Den ro der ellers var i kroen blev forstyrret, da en gruppe af larmende krigere dukkede op. Rafixul sukkede lavt, men undlod at lade sig mærke med det. Så længe de ikke irriterede nogen. Navnligt ikke ham. Han tog en stor slurk af sin mjød da han fik den stillet foran sig og valgte at observere gruppen af folk. Da én af dem gik hen og forstyrrede en lille kvinde, hævede han øjenbrynet. Nu igen? Nok var Rafixul en del af en bande der ikke havde noget imod at sprede kaos, men dette var bare åndsvagt. Tidsspilde. De burde hellere gå ud og træne, som det var meningen at de skulle. Da han tog hende hen til sine venner og smed hende ned i skødet på en af dem der holdt hende fast, til hendes store misbehag, rejste Rafixul sig fra sin stol, tog endnu en slurk mjød og gik hen til dem.
"Her var hyggeligt før I kom," konstaterede han blankt. En af fyrene så ud til at genkende ham. En hvis handlers tidligere livvagt. Manden så faktisk skræmt ud, hvilket Rafixul brugte til sin fordel.
"Du vil få chancen for at gå nu. Hvis ikke, så bruger jeg dig, til at banke de andre med. Jeg håber vi forstår hinanden" forklarede han for fyren, der ikke tøvede med at rejse sig brat og forlade sine "venner".
Fyren der havde trukket tøsen med hen til gruppen, tog fat i kraven på Rafixul.
"Du skal fandme ikke blande dig!" vrissede han surt. Rafixul svarede ham ikke. I stedet for nikkede han ham en skalle. Manden faldt omgående omkuld og han så hen på de andre der allerede havde rejste sig. Desværre stod der et bord foran dem, og Rafixul var blevet småsur, ergo, hans styrke havde forøget sig, og han tog fat i bordet og væltede de to fyre med den, men sørgede for at undgå pigen.
"Jeg betaler for bordet, krofatter," råbte han højt, mens han gloede vredt ned på de to mænd der lå ned.
Leon Rafixul - Varulv - Eftersøgt
Curse of the Wolf - Blessing of the Man