lummer sti mod alle veje

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 22:26
Da Koda ikke flytter sig fra Haurus hånd, gør han grebet lidt strammere, så det ikke ville føltes så blidt længere, men heller ikke gøre ondt.
Han hørte udmærket godt hvad hun sagde, men inden han kunne tænke sig om og finde ud af hvad han ville svare hende, mærkede han hendes krop komme tættere mod hans. Han lukkede øjnene i et kort sekund og fik også lige ramt med læberne på hendes skulder. Han sniffede kort ind med næsen for at være klam og dufte til hende, men flyttede hurtigt hovedet op igen og åbnede øjnene. Nej, han var jo ikke pervers. Han kunne bare ikke styre sig nogle gange.
"Koda..." Han ville sådan set have sagt mere, men var lige nødt til at tænke lidt, da han simpelthen ikke kunne huske hvilket sted hun mente.
"Hvorfor det samme sted? Hvorfor ikke et helt nyt sted? Lad os skabe nogle nye minder." Han var egentlig ret stolt af sig selv. At snog sig udenom på den måde, var jo egentlig ret smart tænkt.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 21.06.2018 22:40
Koda kendte godt Haurus natur og nød på en måde at han duftede til hende. Det var på sådan en forkert måde så rart at være ønsket så meget. Hov hun måtte ikke lade sig distrahere for hvad hun lige havde bedt Hauru om, og det virkede just ikke til han kunne komme frem til hvor det var. Det var jo entelig en skam der blot gjorde hende trist, så det var vildt provokerende at det også føltes så godt at blive holdt så tæt og fast.
"Jeg kan lide det minde kære" sagde Koda med et lille suk og havde svært ved helt at holde fokus. Hun sank en klump og prøvede at fokusere.
"Du kan stadig dit kram kære" mumlede Koda så irriteret og en smugle fustrerret over det var dejligt men stadig kunne Hauru ikke høste op med det hun ville have.
Hvad skulle hun gøre, blot acceptere sin elskede havde holdt hende for når og nok altid ville, eller blot lukke det blinde øje til og bare lade sig forføre. Det var af en eller anden grund et svært valg at skulle træffe.
"Men beklager kære... Du ligger som du har redt din egen seng" sagde Koda med et dybt suk,,og trods det blev stående.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 21.06.2018 22:59
Hauru blev ved med at holde om Koda med den ene arm, og den anden hånd var stadig placeret på hendes hofte.
Og fordi hun ikke flyttede sig fra ham, rykkede han igen hovedet ned mod hendes skulder og kyssede hende blidt på halsen(?)
Lige da han hørte ordet 'beklager' fra Koda, strammede han grebet om hende en smule.
"Det må du ikke sige." Kom det lavt fra ham. Han begyndte, for skuespillets skyld, at trække vejret som om han rent faktisk græd. Det gjorde han selvfølgelig ikke.
"Bliv hos mig," hviskede han blidt til hende. Han slap heller ikke grebet om hende.
"Jeg ved jeg har været dum. Men du må ikke forlade mig nu. Du har jo lige fundet mig," mumlede han lavt, stadig med fornemmelsen af gråd i stemmen.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 22.06.2018 06:07
Koda måtte undslippe et mindre suk da Hauru kyssede hendes hals, men kom hurtigt i tanke om igen hvad de lige havde gang nu og fortrød straks hun faktisk havde nydt det på nogen måde. Hvorfor var det her så svært, hun burde bare vride sig fri og forlade manden og aldrig se sig tilbage. Koda havde jo klaret sig fint siden han forsvandt og ville sagtens kunne endnu engang, hun havde jo ikke brug for ham.
Da Koda ligefrem kunne høre Hauru stå og græde hende ind over skulderen skær det hende i hjertet, men hun bed stadig kære i han på ingen måde var gået med til hendes krav.
Men igen, hun havde aldrig oplevet ham på den her måde, hun følte der var noget galt.
Uden så meget videre prøvede Koda at vride sig fri af Hauru greb(?) mens hun udbrød "Og stadig kan du intet huske, glem det kære, jeg havde ikke brug for at finde dig"
Nej hun måtte ikke lade sig forføre og ende med at elske ham igen og blot falde for alt det her skuespil hun åbenbart blev udsat for af Hauru.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 22.06.2018 11:48
Hauru stod gennem hele situationen og anstrængte sig for at huske bare et eller andet om det sted Koda snakkede om. Hvis han nu tænkte sig rigtig godt om, mon ikke han så ville kunne huske noget? Det plejede ikke at være Haurus stærke side, men han gjorde et godt forsøg.
Hauru tøvede ikke et sekund med at slippe Koda, da hun vred sig for at komme fri. Han ville jo ikke tvinge hende til noget. I hvert fald ikke lige nu. Hvis han skulle have nogen chance for at gøre det godt for Koda igen, så skulle han passe rigtig meget på med hvad han gjorde.
"Men jeg..." Hauru stoppede sin sætning. Egentlig havde han en sætning klar, men idet han skulle til at sige det, gik det op for ham. Han vidste det. Hans latterlige forsøg på at huske noget, havde faktisk bragt noget med sig og det var gået op for ham hvilket sted Koda snakkede om.
"Markedspladsen.." Mumlede han for sig selv. Selvfølgelig kunne han ikke huske alt de havde lavet på deres såkaldte date, men det vigtigste lige nu var, at han i det mindste kunne huske hvor de havde været. Han kunne ikke lade være med at smile lidt for sig selv.
"Vil du ikke med en tur til ønskespringvandet igen?" Spurgte han. Den selvsikre stemme var kommet frem igen. Han var næsten sikker. Næsten.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 15:36
Hvad var det med mænd og hele deres natur, det var som om alle de ting kvinderne på markedspladsen snakkede om var real nok at tale om. Og så Hauru der bestemt passede ned i alle kasserne man efterhånden kunne putte ham ned i. Entelig var Koda ked af at skulle vride sig fri, men hun orkede bare ikke det her cirkus af følelser.
Og entelig var Koda begyndt at gå sin vej fra Hauru blot for at komme lidt væk og hørte ikke det første han sagde, men da han så spurte hende om en tur til ønskespringvandet på markedspladsen, så stoppede Koda op.
Dog vendte hun sig ikke om men blev blot stående, han havde rent faktisk husket hvor det var. Det var på en måde endnu værre end hvis han havde glemt det. For blot detaljen om hvor meget der skulle til for han huskede det gjorde blot Koda trist.
"Og det tog dig så længe at huske... jeg er stadig jævnt skuffet over dig kære" sagde Koda køligt og lagde sine arme rundt om sig selv blot for at mærke lidt trykhed af noget det holdt om hende.
Skulle hun virkelig til at lukke den her ubehagelige mand ind i sit liv igen? Hun burde bare tage sit og gå her fra med det samme uden at se sig tilbage. Ja ikke se sig tilbage, nej ikke tilbage.. forhelevede.. Koda så sig over skulderen og betragtede Hauru og vidste ikke hvad hun skulle gøre.
"Hvad får vi entelig ud af det kære, 2 gode øjeblikke og du er væk igen..." sagde Koda blot og havde virkelig brug for noget der bare kunne overbevise hende om hendes elskede stod der og ikke en ubehagelig mandfolk hun burde komme væk fra hurtigst muligt.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 16:02
Hauru smilede selvsikkert. Han var sikker på at han havde husket det helt rigtige sted. Hvis ikke, havde han endnu større problemer end før.
Men da han fik bekræftelsen fra Koda, om at det var helt rigtigt, blev smilet kun større. Egentlig havde han forventet en noget større reaktion fra Koda, nu han havde husket det. Var det ikke det hun ville have fra starten af? At han så havde været et svin indtil da, gik selvfølgelig ikke op for ham.
Han forsøgte sig forsigtigt med at gå tættere på Koda. Han vidste jo udmærket godt at han havde nogle af sine charmerende tricks oppe i ærmet, som ingen havde været i stand til at sige nej til og det var hans plan at udnytte dem, indtil han fik Koda over på sin side igen. Ligesom før, stillede han sig bag hende, helt tæt op ad hende, men denne gang uden at gøre andet. Hænderne havde han lagt i lommerne. Han var nødt til at se om Koda faktisk ville have mere, for så skulle han da nok få et eller andet ud af situationen.
"Jeg forsvinder ikke," sagde han med den rolige stemme.
Ingen grund til at forsvinde, når alle andre jeg kan misbruge ikke er til at finde... Tænkte han.
"Jeg ønsker kun at være sammen med dig. Og jeg kan bevise det," fortsatte han. Han trak en brun fjer op ad lommen og rakte den til Koda. På deres date for så lang tid siden, havde han købt en fjer til Koda, og hun havde givet den til ham så han kunne huske hende. At det ikke var den samme fjer han havde i lommen, behøvede hun vel ikke at vide. Tilgengæld lignede den og den så godt nok lidt sørgelig og krøllet ud, men det ville vel ikke komme bag på nogle, hvis han skulle have gemt den i sin lomme i så lang tid. 

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 16:28
Igen var det endnu engang rart at Hauru rykkede tæt på hende, men også bare en smugle ubehageligt med det hav af følelser der hele tiden kastede sig frem og tilbage. Og Koda forblev mistroisk ved de ord hauru blot sagde, alt det var jo bare ord hvad kunne hun bruge det til det beviste på ingen måde. Men da der blev lagt noget blødt i hende hånd kiggede Koda forsigtigt ned.
Der lå en fjer og med et kom der et hav af minder op i hende. Et sted burde Koda jo godti bund og grund vide at Hauru på ingen måde ville havde gemt den fjert i så lang tid. Men blot ønsket om han faktisk havde gjort det og nu der lå en gammel fjer i hendes hånd overskyggede alt logik. Lige nu for Koda var det den fjert hun havde givet ham den tid tilbage som han havde gemt på alt den tid.
En glæde overfaldt hende nærmest, hun havde svært ved at sige noget. At hun havde betvivlet Hauru et sekundt gjorde straks at hun følte ekstrem dårlig samvittighed. Hun havde anklaget ham for... ja.. Hun følte sig lille lige nu.
"Du.... har gemt den" sagde Koda stille og havde stadig blikket ned i sin hånd hvor fjernen lå og hun rørte sig ikke meget. Det hele var blot så overvældene at hun ikke kunne udtrykke sig.
Mest af alt havde Koda blot lyst til at kaste sig ind i Haurus favn og blot undskylde gang på gang, men der skete ikke meget, hun var stadig helt paf. Dog kneb sig nogle tårre frem i hendes øjne.
Med et trykkede Koda sit hoved ind imod Haurus brystkasse med et følelsesladet suk og trykkede sig ind til ham.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 17:10
Hauru smilede stort, da Koda lænede sig ind mod ham og over hendes reaktion på fjeren.
"Selvfølgelig har jeg gemt den," svarede han, for det skulle jo fremstå som var det en selvfølge. Selvom det ikke var. Det ville aldrig falde Hauru ind at gemme sådanne ting og lige nøjagtig den fjer han havde givet til Koda nu, kom fra hans tidligere offer; En ung kvinde, han ikke kendte navnet på. Hun havde en kutte på, der var lavet udelukkende ud af fjer og en af dem fandt han i håret lidt efter han havde forladt hende, så han lagde den bare i lommen uden at tænke videre over det.

Han bevægede sig langsomt op foran Koda, selvfølgelig stadig ved at bevæge sig helt tæt op af hende og da han nåede frem, lagde han en hånd i nakken på hende.
"Jeg er ked af jeg har gjort dig ondt. Men jeg forlader dig aldrig igen," sagde han til hende med det charmerende blik i øjnene, som han jo efterhånden var så kendt for.
Han greb blidt fat om hendes hår og forsøgte sig langsomt at læne sig ind til et kys. Denne gang måtte det da lykkedes. Han var selv ret sikker på, at han havde gjort hvad han kunne for at gøre det godt igen. Eller i hvert fald så godt som det kunne blive lige nu. Så kunne han jo altid gøre noget mere en anden gang, når muligheden var til det.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 17:33
Koda stod og puttede sig ind til Hauru og ville på en måde helst bare blive stående her for evigt. Tænk at han havde gemt hende lille fjollede gave, at han ikke havde gået en dag uden at tænke på hende. Måske var det hende der ikke havde ledt godt nok og derfor Hauru måske havde opgivet håbet og blot visket hende ud af sit hoved for at kunne holde ud at leve sit liv.
Koda kiggede med våde øjne ind i Haurus altid charmerende øjne og mærkede hvordan han tog fat i hendes hår, det var så rart som altid.
Åh hvor havde hun blot lyst til at underkaste sig alt lige nu. Og som han kom tættere kunne Koda mærke sit hjerte hamre på fuld kræft over det hele. Denne gang uden modstand lod hun sine læber mødes med Haurus og blot underkastede sig sin kærlighed endnu engang. 
Alt fra lige før hvordan Hauru havde været ond imod hende, hvordan han havde glemt alt, det var lige som det hele var totalt ligegyldigt igen nu hvor hun stod her, blot blive holdt fast med sin læber imod sin elskede.
Så længe som overhoved muligt pressede Koda blidt sine læber imod Hauru.
Kodas arme fandt rundt om Hauru og hun trykkede sig så meget som hun kunne ind til ham. Og med et kunne hun mærke hvor meget hun havde savnet det her og blot være elsket hvor hvad og hvem hun var.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 18:04
Hauru nød, at Koda endelig ikke stoppede ham, så han fortsatte selvfølgelig kysset og greb en anelse hårdere fat i hendes hård. Den anden hånd placerede han på ryggen af hende, men lod den langsomt glide længere og længere ned. Ja, alle de forkerte tanker var i hovedet på ham lige nu, men det kunne man vel ikke bebrejde ham.
Nu havde han jo brugt ubegribeligt lang tid på at få sin vilje, så nu skulle han også have den. Han synes selv at han havde arbejdet meget mere for det, end han egentlig burde have.
Hånden på hendes ryg, blev hurtigt til hånden på hendes lænd. Og så til hånden på hendes en balle. Og hans fingre blev lidt for lystige, så han strammede grebet om hendes hår, egentlig ligeglad med om han gjorde hende ondt. Det var jo lige før det kun ville gøre det bedre.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 18:38
Det var tæt på Koda ikke engang kunne stå på sine egne ben af den behandlig som Hauru udsatte hende for, og trods grebet i hendes hår blev strammet godt op satte det bare endnu mere gnist i hende at det blot skulle fortsætte. Det her var lige som den tid de havde haft sidst og det havde været så godt lige som nu.
Men! det var stadig flere år siden hun havde set ham, og han havde endnu ikke taget hende hen til ønske springvandet, og dermed skulle han bestemt ikke få sin vilje! Så Koda trak hoved lidt væk fra Hauru og nappede kort iahsn underlæbe men trak sig så helt væk fra ham med et drilsk smil på læben.
"Kære du har stadig et sted du skal tage mig" sagde Koda blidt og var selv fusteret over hun måtte undvære Haurus berøringer og kys. Men Koda var som hun var og Hauru skulle have lov for at arbejde for det han ville have, det måtte han sidst og det skulle han bestemt endnu engang.
Desuden vardet jo deres lille leg som hun altid havde elsket.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 18:48
Hauru stod godt i sin egen verden og havde bestemt ikke tænkt sig at stoppe.
Han forsøgte i et kort sekund at holde fast i Koda, da hun trak sig lidt væk og nappet i hans underlæbe hjalp ham bestemt ikke.
Han slap hende dog alligevel, da han ikke ville fordreje situationen til noget forkert. Det skulle jo helst se ud som om at han var der for Koda og alt hvad der blev gjort var hendes valg. Selvom det ikke var tilfældet. Og det var jo egentlig ret irriterende, at Koda flyttede sig igen, efter alt det arbejde han havde lagt i denne dag.
"Nej nej nej, du kan ikke bare stoppe. Ønskespringvandet kan vente," sagde han hurtigt, inden han tog fat om hendes arm, dog ikke hårdt og hev hende ind til sig igen(?)
Selvfølgelig gik han efter at kysse hende igen, men nu var de jo lige så godt i gang, så det var da næsten ærgeligt at stoppe nu.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 19:04
Åh hvor var det en nydelse og blot se hvordan Hauru blot straks blev så ulykkelig fusteret over ikke at det skulle udvikle sig videre men han var nød til at faktisk gøre noget for det. Havde han virkelig glemt hvor meget arbejde det tog ham sidst for at det på nogen måde var kommet der til?
Men trods det lod Koda Hauru gribe fast i hendes hånd og hun stod endnu engang tæt op af ham.
Med de bedste dådyrs øjne kiggede Koda op på Hauru og lod sine fingre vandre rundt på hans overkrop og sagde blidt "Jamen kære, det ville betyde så meget"
Om han så bukkede under eller ej, kunne Hauru godt glemme at han kom meget længere end han kunne røre uden på hendes kjole. Måske hvis han nu gjorde som der blev sagt ville han få lidt glæde ud af det, hvis koda da lige syntes for det.
Men alt tiden ind til da var så en spændene leg for Koda og hun ville for alt i verden ikke blot være et tag selv bord.
Blidt kyssede hun Hauru men det var kun ganske kort og hun sagde blidt "Men det kan sagtens vente kære, jeg har også en kunde jeg burde mødes med, springvandet havde måske fået mig til at glemme den men nu hvor jeg må vente så kommer jeg tanke om jeg har lidt travlt" Imens Koda talte brugte hun en virkelig pige skuffet stemme og kørte sin ene finger i cirkler på Haurus brystkasse.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 19:20
Det var jo ingen hemmelighed at Hauru nød det noget så meget, når Koda stod så tæt på ham, så han pressede sig selv tættere på hende uden rigtig at tænke over at han gjorde det. Han kunne ikke lade være med bare at stirre hende i øjnene.
"Men... Det kan vi gøre... bagefter," sagde han lavt. Det var tydeligt at høre på ham, at han havde lidt problemer med at koncentrere sig mens han snakkede og vejrtrækningen blev kun tungere da Koda kærtegnede ham sådan på brystkassen.
"Nej nej.. Jeg skal nok betale dig, så kan du glemme din kunde," var hans geniale ide. Det gik ikke rigtig op for ham at det egentlig lød ret forkert, hvilket sådan set ikke var meningen. Han skulle bare give hende en grund til at blive, og hvis han kunne give hende de penge hendes kunde ville have givet, så var der vel ingen grund til at mødes med kunden, vel?
Han lagde igen en hånd i nakken på Koda og begyndte langsomt at skubbe hende længere og længere bagud, så hun til sidst blev skubbet op mod et træ(?).

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 19:30
Det var helt sjjovt som hauru pressede sig op imod hende, sådan en dejlig mand der blot ville have hende var yderst tilfredsstillende tanke. Han virkede så desperart efter de bare smed alle hæmninger og blot skulle gå til den her og give efter deres lyster. Men hvad sjov var der i det?
Koda bed ikke helt tungt mærke i betaling kommentaren og fattede udemærket hvad den kiksede Hauru prøvede at sige og det var på en måde helt sødt, men meget nåede hun ikke at tænke over det før hun mærkede hvordan hun blev presset op af et. For at støtte rigtigt måtte hun stoppe sine kærtegn og lige tage fra på træet med sine hænder.
Åh hvor var det svært at sige fra over fra Hauru, men hun kunne godt lige holde Haurs forventninger lidt hen.
"Åh kære... det er en svær overvejelse... tænk hvis man bare kunne ønske hvordan tingene skulle være" sagde Koda og lagde et godt tryk på ordet ønske for at smide et hint om ønske springvandet.
Koda lagde hoved lidt på skrå og nærmest inviterede Hauru til at komme tæt på hendes hals, tanken var yderst rar og hun var sikker på det ville ophisse ham mere hvis han kunne nappe lidt i hende før hun stoppede ham helt i den her leg.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 19:42
Hauru smilede kynisk over Kodas kommentar. Han fattede udmærket godt hintet, men valgte at dreje det ind på noget helt andet i stedet.
"Men det kan man. Og jeg ved hvad jeg ønsker mig," sagde han mens han løftede det ene øjenbryn.
Han pressede sig en anelse mere ind mod Koda, for at gøre en lidt sværere for hende at flytte sig.
Da hun blottede halsen ville det jo næsten være fornærmende hvis han ikke udnyttede muligheden, så han flyttede munden nedad. Mens han rykkede sig nærmere hendes hals, fik han snittet med den ene hugtand for at lave en lille flænge så blodet ville løbe langsomt ned af halsen på hende(?)
Derefter kyssede han hende ned af halsen, lige der hvor blodet havde lagt sig og siden han nu var en gris, ikke kun seksuelt, men også med hensyn til blod, fik han smurt blodet ud over sit eget ansigt, mens han fortsatte med at kysse hende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 19:49
Koda skulle lige til at svare men da Hauru så pludselig bed hul på hendes hals kom der et nydelses gisp fra hendes læber og Koda måtte næremest gribe fast i træet for at blive stående oprejest. Bare tanken om hvordan Haurus tænder til hver en tid fast og sensuelt kunne sætte sig fast i halsen på hende var bare så ophissende så hvert et kys på halsen virkede som et chok igennem hele kroppen på hende.
Nej nej nej, han skulle da ikke have sin vilje her, men det hele var bare så svært at sige nej til. Han gjorde bare det her så godt som igen andre havde gjort det før.
Men med et måtte Koda bide sig selv hårdt i underlæben og prøvede igen at få vredet sig fri fra hauru og træet (?) trods der sikkert ikke skulle meget til for hun blev stående. 
"Kære, det er yderst vigtigt for mig at kommer der hen" sagde Koda og prøvede at lyde bestemt men kærligt men man kunne tydeligt høre hvor opstemt hun var over det hele. Det var bare så længe siden nogle havde behandlet hende på den her måde.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 23.06.2018 20:03
Hauru lagde ikke engang mærke til Kodas reaktioner på hvad han gjorde. Lige nu handlede det kun om en enkelt ting fra hans side og han skulle nok få det lige meget hvad.
Så da Koda forsøgte at vride sig fri, stod han fast for at vise hende, at han ikke havde tænkt sig at stoppe. Han havde forsøgt at være medgørlig før og gjort som Koda ønskede, men nu ville han have hvad han ville have og denne gang var han ligeglad om Koda ville være med eller ej.
"Og det er yderst vigtigt for mig at blive lige her," svarede han. Man kunne tydeligt høre på ham, at den charmerende tone havde ændret sig til at være en bestemt tone i stedet.
Han tog fat om begge hendes håndled og førte dem op over hendes hoved, hvor han pressede dem mod træet med sin ene hånd.
Den anden hånd flyttede han ned mellem benene på hende, alt imens han stadig kyssede hende på halsen.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 23.06.2018 20:14
Koda vidste ikke om det var yderligere behageligt at lige frem ikke måtte komme fri, og da hendes hænder ppludselig blev tvunget over hendes hoved forsvand noget af nydelsen af det her. Hun kunne tydelig høre tone skiftet i Haurus stemme og havde en bange anelse at han just nu blot gjorde hvad der passede ham.
"Kære... nu er det ikke sjovt længere" sagde Koda forsigtigt og prøvede at klemme sin lår sammen for han ikke kunne røre ved hendes underliv mens hun vred sig for at komme fri.
Da det ikke rigtigt gjorde så meget så fokuserede Koda straks på at gøre sine håndled så ubehagelig kolde at det ville gøre ondt at holde fast i dem af kulde i håb om at hun ikke skulle til at gøre mere ved Hauru. For måske han bare havde blevet lidt for ivrig, han skulle lige have en chance for at stoppe.
"Kære stop... jeg vil ikke gøre dig ondt" bad Koda lidt halv bange omkring.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12