Udførelsen af en plan

Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 15.01.2018 19:56
Zane var som altid det første der fangede hendes blik. Hans tilstedeværelse krævede nærmest ens opmærksomhed, der var noget dragende ved hans blik og hans brede skuldre. Men da hun først havde ladet sit blik glide over ham, fik hun øje på brødet bag ham, og hendes hjerte slog et ekstra slag, da hun så at han havde spist af det. Det gav hende lyst til at gøre flere ting for ham; huslige ting hun aldrig før havde forestillet sig selv gøre. Stryge skjorter og hjælpe ham i dem, knappe dem for ham og binde hans slips. Hun følte sig helt tåbelig, da han talte og hun kom tilbage fra sit dagdrømmeri.

"Jeg er ikke sød. Det er godt at vide, hvordan jeg skal se ud, hvis jeg skal bedrage nogen," svarede hun med et smil, der også var bedragende sødt.

Hun fulgte hans hånd med blikket, da han strøg den over hendes mave på vejen, og efter at have hørt ham ud, gik hun i forvejen udenfor, hvor hun fandt hestene. Det mest menneskelige ved hende, var hendes svaghed for dyr, og hun hilste roligt på begge heste, inden hun begyndte at sadle dem op. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 18.01.2018 20:49
Det smil der... nok var det falsk og lusket inde bag ved - men hun var lige til at spise.
Måske var det netop fordi det var falsk, og fordi han vidste at hun virkelig ville kunne bruge det imod andre.

Hun var i sandhed spildt på den gamle tåbe... 

"Naturligvis er du ikke sød." sagde han med et farligt smil, som nåede hans mystiske øjne.
"Hvis du var, ville vi ikke være her nu."

Lidt efter dukkede han op udenfor, iført en tyk rejsekappe med hætte og endnu en under armen.
De to langsværd hang i et hylster på ryggen, ude over hans egen kappe.
"Du er god til dyr, kan jeg se." sagde han og rakte hende den ene kappe.

"Men de er også bedre væsener end de fleste andre."
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 21.01.2018 16:29
Der var noget betryggende over at vide, at Zane allerede vidste at Fir ikke var sød. Noget betryggende over at vide, at han hjalp hende, ikke fordi hun var sød, men lige præcis fordi hun ikke var. Hun kunne nærmest ikke tage blikket af ham.

Da han dukkede op udenfor tog hun imod rejsekappen. Hun var utroligt opmærksom på hvor beskidt hendes kjole var, i forhold til den perfekte standard hun var vant til, og det var rart at kunne gemme det under en kappe.
"Jeg er helt enig. Mennesker, dæmoner - elvere og mørkelvere, der er ingen af dem, man kan stole på," svarede hun og skævede til Zane, da hun nævnte hans race. "Med dyr ved man i det mindste hvor man har dem." Når man aldrig havde været god til at få venner, var det rart at være god til dyr i stedet.

Hun hev sin kjole op til lårene, satte en fod i stigbøjlen og svang sig op i sadlen på den ene hest. Der var heldigvis ingen store underskørter i den kjole hun havde på, men blot langt, glat stof, og selvom det ville have været mere fint af hende at sidde i damestilling med begge ben samme vej, sad hun som en mand eller en fra arbejderklassen. Hun gad ikke det langsomme skridt, der ville være krævet af hesten hvis hun sad pænt, hun ville bare gerne have Richard Croix myrdet så snart som muligt.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 21.01.2018 16:40
Han mødte hendes blik med et smørret smil, da hun nævnte hans race.
Hun havde da i den grad ret...

"Dyr kan være mere loyale end ens eget kød og blod." sagde han og klappede roligt den ene hest.

Han nød synet af hendes bare ben et kort øjeblik, da hun satte sig op på hesten.
Hvorfor skulle han dog ikke det?
Nok var det en anden del af hendes krop han fandt mest interessant - men et par pæne ben var aldrig skidt!

Zane satte sig op på hesten, klappede den igen, og sagde så:
"Jeg kan ikke bevæge mig for meget rundt på markedet, på grund af min race. Så jeg har lagt en pose krystaller i din kappes inderlomme. Der er nok til hvad end du vil have - mød mig syd for markedspladsen når du har købt ind."

Og så satte hesten af i god fart, ind imod byen...
Richard Croix's død kom tættere på nu, og Zane kunne ikke lade være med at smile ondskabsfuldt.
Normalt fandt han ingen reel glæde ved at dræbe, og slet ikke mænd... men det her handlede om Fir - og der var noget ved den kvinde!
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 28.01.2018 13:53
Hun var slet ikke i tvivl om at han havde ret i at dyr kunne være mere loyale end ens eget kød og blod - hun havde selv på en måde forrådt sin familie ved at forlade Mørkets Hær. Der blev ikke set venligt på dessertørers familier.

Hun klappede sin kappes inderlomme, da han fortalte om krystallerne der lå der og nikkede som tegn på at hun havde hørt ham og forstået planen. For første gang i lang tid var der noget hun glædede sig mere til end til at købe en ny kjole, men hun ville kun kunne nyde sin mands død, hvis hun dukkede op i tide til at overvære den klædt i noget smukt.

Hun red af sted med Zane og deres veje skiltes først, da de kom ind i byen, hvor Fir styrede mod markedspladsen. Hun holdt sin hætte trukket ned over sit ansigt, for selvom hun ikke tvivlede på Zanes evner, brød hun sig ikke om hvis Richard blev advaret om at hun stadig var i live.
Hun vidste hvad hun gik efter af kjoler - noget uden korset, med så nem adgang og udsyn til hendes mave som muligt. Hun valgte en lilla kjole i silke, fordi den ville matche Zanes øjne. Hun ville gerne lade Richard se at de havde været sammen om at planlægge hans død.

Hun skiftede hos hende hun købte kjolen af, rettede på sit hår igen, og red derefter ned syd for markedspladsen, hvor hun kiggede sig omkring for at finde Zane. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 28.01.2018 17:47
Da de skiltes, følte Zane en mærkelig lyst til at følge med hende.
Ikke for at sikre sig at hun ikke bare stak af med pengene eller noget... nej, mere for at... passe på hende?
Guderne måtte vide hvorfor den slags tanker pludselig dukkede op i hans hoved...

Hun var jo dæmon, og dem kunne man sjældent stole på.

Under alle omstændigheder ventede han tålmodigt på hende på det aftalte mødested - og da hun dukkede op, måtte han smile ad hendes tøjvalg.
"Er det... min øjenfarve?" spurgte han.

En pudsig ting at gøre... men okay, det virkede vel lidt som en bekræftelse på at de gjorde det her sammen. Og et eller andet sted, måske uden grund, følte han sig smigret.

"Led vejen når du er klar."
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 01.02.2018 21:12
"Er det? Det havde jeg ikke lagt mærke til," svarede Fir med et smil der viste, at hun fuldstændig havde valgt den farve med vilje. Men hun var ikke klar til at fortælle Zane at hun godt kunne lide farven på hans øjne, og sandsynligvis ville hun heller aldrig gøre det. Følelser var svaghed og hun ville ikke vise svaghed foran Zane. 

Hun vendte sin hest om, satte hælene i den, og travede roligt af sted mod kvarteret hvor hendes hjem lå. 

Hun stoppede et par huse væk og så over på Zane. "Det er det hvide palæ dernede," sagde hun og pegede på et rigt palæ længere nede ad gaden. Hun var ikke sikker på om Zane havde en plan - hendes mand havde trods alt taget visse sikkerhedsforanstaltninger, men hun havde høje forventninger til Zanes evner. "På dette tidspunkt bør min mand være på sit kontor på 1. sal." Der var ikke noget hun hellere ville end at komme med - bare at vade direkte ind på Richards kontor og se ham blive myrdet. Men hun ventede tavst på tilladelse, eller i det mindste vejledning. Hun frygtede Richard mindst lige så meget som hun frygtede Zane og hun havde ikke tænkt sig at gøre noget, som Zane ikke ville bakke hende op om, for hun tvivlede ikke på at Richard ville dræbe hende langsomt og smertefuldt, hvis hun dukkede op i hans liv nu og lod ham leve.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 03.02.2018 14:05
Var det faktisk en lille form for hyldest, eller et skjult 'Jeg kan godt lide dig, din onde satan'? Eller var det bare helt tilfældigt, og var han bare godt i gang med at overtænke hele situationen med kjolen?
Zane var lige ved at fnyse over sig selv.
Hvad i alverden var der med ham?

Heldigvis blev tankerne drejet i en helt anden retning, da Fir pegede palæet ud.
Kontor på første sal...? 
Hans syn var skarpt som bare fanden, så det var en smal sag at notere sig alle detaljerne om bygningens ydre. Og ganske vist var der et lokale, som en person bevægede sig rundt i...

"Alright..." sagde han og vendte så blikket mod hende igen.
Han lagde en hånd på hendes skulder og smilede ondskabsfuldt.

"Er du klar til en smule retfærdighed? Kom med."

Så trak han hætten op over hovedet og begyndte at gå ned imod palæet.
Det var ensmal sag at undgå de vagter, der måske måtte være der - han havde gjort noget lignende før, og hans bevægelser og timing var nær perfekte.

Inden længe stod de lige under der hvor kontorets vindue var...

"Er du god til at klatre? Hvis ikke, så hop op på min ryg, og hold godt fast." hviskede han.
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 04.02.2018 21:51
Fir kunne ikke huske om Zane overhovedet havde rørt ved hende siden dengang han havde kidnappet hende. Hun troede det ikke. Hvor hans hånd lå mod hendes skulder, fik hun det helt varmt og hende knæ blev bløde. Et øjeblik var hun klar til at dø for ham - en følelse hun aldrig før havde følt for nogen, og fik heldigvis heller ikke tid til at tænke over den, før han stillede hende et spørgsmål.

Hun fulgte efter ham hen til palæet, og måtte stoppe sig selv fra ikke at pifte imponeret, hver gang han undgik vagterne.

Hun var egentlig okay til at klatre, men op af en husvæg? Så avanceret var hun alligevel ikke.

Med et smil hev hun op i sin lange kjole og sprang op på ryggen af ham.

"Når han ser at jeg er med dig, regner han ud, at vi er kommet for at slå ham ihjel," fortalte hun ham lavmælt og hvilede sit ansigt på hans skulder. Hun ville ikke have at Zane blev overrasket over noget - heller ikke selvom hun tidligere havde gjort det  tydeligt for ham, at hendes og Richards forhold ikke havde været det bedste.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 10.02.2018 15:10
Hun vejede ingenting, denne lille kvinde. Men okay, hun var jo heller ikke ligefrem smælderfed, vel? Faktisk var hun nærmere det modsatte - og i hans øjne, helt vildt tiltrækkende...

Som hun hang der på hans ryg og lagde hovedet imod hans skulder, mærkede han hjertet give et lille hop.

"Ah, lad ham... det redder ham ikke alligevel." sagde han, før han rakte den ene arm bagud, for lige at stryge hende halvprovokerende over det ene lår.
Når chancen bød sig, skulle man da ikke ndvendigvis holde sig alt for meget i skindet...

Så gik det opad!

Han var måske overraskende god til at klatre, og han gjorde det næsten lydløst selvom han havde Fir hængende på ryggen.
I løbet af få sekunder nåede de op til vinduet.
Zane fokuserede sin magi, hans øjne glødede et splitsekund, og ruden eksploderede indad.

Så stod de pludselig indenfor på gulvet, og mens trykket i lokalet langsomt blev større og større, smilede Zane ondskabsfuldt.
"Goddag hr. Croix..." hvislede han, som en drage til sit offer,
"Kender de denne unge dame?"
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 12.02.2018 00:01
Fir kom med et halvt grin ind imod Zanes skulder, da han forsikrede hende om at intet kunne redde hendes mand. Da han oven i købet gav hendes lår et klem, gav hun også hans skulder et klem. Den var bred og muskuløs og hun var nødt til at stoppe sig selv fra ikke at sætte tænderne i den også.

Hun gemte sit hoved imod hans hals, da ruden sprang og kort efter stod hun på gulvet, inden på Richards kontor, som hun hele sit liv havde været forbudt adgang fra, og så direkte på sin mand, der så fra den ene til den anden i chok. Han var en stor mand, muskuløs, men med en begyndende ølvom, og med et stort hvidt skæg og rynker omkring øjnene der afslørede at han var mindst dobbelt så gammel som Fir så ud til at være.

"Selvfølgelig kender jeg hende. Det er min hustru!" Udbrød han højlydt og knyttede begge næver. "Hvis du dræber hende og går, vil jeg betale dig pænt. Hvis ikke, så kalder jeg efter vagterne, eller dræber jer begge selv." Først nu flyttede han blikket fra Zane til Fir og trådte truende et skridt frem. "Du ved, at du ikke kan vinde over mig, Fir."

Fir blev normalt ikke nemt skræmt, men Richard Croix havde brugt år på at lære hende at frygte ham, og det krævede al mod og tiltro hun havde til Zane at blive stående hvor hun var. Diskret lagde hun en hånd imod Zanes ryg for at få mod. "Jeg kan ikke. Zane kan," svarede hun, hendes stemme kølig.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 13.02.2018 10:25
Richard Croix var bestemt ikke det typiske billede af en rig forretningsmand. Han lignede faktisk en kriger, som ikke bare havde det hele i munden - og det undrede Zane en smule, at Fir havde kunnet undslippe ham.
Dén tanke forduftede selvflgelig hurtigt igen... nu havde han jo selv lært kvinden lidt at kende, og hvis man gav det en smule tanke, var det ikke så underligt at hun stadig var i live.

Hun var trods alt ikke uden evner.

"Ah, så hvis jeg vender mig om nu, stikker en kniv i maven på hende og går, så sender du mig et par poser med diamanter? Master Croix, hvis blot de var kommet til mig før hun var, så ville der ikke have været nogen tvivl om at jeg havde gjort det. Men nu?" sagde han, måske med overraskende rolig stemme, mens trykket i lokalet fortsatte med at stige.

"...nu har jeg set med egne øjne hvor stort et spild hun har været på dig."

Så knipsede han en enkelt gang, og trykket i rummet eksploderede i et brøl, som Richard Croix blev indhyllet i intense, lilla flammer.
"...se om du kan holde til drageild." hvislede Zane med en intens, tilfreds glød i de lilla øjne.
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 18.02.2018 23:30
Frygten for at Zane ville vende sig imod hende i sidste øjeblik havde ligget i hende lige siden Zane og hun først var begyndt at planlægge hendes hævntogt sammen, og da Zane begyndte at tale til Richard, frygtede Fir straks det værste. Måden Zane nævnte muligheden for at stikke en kniv i maven på hende fik hende til at tro at det var noget han havde haft lyst til siden de først mødtes. Hun havde selvfølgelig også haft lyst til at gøre det samme mod ham...

Hendes frygt forsvandt dog og blev til en blanding af forlegenhed og glæde, da Zane svarede at hun havde været spildt på Richard. Hun så på Richard med et stort smil, da han pludselig var indhyllet i lilla flammer. Samme øjeblik begyndte manden at skrige og efter det gik der kun et par sekunder, før han faldt om på jorden. Først da kom Fir frem fra hvor hun havde holdt sig bag Zane.

Hun gik tættere på Richard, men holdt sig på god afstand af flammerne og den skrigende mand, der vred sig i smerte. "Du giftede dig med den forkerte kvinde," fortalte hun ham og spyttede på jorden foran ham. Spyttet fordampede inden det ramte gulvtæppet.

Med det sagt, hun ville sige til sin mand, vendte hun sig imod Zane, Richard stadig brændende, omend han nu var holdt op med at skrige - han var formentlig død.

"Tak for hjælpen." Hun gik helt hen til mørkelveren, vis øjne brændte med reflektionen fra flammerne. Hendes egne øjne var mørke og kolde, men med et hint af følelse, da hun så ham i øjnene. "Hvad kan jeg give dig som tak?" spurgte hun og lænede sig ind imod ham, hendes blik glidende over hans ansigt. Hun ønskede inderligt, at han bad om et kys, og hun lagde ikke skjul på det. Desuden var det muligt at hun havde lovet ham nogle krystaller - hun kunne ikke længere huske det, men gik heller ikke op i det. Med Richard død ejede hun nu hele hans formue. 
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 21.02.2018 14:19
Flammerne gjorde deres arbejde som forventet, og selv Richard Croix' beskyttende evne hjalp ham kun til en endnu mere pinefuld død.
Hvor de fleste ville dø på ganske få sekunder, trak Croix' ud i næsten to minutter.
Manden havde været for sikker på sig selv, og dette havde væreet hans endeligt...

Zane smilede da Fir talte til sin døende mand og sendte en spytklat efter ham.
Hun havde fået sin søde hævn, og det gav ham en næsten mærkelig følelse af stolthed, som om han var en af Lysets Dødbiderriddere og lige havde reddet en skønjomfru...

Tanken fik ham næsten til at le.

Han så på hende som hun takkede ham og stillede et godt spørgsmål...
"Hmmm..." sagde han roligt, mens han betragtede hende. Hun lænede sig ind imod ham, og helt uden at tænke, gjorde han det samme, og lod deres læber mødes i et kys.

Den underlige tiltrækning han havde fornemmet mellem dem, den mærkelige gnist... lige nu lod han den styre - eller, i hvert fald en smule.
Han undlod trods alt at gøre noget som helst med (eller imod) hendes mave...
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 27.02.2018 22:30
Fir åndede lettet ud i det øjeblik Zanes læber mødte hendes. Det føltes som om han havde holdt hende hen i en evighed og hun var glad for at han i det mindste nu lod som om han gengældte hendes uforklarlige tiltrækning til ham.

"Tænk at jeg stoler på en mørkelver," hviskede hun, tydeligt undrende over sig selv, ind imod hans læber, men fortsatte derefter med at kysse ham, indtil hun hørte råb og hastige skridt på trapperne.

Hun havde ikke lyst, men hun trak sig ud af deres kys og så på Zane.

"Tjenesteskabet kommer herop om lidt. Hvad nu?" Skulle hun blive her? Var det bedst hvis Zane stak af alene eller med hende? Hun skulle bare have sin formue inden de gav den videre til Richards nærmeste slægtning i stedet for hende. Hun havde været spion før, men hun havde som regel forrådt den side hun arbejdede for, inden hun kunne nå at træffe beslutninger som denne. En god spion havde hun ikke været, på trods af de mange oplysninger hun kunne få ud af folk blot ved at være i nærheden af dem.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 07.03.2018 11:43
"...og tænk at jeg stoler på en dæmon." svarede han med et lille smil, før de igen hengav sig til hinanden.
Aldrig havde han gjort dette før... selvfølgelig havde han været tiltrukket af nogen før, mange gange - men det havde bare været fysisk, og nogle gange var det jo bare endt med, at han udlevede sin sadistiske... lyst.

Men det her... det var anderledes.
Kys var meget, meget anderledes... og han mente dem. Hver og et.

De hørte begge to råbene, og han trak sig væk fra hende i samme sekund hun trak sig fra ham.
Hendes ord gav genlyd i hans hoved, og han kastede et blik på døren.
"Det vil være et problem at slæbe en hel formue rundt..." sagde han.

"Jeg går ud fra at de her folk ikke er specielt loyale over for dig...? Hvis ikke, dræber jeg alle i bygningen, mens du pakker så meget af formuen som du kan. Hvis de er loyale over for dig, lader vi som om jeg også har angrebet dig, og så stikker jeg af når jeg ved de har set mig."
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 07.03.2018 23:10
Fir kunne ikke huske hvornår hun sidst havde kysset nogen og ment det. Hun havde aldrig kysset Richard på den måde hun kyssede Zane. Hun havde heller aldrig interesseret sig meget for andre. Hun havde kysset Fabian og ment det, det øjeblik de havde gjort det, men så snart hun ikke havde set ham længere, havde hun heller ikke tænkt på ham længere. Det havde været en engangs-ting, som hun mest havde gjort for at gøre Richard rasende og det havde virket. Hun havde været sengeliggende i en uge efter han opdagede det.

Fir brugte ikke meget mere end to sekunder på at overveje Zanes ord; "De er loyale over for mig. Hvis ikke over for mig, så overfor de uskrevne regler, der siger at de skal være. De vil uden tvivl lade mig beholde alt, der retmæssigt er mit. Og retmæssigt er det hele mit."

Hun havde set mod døren imens hun havde talt, hendes ord hurtige, men nu så hun tilbage på Zane. "Hvornår ser jeg dig igen? Tager du tilbage til hvor vi så hinanden i nat?" Hun havde ikke lyst til at være en desperat, hjælpeløs jomfru i nød, men hun kunne ikke bære tanken om muligvis ikke at se Zane igen. "Jeg har brug for dig." Indrømmede hun og denne gang havde det ingenting med hendes hævn eller overlevelse at gøre.
Zane

Zane

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 09.03.2018 11:11
Han smilede over hendes ord - de betød at hun ville være i relativ sikkerhed, med mindre at det kunne bevises at hun havde haft noget med Richard's død at gøre.
Det havde han dog allerede tænkt på, og da Fir havde sagt de sidste ting, som på den mærkeligste måde fik hans hjerte til at føles varmt, sendte han hende et varmt smil.

En sand sjældenhed, når man talte om Zane D'tarion...

"Du og jeg..." sagde han og trak sit ene sværd, mens han lod et par lilla flammer dukke op omkring hende, hvorefter de meget forsigtigt svitsede hendes kjole lidt til, så det så ud som om hun selv havde været i kamp mod den ild, der havde dræbt hendes mand.
"...vi må og skal mødes igen, for det her er kun begyndelsen på vores historie."

Hvor ordene kom fra, anede han ikke - men han vidste at han mente dem.
Om Fir kunne leve med at han var som han var, måtte tiden vise... men lige nu, var der kun ét valg, og det var at ses igen.

Zane trak hånden nedover klingen på sit trukne sværd, hvorefter han slyngede det igennem luften, så det blev plantet solidt i den ene væg.
Så lagde han hånden imod samme væg, og gik hen til vinduet mens han trak et let, men tydeligt blodspor hele vejen.
Disse ting ville kunne fungere som håndfaste beviser på, at det ikke var Fir der havde dræbt Richard.

Han så tilbage på hende med en fornyet ild i øjnene.
"Du kan finde mig samme sted som før..."

Så sprang han ud ad vinduet, og forsvandt...
Fir

Fir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 76 år

Højde / 164 cm

v0idwitch 18.03.2018 00:49
Fir så med bankende hjerte til, imens Zane trak sit sværd. Hun var uendeligt klar over at han kunne myrde hende på et øjeblik, eller værre, og alligevel flyttede hun sig ikke den mindste smule, da han rakte ud efter hende, ikke engang da flammerne svitsede hendes kjole. Hun havde tillid til ham, og ganske rigtigt kom hun heller ikke selv den mindste smule til.

Hendes blik fulgte ham, som han trak et spor af blod over væggen.

Først da han sprang ud af vinduet, handlede hun. Hun satte i løb efter ham, hendes kjole hvirlende om benene på hende, og hun stoppede brat ved vinduet, som hun lænede sig ud af for at se efter ham, men han var allerede væk. Hun var lige ved at kalde efter ham - hun havde ombestemt sig og ville med ham, lige nu, om det så skulle koste hende hele Ricard Croixs formue, men i samme øjeblik kom tjenesteskabet ind i værelset og begyndte i chok at tale med hende og hjælpe hende, og før hun vidste af det var det for sent. Hun ville være nødt til at vente mindst indtil efter Richards begravelse, hvis ikke hun ville vække mistanke ved at forsvinde.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12