnskind kappe af sig, han lad også sine kaste kniv fra sig, da han ikke regne med at skulle få bruge for dem, han brugt nok omkring 20min på at få pakke lidt ud, inden han kom ud i køkkenet til hende igen eller hvor hun nu var hen, hvis hun ikke var i køkken vil han finde hende, et sted i huset nok i gang med af hjælp et eller flere af dyre.

"Det må de undskylde at jeg har gemt at sige mit navn, men hedder Faust" sagde han og kiggede på hende, resten af hans navn sagde han ikke medmindre der blev spurgte efter det, han rakte ikke hånd frem, normal gjorte han men vidste ikke lige med hende her, om hun var til håndtryk eller ej, men hvis hun vil giv et håndtryk vil han da rakte sin hånd frem til et men kun hvis hun gjorte tegne/bevæges til det.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 06.10.2022 20:52
Adelyn stod med hånden nede på poten og begyndte at pakke poten ud. Straks så hun hvordan knoglen kom til syne og hun havde til hensigt at rette op på dette her. En kødædende bakterie tyede aldrig godt! Det kunne være livsfarligt og straks tog hun det våde stof stykke og begyndte at tørre de værste sårskårber af samt det væske der kom fra såret. "Åh din stakkel" kom det fra hende som hun tørrede poten af.

Hun var gået videre til næste dyr efter at have pakket poten ind på Kraka på de 20 minutter Faust var væk. Hun var dybt koncentreret af sin forhåndværende som hun lagde hovedet på skrå da hun hørte Faust komme ind. Hun vendte blikket hen imod ham og smilte et svagt smil mens hun oldte hånden på et blødende sår. "Jeg ville gerne tage deres hånd Hr Faust, men jeg er lidt ophængt" kom det fra hende og kiggede ned på det blødende sår som hun havde holdt hånden på med stof kluden. Hun aede hunden hen over hovedet inden hun kastede hovedet hen på Faust. "Kan du ikke bære Theresa op på bordet her mens jeg holder på hendes sår på maven?" spurgte hun og kiggede på ham inden hun lod blikket glide tilbage på hunden. De var virkelig værre tilredt end hun havde forstillet sig. Det kunne have gået voldsomt galt hvis ikke de var blevet fundet i tide.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 07.10.2022 16:45
Da han kom tilbage fra værelse efter de ca 20min, var hun ikke i køkkenet mere kun han ser, men han kun høre hende ind fra stue, sammen med alle dyre, han lytte til det hun sagde, ja det kun han godt ser at hun var, han gik lidt ind i stue og så sig for hvor han gik, så han undgik dyre, de var jo lidt over det hele, "det gør ikke noget, de kun måske sige mig deres navn" spurgte han og kiggede på hende, han nikke kort til det næste hun sagde, hvorefter han gik over til hende og løfte rolig hund op på bordet, hvor han aede den kort over hovedet.

"Skal jeg hjælp med noget, eller skal jeg ser til de andre dyr" spurgte han og kiggede på hende, han vidste godt at han ikke ved lige så meget som hende, men hvis hun fortælle ham hvad han skal gør, skulle han nok kun finde ud af det, han vil heller ikke stå i vej for hende, men hun havde jo sagt ja til han må bliv og hjælp til med dyr, for det havde han så også tænk sig at overhold, hvis han skulle renes sår eller andet hvor der var åbne på dyre, skulle han nok lige selv vaske sine hænder inden han gør for meget.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 08.10.2022 22:36
Hunvar fuldt ud optaget af Theresa og maveindholdet der mere eller mindre snart var på vej ud fordi såret ikke var blevet tilset. Hun kiggede lidt op fra hunden da han løftede hunden op mens hun holdte på såret. "Åh undskyld, mit navn er Adelynn" kom det fra hende og kiggede lidt på maven som havde et dybt og betændt sår. De stakkels dyr, tænk at man ikke kunne passe dyr. Det ødelagde hende at nogen ville tage dyr fra hende bare for at få fat i krystaller som hun havde en masse af.

"Hvis du gider begynde at skære lidt dådyrkød ud i tern til hundene så ville jeg være glad" kom det fra hende og lod håndryggen glide hen over panden for at fjerne håret fra panden og øjnene. Hun tog fat i en bandage og smurte noget salve på den inden hun tog en klat salve og smurte hen over såret på Thersa, inden hun lukkede såret med bandagen rundt om maven på hunden som pev fra hver gang hun kom i nærheden af såret.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 09.10.2022 00:54
Han nikke svagt da hun sagde ham hendes navn, "det behøver de ikke at undskyld for" sagde han og kiggede på hende, han havde slippe hund efter han havde løfte den op på bordet, han kun godt ser at sår ikke var det bedst, det havde bruge for hjælp ellers vil hund ikke oplever det, "selvfølgelig vil jeg det, jeg finde selv kødet og en kniv" sagde han, så behøver hun ikke af tænke over det, han lad godt mærke til at hun fjerne noget af sit hår, hvis han havde noget snor eller noget andet, han kun binde hendes hår op med vil han gør det, så hun ikke skulle fjerne det i tid og utide.

Han gik ud i køkken og fandt hurtigt nogen kniv, han tog den som var bedst til at skære kød ud, så skulle han bare finde dådyrkød inden han kun skære det ud, han brugt lidt tid på at finde det men han fandt det, hvorefter han begynde at skære kødet ud i tern, han skære det ud han nu havde fundet og tog det over i en skål efter han havde laver det om til tern, da han havde fået skære det hele ud, tog han skål og gik ind til hende, han havde også fundet lidt snor da han ledet efter godt, "så er der tern og skal jeg binde deres hår op" spurgte han og kiggede på hende og smiler.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.10.2022 03:09
Nok skulle un ikke undskylde, men det var nu sådan hun var, så hun smilte blot til ham uden at sige noget. Hendes øjne blev ved med at skifte til de brune og de røde fordi hun var ukoncentreret. Hele hendes fokus var på de dyr der var kommet hjem igen, de dyr som så værre tilredt ud end nogen af de andre. Det var tydeligt at se de ikke havde fået den bedste chance mens de var taget vææk. Det var som om de bare var smidt et eller andet sted og efterladt. Dog ville hun ikke vide hvad der var sket med dyrene, næsten to ugers fravær fra dyrene havde sat sine spor, og det var først efter en lille uge at en havde taget opgaven til sig. De stakkels dyr!

Hu havde tilset de værste dyr og var kommet til den sidste af de dyr der var kommet hjem. Den så ikke nær så tilredt ud blot udsultet og brækket ben. Havde den fået tæv med en kæp? Alle de dyr der var i hendes hus var fredelige og kunne aldrig finde på at angribe, selv kattene og hundene kunne enes ellers blev de sat ud i gården som var indhegnet så kunne de gå der ude og tænke sig om. Selv de dyr som kom til hende der ikke var fredelige kom der ud til at starte med, bare lige indtil de havde fået lidt respekt for hende og havde en form for ro over sig.
Begge hendes hænder var blodige, mere blodige end de nogen sinde havde været før. Hun tog det bare ikke så tungt, hendes hænder kunne vaskes eller slikkes på. Men det var ikke det hun ville bruge sin tid på. Om end at hun smurte blod ud over hunden hun havde gang i. DA han kom tilbage havde hun nær glemt at han var der fordi han havde været så stille. Hun var jo vant til at klare alt ting selv. "Fremragende!" kom det fra hende og vendte sig om imod ham hvor hun pustede til sit hår igen og lod hånryggen glide op i panden for at fjerne pandehåret. "Hvis de vil være så venlig" hendes øjne skiftede om til de røde for 10 sekunder inden de skiftede om til den brune nuance igen. Hun var alt for ukoncentreret til at holde fokus på hendes evne. "Hvis de så vil dele kødet ud i de forskellige skåle rundt omkring"
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 11.10.2022 17:00
Han havde godt lagt mærke til at hendes øjne farver skifter i mellem at være rød og brun, ikke fordi at han havde et problem i det, han havde jo også sagt ikke hun ikke behøver at skjule de rød øjne.

Da han kom ind til hende i stue efter han havde klaret kød til tern, kun han ser at hun var igang med at til ser det sidste af de dyr han var kommet tilbage med til hende, han smiler bare rolig af det første hun sagde og stille derefter skår fra sig et sted hvor dyr ikke kun når dem, hvor han nikke til det næste hun sagde, selvfølgelig vil han være så venlig, han fandt en kort snor frem og gik om bag hende, hvor han samle hendes hår og bandt det i en knold, så hendes hår ikke sat i vej for hende mens hun arbejde.

Han nikke til det med at dele kød ud, han synes at et nik var nok som svar på det, han tog skål som han havde stille fra sig og begynde derefter at dele kød ud i de forskellige skoler som stod rundt omkring, efter han havde gjorte det gik han kort ud i køkken for af stille skål fra sig, hvorefter han kom ind til hende, "hvad kan de bruge min hjælp til nu hvis der er noget" spurgte han og kiggede på hende og læner sig let op af døråbningen.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.10.2022 18:05
Adelynn havde det bedste med at have brune øjne i andres nærvær der ikke var Marie. Hun hadet at hun var vampyr som pesten, og hun ville ønske at hun aldrig havde sagt ja til den del med at blive det. Hun havde bare været træt af sin familie, og hun havde ikke ønsket sig at gifte sig med den mand de havde fundet for så mange århundrede siden. Men det hele var bare været en fase i hendes liv. Hvis ikke hun havde sagt ja til at blive vampyr var hun blev gift og død for længst. Hun havde aldrig formået at leve det liv hun gjorde nu.

Så da han bandt hendes hår op smilte hun til ham. "Tak" hun vendte tilbage til dyret og lagde hovedet lidt på skrå sm hun rejste sig op og bevægede sig udenor. Straks fandt hun to pinde der var stærke nok til ikke at kunne bøje, med hastige skridt bevægede hun sig inden for igen og tilbage til poten som hun lagde de to pinde rundt om og bandt poten stramt ind.
"Jeg håbet i overlever alle sammen!" kom det mumlende fra hende og tørrede sine fingre af i et stykke stof der lå på køkkenbordet. Hendes hænder var lidt mindre blodig nu, men det var alt samme til et godt formål i sidste ende.

Hun pustede ud som hun så på alle de mange haltende dyr og hunde og katte der så småt spiste af skålene side om side. En ugle fløj ind af et åbent vindue i køkkenet og satte sig på hylden og begyndte at tude. Hun smilte lidt for sig selv og kiggede på ham som han snakkede. "Hvad med at vi finder noget mad til dem og så kan dyrene spise lidt i fred" straks satte hu dyrene Faust var kommet tilbage med hen til de nærmeste skåle og kiggede på dem som de så småt begyndte at spise.

Med forsigtige skridt bevægede hun sig hen til en vandbalje i vasken og begyndte at vaske sine hænder rene inden hun skulle rode ved for meget mad. Hun var meget hygiejnisk når det kom til hendes køkken, og Marie vidste det godt. Alt skulle være rent især når der kom kød på bordet!
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 11.10.2022 20:12
Han smiler svagt og svaret "det var så lidt" til hende tak over at han havde bandt hendes hår op, det gjorte det jo kun nemmer for hende at hun ikke fik det i øjne hele tid, han smiler bare svagt for sig selv af det hun mumlende, man skulle godt nok være dum hvis man ikke tror på at hun holder meget af dyre, lige før man skulle tror at hun holder mere af dyre inden nogle andre i verden, men det kun jo også være det som holder hende menneske i forhold til hun er vampyr, eller det er han rimelig sikker på at hun er, men hendes øjne farver som skifter.

Han lo kort af det næste hun sagde, nu hvor dyre var klare så kun hun godt tænke på lidt andet inden dyre, "det kun da være dejlig, men kun hvis de har noget i huset, ellers har jeg stadig lidt selv i med rejsende udstyr" sagde han og kiggede på hende, han havde stadig lidt elver brød i sin rygsæk, det var godt på lang rejse men så spænde var det heller ikke, hvis der var mulighed for noget andet, han tror så set at dyre var ligeglad med om de spise i fred eller ej men han gik stadig med hende ud i køkken, efter hun havde vasker sine hænder, vasker han sin ejer og tør dem bagefter.

Han stille sig rolig op at køkkenet bordet, hvor han ikke regne med at stå i vej mens hun gå i gang med at laver et eller andet mad til ham, han vil godt hjælp hvis hun har bruge for det men han regne nu ikke med det, men det er vel også an på hvad for noget mad hun har tænke sig at laver men det måtte han venter med af ser.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 11.10.2022 20:43
"Nu skal De ikke være på tværs" kom det fra hende som han sagde at han sagtens kunne tage noget af sit eget. Hun lagde blikket glide lidt rundt for at finde ud af hvor Marie havde gjort at potter og pander. Hun var ferm i et køkken hvis hun selv skulle sige det. Bortset fra at hun så sjældent fik gæster, og Marie plejede bare at tage noget hjemmebagt brød hun plejede at have med. Så havde hun til noget tid nu når Adelynn ikke selv spiste hjemmelavet mad. Nej hun kunne ikke døje det eftersom hun bare kastede op af det. Det var endnu en af de ting hun hadet ved at være vampyr. Hun savnede smagen a mad, de søde krydderier, kødet der smeltede på hendes tunge. lt det gode ved mad, men det kunne hun ikke med mindre hun ville have det dårligt.

Hun åbnede køkkenskabe for at finde ud af hvor panderne var da hun endelig fandt en tog hun den frem. Straks bevægede hun sig over til det kølige skab og fandt en bøf frem og nogle grøntsager. Straks begyndte hun at snitte grøntsagerne på langs og smed dem op i panden lidt efter lidt som de blev skåret ud. Hun begyndte lige så stille at nynne for sig selv og glemte alt om at Faust var i nærheden eftersom at han var så stille. Hun puttede brænde i ovnen og tændte op som hun stod og snittede de sidste grøntsager.
Efter hvad der virkede som 10 minutters stilhed var hun færdig med at snitte de forskellige grøntsager og ilden var begyndt at få godt fat i ovnen, så hun smed et ekstra stykke brænde på og lukkede låget hvor efter at bøffen blev lagt på panden og hun begyndte at finde noget rosmarin og puttede på kødet. En lille sjat olie på panden også og så lod hun ellers bare det hele stege sammen.

Hun stoppede sin nynnen og drejede sig om for at kigge på Faust og smilte til ham. "Hvad fik Dem til at tage opgaven?" spurgte hun af ren nysgerrighed. Det var meget rart at vide om hun havde gjort det rigtige, eller om hun skulle have skrevet noget andet nu hvor den næsten havde hængt i en uge uden der var sket det helt store..
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 12.10.2022 13:59
Han sagde ikke noget som svar til det hun sagde, for der var ikke rigtig mere af sige til det, udover han havde ikke sagt at han bare kun tager noget af det han havde, men jo det kun han godt hvis hun ikke havde noget, men ingen grund til at kom mere ind på det, hun havde noget mad kun han da ser, da hun første begynde at finde ting frem til, en pande så hun havde noget at laver mad til.

Han stod bare og slappe af mens hun nynne og laver mad til ham, det lyder ikke til at være noget bestemt hun nynne men det lyder da okay, han blevet stående op af køkkenbordet da hun ikke sagde noget om at han stod i vej eller havde bruge for hjælp, han smiler rolig tilbage da hun smiler til ham, ja det var enlig godt spørgsmål om hvorfor han tog den, "jeg tog den nok fordi jeg var nysgerrig over at vide hvad det enlig var, nu hvor de ikke rigtig skrevet hvad den gik ud på og at jeg kun ser hvor meget de holder af de her dyr" sagde han og  smiler rolig, det dufte enlig meget godt det hun var igang med at laver til ham.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 16.10.2022 21:49
Selvom hun vandrede rundt i køkkenet og lavede mad så kunne hun sagtens høre hvad Faust sagde til hende. Hun roede lidt i maden med en ske og lyttede til hans ord. "Nej måske jeg skulle have gjort det. Men hvilket menneske ville tage en opgave når det 'bare' handlede om dyr. Den hængte der i næsten en uge, inden De kom til og tog opgaven til dem. Jeg holder meget af mine syge dyr. De har også et liv. Et liv der er hver at leve og de skal behandles. Det er mit mål her i livet. Hvis ikke jeg havde det mål ville jeg være en ondskabsfuld person og slå enhver ihjel der kom min næse forbi" kom det fra hende og kiggede på maden der syede på panden. Hun håbede ikke at skræmme ham væk, især ikke nu hvor hun havde tilbudt ham en seng. Hun sov ikke selv ret meget, men bare tanken om at få en hjælpende hånd sammen med Marie gjorde underværker.

Der var nok at tage fat på, og alle dyr skulle passes og plejes. Godt nok stod der et par heste ude bag marken og en ko men det var hendes. Der var endnu ikke nogen landmand der var kommet forbi med nogle af sine heste fordi de var syge. Dog skulle de dyr også have mad og vand.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.10.2022 13:35
Han lyttede til det hun sagde og  smiler svagt af det, så det var dyre som holder hende menneskelig nu hvor hun er vampyr, eller det gik han stadig ud fra at hun er, han havde jo så set ikke spiste hende og hun havde heller ikke fortalt ham det, "måske havde det hjælp hvis de havde skrevet hvad opgave gik ud på men det er ikke sikker at det havde det" sagde han og kiggede på hende, det dufte godt det mad hun var igang med at laver ham, han kun også selv laver noget ud af de ting hun har her men nu var hun godt gang og så var det enlig også meget at han ikke selv behøver på det.

"Det kan jeg ser at de holder meget af de dyre her og hvem der vil tager imod opgave hvis havde skrevet hvad det gik ud på, vil det nok være en anden dyre elsker som dem selv som vil tager imod opgave" sagde han og kiggede på hende og smiler rolig, han kun selv godt finde på at passer på syge dyre, hvis han havde et sted hvor de kun være, det var ikke så nem når men er omrejsende som han nu engang er.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 17.10.2022 15:30
Adelynn lagde hovedet lidt på skrå og lyttede til hans ord. Måske skulle hun have skrevet hvad det omhandlede. Det havde nok gjort det hele meget nemmere, i stedet for bare et pergament hvor der stod at hun havde brug for hjælp til en yderst vigtig opgave. Det kunne dog ikke laves om nu, sket var sket og hun kunne kun fortryde inderligt at hun ikke havde gjort det anderledes. Hun tyggede lidt på hans ord og sukkede svagt. "Måske" kom det fra hende og kløede sig lidt i panden. Der var så mange ting der kunne være blevet gjort anderledes som nu ikke var sket.

"Jeg tvivler. Der er ikke så mange i Zicron der ville våge pelsen for dyr. De har mere tid til dem selv, eller stå på hvert et gade hjørne og flirte med hinanden" hun smilte til ham og inden hun tog maden af komfuret. Straks hældte hun maden op på en ren tallerken og fandt bestik frem til ham. Hun satte det på stuebordet og vendte blikket op imod ham. "Ønsker De noget at drikke til maden Hr. Faust?" spurgte hun og kiggede indgående på ham for at få et svar. Hun havde jo mere eller mindre alt hvad der kunne tilbydes.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 17.10.2022 19:59
Han smiler svagt ved hun sagde måske, til at det måske havde hjulpet hvis hun havde skrevet mere, det er svært af sige om det havde gjorte en forskel på det, han rette sin opmærksomhed på hende da hun begynde af snakke igen, "så kendt er jeg heller ikke i Zicron, har rejse igennem mange gang og sovet på kro også mange gang men kender ikke rigtig dem som bor der" sagde han og kiggede på hende, han havde godt ladt mærke til dem på hjørne i by, ikke at han havde opsøgt nogle af dem, ikke fordi de ikke så godt ud men det var nu ikke det han altid søgte på hans rejsende.

Han kiggede på hende da hun tog mad af komfuret og over på en tallerken, hvorefter hun gik ind i stue og sat tallerken på stue bordet, han gik ind i stue efter hun havde sat tallerken fra sig, da hun spurgte om hvad han vil havde af drikke til, kiggede han på mad og tænke kort, "noget mørke øl eller mjøl, det vil passer til kødet, eller vin hvis de selv vil have et glas" sagde han og kiggede på hende, han kun godt drikke vin men han var mere til det, når andre drak vin sammen med ham.
Adelynn Theodora Bellamy

Adelynn Theodora Bellamy

Kaotisk Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Safirien

Alder / 1475 år

Højde / 177 cm

Fnuggie 17.10.2022 20:52
Hun smilte til ham som han svarede hende. Hvem kendte overhovedet Zicron ud og ind. Der var en grund til hun ikke boede nede i byen men et godt stykke væk fra byen. DEt var stadig en del af Zicron men alle de mennesker der ville fare frem og tilbage foran hendes dør og udspørge hende om alverdens ting. Hun ville jo aldrig kunne få fred til at være sig selv. Nej det var bedre sådan her. "Hvem kender overhovedet byerne ud og ind. Folk kommer og går, bortset dem fra markedspladsen. De er genkendelige ansigter" konkluderede hun og kiggede på ham med et smil.

Som han nævnte noget forskelligt at drikke blev smilet endnu større da han nævnte vin. Det var det eneste hun drak hvis hun skulle drikke alkohol. Så hun vendte sig om og bevægede sig ud i køkkenet på ny for at tage en flaske rødvin af årgang 1950 og hev ned fra hylden. Der var intet bedre end et glas vin efter en hård arbejdsdag. Så hun tog nogle glas frem og bevægede sig ind i stuen igen og satte glassene på borde og åbnede vinflasken med en proptrækker. Hun hældte straks den fine rødvin op i glassene og lagde hovedet lidt på skrå som hun så han stadig ikke havde rørt maden. "Spis endelig" kom det fra hende og satet rødvinsflasken fra sig på bordet.
Faust Thunder Mountain

Faust Thunder Mountain

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Lokation / Omrejsende

Alder / 230 år

Højde / 207 cm

Leviathan 18.10.2022 06:49
Han smiler svagt af det hun sagde, det havde hun nok ret i at der nok ikke rigtig nogle som kender byerne ud og ind, "hvis der er nogle udover dem på markedsplads, det må næste være by vagter" sagde han og kiggede på hende, de gå jo rundt i by og skulle derfor meget gerne kende den, han tog plads ved bordet da hun gik ud i køkken, for at finde noget af drikke til ham eller til dem, da hun ikke sagde noget før hun gik ud i køkken.

Han smiler svagt over at han bare skulle spise, "jo tak men vil bare venter på at de også tog plads" sagde han og kiggede på hende, han var høflig og havde maner, da hun tog plads ved bordet, begynde han af ser og så godt at det var vin hun havde henter til af drikke til mad, også godt at hun selv havde taget et glas for ellers vil han ikke havde vin til, for det drak han normal kun sammen med andre og ikke af alene, han spise rolig af mad og hun havde laver en del men nok ikke nok til at kun bliver mæt men det fik, det var også svært for hende af vide hvor meget han kun spise 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo
Lige nu: 1 | I dag: 12