Hun omklamrede sig selv med sine arme en smule, mens hun mærkede kulden bide imod hendes hud, dog hendes fødder der var i støvlerne, gjorde dog at kulden ikke var så hurtig til at bide i hende. Hun fulgte nøje Ra med blikket, men mest af alt vagternes taktik. Hun sugede hver eneste scene til sig, hver eneste angreb, undvigelse, fra dem alle sammen af, samt blikke, noget der kunne indikerer, at de måske talte med hænderne til hinanden, i form af tegn. Hun kunne dog mærke frygten stige mere og mere.. mens hun stod og så på kampen.
Hun lukkede kort sine øjne, da alting var ovre, før hun åbnede dem, da hun hørte skridt tæt på sig. De sorte pupiller, betragtede de helt sorte øjne, der nedstirrede hende, som han tårnede sig hen over hende. Dog de ord der kom ud af hans mund, var dog ikke ord hun havde regnet med. Hun var helt tabt for ord og de fyldige læber, adskilte sig for en kort stund, mens hun blot stod og stirrede målløs på ham, inden han smed sværdet på jorden, hvilket fik hende til at lukke sin mund og se knap så paf ud igen.
Hun nikkede forsigtigt, da han sagde hun skulle vende sig til kulden, inden han sagde, at hun ikke ville kunne klare 6 personer. " Please, lad mig slås mod alle seks.. når dagen endelig kommer ". Hun så tøvende på ham. " H-Herre.. ". Hun stammede det sidste, med den feminine stemme, melodisk flydende i luften mellem dem begge, mens hun ikke fjernede blikket fra ham. Det prikkede i hendes hud og det var som om at adrenalinen var begyndt, efter hans ord.. at han troede på hende.
Hun havde aldrig hørt de ord før, eller følt at der var en, der satte sin tiltro til hende. Det varmede noget indeni hende, noget hun ikke havde følt før. Hun så flovt på Ra, før hun adskilte sine læber og tøvede " Hvorfor skånede du mig.. hvorfor lader du mig.. få så meget snor? ". Hun vidste godt, at hendes ord kunne bide hende noget så grusomt. Hendes underlæbe skælvede svagt fra den bidende kulde og hårene i nakken var svagt rejst, mens hun stod og så afventende på ham.

Krystallandet