there is a time for everything (Jenko)

Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 31.05.2016 13:07
Tiden flød ud. Ithilwen var helt ærligt ikke spor sikker på hvor lang tid der var gået eller hvor længe hun havde lagt vandret. Men hele hendes krop følte sig træt og død, selvom hende hoved stadig fungerede. Nok ikke så godt som når hun var rask, men hun var ved bevistheden og åbnede træt øjnene, og spejdede rundt.
Hun ledte efter den velkendte skikkelse i form af Jenko. Han måtte være der, eller også kom han snart tilbage. Ikke at Wen vidste hvad det ville nytte. Hun var dødeligt syg, og tiden var knap.
Ithilwen forsøgte at hive sig selv op at sidde, med al den kræft hun havde tilbage. Det tog noget tid og et par mumlende sætninger af irritation og lyde af trykkende smerte i hendes bryst.
Han kom snart tilbage. Hun ville ikke være alene når det skete. Han måtte snart komme tilbage.. Hun huskede svagt en snak om kur, men ikke om han nogensinde ville kunne få fat i det. Dæmoner var ikke nemme at forhandle med. Og hvis dæmonblodet virkelig varden eneste kur, så kunne hun lige så godt give op.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 31.05.2016 19:24
Døren gik op med et brag, og Jenko kom løbene ind af huset, sveden løb ned af ham for at redde et liv han holde kært, at skaffe en modgift var ikke noget nemt, og Jenko havde gjord ting han nok ikke vil tilgive sig selv for, men hendes liv var mere værd ind nogen andens, Jenko havde først søgt efter dæmoner men ingen var dukkede op ,derefter han havde røvede en anden mand for at få hans blod, men var endt i kamp med nogle andre tyveknægte der også ville have blodet sådan de kunne sælge det, men til sidst havde det lykkes ham at skaffe blodet til hende, men ikke uden at det også havde kostet ham blot, han gik hen og faldt nærmest på knæ foran hende" hey du undskyld det tog sin tid, jeg havde lidt problemer men det er ordnet nu " Jenko gik med det samme i gang med at få dæmon blodet gjord klar, og klar til at hun skulle drikke det, vel vidne op at han nok faktisk også snart havde brug for hjælp, for ved Jenko hofte godt skjult væk under tøjet havde en af hans mange kæmpe med fremmede kostet ham et dybt sår som der var begynde at bløde meget, og ville blot blive slemmere og slemmere, men Jenko tænkte ikke over det for, det eneste han fokusere på var hende.

" drik det her stille " sagde han og tog fat i hendes hånd uden at tænke over at hun var syg, han ville bare have at hun skulle blive rask, han fik med den ene hånd hjulpet hende op at side sådan hun nemmere ville kunne drikke det selvom hun på forhånd nok ville have svært ved det.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 31.05.2016 20:56
Ithilwen blinkede en del gange, og havde hoppet forskrækket som døren var blevet smækket op. Der var ikke så meget hun kunne gøre andet end at stirre mod den. Jenko kom hurtigt til syne, og Ithilwen slappede lidt mere af igen. Al hendes anspændthed forsvandt imidlertid ikke, som hun så tilstanden han var i. Træt, og ikke mindst godt gennembanket med blodige områder. "Er du okay?" spurgte hun en smule forskrækket ind til, med en tydelig bekymring.

Ithilwen begyndte at stritte imod som hun mærkede hans hånd om hendes. Han tænkte ikke over det, hvilket hun vidste, men han kunne blive syg af det!
Hun gjorde ikke nogen indvendinger til at hun skulle drikke. Hun vidste et eller andet sted godt hvad det var, men hun havde svært ved at samle tankerne. Det var svært at drikke, smagte forfærdeligt og hendes krop ønskede ikke at synke det. Det tog al hendes viljestyrke at få det ned, og holde det nede! Det smagte grufuldt.

"Jenko, du er kommet til skade" det tog lidt tid før hendes stemme ville lystre, efter at havde været udsat for den væmmelige smag af metalisk blod. Det føltes som om at hun havde lidt nemmere ved at holde øjnene åbne nu.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 31.05.2016 23:17
Jenko havde set denne dag komme at hun skulle få det bedre og igen være den betænksomme overfor Jenko han smilede blot til hende uden at svare hende " jeg kan se du har fået det bedre, hvordan har du det? " Jenko bekymrede sig kun om hende, og om han skulle falde død om det var lige meget bare hun blev rask, Jenko rejste sig op og satte sig over på en af stolene og kiggede over på hende med et smil " jeg er okay, men vi kan ikke blive her, det er ikke sikkert så kender du et sted vi kan tag hen for jeg kender ikke lige andet lige pt ". Jenko følte sig ikke sikker mere nogen steder i nærheden af byen, han mente det var bedst hvis de nærmest gik under jorden bare ind til pesten og alt det der må komme efter den var forsvundet.

Men at smutte nu vidste han ikke om hun var i stand til men en ting var sikkert de kunne ikke blive der i for langtid, så måtte han bær hende ud derfra selvom det nok vil være svært med den skade han havde fået, i et kort øjeblik gik det op for ham at han havde rørt ved hende og han tog med det samme en slurk af dæmon blodet som var tilbage, og om det var nok det måtte tiden vise.

Fokusset blev igen rettet på hende " jeg er glad for at se at du ikke er død, og igen undskyld fordi jeg tog så langtid om at komme tilbage "
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 31.05.2016 23:26
Jenko undgik bevist hendes spørgsmål. Noget hun ikke ville have opdaget før, men dæmonblodets virkning var hurtigere end noget andet medicin hun nogensinde havde prøvet. Hun kiggede indtrængende på ham, stadig ventende på svar, som han ikke gav hende. "Bedre.. Det går overraskende hurtigt" nok lød hun stadig rimelig svag, men hun havde det bedre.

"Der er hulen i skovområdet. Om bag et vandfald" det var det eneste hun i øjeblikket kunne komme i tanke om. Hun var ikke vanvittig kendt på dette område, men det område kendte hun. Ithilwen var sikker på at de stadig var i nærheden af Tusmørkely.. ellers havde han fået fragtet hende langt væk.

Ithilwen svang benene ud over sengekanten og sad bedre og mere oprejst end før. "Du skal ikke undskylde for noget som helst." svarede hun med et let smil, der desværre stadig var rimelig svagt, men det var der. "Jenko.. Du er kommet til skade. Jeg kan se blodet" nok kunne hun kun se blodet på den synlige hud, men der var meget af det, og hun kunne fornemme det. Kald det en sjette sans.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 31.05.2016 23:39
Lyden af en ide fik ham til at rejse sig op, " ja den hule bag vandfaldet det kan være en ide, lad os tag der hen, hvad siger du til det? han gik hen og satte sig ved siden af hende og kiggede ned hvor han bløde fra " arhhh det er ingenting, bare rolig jeg klar mig nu skal vi bare se at komme af sted, inden det er for sent " og ordet for sent blev det, for der gik ikke længe før man kunne høre en larm ude foran den lille hytte, en flok orker, havde slået sig sammen med mørkets hær og var ude at lede efter folk der ikke var syge som de kunne bruge til forsøgs dyr til den næste plage der vil komme efter pesten.

Jenko rejste sig op med det samme og et lille gips kom fra ham, ide han gik hen for at kigge ud af vinduet " der er 4 orker og..... "sagde han med en pause og kiggede over på hende " og de har taget en huletrold med " Jenko vidste han ikke var i stand til at klare dem alle, og han vidste at hun heller ikke var i stand til det.

" HVAD GØR VI LIGE " sagde han og kiggede rundt i huset hvor efter han gik hen og satte sig på hug foran hende, hvor efter han tog hendes hænder, " jeg lokkere dem væk og så løber du imod vandfaldet, det er vores eneste udvej " . sagde han bestemt
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 01.06.2016 00:18
"Okay" nikkede Ithilwen ved hans ord. Hun vidste ikke hvordan situationen var udenfor, men den lød ikke god. Faktisk lød den direkte forfærdelig siden de var nødt til at flygte og gemme sig.

Ithilwen holdte hårdt fast omkring hans hænder "Nej! Hvad skal jeg gøre hvis de slår dig ihjel? Du er nødt til at flygte sammen med mig.. Håbe på at de ikke følger efter.." hun slap ikke hans hænder, selvom hun godt kunne mærke stressen over at orkerne og trolden kom nærmere. Hun holdte fast hans blik. "Jeg nægter at lade dig dø" det lød velkendt, men den anden vej rundt. Hun havde hørt ham sige det så mange gange nu, at det faktisk var uvant for hende at høre hende udtale de nøjagtig samme ord. Hvis han var ladt alene, overlevede han ikke.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 02.06.2016 07:14
Jenko havde virkelig svært ved t se en anden udvej ind den han kom med, han var såret og hun var ikke på toppen disse to ting havde bare meget at sige lige nu, og om han døde og hun overlevede, det var nok det vigtigtiske for at kunne sikker hendes overlevelse, men da hun virkelig tog fat i hans hånd og sagde at hun så heller de levede sammen, nikkede han til hende " hører her jeg vil på ingen måde sætte vores begges liv i fare " sagde han imens hans blik var direkte i hendes.

Der var en ting de kunne gøre men jenko vidste ikke hvor godt det var at gør, når han var såret " der er en ting vi kan gøre men jeg er ikke sikker på det er sikkert, ser du min vind magi har skabt sig siden pesten nærmest var færdig med at sprede sig, så ved ikke om den lige pludselig giver bagslag tilbage hvis jeg prøver at få os væk I en tornado " sagde han roligt mennstadig bekymret, det var nok den eneste mulighed de havde, men han vil have hun skulle være indforstået med hvad der kunne ske, og han heller vil være sikker på der ikke skete hende noget ind at gøre dette.

" men hvis du virkelig helst ser os gå sammen her ud fra så er det vires eneste udvej, med mindre du har en bedre ide " sagde han med et lille smil på læben
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 02.06.2016 15:42
Ithilwen så fast på ham. Nok ville han ikke sætte deres begges liv i fare, men hun havde også noget at skulle have sagt. Hun vidste han gjorde det udelukkende for at beskytte hende og sørge for at hun var i sikkerhed, men det kunne koste ham livet. Hun ventede dog og hørte hvad hans foreslag var.

Hun bed sig let i læben og tog en dyb indånding. "Det er værd at prøve.." hun kunne ikke se anden udvej. Hendes egen vandmagi ville ikke nytte det store og ræveformen ville kun være behjælpelig for hende. Faktisk valgte hun helt at lade hver med at nævne den. Den ville være ideel for hende til at slippe væk, men al opmærksomhed ville derefter være fuldt på Jenko. Noget hun ikke ønskede skulle ske.

Ithilwen rejste sig op efter at havde lagt ned i alt alt for mange dage og følte sig først en smule omtåget. Det forsvandt heldigvis hurtigt igen, og Ithilwen følte sig sikker på benene. "Vi må hellere komme afsted"

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 02.06.2016 21:39
Jenko var virkelig ikke sikker på hvad der ville ske, men da hun sagde det var være at prøve nikkede han kort og rejste sig op llige idet hun gjorde det. " hvis der sker noget så lov mig ikke at vente på mig eller noget " sagde han lidt uroligt, inden han tog hånden op i vejret hvor efter at lidt efter lidt begynde taget i huset at bevæge sig, " kom ind til mig luk dine øjne og hold godt fast om mig " sagde han og rakte hånden frem.

Og få sekunder efter røg taget helt af huset og en tornando ramte jenko, og imens hans ene hånd var om hende, som han havde regnede med hvad kommet hen til han, lod han tornadoen hive hans hånd op i luften med hende klamrende ind til sig, kraften af tornadoen som hev ham i hånden, gav ham en del smerte men han holde ud, og nok til at de kunne komme væk der fra og hen til hulen ved vandfaldet.

Ved vandfaldet blev de nærmest smidt ned på jorden, men jenko gjord at han tog faldet for hende så hun blot landede oven på ham.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 03.06.2016 22:16
Ithilwen var ikke helt sikker på at det var et løfte hun kunne holde, men hun bed det i sig og nøjes med at nikke til det. Hun havde ikke så mange valg, men at efterlade ham, skulle noget gå galt, var virkelig ikke en tanke der huede hende det fjerneste.
Ithilwen tog imod Jenkos hånd og holdte sig så tæt ind til ham så muligt, lukkende sine øjne hårdt i som hun overhovedet kunne. Der gik ikke lang tid før hun mærkede at fast grund forsvandt fra hendes fødder.

Det var kvalmende. Ithilwen var ikke fan af at være i luften til at starte med, og den hvirvlen der medførte at befinde sig i en tornado hjalp ikke! Nødesløst blev de også smidt mod jorden, da de var ankommet til deres bestemmelsessted.
Rundtosset og en smule forvirret, nægtede Ithilwen at åbne sine øjne de første par sekunder, og blot klamre sig fast til Jenko.
Ør i hovedet fik hun dog endelig sat sig op og forsøgte at hidkalde sig vand fra vandfaldet til Jenkos sår. Ikke at hun kunne heale det, men koldt vand plejede at hjælpe. Ikke fordi de skulle bruge lang tid i det åbne, men det kunne forhåbentlig tage det værste "Er du okay?"

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 04.06.2016 21:56
Det hele gik så hurtigt, og da jenko åbnede øjne igen var de i sikkerhed, og det var det vigtigeske han kiggede på hende da hun spurgte om han var okay, et lille smil kom frem på hans læber " det går, hvad med dig er du okay" sagde han og prøvede stadigvæk at skjule hans smerte, hans ristning var helt rød af blod der vores hans sår var, men det kolde vand hjalp til med at lindre smerten lidt.

" hjælp mig lige med at få min rustning af, gider du?" sagde han da han ikke mente det var nødvendigt at have den på mere, han kiggede rundt og så noget der gav ham en ide til hans sår, " hvis vi kan finde noget mås, så ville det hjælpe mit sår, men det kræver også vi kan lave et bål med ild, men ved bare ikke om det er sikkert, ser du hvis du finder noget mås og blander det med dit vand, også bag efter må vi lave et bål og stoppe blødningen med den ild, " det kunne godt være det hele lød mig smertefuldt men det var det bestemt også, men som jæger lærte man forskellige ting, for at overleve i naturen.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 19.06.2016 11:11
Hele hendes krop var øm, og stadig endnu ikke kommet sig over at være syg. Faktisk var det tydeligt for hende at hun havde været nødsaget til at stå ud af sengen for tidligt. Men hun sagde det ikke, hun smilede blot og nikkede roligt, som hurtigt blev overtaget af dyb bekymring. "Jeg er okay.."

Ithilwen nikkede og gav sig hurtigt til at fjerne hans rustning, og give hans sår luft. Det var stort.. og det blødte meget. Hvorfor skulle han nu også til at bilde hende ind at han var okay, når han langt fra var det!
"Jeg skal nok skynde mig, men høre du nogen komme, så flygt ind i hulen.. jeg klare mig" Ithilwen rejste sig hurtigt, selvom hun ikke var meget for at lade ham alene. det behøvede heldigvis ikke være et stort bål, men der skulle alligevel findes tørrede kviste og stykker af træ for at kunne tænde op. Mossen var ikke så svær at finde. Der var meget, skjult rundt omkring over skovbunden.

Ithilwen kom tilbage efter lidt tid, med brænde i hænderne og mos stoppet ned i en sidetaske. Hun svedte. Hun havde det stadig varmt og ubehageligt efter det lange sygdomsforløb, men forsøgte at ignorere det.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 20.06.2016 20:30
Jenko kunne ikke lade være med at smile, efter alle de ting de to havde oplevet var hun stadig skøn og klar til at beskytte ham hvis alt kom til alt, en evne hun besad der betød meget for ham på mange områder, det var en lettelse ide han fik hans rustning af, og det blev lige pludselig nemmere at trække vejret, han kiggede på hende med et smil " bare skynd dig tilbage jeg ville ikke have der skal ske dig noget " sagde han og lukkede øjne lidt ide hun gik der fra for at finde de ting.

ide hun kom tilbage og havde fundet de nødvendige ting begynde han at tilberede det mos hun havde med, Jenko vidste ikke om hun kunne lave bål så han tænkte han måtte gør det, også for at vise at han var okay selvom han ikke var det, han fik hurtigt gang i bålet, og imens det brande sad han blot og stirrede på hende, " jeg er glad for du blev rask, " sagde han og kiggede kort væk og ned på det vand som var ved siden af dem, og vende så tilbage til bålet " okay det her vil gør lidt ondt så, jeg vil muligvis besvime måske så håber du ikke smutter her fra, jeg lover dig jeg nok skal vågne igen. " sagde han, og tog fat i pinden med ild hvor efter han kiggede over på hende " hvis du vil være så sød at smøre det mos på mine sår når jeg er væk " sagde han og tog fat i hendes hoved og kyssede hende blidt på munde, og derefter satte ilden ind i hans sår. " ARGGGGGGG" blev der råbt, og Jenko tabte pinden med ild og besvimede, af hans smerter og håbede blot på hun havde styre på det hele.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 28.06.2016 19:55
Ithilwen sendte ham et strengt blik, der tydeligt afspejlede en utilfredshed ved at han rejste sig og begyndte at arbejde. Hun vidste udemærket godt at det var et forsøg fra hans side på at vise at han godt kunne. Ikke at han var afskrækket fra at få hjælp, men måske mere et ønske om ikke at virke svagt. Hun sukkede dybt og lod ham, med sin hjælp få bålet i gang så hurtigt som muligt, så han kunne komme ned at ligge igen.

Hun nikkede roligt. Hun havde set hvad der især blev gjort ved pilesår. Man brændte det igennem ved at stikke en brandvarm kile igennem, for at lukke sår og afbrænde eventuelle infektioner der var blevet påført. Det var det samme her, omend det ikke var et pilesår, var det nært ligende samme procedure.
Wen var stille, forsøgte at sende ham et smil ved kysset, men det var svært. Hun var bekymret. Alt for bekymret. Som Jenko råbt i smerte, gik der et sæt igennem hende, omend hun var klar til at gribe om hans nakke da besvimelsen overtog. Blidt lagde hun ham ned mod græsset, og tog mosset frem. Hun gav sig indenfor få sekunder til at smøre mosset på.

Herefter begyndte hun at gøre ting klar. Sørge for at ingen holdte øje med dem, at de kke var så nemme at se, trods bålet. Men hun gik ikke væk. Hun var konstant i nærheden. Hun vendte tilbage med jævne mellemrum, lagde lidt mere eller noget nyt mos på såret, tørte hans pande med vandet og sørgede for at han lå komfortabelt.
Hun selv var stadig omtumlet efter sygdommens greb, der ikke var helt færdig. Men hun var rask, og havde ikke tid til at ligge stile, ej heller vise det. Hun blev rask igen, og der var ikke tid til mere sygetid.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 13.08.2016 09:54
i Jenko besvimelse lå han dybt begravet i egne handlinger og tanker, man ville kunne se på ham når man kiggede på hans øjne at han nærmest på en eller anden måde lå og var væk men samtidig var til stede, hans tanker førte ham tilbage til den han drak alle de folk han havde løjet overfor, og skuffede på samme måde på grund af hans fuldskab, en masse lys glimt af forskellig mennesker dukkede op for øjne af Jenko, også hun kom frem en gang imellem i hans syn, til sidst var det som om at han var vågnet men ikke i den virkelig verden, men i hans underbevidsthed.

Det var koldt, meget koldt vinden var hård men alligevel ikke helt så hår som ventet foran ham stod hun kvinden der havde reddet ham den smukke rød håret elver som, nærmest var som en drøm for ham en ting der ikke føles som var virkelig, men den førelse forsvandt ide han så hende få skåret halsen midt over foran ham.

Jenko åbnede øjne med et sæt og satte sig op, han var svedig og meget våd, han så direkte rundt for at se hvor han var, at se efter hende og om hun var okay, hans blik blev mødt med tilfredshed, hun var der men var det endnu en drøm en illusion, det vidste han ikke.

Han kiggede kort ned af sig selv og så såret som var blevet dækket af moset det så ud til at virke, men var dette også blot flask han var meget i tvivl og hun ville kunne se på ham at han var lidt forvirret.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 16.08.2016 13:16
Ithilwen havde forsøgt at holde sig så vågen som overhovedet muligt, mens hun spejdede ud blandt træer og buske. Svagt kunne hun se flammerne i øjenkrogen, men mere tydeligt fornemme dens varme og tilstedeværelse. Det hjalp, og hendes knogler føltes knap så hule og isende kolde når hun sad der. Det eneste der fik hendes øjne væk fra arbejdet med at spejde, var da Jenko begyndte at røre mere uroligt på sig. Han drømte, noget der virkede ganske fredsommeligt i øjeblikket. I hvert fald hvad hun kunne tolke sig frem til.

Men lang tid gik der ikke, før han nærmest sprang op, og fik hende til at hoppe i forskrækkelse med et forvildet blik. Den pludselige bevægelse var kommet bag på hende, og havde ikke været direkte sund for hendes puls der var røget i sky.
Trods forskrækkelsen var hun rimelig hurtig henne ved siden af ham, med et bekymret blik, mens hun fjernede håret fra hans pande. "Rolig, der sker ikke noget - jeg er her" taget hendes fysiske tilstand i betragtning var det en ringe trøst, selvom hun kunne gøre modstand. Desværre var det ikke meget modstand hun kunne udøve.
"Det var bare en drøm" hvad end han havde drømt. Hendes stemme var rolig og blid, som hun aede ham beroligende over håret, i et håb om at han ville ligge sig ned igen og slappe af i kroppen.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 18.08.2016 10:56
Jenko var meget forvirret og man kunne se hvordan sveden løb ned fra ham, drøm eller aj det hele føltes som om det var virkelighed han blik vandrede lidt rundt inden hans blik blev fast på hende, han lagde hans hånd på hendes kind imens han blik falmede ind i hendes "Du er her virkelig det er virkelig dig " sagde han og smilede kort til hende.

" hvad skete der med mig, er du okay?? hvordan har du det? " Jenko kunne huske lidt ala det der var sket, hun havde været syg og nærmest var tæt på at forlade ham fra denne jord. At hun levede nu og der ikke var sket hende noget var han glad for, fordi på grund af hans smerte og Black out havde hun nærmes været helt selv.

Jenko kiggede over på vandet der var ved deres side, ide mindste var hun tæt på vandet så hun ville ikke helt være hjælpe løs hvis der skulle komme nogen, " jeg tror jeg vil i " sagde han meget lavt, han var virkelig udmattet og klam og våd, han rejste sig stille op hvorefter han stillede sig med ryggen til hende, og fjernede det sidste af hans tøj inden han roligt gik ned i det varme vand.

han gik roligt under vandet med hele kroppen og hovedet, hvor efter han placerede sig henne ved en af kanterne hvor han roligt lænede sig tilbage og lukkede øjne blidt.

At hun igen havde reddet ham var han taknemlig over " hvor langtid var jeg væk i ? " spurgte han efter noget tid, Jenko var nogenlunde klar i hovedet nu, vandet gjord meget for at få ham til at slappe af.
Ithilwen Tuimadhiel

Ithilwen Tuimadhiel

Kriger og spejder

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 138 år

Højde / 182 cm

Hobbit 23.08.2016 22:26
Ithilwen var helt rolig, som hun kørte sin hånd beroligende over hans hoved. "Ja, jeg er her" det virkede som om at han havde fået feber i grum stil af at blive såret.
Hun tyssede roligt på ham, i et forsøg på at få ham til at falde til ro igen. "Jeg har det fint, helt fint. Du havde mareridt, jeg vil tro febermareridt" hun fortsatte med at ae ham på håret for at beholde ham i en rolige tilstand. Lige nu var der intet efter dem.

Ithilwen lod ham rejse sig, tage trøjen af og bevæge sig ned i vandet. Den varme kilde ville gøre ham godt efter den tur han havde været igennem. Forhåbentlig ville der ikke gå betændelse i såret ved at han hoppede i vandet.

Ithilwen satte sig i vandkanten, afslappet og lod ham få ro i vandet. Han så ud til at have brug for det. "Et par timer - er du sulten?" ikke fordi hun havde noget på sig, men hun kunne forhåbentlig skaffe noget. Hun kiggede kort over til buen og pilene som heldigvis var blevet taget med i flugten.

Jenko

Jenko

Soldat i Lysets Hær

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 193 cm

KraveKage 08.10.2016 13:17
Jenko var udemattet træt og havde mest af alt blot lyst til at sove fra det hele, men det kunne han ikke bare gøre for når alt kom til alt ville han beskytte hende selvom det lige nu føltes omvendt, " ellers tak behøver ingen mad, vi burde finde en måde at komme væk her fra på, inden det er for sendt "

jenko hoppede op af vandet igen og hoppede i tøjet hvor efter han så på hende, " du skal have tak for hjælpen endnu engang, men lad os se at komme væk her fra " sagde han og hendes hånd og gik ud fra deres skjul og væk der fra i håb om at hun tog hans hånd og fulgte med..

Out//////
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12