Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 19:33
''Der findes ingen andre som dig..'' Siger hun og smiler kærligt til ham.. ''Håber du havde en god fest alligevel.'' siger hun glad. ''Er der noget galt!?'' spørger hun nervøst og kigger blidt på ham.. Hun ligger en hånd på sin mave der allerede buler en del ud..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 19:37
"Nej, det gør der vel egentligt ikke," ler han muntert og selvironisk. "Og ja, det var en mægtig fest ... selvom jeg ikke husker ret meget efter klokken ti, hvor jeg vist havde fået lige rigeligt. Mine venner havde arrangeret underholdningen, og jeg skulle rende rundt i usynlig tilstand og forsøge at kysse så mange af de unge damer som muligt, før jeg blev fanget af en af mændene. Det var såmænd vældigt underholdende, og der gik det meste af en time før jeg blev fanget. JEg nåede endda at få hældt en del alkohol ned imens, så jeg var ikke konstant på farten." Han ler muntert og skyller så den næste cognac ned, mens hun taler igen.
"Hvad? Erh, nej, jeg havde bare lyst til en drink." Han griner igen, smiler bredt og betragter hende med muntre øjne, mens han kæmper for at skubbe spådommen i baghovedet. Nej, han er bestemt ikke klar til at slå sig ned!

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 19:41
''Det lyder mægtig underholdende.'' :D siger hun og smiler.. ''Er som sagt ked af jeg ikke kom.. '' hun kigger sig lidt omkring og ser en fin og elegant sofa, hun holder fast i Levon's hånd, og går over til sofaen hvor hun yndefuldt sætter sig.. Hun tager Levon's hånd og ligger den på hendes mave ''mærk'' hvisker hun stille, og mærker et lille spark fra babyen.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 19:46
Han følger smilende med hende og smilet falmer først lidt, da hans hånd bliver trukket hen på hendes mave, men han lægger hånden der uden at ville skuffe hende. Det overrasker ham, at mærke noget bevæge sig, go han trækker overrasket hånden væk og ser lidt mistænkeligt på hende.
"hør engang, hvor langt henne er du?" spørger han forundret, "Det der burde først være muligt om måneder fra nu." Han sætter sig ved siden af hende og lægger armen om hendes skuldrer.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 19:47
''Jeg aner det ikke'' siger hun en smule skræmt over hans reaktion.. ''Jeg har først mærket noget til det, efter jeg var sammen med dig.'' Hun kigger nervøst ned i jorden.. En smule bange for hvad han vil gøre.. Om han mon smider hende ud!?

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 19:50
Han læner sig ind mod hende og kysser hendes tinning.
"Maki, ikke for at snage, men har du været sammen med andre i ugerne eller månederne op til? Det generer mig ikke, hvis du har," skynder han sig at forsikre hende for, og han smiler blidt. "Man mærker det jo først efter en måneds tid normalt, selvom nogen hævder at vide det efter et par uger." Han lægger en hånd på hendes lår og kærtegner det blidt. Hvem er han at skulle blive sur, hvis hun ahr hat andre? Han ahr selv haft en sværm, så han har intet at skulle have sagt over hende i den henseende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 19:54
''Har kun været sammen med min skaber. Men det burde ikke kunne lade sig gøre!?'' hun kigger forvirret rundt og tager en stor tår af vandet.. Hun trækker vejret hurtigt, og mærker et spark igen.. Denne gang mere kraftfuldt.. ''av.'' udbryder hun og tager sig til maven..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 19:58
Han lægger hånden over hendes mave igen, bange for at have misbehaget hende før ved så forskrækket at trække sig væk.
"JEg tivlver, min Maki, på at barnet er mit så. Jeg skal nok støtte dig stadigvæk, men jeg tror desværre, det er hans." Hans desværre ligger i kraft af de følelser han ved, hun har for Falco, og han stryger hendes hår med hånden ved hendes hoved, mens han kærligt ser på hende.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 20:01
Hun sidder et kort øjeblik og ømmer sig lidt.. ''Hvorfor lige ham..'' hvisker hun stille.. Hun ligger hovedet på Levon's skulder og trykker sin egen hånd mod maven, der hvor babyen havde sparket før. ''Den sparker hårdt..'' siger hun fortvivlet og trækker lidt op i sin bluse, hvor hendes blå mave kommer til syne.. (blå pga. blå mærker) XD

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 20:18
Han stryger hende trøstende over håret og kysser hendes tinding igen, før hun lægger hovedet mod hans skulder, hvor han blot læner hovedet mod hendes. Han ser opmærksomt på hendes mave og er ganske chokeret.
"Min gud, Maki, det ser jo forfærdeligt ud! Tror du ikke, jeg skulle tilkalde en læge til at se på dig at alt er i orden? JEg er noget bekymret for dig!" Han lægger hånden forsigtigt på maven og rynker alvorligt brynene.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 20:21
''det skal nok gå.. Der er ingen læger der tager sig ordenligt af mig.. Så det er bare spild af tid...'' siger hun fortvivlet... ''Du skal ikke bekymre dig.. Jeg skal nok klare mig.'' siger hun og smiler lidt.. Hun tager en lille tår af glasset, og stille det forsigtigt ned på gulvet.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 20:23
"I mit hus behandler de dig ordentligt, eller de skal få med mig at bestille," snerrer han ligefrem, og undskylder så hurtigt. "De vil ikke turde andet end at behandle dig godt! Jeg vil snede bud efter min personlige læge, han vil være god og flink mod dig!" Han kærtegner hende blidt. "Og det er ikke et spørgsmål om at du skal klare dig, men om at du skal have det godt! JEg vil ikke sende bud hvis du er absolut imod det, men det ville virkelig berolige mig en hel del."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 20:26
''Levon... Jeg har det fint.. Er bare lidt øm..'' Hun smiler beroligende til ham. ''Der er ingen grund til bekymring.. '' Hun rejser sig stille op, og tager glasset fra gulvet, for at gå over og stille det på bordet. ''Tro mig.. Jeg er okay.. Bare bekymret for min veninde.''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 20:30
Han rejser sig og går efter hende, hvor han lægger hænderne på hendes skuldrer og ser meget alvorligt på hende.
"Men jeg er meget bekymret for dig, Maki. Da Eliane og Marissa var gravide havde vi jævnligt en læge til at tilse dem, og jeg ville gerne, hvis du ville tillade det samme? Eller bare en enkelt gang i det mindste. Så der ikke sker dig noget." Hans øjne er fyldte af ængstelse og bekymring, og han er alvorlig som han sjældent har været det. Det trækker i hans hjerte ved tanken om, der skal ske hende noget. "JEg beder dig Maki, bare denne ene gang, jeg lover dig, han vil behandle dig ordentligt."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 20:36
Maki sætter glasset fra sig, og kigger på ham.. ''Hvis det kan berolige dig, og bevise at jeg er okay, så fair nok.. Denne ene gang.. Men også kun for din skyld.'' Hun ligger armene om livet på ham, og krammer ham.. ''Jeg vil ikke have du skal gå og være bekymret for mig..''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 20:43
Han smiler letter og gengælder krammet. Han holder en hånd om hendes baghoved og holder hende beskyttende ind til sig.
"Tak Maki, det er jeg glad for. Det betyder meget for mig." Han lægger en bøjet finger under hendes hage og løfter hendes ansigt op mod sig, hvor han trykker et blidt kys mod hendes læber. "Det har jeg længtes efter," hvisker han mod hendes mund.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 20:48
Hun gengælder intenst kysset og nyder at stå tæt ind til ham igen.. ''Alt for dig..'' hvisker hun stille.. ''Hvis du bliver glad, og ikke er så bekymret..'' siger hun, og ligger hånden på maven igen.. ''Jeg holder ubeskriveligt meget af dig.. og vil virkelig ikke have du er bekymret for mig!'' hun kigger ham i øjnene og smiler.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 20:53
"Tak, min smukke Maki," siger han blidt og stryger hende over kinden. "JEg holder også rigtigt rigtigt meget af dig, kæreste. JEg skal nok lade være med at bekymre mig så snart lægen har sagt alt er godt." Han møder hendes blik, hans øjne igen rolige og blide, og hans smil er svagtt, men velment. Han kysser hende på næsen og går så hen og trækker i klokkestregnen, og kort efter han er tilbage ved hende, kommer en tjenestepige til syne.
"Herren ringede?" siger hun og betragter Levon indgående og Maki nysgerrigt. Han nikker uden at se på hende, uden at se fra Maki.
"Ja, vær sød at sende bd efter doktor Vilads."
"Ja, med det samme."
"Mange tak." Hans venlighed overfor denne tjener står i stærk kontrakst til den sidste tjener, Maki har mødt, der anmeldte Levons fars komme til huset. Nu smiler han igen til Maki ganske blidt og ser hende i øjnene.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 19.12.2011 20:57
Maki kigger blidt og nysgerrigt på den kvindelige tjener.. ''Hvor gammel er hun!?'' spørger Maki nysgerrigt.. ''Er du glad nu?'' spørger Maki, og kigger på Levon, med et glad glimt i øjnene.. Hun putter hovedet ind til ham, og holder sig tæt ind til ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 19.12.2011 21:01
"JEg vil tro hun er nitten eller tyve," siger han roligt, "hvorfor?" Han stryger hende over ryggen. "OG ja, jeg er glad, men lad os nu vente og se hvad doktoren siger." Han holder hende tæt ind til sig og vedbliver at kærtegne hendes ryg, som om hans liv afhang af det. Over hendes hoved, hvor hun ikke kan se, er han dog stadig fyldt op af et bekymret ansigtsudtryk. Ikke kun over hendes situation og at Falco tilsyneladende er faren, men spådommen Aishe gav ham trænger sig skræmmende tæt på ham, so han står der med hende i sin favn. Hun føles rigtig der. som om hun hører til, men så alligevel er det en fremmed fornemmelse pludselig, alt sammen takket være den forbandede spådom.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0