Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 22:20
Nathan stod helt anspændt, og da hun lagde en hånd på hans skulder var han lige ved at komme ti at slå ud efter hende. Ikke at han ville, nej alt i ham var bare så spændt det kunne være, at han nærmest kunne gå af når osm helst. Men istedet skete der noget andet. Tårer begyndte lige så stille at falde over hans kind.
,,Jeg..jeg kunne ikke rede ham!"
Nathan faldt på knæ mens tårerne trillede og han holdt om sig selv.
,,Jeg svigtede ham..."

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 22:28
Damia fæstede sit blik på Nathan, og følte sig pludselig så hjælpeløs.
"Nathan?,, hviskede hun svagt i en bedende stemme, og bed sig i læben. Men istedet for at forblive i sin forundret stilling, satte hun sig ned og holdte om ham. Hun ville ikke havde at han skulle græde, men det var ikke kun tårene, der havde rørt hende. Det var ligeledes hans ord.
"Nej Nathan, du har ikke svigtet ham,, hun strøg ham over håret, og prøvede at berolige ham.
"Du kunne ikke gøre noget,,

- Avatar og profil billede lavet af mig
Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 16.04.2008 22:33
,,Jeg kunne have været der! Jeg skulle have kæmpet for ham! Jeg.." De sidste af hans ord var utydelige for hans gråd, og til sidst opgav han at prøve at sige noget. Lå bare sammenkrøbet med Damia om sig, og hulkede. Hans skuldre rystede voldsomt, og de normalt halvrøde øjne var nu knaldrøde.
Snart var der ingen lyd tilbage, blot nogle snøft når han trak vejret, og de kraftige skulderbevægelser.
,,Jeg skulle have været der.."
Til sidst gav Nathan op, han lod sig falde ned på gulvet, hvor han bare stirrede op i loftet. Han kunne ikke tænke på hvordan Damia ville tage det, han måtte ikke lade flere følelser komme ind nu.
,,...hvorfor ham.. det burde have været mig.." han tog en hånd op til sit ansigt.
Der trillede stadig tårer, han kunne ikke stoppe dem.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.04.2008 22:47
Damia nussede sin kind mod hans, men kunne ikke finde ord, som var af betydning.
Damit, når jeg har mest brug for det, så kan jeg ikke finde ord

Hun så ømt på sin stakkels lillebror, hvis smerte hun ikke kunne udstå. Hvorfor kunne hun ikke også havde holdt sin mund? Men det ville ikke havde været undgået. Før eller senere ville hun havde været fristet til at fortsætte, hvilket skyldes hendes nysgerrighed.
Damia så hengivent ned på ham, og strøg en hånd gennem hans hvide hår.
"Hvad nu vis du havde været der. Hvad ville du så havde gjort? Redet ham? Tror du det ville havde lykkedes?,, Hun så alvorligt på ham.
Hun rystede svagt på hovedet,
"Ville det havde gjort nogen forskel? Vis du døde, tror du ikke også han ville havde lidt ligesom du? Ville han ikke tænke nøjagtigt det samme. Stirre op i loftet, imens tiden flyver forbi, uden at tage hensyn til sine omgivelser. Tænker, 'Hvorfor mig?'. Historien ville ikke være meget anderledes,,
Hun sukker og ser på ham.
"Desuden, alle de begivenheder har jo ført dig til det sted hvor du er nu. Er du ikke glad for at du er her endnu?. Undskyld jeg siger det men, vis han ikke var blevet dræbt, ville jeg ikke havde kendt dig. Det er takket være ham,,
Damia skutter sig og sænker blikket "Er det ikke det man kalder skæbnen?,,

Frys

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 17.04.2008 09:12
Nathan snøftede en sidste gang, og satte sig så op på knæ. ,,Undskyld.." Han tørrede de sidste tårer væk og sukkede. Selvom han ikke græd mere, hævede og sænkede hans brystkasse sig hurtigt og han trak vejret på en mærkelig måde, som man nu gør når man har grædt.
,,Damia.. det er ikke din pligt at trøste mig, undskyld.." han aede hende over kinden, og slæbte sig så over til sofaen, som han satte sig foran.
,,Men jeg burde have gjort noget mere.." han sagde det så lavt, og uden at bevæge læberne, at der nok ikke var nogen der havde hørt hans ord.
Selvfølgelig var han glad for han havde fundet Damia, men var det værd at miste Antrev for det? .. Jo det var det nok. Damia var nok den der forstod ham bedst, bortset fra når de kom til emnet kærlighed.
Der ville gå lang tid før han turde lukke nogen ind i sit hjerte på den måde igen, lade nogen få den magt over ham. Det var dét Damia ikke kunne forstå. Nathan ville ikke igennem den grusomme sorg og tankegang, endnu engang. Det ville han ikke overleve.
Og nu, hvor han tænkte over det, rejste en frygt for Damias velbefindene sig også.
,,Tar' jeg mig ikke af mine omgivelser?" han vendte de røde øjne mod hende, og kæmpede stadig med at få vejret under kontrol.
,, ..undskyld.."

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.04.2008 21:51
Damia betragtede ham, ordknap. Hun fulgte ham med blikket og bed sig i læben, da hun følte ubehag ved denne situation. Måske skyldes det hendes uhjælpsomme tilstand. Hun ville så gerne hjælpe ham, men vidste ikke hvordan.
"Nathan, lad nu være. Det er ikke mig du skal sige undskyld til,, kærligt så hun på sin fortvivlede broder. Det gjorde ondt at se ham sådan, og hun ønskede at hun blot havde holdt sin flab lukket.
Men de havde nu mere tilfælles end som så.
De var begge blevet forladt af forældrene, den ene efterladt i skoven, den anden svigtet af sin moder. De havde begge mistet deres livs kærlighed, så pludseligt, og havde begge været igennem den rædselsfulde sorg. Damia havde dog fundet den tabte kærlighed igen, hun havde jo Zeroy, som hun elskede.
Hun så hen på Nathan "Vi tror at vores første kærlighed er den sidste, og den sidste vores første,, et svagt smil ænses men det forsvinder igen.

Det sidste spørgsmål gjorde hende paf. Hun kravlede hen til ham og lagde sin hånd på hans kind og rystede på hovedet,
"Jo, jo... selfølgelig gør du det. Det var ikke... jeg ville ikke... Undskyld,, hun lagde hovedet mod hans
"Jeg synes at du er den bedste lille broder man nogensinde kunne ønske sig. Jeg ved jeg ikke kan erstatte Antrev, det er der måske ingen der kan, men... Måske møder du ikke en som Antrev igen, men måske en anden, som du kommer til at holde af,, Hun smilede
"Men det behøver ikke være nu. Ikke nu...,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:06
Nathan smilede skævt og lukkede øjnene.
,,Tak.."
Nathan lå lidt inden han rejste sig.
,,Jeg må bare tage mig sammen.. det er det eneste"
han sendte hende et forsigtigt smil, og forsvandt så ud i køkkenet, hvor han tog to æbler.
,,Damia, det var ikke for at skræmme dig.. undskyld." han tale alvorligt mens han rækte hende æblet, og satte sig med et lille suk i sofaen.
Ilden havde endelig fået bugt med den kolde stemning, der nu vr erstattet at sorg.
Men Nathan ville gøre sit bedste for at løfte stemningen, han ville ikke gøre Damia i dårligt humør.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.04.2008 22:30
Damia så lattermild på sin broder. Da han forsvandt ud i køkkenet begyndte hun at tegne ringe på gulvet med sin pegefinger. Da han så dukkede op i rummet igen, kunne hun ikke lade være med at smile. Sådan var hans effekt på hende, når han altså ikke fik hende til at skamme sig, og græde.
"Tage dig sammen? Det bliver sværer end som så. Måske burde du tage et skridt af gangen, og først finde ud af hvor du står,, driller hun ham. Ligesom ham, ville hun helst gerne blive glad igen.
Hun tog et bid af æblet og tog stor nydelse i saften der løb ned.
"Bare rolig, der ikke meget, som kan skræmme mig meget længere. Eller komme bag på mig,, især ikke efter hændelsen med Samira.
"Men undskyld jeg bragte det på banen, du ved... Din kærlighed. Lad os bare glemme det,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:39
,,Det er ikke glemt.. men tilgivet" han blinkede til hende, og tog en bid af sit æble. Der løb saft ud af hans mund, og over hans hage, han lagde ikke selv mærke til det før det faldt ned under hans skjorte.
,,uh!" han fløj op da den klæbrige saft ramte ham, og han skuttede sig irriteret. For Nathan, var der intet værre end at blive forskrækket. Jo, at miste folk han holdt af, men det her var for ulækkert.
,,Flot Nath.. lækkert saft ned af dig selv.." han talte til sig selv, og skulle til at tage skjorten af, da han kom i tanke om at Damia også var der.
Forlegent gik han på sit værelse og tog en ny skjorte på, for så at sætte sig tilbage i sofaen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.04.2008 22:46
Damia smilte.
Og senere fniste hun over Nathans præsentation om hvorvidt man kunne være så latterlig, men samtidig så kærlig.
Damia lagde først mærke til hans forlegenhed, da han gik. Hvilket også gjorde hende genert, men kun for en tid, indtil tanken om at de var i familie slog hende.
Da han så trådte ind i rummet igen, havde hun spist næsten hele sit æble og var ifærd med at rode igennem hans kasse med spændene sager, uden at vide hvad hun ledte efter. Nysgerrighed? måske

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 22:52
,,Damia din mus.. du rodder da også i alt.." han sagde det kærligt, og puffede hende bare blidt i ryggen.
,,Hvad søger De" han hviskede det i hendes øre mens han forvandlede sig til sin ulveform.
,,Og pas på du ikke finder noget, du ville ønske du ikke havde fundet.."
Nathan gik ikke ud fra der var noget dernede der kunne få hende til at føle sådan, men som altid nød han at drille hende.
Halen svingede livligt fra side til side mens han rendte rundt i hytten, ventede på at Damia skulle blive færdig med at rodde i hans ting. Da der var gået lidt tid, og hun stadig ikke havde svaret, satte han sig med hundhvalpsøjne, og hylede fortabt bag hende.
Et langt ensomt hyl om opmærksomhed.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.04.2008 23:15
Damia trak sin hånd tilbage. Hun vidste godt at, der var ting dernede til de mest mærkelige ting, så hun tog hans ord for det, skønt det var for sjov.
Nysgerrigheden drev hende alligevel videre og hun rodede rundt i kassen igen.

Da Nathan så hylede vendte hun blikket bort fra kassen, og lod det falde på Nathan. Først irriteret over hans opmærksomheds krævende personlig, så hun trodsigt på ham. Men da hun så ind i hans øjne, smeltede hun. Selfølgelig
"Du er da også så dum,, sagde hun kærligt og kravlede over til ham, hvor hun svang sine arme om hans hals.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 19.04.2008 23:25
,,Piv" sagde han kort, og lod sig falde bagover. ,,Dum? ..Miiig?" han kiggede igen på hende med store øjne, og slikkede hende så med den storehundetunge over kinden. Et modbydeligt slik, der bagefter klistrede på ens kind.
,,Ha!" han sprang hurtigt bagud, vidste at dette ville frøkkenen ikke finde sig i.
,,Jeg kyssede dig bare på hundemaner." han prøvede igen at lave hvalpeøjne, men vidse lige så godt som Damia, at de ikke ville virke lige efter sådan et stunt.
,,Så d kan kun kramme og kysse igen.." han luskede rundt om i hende i ring, og hvis man ikke vidste hvem han var, lignede han en ulv der luskede omkring sit bytte.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.04.2008 14:03
"bvadr,, sagde hun misfornøjet og tog sig til sin kind, hvilket blot gjorde det mere ulækkert. "Ew...,, Beklagede hun sig igen.
Hun tog sit lommetørklæde frem og tørte savlet af.
"Hund eller ej...,, hun sendte ham et misfornøjet blik "Du kan jo bare holde lysten til at kysse mig inde. Vis jeg har den effekt på alle af hankøn, så...,, Damia smilte skævt.
Blikket fulgte ham grant. "Kan jeg kun det?,, spurgte hun lusket med et lille smil om læben. "Oh nej, jeg er sikker på at jeg kan finde på andre måder at gengælde det kys,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.04.2008 14:51
Nathan satte sig ned og så roligt på hende.
,,Kom an.." Den dybe rungende stemme gav næsten genlyd i hytten, og han så udfordrende på hende.
,,Hvis du da tør.."
Ligegyldigt vendte han ryggen til hende, og lagde sig foran pejsen.
Uddad til, så det ud som om han var helt afslappet og ligeglad, men virkeligheden var at alt i hans krop var spændt og klar til at springe væk eller forsvare sig. Det var også svært at holde sin hale stille, når den i virkeligheden burde svaje heftigt fra side til side.
,,Så kom nu, det klør sådan bag mit øre"
Han smilede skævt.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.04.2008 15:29
Damia smilte og betragtede ham. Overvejede om han ikke så hende, som den størtse udfordring. Nok ikke, men hun var stadig en udfordring.
"Udfordre du mig? Lille bror,, hun lagde meget tryk i 'lille', som for at drille ham. Måske drive ham til at gå på hende.
Skønt dette var uskyldigt. To små hvalpe, som leger sammen.
Hun lukkede øjnene og støttede sig op ad væggen, hvorefter hun forsvandt ind i det.

Damia var blevet et med sine omgivelser, og vandrede nu rundt i rummet i form af; Væg, dør, gulv og andet.
Ind imellem kunne man høre hendes latter, men den døde snart ud. Hendes blik hvilede på ham.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.04.2008 15:37
Det gøs i Nathan hver gang hun grinte, og han gjorde sit bedste for det ikke sulle ses. Derofr rullede han bare om på ryggen.
,,Damia min mave klør!..kom og kø igen.."
Han ventede på hun skulle slå til, stadig spændt godt og grundigt.
Ulven begyndte nu at rulle rundt på gulvet, og var på et punkt lige ved at ryge ind i pejsen, men da det ikke virkede som om Damia havde tænkt sig at komme frem fra sit skjul, forvandlede han sig til sit menneskelige jeg og smed sig på sofaen.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.04.2008 15:50
Damia havde fulgt ham med blikket. Det var sjovt, især fordi det hele lå til hendes fordel. Nåh, men så også fordi at hun nød at drille Nathan, bare denne ene sjældne gang.
Desuden havde han selv lagt op til det, også skulle der gøres gengæld.
Endnu engang kunne man høre hendes latter, der kom over fra pejsen af. Ilden begyndte at flamme kraftigt op, men det falmede hurtigt igen.
Det måtte vel være sådan at spøgelser har det...

Da Nathan satte sig i sofaen, og havde lagt sig til rette, dukkede hendes arme op fra gulvet og tog fat i hans skjorte, for så at prøve at rive ham ned på gulvet. Derfra ville hun kunne holde ham, samtidig med at kunne kilde ham.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 20.04.2008 15:54
Nathan nåede ikke at sige eller gøre noget, før han belv hevet ned på gulvet.
,,av for.." han bandede lidt mumlende og tog sig til sin næse som han havde slået ned i gulvet.
,,Damia det gjorde ondt" han snøvlede danæsen haved fået et godt slag, og hans stemme lød mærkelig.
,,Kom nu freeem" han prøvede at rejse sig, men kunne ikke da han blev holdt fast.
,,Hvad..?" Forvirret så han på gulvet mens han kæmpede for at komme fri.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 20.04.2008 16:02
Da hun hørte hans beklagelser, kunne hun ikke holde ved længere.
Det var næsten for syndt, og hun kunne ikke tåle flere af hans hjertesuk. Så hun slap sit fængslende greb, og betragtede ham, stadig fra sit skjul.
"Du er da også følsom,, sukkede hun og kom frem fra sit skjul.
Men det var kun halvdelen af hende, der kom op af gulvet. Således at fra hendes hoved til talje var fremme, resten var gemt nede i gulvet. Hun hvilede sit hoved på armen og så på ham.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12