Amaru Shinobi

Amaru Shinobi

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 180 cm

Amaru Shinobi 22.01.2009 00:05
Han smilede forlegent, og sad nu en smule akavet, i den ellers dejligt opvarmede stue.
"Nå men nok ok mig, hvad er din/jeres historie. i ligner ikke rigtig søskende"
Han fattede sig i korthed, da han vidste der var mindst chance for at sige noget forkert på den måde.
Hans blik flakkede ud mod køkknet, hvor han hørte en lyd, en bekendt lyd, men som han var for træt til at kunne placere
stolt af at være Kok på borgen x)
Amaru's evne er at beherske skygger, samt er meget intelligent, og til tider ret genert.
http://i198.photobucket.com/albums/aa78 ... kamaru.jpg
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.01.2009 00:22
Damia stod på den anden side af væggen og lyttede til deres samtale, medens vandet kogte. Hun følte sig pludselig meget træt, hvilket hun fandt meget mærkeligt, for hun havde kun været oppe i kort tid. Hun gabte søvnigt og vandrede over til vandet, som hun hældte i en te kande med urter i. Hun satte sig op på køkkenbordet, og lod blikket hvile ud af vinduet. Det hele var gråt og plørret at se på, ikke det bedste vejr, og ikke noget der bragte en smil frem.

Da teen var færdig kom Damia ind med en bakke. Hun serverede teen "Undskyld men jeg er meget træt, hvis i vil havde mig undskyldt så ligger jeg mig,, hun ser forlegent over på den fremmede og smiler. Damia kysser Nathan på kinden, men går ikke langt. Hun ligger sig på sofaen, og følger døsigt med i deres samtale før hun falder hen i en søvn

//frys

- Avatar og profil billede lavet af mig
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 26.01.2009 18:55
Damia vågner pludselig. Hun ser sig døsigt omkring, og det hele begynder at komme tilbage til hende. Hvor længe har jeg sovet? Hun lader blikket vandre. Det var stadig mørkt, så det kunne umuligt være ret længe. Hun gaber og strækker sig. "Hmm... Nathan?,,
Forsigtigt lader hun benene falde til jorden, og rejser sig. Den fremmede var der stadig, og hun sendte ham et venligt smil, en smule pinlig over, at hun var faldet i søvn, men søvnen havde kommet listende, som et vildt dyr og overfaldet hende. "Jeg har brug for frisk luft,, siger hun til Nathan "men jeg kommer snart igen. Imellemtiden kan du underholde vores gæst,, hun kysser ham på kinden, griber om sit sjal og forsvinder ud af hytten.

//out

Amaru Shinobi

Amaru Shinobi

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 180 cm

Amaru Shinobi 28.01.2009 21:50
"Jeg takker meget for den kost og logi i har bud mig, selvom jeg var fremmet og fattig. Nu drager jeg ind til borgen hvor det tilbydes mig et job samt tag over hovedet." Han kigger skiftevis på hans 2 værter
"Selvom vi ikke lærde så meget om hinanden, håber jeg vi ses i fremtiden. Hvis der skulle være selv det mindste, ved i hvor jeg er." Han laver en kort gestus i form af et nik mod dem begge, og slentrer ud af hoveddøren
stolt af at være Kok på borgen x)
Amaru's evne er at beherske skygger, samt er meget intelligent, og til tider ret genert.
http://i198.photobucket.com/albums/aa78 ... kamaru.jpg
Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.05.2009 15:58
Sammen med Damia begyndte Nathans ulveskikkelse langsomt at tage form, op gennem gulvet. Dyret havde forholdt sig stille på hele turen, og kvalmen sad højt i halsen på ham over den langtrukne tur gennem jorden. Og derfor smed han sig ganske enkelt på det velkendte gulv så snart de var fremme. Hytten var mørk og forsømt, da ingen havde været der et stykke tid, og Nathan kunne næsten ligefrem se støvet på gulvet. Han lovede sig selv, at han snarest muligt ville gøre rent. Ved første øjekast, så han død ud. Af frygt for at det skulle smerte i benet lå han helt stille, tude næsten ikke trække vejret.
Han havde troet han skulle dø, da Damia pludselig var dukket op ved siden af sig. I et kort øjeblik havde han affundet sig med sin skæbne, og nu at skulle ud af det var ikke helt så nemt som han troede. Men hun var kommet tilabge, og det var han uendelig taknemlig for, for det betød Damia ikke var helt væk. Udover det, havde han set tilbage sammen med hende, til sidst de var blevet angrebet.
Men han fandt det bedst ikke at sige så meget lige nu, han ville selv lade hende finde fodfæstet her, mens han håbede på hytten ville bringe nogen minder tilbage.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.05.2009 16:23
Damia kastede sig ned på gulvet. Hun havde ondt over det hele. Arme, ben, ryggen, kæberne og hovedet. Hun frøs og var utilpas. Svimmel af de omtågede konturer lukkede hun øjnene. Noget var galt. Alting snurrede rundt. Der var noget hun havde glemt... Alting var glemt. Hun knyttede hænderne så hårdt, at neglene borede sig ind i håndfladerne, og blodet begyndte at sive ud mellem hendes fingre. Men alt liv havde ikke forladt hende endnu. Damia nægtede at lade sig overmande af den voksende feber. Svedperler piblede frem på panden, og hun strøg dem irriteret væk.
Damia tvang sine øjnene åbne og vaklede over til Nathan. Med rystende hænder rev hun et stykke af sin kjole af. Det var så koldt, så ulideligt koldt. Hendes åndedræt blev hurtigere og hun bandede. Nej, jeg vil ikke give efter. For pokker da!

Forsigtigt rejste hun sig op på usikre ben og begyndte at gå rundt og lede efter de ting, der krævedes for at rense såret. Næste helt hjemmevant.
Feberen stramte sit greb om hende. Kroppen føltes tung. Kulden spredte sig som en løbeild, umulig at standse og lige så afkræftende. Damia sætter sig på hug hos Nathan og med en fjerlet berøring begynder hun at rense såret.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.05.2009 16:34
Forskrækket udstødte Nathan et lille piv da Damia pludselig begyndte at ordne hans sår. Han havde ligget med lukkede øjne, svævet mellem en tilstand af at være vågen og forsvinde ind i feberhvilelse, hvilket også var gunden til at han ikke lagde mærke til at Damia var i næsten lige så slemt tilstand, selvom hun ikke havde mistet blod. Ulveskikkelsen ændrede sig langsomt, og Nathan lå til sidst udmattet med blod stæng lang op af benet, forrevet tøj og lukkede øjne. På trods af Damias lette berøring, gjorde det stadig meget ondt at blive plejet, og han bed bitteret tænderne hårdt sammen. Vreden over at være så svag og blive beskyttet, af den han burde beskytte, voksede inden i ham, og han kunne have slået sig selv hvis det ikke var fordi han ikke kunne bevæge sig. Lydløst lå han og lyttede til Damias tanker, der var lige så forvirrede som hans egne. Det lod til, at hun hele tiden skiftede mening om hvad hun skulle gøre eller sige i forhold til ham, men han var bare glad for hun var der..

Da såret var behandlet, og Damia trak sig tilbage, åbnede han langsomt øjnene. Havde det ikke været for den rolige rallende vejrtrækning, havde man troet han var død indtil det øjeblik. Med en mærkelig bevægelse rullede han om på ryggen, og stirrede op i loftet. ,,Tak" lød det stille fra ham, og han fæstnede sine øjne på Damia, som han først nu så var næsten lige så svag som ham. Forskrækket satte han sig op, og blev belønnet ved at alting svømmede for hans øjne og han et kort øjeblik var ved at besvime. ,,Lig dig i sofaen" lød det promte fra ham, så snart han havde fået styr på sig selv igen, og han sendte Damia et blik, der fortalte hun ikke skulle sige ham imod.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.05.2009 16:50
Damia gengældte irriteret hans blik og svarede stridslysten: "Jeg tager ikke imod ordrer fra Dem!," Damia hævede sit blik og så nedværdigende på Nathan. Hvor vovede han at udstede ordre. Damia strøg arrigt en hårlok væk fra ansigtet, sammen med de piblende svedperler, "De glemmer vist, at det var mig der påførte Dem nogen af de skader, og at det var mig alene, der reddede Deres usle lille liv, så klap i og pas Dem selv,, Damia vendte ryggen til ham og forsvandt ud i køkkenet. Men hvorfor hadede hun ham så meget? Var det blot, fordi han kendte hende bedre end hun selv gjorde? Kunne hendes væmmelse og afsky for denne herre være så dybt forankret i hende?
Damias mund blev fyldt med galde, men ville ikke give efter for hendes svagelighed, men i stedet sluge den beske mundfuld.
Pludselig fik hun en træng til at irriterer og såre Nathan så meget hun formåede. "De ser forfærdeligt ud,, råbte hun efter Nathan. Ha! Så fik han den... Måske ikke, men hun var også for syg til at samle sig, om at finde på spydige og ondsindede bemærkninger.
Damia du har stået imod værre, nok ikke fysisk men psykisk. Der var da kommet en god ting ud af hændelsen med Samson, han havde gjort hende psykisk stærkere.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.05.2009 16:57
Et stort skævt smil bredte sig ved Damias fornærmelse, og han var næsten lige på nippet til at bryde ud i latter. Men hvis det var så vigtigt for hende at få det sidste ord, skulle hun da være velkommen.. Bare hun blev hos ham. Der var ikke ord der kunne beskrive hvor glad han var for, at hun var tilbage.. men det store had hun pludselig havde udviklet mod ham skræmte ham også. Var det mon noget de ville kunne overvinde, eller ville det for altid nu være sådan mellem dem?.. Nathan spejede ud i køkkenet efter hende, men kunne ikke se hende.
Noget af medicinen han havde fået, var allerede begyndt at virke, og han kravlede langsomt, men stødt, over til pejsen hvor han lagde noget brænde ind. Det var ikke nemt at få ild i tændstikken, da hans hænder rystede, men det lykkedes efter en del forsøg, og han puslede godt om de spæde flammer så de kunne give god varme. Det var mærkeligt at være tilbage i hytten..alt stod på sin sædvanelige plads, der var den samme lugt og lydene havde ikke ændret sig, men alligevel var alt anderledes nu.
Han sukkede sørmodigt for sig selv.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.05.2009 17:08
"Hvad sidder De og sukker for? tsk, som om livet var hårdt for Dem" Damia stod pludselig i stuen og stirrede vredt på Nathan, som hun betragtede som en konstant plage. Der var intet han kunne gøre, han måtte bare finde sig i det indtil videre. "De burde ligge Dem ned ellers læger Deres sår aldrig, og jeg hjælper Dem ikke, hvis såret åbner sig igen. Og De vover at lave sjusk med min forbinding!,, Damia følte, hvordan hun begyndte at synke dybere ind i sygdommen. Selv om hun havde anstrengt sig til det yderste for at holde sig på benene, havde hun ikke krafter nok til at stå længere. Forsigtigt satte hun sig hen til ilden og forsøgte så godt som muligt, ikke at ligge mærke til Nathan. Hendes anstrengelser lykkedes, og hun stirrede tomt frem for sig.
"Et ord og...,, sagde hun truende, og hendes advarelse var tydelig, men ikke desto mindre sand. Ligenu kunne hun gøre lige så lidt skade som sneen mod vinduet.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.05.2009 17:17
Uden hun lagde mærke til det himlede han let med øjnene, og tog puderne og tæppet frem fra kurven der stod ved pejsen. Dem anrettede han bag sig, så han havde støtte. Han ville være tæt på ilden.. det synes at være en af de få ting der lige nu kunne holde sorgen væk fra hans skrøbelige hjerte.
Han gjorde som Damia bad om, og forblev tavs. Hænderne der stadig rystede svagt greb fat om begge hendes skuldre, og han trak hende langsomt tilbage mod sig, så hun kunne støtte sog mod hans brystkasse. Hans vejrtrækning var endelig holdt op med at lave den hæse og rallende lyd, og han sad nu helt stille og lyttede til flammernes knitren i pejsen.
,,Du har været igennem meget.. alt for meget.. og det er til dels min skyld, fordi jeg ikke var stærk nok til at beskytte dig.." De mørke øjne stirrede fortsat ind i ilden. ,,Men det bliver der lavet om på nu.. Selvom dine lidelser ikke vil stoppe. Du bliver nødt til at gennemgå alle de forfærdelige minder på ny, men også de gode.. glem ikke det.. De gode minder vejer så meget op for de slemme, at du ikke må benægte nogen af delene." Den unge herre rettede nu ømt blikket mod hende, og han sad tavs og så hende i øjnene. Kendte man ham ikke bedre, ville man tro han var den ældste af de to. Men Damia var jo ikke den eneste der havde lidt igennem livet..Nathan overvejde om han nogensinde ville fortælle hende det igen, måske ville det bare være et unødvendig onde at sætte hende på sindet, eller også ville hun simpelthen være ligeglad..
Nathan sukkede endnu engang, og rettede igen blikket mod ilden.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.05.2009 17:43
Hun orkede ikke at stritte imod ham længere. Det betød ikke, at hun brød sig om det han gjorde. Og det havde hun så sandelig også givet udtryk for. De svækkede tanker fyldte hende sind som et spindelvæv af tynde tråde. Fanget. Det var tråde af rædsel og underlegenhed, tråde af vrede.
Damia stirrede ind i ilden, og lyttede til hans hjertes rhytmiske banken. Hvorfor gjorde han disse her ting? Det var skræmmende uhyggeligt, at han var fast besluttet på at få den kvinde han kender som sin søster tilbage, og han virkede ikke det mindste bange for hvordan det skulle ske. Damias cirkelbevægelse med hånden viste, at hun lyttede, men forsøgte at virke uinteresseret.
"Ja, det er Deres skyld,, gav hun ham ret, stik modsat det, som den gamle Damia ville gøre. Men den gamle Damia havde heller ingen intentioner om at såre Nathan.
"Sikke en fin tale,, hun sad med en forvrænget mund, der vistnok skulle forestille et tilfreds smil, men samtidig forstod hun alt det han sagde, og det havde rørt hende dybt. Det så helt grotesk ud det smil.

Damia laver en bevægelse med hænderne, som om hun prøver at gribe ud efter ilden, og forme den efter sit eget ønske.
"Ilden tog mine kære... eller var det Samson,, vrøvler Damia fraværende, da hun husker det Samson havde lavet. En lille scene ud af ild, hvor han frarøvede og dræbte hendes elskede, og bagefter sagde det var hendes skyld. Hun fik dem dræbt, fordi hun holdt af dem.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.05.2009 17:54
Et lille stik kunne mærkes i det ømme hjerte, og han vendte roligt ansigtet væk så hun ikke kunne se det. Det gjorde ikke nogen forskel om hun bekræftede eller benægtede at det var hans skyld, men det gjorde ondt at hun var så anderledes end hvad han kendte. Så for første gang siden han fandt hende, lykkedes det hende at såre ham. Men på den anden side, han kendte hende godt nok til at vide, at selvom hun ikke så ud til at lytte, tog hun alt til sig af hvad han sagde. Både fordi han kendte hende, og fordi hendes tanker endnu engang forrådte hende.

Han havde haft ansigtet vendt bort, indtil hun begyndte at snakke om ilden, og om hvad Samson havde bildt hende ind. Eller var det noget hun tænkte?.. Det hele synes at flyde sammen i et for ham, og grænsen mellem tankerne og talen blev svære at tyde. ,,Du har aldrig slået nogen ihjel.. hverken direkte eller inddirekte.. lige meget hvad den slange har fortalt.." Nathan holdt inde, han var usikker på om han skulle fortælle Damia om hendes afdøde mand, og det døde barn.. måske var hun stadig for skrøbelig til det? Istedet fortsatte han med at fortælle om Samson.
,,Samson er et farligt bekendtskab.. han fanger uskyldige og indhyller dem i et net af løgne og falske minder.. sidst jeg var i nærheden af hans værk, holdt han folk i bure.. i bure" Rasende gentog han det sidste for sig slv, og uden at lægge mærke til det knyttede han hånden så hårdt sammen at farven forsvandt fra den. Måske havde Damia siddet der også? Oplevet ydmygelsen af at blive behandlet som et simpelt trofæ Samson kunne tage frem og lege med når han havde lyst.. Nathans mund blev til en tynd streg, og han stirrede hårdt ind i ilden.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 18.05.2009 22:15
Nathans kærlighed til Damia var så åbenlys, som han sad der hos hende, at det næsten gjorde ondt inde i Damia. Hvordan kunne han stadig elske en person, der ikke fandtes længere? Kunne han ikke bare opgive den idé op, at hun en dag ville vende tilbage til ham? Hvorfor elskede han hende, når hun ikke gjorde andet end at såre ham og tilmed forsøge at dræbe ham? Det var disse spørgsmål, der gjorde hende slet og ret rasende på Nathan.
Damia lagde hovedet i hans skød og stirrede op i hans kønne ansigt. Forsigtigt, som om det var helt normalt for hende, lagde hun sin hånd på hans kind og sagde: "Har jeg ikke slået Dem ihjel... bare lidt?,, En del af ham måtte hun havde slået ihjel. Den del, hvor han drog omsorg for Damia, de der rene følelser for hende, den del hvor han så hende som noget af det ypperste, fordi hun engang havd eværet så godhjertet?

Damia kunne ikke se ham i øjnene længere, så hun lukkede dem.
"Er vi ikke alle i bure?,, spurgte hun trist og følte hendes hjerte falde til ro.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.05.2009 20:18
Langsomt hævede han det ene øjenbryn, stadig uden at se på Damia. Om hun havde slået ham lidt ihjel? .. Spørgsmålet rungede stille i ham, og han sad stille noget tid for at tænke godt over svaret. Hvordan skulle hun have kunne slå ham ihjel, når han sad her? Godt nok var hans skrøbelige hjerte ikke i god tilstand for tiden.. men det blev det jo nødt til, for hendes skyld.
,,Slået mig ihjel?.. ikke det mindste.." han kiggede på hende med rolige øjne, mødte ubevæbnet det hårde og hadesfulde blik hun sendte ham. Det var ham nu ligegyldigt om hun nogensinde ville smile kærligt til ham.. for Damia, ville han gøre sit bedste for at hun bare ville kunne huske sig selv igen, det skyldte han hende. Alle de gange hun havde reddet ham fra det sorte hul, skulle han så bare lade hende falde i et endeløst mørke uden nogen form for håb? Latterlig tanke. En stor trang til at ligge sin egen hånd på hendes fandt sted i ham, men han turde ikke.. det ville nok være for afskrækkende.

Det hvide hår faldt ned foran hans øjne, og han viftede det let væk med en vant hovedbevægelse. Langsomt voksede et lille smil frem. ,,Du har altid frygtet bure.. men jeg ville nu mene, at hvis vi føler os som i et bur..er det fordi vi tillader os at føle det.." han så med de mørkerøde øjne på hende, og rømmede sig efter lidt tid, for så at se ind i ilden igen. De regelmsseige bevægelser af ilden der langsomt fortærrede brændet, gav ham en indre ro og han kunne mærke smerten i benet blive undertrykt.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 22.05.2009 12:27
Det var klogt af ham at kigge væk. For Damia ville ikke havde ladet ham slippe ustraffet fra at se tårene, der pressede sig på. I stedet vendte han blikket og stirrede ind i ilden. De lagde længe tavs. Flammerne blev reflekteret i hans mørke øjne, og Damia betragtede ham. Hendes hjerte bankede voldsomt. Noget måtte hun sige.

"Jamen," sagde hun langt om længe.
"Hvordan kan jeg føle mig andet end fanget? Jeg ved ikke hvem jeg er, jeg ved ikke engang om De taler sandt. De kunne faktisk være en ond, manipulerende tosse, der bare udnytter mit handikap. Jeg har ingen grund til at tro Dem!,, men alligevel er du her. Hos ham. Hun rystede på hovedet og mødte hans blik med en sådan beslutsomhed, at man måtte vige for hende. Så tog hun fat i hans arm for at få al hans opmærksomhed. Damia satte sig op uden at bryde øjenkontakten, "Hvad er Deres navn? De kender mit, men jeg kender ikke Deres,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 28.05.2009 18:56
Nathan vendte roligt blikket mod Damia da hun tog fat i hans arm. Han havde ellers siddet tavst mens hun talte, ville selv lade hende finde ud af at han ikke ville gøre den slags mod hende, at hun rent faktisk kunne stole på ham.
,,Nathan Grath er mit navn.. " han smilede skævt. ,,Og nej det er sandt du ingen grund har til at stole på mig.. men du har heler ingen grund til IKKE at gøre det.." han fjernede en hårtot der var faldet over hendes ene øje, og rettede sig så mod ilden igen.

Den velkendte lyd af brændet der blev fortærret af den knitrende ild gav ham en beroligende følelse, og han trak vejret dybt. Man kunne ikke så godt høre den rallende lyd fra halsen mere, og vejret blev trukket normalt igen, istedet for i små gispende stød.
Udenfor kunne man høre vinden suse i træerne, og folk der råbte til hinanden for at overdøve det. Det morede Nathan lidt at se dem rende rundt derude i blæsten, selvom han fik ondt af dem når en hat i ny og næ blæste af.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 02.06.2009 10:20
"Nathan,, gentog Damia. Med en fjerlet berøring lod hun en finger glide over hans ansigt, som om hun malede ham på papir. Ført panden, øjenbrynene, næseryggen læberne og til sidst hagen. Hun tog hånden til sig og slog blikket ned, da han strøg hårtotten væk. Hvorfor lod hun ham gøre det?
"Nej, det har jeg nok ikke,, hendes stemme var så svag, at man måtte bøje sig ind over hende for at kunne høre det.

Damia lagde en hånd på hans brystkasse og skubbede ham væk. Hun rejste sig op og gik over mod døren.
"Jeg går lige ud, jeg... behøver lidt plads til at tænke," sagde hun stille medens hun fortsatte mod døren, "De bør tage et bad imens, De ser ikke for godt ud,, kritiserede hun og lagde hånden på håndtaget, men stoppede så sin bevægelse. I et stykke tid stod hun der bare, med ryggen til ham, uden at sige noget. Som om hun kæmpede en brag kamp med sig selv, om hun skulle eller ikke skulle gå.
Endelig brød hun tavsheden, hun så over sin skulder med et mildt blik.
"Jeg kommer tilbage, Nathan Grath,, beroligede hun ham og gik ud af døren.

//out

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack
Lige nu: 3 | I dag: 11