Abraham måtte hæve et øjenbryn da han følte kvindens bløde hånd om sin. Det kom så meget ud af det blå at han slet ikke havde nået at trække sig væk og nu havde hun hans slanke, overraskende elegante hånd i sin. Hans håndflader var ikke helt ru. Det var præg af en kriger, men ikke den garvede én af slagsen.
"Jeg-.. Ved det," lød fra ham, en anelse lavere end normalt. Han lod hende holde sin hånd så længe som hun ønskede det, før hun selv trak sin hånd til sig og han stak den nu fri hånd i sin anden lomme.
Han kunne ikke lade være med at trække meget lidt på smilebåndet idet hun rakte tunge af ham. Det var meget ukarakteristisk opførsel fra ham, men det var fordi han ikke forventede at hun ville sige eller gøre sådan. Hun virkede ekstremt ung af sind, mens han var ældre i sindet end han var rent kropsligt. Han var modsætningen af hende. Hun havde ikke vokset helt op, og han var vokset op alt, ALT for hurtigt.
"Abraham.. Jeg hedder Abraham," nævnte han i et roligt toneleje som han fulgte efter hende over til det lille tjørnekrat, som hun fjernede uden at røre ved det.
Selvom hun stod med ryggen til, så kendte Abraham efterhånden så meget til smerte, at han let kunne se på hende, at det gjorde ondt. Virkelig ondt. Han ventede med at følge efter, stående tavs foran krattet der havde åbnet sig.
"Jeg skal nok lukke det til," nævnte han hurtigt. Han ville virkelig ikke have at hun fik mere ondt, for det var sådan set på hans bekostning. Og det gjorde ham dårlig tilpas at det var hans skyld. Så da han trådte igennem, stampede han til jorden, der formede en mindre, bjergagtig væg hvor krattet havde været tæt før.
"Hvad er dit navn?"