Under det store træ.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 17:11
(Den er aktiveret når hendes øjne bliver helt hvide.. dvs. nu xD)

Xenix fortsatte sin rolige gang mod hende "det er du jo tilsyneladene, du kender intet til verdenen, eller hvad den kan udsætte dig for!" hvæser hun og fastholder bestemt blikket på Drea, ligenu var hun ligeglad med hendes golem, den kunne komme hvis den havde lydt, desuden var den bygget af sten, den kunne umuligt være smedig. Idet Drea kastede grenen mod hende løftede hun hånden, og svingede den i en bue mod venstre, så grenen trofast undveg hende. Xenix puls steg, hun kunne mærke at hun skulle bruge mange kræfter på at bruge begge evner på en gang, men så længe det ikke var rungere end en sølle gren gik det

"Jeg slår ihjel for sjov, udfordringen og ikke mindst pengenes skyld!"
Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 17:19
Drea så afventende på efter grænen da hun havde ladet den flyve mod Xenix. hun knurrede svagt da den tilsyneladende bare blev kastet til siden af noget.
''JEG KENDER MERE TIL LIVET I DET FRI EN DE GØR!'' hun slog sit blik fast ind i Xenix's øjne og stormede frem mod hende med en næve rettet op for at gøre et slag klar mod hende.
Stenen lyste med som Drea's vrede voksede og skindte nu næsten blindende.

(jeg har ikke skrevet at jeg når hen til Xenix for jeg r lidt usikker på om det du skrev før viste at hun brugte evnen udover at hendes øjne r anderledes? o_o )

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Dens højre arm kan transformere sig til en økse.
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 17:26
Idet Drea farer frem mod hende griner hun kort hånligt og stiller sig med krydsede arme, det var bare et spørgsmål om hun kom tæt nok på, "det ved du ikke noget om dit lille naive fjols, lad nu være med at gør noget du vil fortryde!" smågriner hun og smider bogen fra sig så den ikke er til hinder for noget, hvor var det længe siden at hun havde kæmpet, men denne her kamp kunne kun ende med at blive spændende. Hun fortsatte kontrolleret med at holde blikket fæstnet til Dreas, selvom det var fristende at vige til den ene side for at undgå det eventuelle slag, dog vidste Xenix i sit stille sind at Drea aldrig ville nå så langt

(hun bruger evnen nu ^^)

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 17:34
Hun løb forsat, men faldt lige foran Xenix da en mærkelig smerte pluselig kom frem i hende, hun tog sig til maven og hamrede den ene hånd i jorden foran hende.
''og jeg blev kaldt en heks for den dumme sten?'' hun ømmede sig og holdt stadig den samme stilling for at undgå yderligere smerte selvom den var uundgåelig.
stille rejste hun sig op, med besvær fik hun balancen, hun tog sig igen til maven og knyttede den ene hånd mod Xenix.
''HVA F***DEN LAVER DU!!'' hun knytter hårdt hånden og falder ned på det ene knæ da smerten stadig var ved lige.
Stenen lyste kraftigere og kraftigere som smerten nu forblev der.

Det blå sten væsen er Drea's skyts golem som kommer frem når hun er truet i kamp eller i livsfare.
Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 17:39
Xenix kigger veltidfredst på Drea, "Jeg sagde jo at bøger var kilden til alt!" grinede hun og nød tilsyneladene synet af Dreas krop der krampede i smerte "Jo ser du lille frøken, så er dette blot en af de simple ting man kan havne i, hvis man ikke er varsom, med handling og tale!" hendes stemme var overlegen og belærende, der var intet bedre end denne følelse. Xenix kiggede hurtigt ned på stenen om hendes hals og trådte et par skridt bagud, i tilfælde af golemen blev frammanet. Smerterne blev sendt gennem Dreas krop som bølger til Xenix store fornøjelse "Skal vi gøre det lidt mere smertefuldt?" grinede hun og sendte hende et nedværdigende blik

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 17:45
Drea så vredt op på Xenix som der tilsyne ladende nyd synet af hendes smerter, ''hvad vil det gøre af nyttige ting...?du vil just ikke blive tilfreds ved sådan en unfair kamp...'' Hun bed tænderne sammen og rejste sig igen, hun havde næsten vendt sig til smerten, den var stor men hun magtee den næsten nu. hun satte i spring (har 10 styrke så skulle kunne lade sig gøre ifølge din magi?) og lod et hårdt spark komme fra hende mod Xenix.
Stenen holdte sit nuværende næsten blindene skær.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 17:57
Xenix grinede endnu engang "Nuvel, når du tager det op på den måde!" hun knyttede hånden og ophævede smerterne som hendes almindelige øjenfarve vendte tilbage. Dog kom hun hurtigere på benene end just beregnet og ramte hende i brystet så hun gav et gist fra sig og faldt bagover. Dog var hun ikke mange sekundter om at rulle baglæns og komme på benene. "Nå så man har lidt temperement?" griner hun og retter håndfladerne mod hende, som hun forsøger at slynge hende bagud med sine telekinetiske evner

(Jeg tror jeg har formuleret den evne forvirrende, jeg ændre det lige. ^^)

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 18:02
Idet Drea rammer Xenix i brystet forsætter hun hurtigt frem mod hende for at gi hende endnu et.
Noget skubber hende bagud, hun lander noget væk men med et fint baglæns rullefald står hun solidt på benene igen, og står bare og glor vredt på Xenix, hendes vrede til hende var mindre nu da smerten var ophørt og hun så ingen grund til at kæmpe.
Hun satte sig i stedet ned i skreder stilling, lukkede øjnene og gav sig til at lytte til de forskellige lyde omkring hende, dog var hendes øjne ikke helt lukkede da hun ville sikre sig at hun kunne holde øje med hvad Xenix fortog sig.

(vil være væk i en halv time=( aftensmad)

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 18:08
Xenix trak ærgeligt på skuldrene det var da irriterende. Hun grinede en lille hånlig latter af Drea, før hun lod sin bog svæve op til hendes favn, hvorefter hun begyndte at gå mod byen "Du må finde mig hvis du vil have en lektion til i livet, desværre underviser jeg ikke gratis, og så dum som du nu engang er, er det eneste du kan tjene penge på vidst dit udseene!" grinede hun hånligt og pillede en enkelt kvist ud af håret.

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 18:46
Drea åbnede sine øjne, hun var godt træt af at blive talt ned til, nogle af de andre græne der var røget ned mens den større græn også faldt ned med hende.
''hvis de er så god til at undervise som de siger...så kan jeg ikke se hvad det er de har at lærer mig...'' hun rejste sig op og tog en af grænene på jorden, de var ikke nemme at kaste med men med det rette kast ville hun måske kunne ramme fra en kortere afstand.
hun gad ikke prøve på det nu, det havde gjort hende lidt træt denne korte strid som nok var ovre nu.
Hun stod og så efter Xenix og håbede lidt på at hun ville reagere på hendes ord.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 18:59
Xenix stoppede op og sukkede før hun vendte sig mod hende, "Nej, du er vel nu engang så dum, at du ikke kan forholde dig til boglig viden!" hun sendte hende et falsk lille smil, og lagde armene over kors. Xenix skrabede lidt utålmodigt i jorden med den ene fod, før hun stødte på en sten, den var ikke så stor, men stor nok til at slå hende bevidstløs hvis der blev noget.

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 19:06
Drea fnysede fornærmet efter hvad hun lige var blevet fornærmet med.
''hvis du er så klog som du siger...så prøv at overtale mig til at lærer at læse!'' hun så surt på Xenix, hun var sikker på at end ikke hun kunne få hende til at læse i en bog som en enkelt mand engang prøvede, han endte på healer stuen med en brækket arm og næse.
''hvis de kan det så vil jeg tænke over hvad jeg siger om dem...''
hun små grinte og var sikker på at Xenix ville gå efter dette som hun selv ville havde taget som en fornærmelse.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 19:22
Xenix slog en stor latter op og bøjede sig pædagogisk ned på plan med hende "Prøv at hør her, jeg kan ikke gøre for at du er for inkompetent til at kunne skelne mellem bogstaverne, og dermed er for dum til at læse. Jeg har ikke i sinde at prøve at overtale dig, da jeg ikke er børnepasser, hvis der var nogle der skulle have fået dig til at læse var det dine forældre, men de var vel lige så latterlige som dig, social arv du ved. Men det er du vel også for dum til at kende til!" siger hun med et kækt smil og ser ned på Drea, hvor hun følte sig overlegen i dette selvskab, hun nød det faktisk

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 19:29
''så du siger altså du er for dum til at lærer andre at læse?'' Drea griner frækt og ser overlegent på Xexnix som der er lavere end hende selv nu da hun står op.
''du har lige modsagt dig selv, så vidt jeg forstod. og det hjalp ikke meget at nedgøre mine forældre da jeg ikke kender dem!'' hun grinte forsat og så stadig overlegent på Xenix.
Der var ikke meget andet at lave nu end at bruge de ord som der var blevet kastet ud i luften omkring dem, og bruge dem imod hende, det var nok også det bedste selvom at Xenix var klogere end hende selv, så var det altid sjovt at se en der var en overlegend end hende selv blive lidt sur.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 19:46
Xenix slap ikke sit smil et sekund, "Det var ikke det jeg sagde!" grinede hun hånligt "Jeg siger at du er for inkompetent til at lære det, og jeg er for klog tilat bruge min tid på at lære dig det, med mindre det var noget du var villig til at betale for, dume lille hore!" siger hun og smiler ganske venligt, hun lidt til stenen med hendes mentale kræfter

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 19:57
HOR!!! DET ER F***ME FOR MEGET!!!
''DU SKAL UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDDER KALDE MIG EN HO!!! JEG ER FRI SOM DEM!!! OG JEG SÆLGER UNDER INGEN OMSTÆNDIGHEDDER MIG SELV!!! SELV IKKE HVIS JEG HUNGRE EFTER MAD!!!!!''
Hun knyttede sine næver og holdte dem frem og gjorde sig klar til at springe på hende.
''DU KAN KALDE MIG IMPOTENT!!!DU KAN KALDE MIG INDVILID!!!!'' hun trak vejret hurtigt og forsatte sine ord, ''MEN DU SKAL IKKE KALDE MIG EN HO DIN OVERKLOGE TILSALG DAME!!!!!!''
Hun stormede frem i rasseri og med den ene næve foran den anden tyrede hun sin venstre næve imod Xenix's hovede(?)

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 20:05
Xenix grinede med sin hånlige latter over hendes vredesudbrud, og idét un farer frem mos Xenix træder hun blot et skridt til side, så hun rammer hendes skulder i stedet , og hun slår hårdt ud efter hendes mave, "Det ville jeg også sige hvis jeg var dig, desuden lille dumme tøs, må jeg gøre dig opmærksom på at det kun er mænd det kan blive impotente!" grinede hun idet hun bukkede ned i knæ og stilte sig parat til et eventuelt angreb. Hun så kort ned på stenen hun løftede op og slyngee afsted med fuld kraft mod hendes tinding

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 20:14
Slaget mod Drea's mave ramte næsten, men strejfede hendes ribben i siden, hun rullede lidt hen af græsset og kom op på fødderne igen, hun var forover bøjet og ville havde sprunget mod Xenix igen hvis ikke der var en sten på vej imod hende.
Drea så mod stenen og lod sig hurtigt komme til siden, greb fat om stenen og tyrede den tilbage mod Xenix(?)
hvis bare jeg havde en bue...''
I det samme hun havde kastet stenen løb hun imod med endnu en næve parat, men istedet for at slå som det skulle ligne, gled hun til siden og sparkede imod Xenix hage(?) med stor kraft i sparket.

Xenix Talinnin

Xenix Talinnin

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Xenix 14.05.2009 20:27
Xenix afværgede med lethed stenen, og prøvede at flyve op med sin evne, dog når hun det ikke så Drea rammer hende i maven og hun ryger samtlige meter bagud og lander tungt på jorden med et højt suk. Hun bliver liggende få sekundter men rejser sig så og retter begge hænder mod hende og løber med fuld kræft mod hende, indtil hun når 10 meter fra Drea. Da slynger hun af alle kræfter Drea tilbage mod det store træ(?)
Xenix trækker ærmerne af og lægger dem på jorden, hvorefter hun løsner et bånd i den anden side af kjolen så der er slidser i begge sider, der hår helt på til hofterne, så hun har mere plads til at bevæge sig i

Drea Narmi

Drea Narmi

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 174 cm

Nichols 14.05.2009 20:38
Det morede Drea at se hvor langt hun sparkede Xenix, hun havde ikke fået trænet sin kamp evner så meget men det var tilsynelagende en fuldtræffer.
Hun tænkte ikke mere over det da hun følte noget bevæge hende, før hun nåede at reagerer slog hun hovedet ind i træet som hun var blevet slønget ind i faldt for ove ned på jorden og lå stille.(bevidstløs)

Stenen strålede af fuld kræft da Drea blev slynget ind i træet, den udsendte et blindene lys som kunne ses i en stor omkreds (ca.1kvadrat km) Lysedet forsvandt og en Golem stod og gloede ondt på Xenix.
Dens venstre arm formede den om til en økse og lod den hvile påskulderen før den satte af imod Xenix med armen (ikke øksen) parat med et kæmpe sving imod hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13