Dragster 14.04.2020 18:39
Mauritz foretrak at folk gav ham spørgsmålene direkte. Det andet det var kedeligt og krævede at han skulle sætte sig til at lære folks sarkasme at kende, og han kende ret mange der havde forskellige niveauer for sarkasme.Han holdt øje med hendes øjne som de kneb sig sammen. Ikke studerende, men som om han prøvede at regne ud hvad hun havde i tankerne. Han kunne tage hendes minder og hendes tanker for det minde, men han havde stadig ikke fået en grund til det. Men han havde nogle forskellige minder der kunne være interessante for hende at få. Han hørte hvordan hun advarede ham mod at tage hendes minder. Det ville ikke stoppe ham. Han kiggede på hvordan kniven den forsvandt fra hendes hånd og nikkede. ”Jeg tror heller ikke du har nogen minder, der er brugbare for mig. Jeg gør det mest for en betaling, eller for egen interesse.” Svarede Mauritz til hendes advarsel. Han var ligeglad med hendes advarsel. Og tog han minder fra hende, ville hun ikke mærke det alligevel medmindre han havde taget hele hendes hukommelse.
Han kiggede på hende, som hun svarede og smilede. Han sorterede de tre minder ud han havde. Han nikkede og rykkede sin hånd op til hendes kind. Måden hun sad på, gjorde at han stadig kunne, men det var nemmere at få folk til at tro, at det var via hånden han gjorde det. Han gav hende mindet han havde, fra dengang han selv var blevet tortureret, med både pisk og med at der blev skåret i hans mave. Han havde været noget mere spinkel dengang, så det ville være svært at genkende sårene så længe han havde tøjet på. Han sendte derefter et minde fra en kvinde, der blev pisket, fra kvindens side. Hvor hun kunne mærke læderet ramme hen over forskellige punkter på kroppen. For til sidst at sende et minde af en kvinde der blev brugt og hendes følelser fra det hele. ”Jeg tænker, du godt kan lide dem.” Lød det fra ham, som han kunne mærke hvordan han blev drænet, og selv blev ramt af mindernes følelser på sin krop.
Krystallandet