Samsons sovesal

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 01:01
I denne store sovesal finder man en stor dobbeltseng, hvor der ville være plads til at 3 personer ville kunne ligge. Henover den ligger der et sort tæppe, hvorpå der er en rød tyr, og udenom tyren, er der bandes symbol i en forstørret udgave. Der er reoler med bøger, en balje med vand, skabe med mad, glas og andre diverse ting, som man ikke ville kunne leve for uden. Om ikke andet så er der også et stort sort solidt kirsebærtræsbord, med 4 stole omkring. Væggene er dystre i det, mørke med røde neuancer indimellem. Gulvet er af marmor. Når man træder ned fra sengen bliver fødderne ikke omgivet af kulden fra marmoren, men kommer ned på et blødt rødt tæppe, som nærmest kærtegner fødderne. Man skal jo komme godt ud af sengen fra morgenstunden, som man siger. Da det er her en leder sover, findes her også flere diverse forskellige ting, som en leder ville kunne skaffe sig gennem tiden - mere eller mindre småting

Samson kommer op til sin sovesal. Han var egentlig godt træt, og havde egentlig moret sig lidt ved at skulle svare på de spørgsmål som Uzuri stillede ham. Han havde ikke behøvet at svare, det vidste han godt, men et eller andet sted var det lidt mærkeligt for ham, for det var en slags test for ham, at vise hvilken person han egentlig var, og det var han fint tilfreds med. Han følte sig ikke svag! Hans kontakt med familien var jo nærmest skåret fuldstændig over, og det gjorde jo allerede der, en hel del - fremskridt.
Når man ikke var tæt følelsesmæssigt knyttet til nogen, jamen.. så fik man heller ikke problemer, eller sorger eller noget i den form for svaghed. Menneskekærlighed var noget som Samson virkelig forbød! Det useriøse det kunne han sagtens tage, men det der seriøse kærlighed.. nej.. det burde virkelig udryddes. Verdenen formerede sig jo alligevel, selv når der kom horeunger til. En unge var vel en unge!

Samson gik over til sin store seng. Han var ikke vandt til at skulle sove i sådan en stor seng, og den var jo ikke mindst utrolig blød, og så var der også en masse dyner og puder til rådighed.
Han tog sine bukser og støvler af, lagde hatten på bordet ved siden af, krøb ned under dynerne og til sidst lukkede han øjnene. Han lå lidt og tænkte på alt det, som havde foregået de sidste to ugers tid. Der var egentlig sket utrolig meget, og Samson var jo også utrolig udmattet efter alt det slid han havde udsat sig selv for. Men arbejde, det var jo vejen frem, og man skulle gøre det hele selv. Ellers, blev det jo dårligt nok gjort, medmindre man selvfølgelig stolede på disse folk, og var sikker på at de ville kunne påtage sig en opgave.

Der gik ikke 5 minutter yderligere, efter at alle disse tanker omkring de seneste bedrifter, var gået gennem ans hovede, inden han tilsidst faldt i dyb søvn.

//sover
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 31.01.2009 14:37
Samson vågner. Han havde sovet utroligt dejligt og ikke mindst, længe. Det havde været rart at ligge så blødt som han havde gjort i nat, og tanken om at det ikke var sidste nat i den seng.
Han smutter i tøjet, tager sine støvler på med sporerne, og forlader salen.

//out
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 03:01
Samson kommer ind i sin sovesal, efter at have været nede i salen for at skælde de diverse medlemmer ud for uorden. Endnu engang kom han ud af tøjet, og lagde sig tilrette under dynerne som kærtegnede hans krop i den yderst behagelige seng.
Han var godt utilfreds med bandens medlemmers optræden. Han håbede at det snart ville blive bedre, ellers, måtte han til at sortere nogen fra!
Med disse tanker faldt han stille hen, og faldt til sidst i søvn.

//sover
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:17
Samson kom ind. Han holdt døren åben for at Io kunne følge med ind. En flot sort blød stol var stillet frem foran kaminen, hvis flammer lod skygger danse på væggene omkring den i det store rum.
Der var dæmpet lys, og ild oplyste rummet forskellige steder på væggene. Fakler, stearinlys i en lysekrone.. alt var ild som oplyste rummet. Samson var ikke bange ved at lade ilden brænde, for han behærskede selv ild evnen, så han var både immun over for det, og derudover ville han nemt kunne kvæle en flamme, uden at skulle bevæge sin krop det mindste.

Samsons kappes ende, blev slæbt en smule hen ad gulvet. Det var ikke et langt stykke som blev slæbt hen af gulvet, men der var noget.
Den bølgede let efter ham, og blev hurtigt svunget omkring, idét han med en hurtig bevægelse vendte sig mod Io.

"Du kan tage plads ved bordet.." Brummede Samson køligt, og henviste til det store bord som stod i rummet.
Han gik hen mod en kommode hvor han trak kommode skuffen ud, og rodede lidt rundt dernede.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 21:21
han følger med og er dybt facineret af borgens flotte indretning og facinerende udsmykning. han tager taknemlig stolen uden et ord og presser lidt vand ud af håret. han kigger op på Samson. "Ja det handler måske om arbejdet de har givet mig" siger han og kigger lidt ligegyldigt op på Samson.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:26
Samson roder rundt i kommodeskuffen i noget tid, og svarer ikke Io i et langt tidsrum.

"Hvor er det lige, jeg har lagt dem henne?" Samson snakkede lavt for sig selv, og lod en hånd rode gevaldigt rundt i skuffen, inden han fik et tilfredst udtryk i ansigtet, som tegn på at han havde fundet det han søgte.

"ah.. der!" Han fiskede en lille fin trææske op, inden han kiggede lidt på låget. Der var et fint møster på. Der var nogle spiraler og noget indgraveret, men ikke noget som der yderligere skulle forestille noget.

"Aha? Ja.. Er du da utilfreds med det?" Spurgte Samson så tilsidst, mens han nu åbnede sin æske og fiskede en cigar frem. Han klappede låget i på æsken, og lagde den ned igen. Dog ovenpå alt andet, så han nemt ville kunne finde den igen.
Han gik nogle skridt mod Io, men lod sig blive stående.
Hurtigt fik han en glød i cigaren, og puttede den i munden. Nogle enkelte hvæs blev taget, for at den ikke skulle gå ud med det samme.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 21:31
"nej det er jeg ikke." siger han og kigger op på ham. "Men jeg ville bare høre om de havde en opgave til mig for jeg savner lyden af folk i smerte. og jeg ville gerne til at igang" siger han og kigger med ivrige øjne på Samson. han håber han havde en opgave.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:36
Der kom et lille smil frem på Samsons læber, da han hørte hvordan Io nærmest tiggede om at få en opgave, hvilket Samson egentlig var ganske tilfreds ved at høre.

"Tjo.. Indtil videre, så skulle der meget gerne være to fanger nede i krypten. Den ene er Lilly, og den anden er Anzu..,"
Egentlig så hed Lilly ikke Lilly, men Uzuri. Men da Uzuri havde løjet om sit navn, så kunne Samson jo ikke vide bedre. Anzu derimod, befandt sig slet ikke dernede, men det vidste Samson heller ikke, da det var en ordrer han havde givet Maji, at han skulle føre hende derned. At han så havde fået hende op på sit værelse i stedet, det havde Samson ikke lige styr på.

"Dem kunne du i hvertfald besøge lidt.. Tremmerne skal du så lige passe på.. De er under magisk beskyttelse, og de dræner fangerne for energi når de bliver rørt..," Han tog endnu et sug fra sin cigar, og pustede nogle små røgskyer ud lidt efter lidt, så det var lige før han dannede ringe. Det med ringe af røg, det havde han ikke helt lært endnu, men mon ikke det kom?
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 21:41
"det lyder meget interresant. så vil jeg gerne vide hvor vidt jeg må pine dem. jeg kan nemt pine dem at de er lige ved at dø uden at gøre det" siger han stolt. han håber på det værste og han glæder sig utrolig meget til det og især hvis han må meget. "physisk og fysisk kan jeg pine dem så de vil være plaget både på krop og sind." siger han med et blik af begær
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:44
Samson smilte roligt.

"Jeg vil have, at du lokker Lilly til at sige hvad det er hun kan af evner, og hvis hun ikke siger det, så må du pine hende psykisk.. Hun siger at hun er et uhyre, og jeg vil gerne vide hvilket uhyre. Det kan måske være at jeg kan bruge hende, men jeg ved det som sagt ikke.." Sagde han køligt, og begyndte at gå en smule frem og tilbage.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 21:49
"et uhyre... så skal der også måske nogle eksperimenter til" siger han til sig selv. "men det lyder yderst interresant mister Samson" siger han og smiler lusket. han tænker på masser af uhyre et menneske kunne være. han slikker sig om munden og øjnene glimter af lyst og sadisme
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 21:55
Samson nikker let.

"Det kan jo være mange ting.. Jeg fandt hende overdækket med klæder, så hun kan måske ikke tåle lys.. Dog er der ikke noget lys fra måne eller sol, nede i krypten.."
Han stoppede med at gå frem og tilbage, og vendte sig mod Io.

"Du kan i så fald prøve at få det frem i hende, og hvis ikke.. Så må du finde på et eller andet.." Han nikker kort og bestemt.

"Derudover.. så går jeg lidt og tænker på, hvad man kunne true landet med! Landet skal jo have respekt for os! Noget.. som ville ramme enhver borger.. Og nu tænker jeg ikke noget med Mørkets Lord, eller Lysets Dronning.. Hun er allerede bortført, men det kommer ikke mig ved.. Det går ikke udover os! Vi klarer os selv, også selvom Mørkts Lord vil regere her i landet.." han himlede let med øjnene ved tanken, og rystede let på hovedet.

"I så fald.. kunne man måske ramme landet ved at true... Cassa.. med at brænde hans kro ned?" Et stort ondt smil kom frem på hans læber ved denne tanke. Han havde ikke tænkt den før, og idét tanken kom frem, sagde han den åbenbart også.

"Jaaah! Det var måske en mulighed som var værd at sætte igang!" Han smilte stort.

"Cassa.. kender du ham?" Han hævede sin hage en smule, mens han så indgående på Io.
//Nova \\

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 01.02.2009 22:04
"Cassa Nova... har hørt om ham... han skulle være meget rig. en meget god ide med at hærge kroen. et sted som er kendt af alle og mange bruger. Men ville ikke ramme alle borgere. nærmer ødelægge vand muligheder og madsiloer. og selv sørge for at have et forråd af vand og mad. alle ville blive ramt og man vil kæmpe for at overleve. en stor krig på grund af mad og vand." sagde han og kiggede på Samson. "nå men jeg tror jeg vil ned i krypten og kigge på fangerne. det kripler i fingrene og jeg vil bare gerne i gang" siger han og rejser sig op. "tak for samtalen mister Samson." siger han og går ned i krypten får at tage hånd om fangerne.

//out (så er det desværre tid til at skolen smider os i seng =3=)
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.02.2009 22:12
Samson lyttede lidt til Io's ord.

At fjerne mad og vand? Det kunne godt blive et stort projekt, men ville det virkelig i sidste ende kunne blive udført? Samson vidste det ikke, men det lød også meget godt oppe i hans hoved.
Han nikkede let, og lod Io gå. Han lod døren blive låst med en hurtig magnetisme, inden han gik over og satte sig i stolen hvor han havde siddet før, for at ryge sin cigar færdig.

*Måske var det ikke en hel dårlig idé? Men det ville blive svært at skulle udføre i hele landet. Der er folk med evner, som kan skaffe hvad som helst..* Med denne tanke gik han lidt over på det andet spor. Det gik simpelthen hen og blev for svært. Men Samson havde længe haft lyst til at fange Cassa og spærre ham inde i en speciel celle nede i krypten. Han var en magtfuld person, en blandt Lysets Dronnings tilhængere. Hvorfor ikke lege lidt med ham?
Da han fik røget det sidste færdig, gik han over til sin store 3 mangs seng, som virkelig fyldte ekstremt meget. Selvom der ville kunne ligge 3 personer, så var det ikke engang klemt de ville ligge. Der ville egentlig godt kunne ligge 5, men så var det mere eller mindre klemt. Men Samson brokkede sig bestemt ikke. Han kom ud af sine støvler, lod kappen falde til gulvet, lagde sin hat på bordet ved siden af, og krøb under dynen. Der gik ikke længe før han sov.

//sover
//Nova \\

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 10.02.2009 21:18
Samson kommer ind af døren til sin sovesal, bærende på Darcie.

"Her.. holder jeg mig så til..," Han bukkede sig lidt ned, og stillede Darcie forsigtigt ned på gulvet.
Langsomt gik han hen mod kaminen, hvor flammerne pludselig dukkede frem i brændet som endnu lå derinde. Der lød et lille sus da de kom frem.
Han stillede sig derhenne og betragtede lidt flammerne.
På vejen havde Samson bestilt lidt frisk blod til Darcie, og nu lød der tre bank på døren.

"Kom ind..," kom det fra Samson med en hævet stemme, og ind trådte en af de ansatte. Han stillede hurtigt en bakke ned på gulvet, hvor der var et glas, fyldt op med blod. Hurtigt, blev døren lukket igen, og trinnene blev lavere og lavere, i takt med han forsvandt fra sovesalen.

"Tag for dig..," han nikkede mod glasset, inden han lod sig dumpe ned i sin stol foran kaminen.
//Nova \\

Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 10.02.2009 21:29
hun så sig omkring i sovesalen, med et forunderligt blik. det var længe siden hun havde været indenfor et sted, og hun nød varmen. hun satte sig på ned på gulvet og lagde sin dukke præcist foran hende, så hun hurtigt ville kunne få fat i den, uden noget besvær. bare for en sikkerheds skyld.
hun kunne hurtigt fornemme lugten af frisk blod, og kneb øjnene lidt sammen. da glasset så blev sat foran hende, tog hun hurtigt fat rundt om det, og førte det op til sin mund. hendes spidse hvide tænder kom til syne idet hun åbnede sin mund for at begynde at drikke blodet.
en lille dråbe blod løb fra glasset ned af hendes mundvige, da hun var færdig med glasset. der gik ikke speciel lang tid, da hun jo ikke havde blod i mange nætter.
hun satte forsigtigt glasset ned på bakken igen, og tørrede blodet af i sin dukke, som hun efterfulgt holdt ind til sig.
"..tak" sagde hun kort, og tilfreds.

tegningen er lavet af Samenius. takker O.~

se dybt ind i hendes øjne,
og din sjæl vil forsvinde ind
i hendes mørke, lille skrin.
-for altid!
[/color]
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 10.02.2009 22:03
Samson smilte lidt da Darcie tilsyneladende var taknemmelig for hvad han havde skænket hende.

"mmmn.." kom det bare som en langtrukken brummen fra ham, som var lettere hæs i bunden.

"Hvor vil du så sove henne? Herinde?" Han skævede til hende. Det kunne jo godt være at hun ville have sit eget værelse, men så ville hun nok komme til at dele med Nemo. De var ikke ansatte nogen af dem, og mange af værelserne skulle bruges til de ansatte, for at de skulle kunne have et sted at være. Men på den anden side så var der også mange værelser på denne borg. Så hvis Darcie endelig ville have sit helt eget, og virkelig ønskede et, ville de nok kunne finde ud af noget.
//Nova \\

Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 10.02.2009 22:11
hun kiggede sig ydeligere rundt i værelset, og slikkede sig rundt om munden. "her." mumlede hun kort.
hun havde ikke rigtig forestillet sig andet. måske burde hun vide at på en borg som denne, var der andre værelser, men så langt tænkte hun slet ikke. hun så op på ham, og rejste sig op i tavshed.
"hvor.. du sove?" fik hun spurgt, med en forandret lys stemme.

-for altid!
[/color]
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 10.02.2009 22:15
Han smilte skævt ved hendes svar. Om ikke andet, så kunne hun få lov til at sove inde ved værelset ved siden af, men dog stadig inde i Samsons sovesal.

"Du kan sove derinde.." sagde han og gjorde et let kast med hovedet hen til en dør. Bag døren var der en fin redt seng. Det var et rimelig mørkt værelse i sig selv, men portrækker prygede dog væggen, så det ikke gjorde det lige så mørkt. Der lå derudover et rødt tæppe henover sengens dyner.

"Jeg sover derovre.." Samson gjorde et let kast med sin hånd i retning af en stor tre-mands-seng. Det var tydeligt at se, at Samson alligeel havde forstand på kvallitet, når det kom til sådan noget. Der skulle jo være nok plads! Om ikke andet til, at der skulle være plads til mere end en person. Man vidste jo aldrig, hvem man fik besøg af...
//Nova \\

Darcie

Darcie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Darcie 10.02.2009 22:21
"mmmh, okay.." mumlede hun stille og kiggede imod døren.
hun tog sin dukke hen til sig og knugende den tæt ind mod sin krop. den blev rimelig mast, men det opfangede darcie overhovedet ikke. om ikke andet, var hun lidt ligeglad.
hun kiggede lidt efter hen på samson igen, og skridt efter skridt nærmede hun sig ham langsomt. hun lagde sine hænder på hans lår, og kravlede op til ham(?)
"fortæl.. historie?" lød en mumlen fra hende. hendes hår lagde sig atter som et sort tæppe over hende og lagde skygge over hendes blege ansigt.

-for altid!
[/color]
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Lux , Echo, Tatti