en stille dukke, er en død dukke.

Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 25.07.2022 19:01
Aqi var glad for at ha fundet sin mester. men han ønskede han måtte tage bindet af når det passede ham. men så ville han få hovedpine igen. siger alt før folk talte. og blive udstødt. det gad han ikke igen. han mærkede det stikkede i brystet af at få at vide at kun de fleste mestre kunne beherske roligheden. så Aqi var ikke mester endnu. han trænede for det. men han glemte tit sit temprament. han kørte en finger over bindet og løftede hovedet. "nej lige som racer ikke altid er til at finde ud af hvordan de skal forstås og tolkes." sagde han lidt efter og knugede hånden om staven. han hadede ikke sin race men hvordan folk tog det når de vidste at den lommelærke der sad i han bælte var hans lampe blev de altid mærkelige. og ville ha deres 3 ønsker. hvilket han ikke gad hver gang at gi dem.

en djinn var sjælent sin ejen herre. men han var mere ked af at være smidt ud af en folk djinner end at være djinn. han mærkede vreden dukke op i sig. han trak vejret dybt og slå pludselig bare en næve ind i dukken ved siden af ham. hans hånd blev blodrød. ikke af blod men fordi blodet samlede sig hvor slaget var. hans dukke var heller ikke fyldt med skum men med hø og halm.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 25.07.2022 19:20
Aqi havde så ganske ret, det var virkelig ikke alle racer der blev accepteret heller, derfor opsøgte han mørket, for der ville man altid blive accepteret lige meget hvad. At det så ofte gik galt var lige meget for ham. Men man kunne føle sig hjemme og et eller andet i et trykt selvskab. Marad havde heller ikke lige frem været en blid mand, hverken under sex eller i sin generelle holdning. Han sukkede svat og nikkede så om end at Aqi ikke kunne se ham. "Lige præcis, derfor er mørket bedre der kan man altid føle sig accepteret... Men at det..." han stoppede sin sætning og bed sig i læben. "Eller nej lige meget...." kom det fra ham og sukkede lidt. Aqi behøvede ikke at opsøge mørket når han havde en mester der var rolig. Så skulle Aqi bare lære det samme.

Som Aqi slog til dukken i vrede måtte James gispe og tage sig til brystet. "AV!" udbrød han og kiggede lidt ned i jorden og så op på Aqi. Hvorfor skulle han lige pludselig være så vred?! Han havde da ikke sagt noget forkert havde han? Han håbede det ikke, men helt ærligt hvad skulle han mene om denne person lige nu. Han skulle tage og finde lidt ro i stedet for at lade en vrede styre ham. Det kunne kun gå galt, og det var virkelig noget James selv havde overvejet, og lade mørket være mørke men det var bare så spændende!
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 25.07.2022 19:29
Aqi ville da gerne opsøge mørket. men så skulle han ikke regne med at komme tilbage her til. Aqi ville ikke meste sin mester. han holdte for meget af ham. han hørte james av og tog hånden til sig. "undskyld. tanken om min fortid er ikke just det der gør mig glad" sagde han og satte sig ned på en høstak der stod ved dukken.
"sandheden james. jeg vil gerne opsøge mørket. men så er jeg ikke velkommen her mere.... jeg er ikke just som folk ser mig. men jeg holder det hemmeligt for deres skyld." sagde han. om jame forstod ham kunne han ikke sige. men han vidste det gav mening vis man kendte ham.
han var jo ikke blind men holdte det hemmeligt for andres skyld. Aqi kneb øjnene sammen inde i bindet og bed tænderne hårdt sammen. han hadede sin fortid, han hadede sin fremtid og sin nutid. hvorfor leve skjuldt når ingen var der for ham når han tog bindet af. kun hans mester var der men han levede jo ikke evigt.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 25.07.2022 22:03
Egentlig kunne James godt forstå Aqi men det havde gjort ondt alligevel. Han havde sådan håbet på at det ikke gjorde så forbandet ondt altid en følte vrede. Det var så underligt. Hvor imod en glad følelse gjorde ham helt rolig og på den måde kunne slappe af. Det var en mærkelig ting at være empat. ”Jeg kender det godt. Ens fortid er ikke sjov. Jeg kan ikke engang huske de sidste uger op til min død, og dem får jeg aldrig igen, ham der måske ved det vil ikke fortælle mig noget… for slet ikke at tale om at han ikke vil se eller snakke med mig” det gjorde så forbandet ondt at tænke på det. Han ville ønske han bare kunne få lidt af vide af Marad men det var ikke muligt. Hell han havde ikke engangværet særlig ofte i Medanien fordi det var der Marad boede. Han ville ikke se på den med han havde elsket og holdt så meget af.

”Opsøge mørket…. Du minder om mig…jeg gør det kun for at mærke jeg lever, om end at det kan være farligt og ikke lige frem særlig behageligt…. Men lad vær, det er ikke det værd. Tro mig når jeg siger det. Jeg vil glemme og går i slåskamp, bliver voldtaget og meget andet for at være provokerende… det er virkelig ikke det værd.” det var ærlig snak han ville ikke se nogen gå ind i mørket og ejheller ligge sjæl og krop i det. ”Man kan ikke gøre for hvem man er. Man kan gøre noget ved livet og du prøver at finde roen ikke sandt?” ihvert fald var det mere behageligt når Aqi var rolig og fattet frem for vred og påvirkelig. 
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 26.07.2022 17:21
Aqi følte sig mere end med james end hvad han ønskede lige nu. Aqi lyttede til ham og følte lidt at james manglede svar som aqi også selv  manglede nogle gange. James lød til at vide hvad han talte om når han talte om mørket. men aqi ville sådan ønske at han kunne opsøge noget der gav hans liv mening. han tog fat i sine bukser og knugede hænderne. hvorfor var det så fustrerene det hele.

Aqi vidste godt hvad slåskampe var. dem kunne han klare. og at komme i dem her var ikke det men lige kom i men han trænede det stadig. han tog hurtigt fat i bindet om øjnene og kylede det ned i jorden. "FORBANDET" råbte han og tog hænderne op til hovedet og skjulte de smukke isblå øjne. og så ned i jorden. hvorfor kunne  han ikke gøre noget ved den forbandelse der lå over ham som tænkelæser. han hørte hans lærermester i tænkerne men lige nu var han så frustreret til at lytte hvad der blev sagt i hans hoved. James ville ikke forstå hvorfor Aqi gik med bind og forgav sig for at være blind. men en gang imellem var det bare rart at tage bindet af og leve livet som fri. men så..... alle de tænker der fyldte hans hoved og gav ham hovedpine og ikke var til at skældne en tænke fra en anden var virkelig irreterende. han så ned på bindet der lå foran ham og trak vejret eget tungt fordi han prøvede at kontrolere hele situationen.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 26.07.2022 22:29
Uanset hvad han sagde til Aqi ville han aldrig forstå hvad mørket egentlig var. Hvor meget smerte det medførte at kende den slags. Hvor mange dæmoner der manipullerede en til at gøre hvad netop de ville. Hvordan varulve og vampyrer bekæmpede hinanden for at få en lykkelig slutning på ens død. Det hele ville være så kompliceret og indviklet at ikke engang James kunne forklare Aqi muligheden for at se mørket foran sig.

DaAqi blev frustreret kunne James mærke det med det samme og han gispede kort da der kom små stik i brystet på ham, som en nål der langsomt borede sig ind i hjertet på ham. Han kiggede ned imod klædet der blev smidt på jorden.Heldigvis var James tom for tanker, det havde han været i mange år. Det lærte man som regel når man havde levet et liv som han havde gjort. Hvordan ensomheden havde taget over og den eneste man kunne snakke med var spøgelser eller sig selv. Alle havde set ham som en freak det meste af hans liv, og det var han nok også. "Op med humøret, det er egentlig slemmere end det lyder" kom det fra ham og pukkede sig ned for at tage klædet op og rakte det til Aqi. *Stakkels mand* tænkte han og lagde klædet hen over skulderen på ham så det lige netop strejfede hans hånd i den svage vind.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 27.07.2022 13:56
Aqi sad lidt for at få hovedet klaret og da james kom over og samlede klædet op lukkede han øjnene. hans øjenvipper var usædvandlige hvide som hans hår. det så man sjældent. Aqi mærkede han lagde bindet på hans skuldre. "tak..." han anede ikke hvad han skulle sige. pludselig kom mesteren ud af hytten og gik over til Aqi. "James har ret, mørket er ikke klar til en som dig Q" sagde han og tog bindet og lagde det om Aqis øjne og bandt det godt om hovedet på ham. 
Aqi lod mesteren tale og noget over det han sagde fik Aqi til at sukke så alle bekymringer nærmest forsvandt. hans tog fat i stokken og rakte den til aqi,
"undskyld james. jeg synes bare at blive smidt ud af sin klan og familie er frustrerene. det er ikke til at finde ud af hvad man kan gøre anderledes." sagde Aqi til james og lagde hovedet på stokken. heldigvis havde han ikke set james i øjnene for så ville han kunne høre alt james tænkte. og vide at han også følte som en freak var måske meget hjælp for så var aqi ikke ene om den følelse.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 09.08.2022 02:19
James kiggede lidt på Aqi og smilte svagt. Dog da mesteren kom ud trådte han et skridt tilbage i tilfælde af at de ville være lidt alene. Alligevel hørte han mesterens ord og han nikkede svagt for sig selv. "Mørket er et farligt sted at begive sig hen, nogen gange kan man ikke komme ud af det igen, og så sidder man i saksen. Desværre er det sket så ofte for mig" tanken om at møde nye dæmoner skræmte ham inderligt, men nogen kunne sikkert også være søde nok. Tanken om at møde en dæmon som Lillith skræmte ham, hun havde ikke været en rar bekendt. Sådan at tvinge ham til at drikke hendes blod og binde ham fast til et træ. Intet af det havde været særlig behageligt. Alligevel ville han have mere af mørket og det var en af hans fejl og ingen andres. "Hvis jeg var dig ville jeg holde mig væk fra Tusmørkedalen, bare for din egen sikkerhed" han vidste selvfølgelig ikke at Aqi egentlig godt kunne se fint, men folk i Tusmørkedalen ville bare tage hans ord for gode var og misbruge ham til det ene eller det andet. Nej han ville ikke udsætte nogen for Tusmørkedalen hvis de ikke var klar til det, eller i det mindste havde nogen med de kunne stole på. "Lyt til din mester Aq, bare for din egen skyld" proklamerede han og trådte et skridt frem for at ligge en hånd på hans skulder. Han ville nødig se et nyt bekendtskab blive ødelagt, og hvem sagde ikke at Aqi ville blive endnu mere vred af at gå mørket i møde?
"Jeg forstår dig godt. Min søster.... Hende har jeg ikke set i over 20 år og jeg ved ikke engang om hun er i live. Mine forældre og lillesøster blev dræbt da jeg kun var ganske ung. Så at blive efterladt kender jeg alt til. Siden je har været helt lille, nok omkring de 7 år har jeg været alene, fordi min storesøster forlod mig for at finde de slyngler der havde begået mord. Nu ved jeg ikke engang om hun er i live eller ej. Tænk ikke på din familie eller din klan. Du har din mester og det kan være din familie hvis du ønsker det" svarede han og tog hånden til sig fra Aqi's skulder efter at have givet den et venligt klem.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 14.08.2022 20:57
Aqi lyttede til hvad der blev sagt og forstod da godt de ville passe på ham. da han jo var "blind" men at han så fik at vide han ikke var alene om at føle sig forladt af familien fik han en indre ro som han ikke have haft i lang tid. mesteren så på james og smilte et gammelt mands venlige smil.
Aqi mærkede det venlige klem og sagde stille. "jeg er glad for jeg ikke er ene om at ens familie forlader en. og ja min mester er min nye familie" sagde han og rejste sig op og rettede lidt på bindet. han kunne mærke det sad skævt. hans øjne var dog stadig triste men han var glad for at nogle forstod hm. men en morder, hvordan kunne en kvinde finde på at lede efter en morder. var det ikke mere en mands arbejde. "jeg er dog ked af at din familie er murdet. det burde ikke være muligt at slå forældre ihjel. de har jo børn at passe." sagde han lidt tænkene.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 16.08.2022 02:43
Egentlig var det ikke fordi Aqi var blind at James havde sagt det, han var bare venlig. Men han havde jo ret i det han havde haft sagt. Det var ikke nemt at blive udstødt af sin familie som de var blevet. Det var i hvert fald sådan James følte det omkring sin søster da hun gik sin vej i en alder af 12. Han håbede bare på at hun var okey, men alligevel kunne han ikke være meget mere lige glad. Faktisk nød han lidt at være alene eller sammen med Nianna. Det betød noget for ham, også selvom mørket i ham trak. Det var bedre at mærke man levede end at forblive en død sild og nyde godt af alt det gode der var, især når man ikke ønskede det.
"Der kan du selv se. Du har startet din egen familie, det er bedre end den man er født ind i når man ikke er ønsket" kom det roligt fra ham og smilte lidt til mesteren inden han lagde armene over kors og krammede sig selv. Han ville bare ønske at han havde en familie at forholde sig til. Eller i det mindste bare en god ven han kunne betro sig til når alt så mørkt ud. "Tja det er så mange år siden så jeg kan ikke helt huske det. Jeg ved ikke engang hvorfor de blev slået ihjel. Jeg ved bare at jeg blev efterladt alene i en alder af omkring de 7 og har måtte klare mig alene lige siden. Krystalbjergene er ikke et rart sted for en knægt i den alder" tanken om hvor meget sne han skulle gå igennem og fryse fordi hans tøj var blodigt og vådt, Tanken om aldrig at vide hvor han skulle hen, alle de vabler han havde fået af at have gået og ikke set sig tilbage, selvom det var det hans storesøster havde sagt han skulle. Hun ville komme tilbage til ham. Alligevel var han gået fordi han var sulten.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 04.09.2022 13:59
vis james ikke havde sagt det havde Aqi nok aldrig tænkt over at familie er noget man kan vælge frem for at blive født ind i en. han rettede hovedet op og sukkede over hvad james fortalte. han anede alsår ikke hvorfor hans familie var døde. for det måtte være værre end at vide det. James virkede jo som en fin fyr. så hvorfor blev hans familie murdet. "vis du for brug for hjælp en gang mere james så er du velkommen til at komme her og søge hjælp. så du ikke føler du er alene." sagde han roligt og rejste sig op  med hænderne på staven. han mente det. han ville gerne hjælpe james vis han mangede hjælp til mere end at finde denne pige nianna. 
Aqi selv var ikke helt sikker på hvordan han skulle hjælpe når han var "blind" men noget kunne han sikkert gøre for james. han ville ihvertfald forsøge. vis det var hvad der kræves af ham for at vise at mørket kunne ændres til lys vis man havde en ven i nærheden til at hjælpe.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 05.09.2022 21:45
James sukkede lidt ved tanken om sit liv. Han havde levede et hårdt liv, mest af alt havde han boet alene ude i skovene. Han havde altid været outsideren i hele sit liv, og det ændrede sig selvfølgelig ikke nu. Han håbede bare på at der ville komme en dag hvor han kunne finde en familei at være ved, en der var nær så hyggelig som Nianna, han kunne ikke forvente at Nianna ville være der for altid, hun var voksen og uskyldig. Hun havde bare været væk for længe desværre.
"Det er okey Aqi jeg klare mig. Det har jeg altid gjort. Jeg er stærk... Eller nej det er jeg faktisk ikke, jeg er lige så slap som en hver anden. Og jeg er bestemt ikke særlig stærk mentalt heller" det var ikke løgn, han kunne ikke engang klare at have denevne han havde, den levede sit eget liv. Hvis han bare kunne finde en læremester der ville kunne klare at lære ham omkring sine evner. Så en eller anden følelses kugle ikke bare dukkede op i hånden på ham lige pludselig, for så at flyve af helveds til fordi han ikke vidste hvordan han fik den væk.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 13.09.2022 18:37
Aqi trak lidt på skuldrene. "det er et tilbud som står ved magt vis du skifter mening. så skal du bare komme her." sagde han og sendte et skævt smil. han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige lige nu. han vidste kun at vis han havde brug for en snak. en kamp eller andet var Aqi der helt sikkert. han gik ikke så langt væk alligevel. 
han kløede sig i nakken, ikke stærk hverken psykisk eller fysisk.... det kunne aqi nok hjælpe med på det fysiske træning. han trænede nærmest dagligt.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 13.09.2022 22:53
James kiggede på Aqi og smilte svag selvom han ikke kunne se det. "En dag får jeg brug for dit tilbud bare vent og se" kom det fra ham og så Aqi gå imod sin mester og huset. Han overvejede om han skulle gå sin vej eller om han skulle blive stående. "AQI?! Jeg kommer tilbage om et par måneder og høre om du har hørt noget til Nianna." svarede han og kiggede lidt efter Aqi som havde ryggen til ham. En dag skulle han nok lære at slås, men lige nu havde han kun sine evner at ligge vægt på. Det var ikke fordi han kunne stole på dem ret længe, de levede nærmest sit eget liv, bortset fra hans Audiokinese den kunne han altid stole på, om end at den var formindsket siden hans genopstandelse.
Aqi Unqi

Aqi Unqi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 137 år

Højde / 207 cm

Mong 19.09.2022 16:08
Aqi standsede op da hans navn blev sagt.  han smilte og nikkede. "det er du velkommen til. bare kom. du er velkommen her som den du er" sagde han da hans mester lige havde sagt det i tankens kræft. Aqi mærkede en kold vind fra skoven. det var ved at blive aften. "vis du for brug for en at tale med er du også velkommen" sagde han og vidste ikke helt om han skulle sige farvel eller ej. men måske på gensyn var bedre. for han havde lige sagt han nok ville tage imod hans tilbud. det skulle han nok. det var jo være sjovt med en trænings partner.
James

James

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 20.09.2022 07:52
James smite lidt for sig selv. Havde han et nyt sted at gå hen for at træne i sin evne? Et sted der var roligt og han kunne slappe af i?! Det ville være lækkert, især når den lidt levede sit eget liv. Han prøvede for det meste at gemme sin evne væk da han ikke vidste hvad der skete med den når som helst. "TAK AQI!" råbte han og vendte sig om for at smilt lidt for sig selv.
"JEG KOMMER HELT SIKKERT TILBAGE!" det var rart at have nogen at snakke med når Nianna ikke var i nærheden. Så slap han for at være helt alene, om end at mørket altid kom tilbage til ham. Med de sidste ord folede han vingerne ud og løftede sig fra jorden og fløj hen over skoven og væk ra Aqi og hans mester.

James har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Mong, Tatti, Echo, Muri
Lige nu: 5 | I dag: 12