Ved en forfaldet statue blandt resterne

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 16:08
Samson kommer ridende på sin tyr Brutus. Dagen i dag havde ikke været det helt vilde. Han havde jagtet lidt, og det havde tyren også - havde fået fangst.
Håret føg ham om skuldrene, idét tyren galoperede afsted. Himlen var lyseblå med orange pletter indimellem, samt lidt gråligeskyer, men som ikke tydede på regn af nogen form. Det så ud til at holde tørt i så fald. Der ville nok ikke gå lang tid, før mørket atter ville falde på. Måske omkring en times tid? Det var ikke til at sige, men i såfald, nagede det ikke Samson. Om det var nat eller dag, det kunne næsten være ligegyldigt.. Alligevel handlede han jo af sin helt egen fri vilje, og det kunne der ikke være tale om, at lave om på.

Samson og Brutus nærmer sig noget, der ser ud som en meget gammel statue. Hvem det netop skal forestille, er svært at bedømme. Måske en som havde udhugget et billede af sin gud?
Brutus stoppede tæt ved den, så Samson kunne svinge det ene ben over tyrens ryg, og til sidst hoppe ned på jorden. Det gav et lille klir fra sporerne, idét han ramte jorden med støvlerne, som havde lidt hæl på.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 16:28
Samson lod sine fingre glide henover skulpturen som ellers var så gammel. Tænk, at noget kunne holde sig i så lang tid, bare ved at stå? Men nu var det jo også udhugget i sten, så det holdt jo lidt bedre end mange andre materialer.
Samson mærkede en bevægelse hurtigt, og kunne også høre skridtene - ingen tvivl, her var allerede nogen.
Han skævede bagud og fik øje på en fremmed mand som stod og iagttog ham.

"Så man står og lurer?" Brummede Samson med en lettere hæs stemme.

Samsons blik var lettere koldt. Han betragtede mandspersonen fra top til tå, og gav ham her elevatorblikket.
//Nova \\

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.01.2009 16:38
( så kommer jeg og forstyrrer ^^;; )

Rex listede afsted i sandet. Han gik lettere foroverbøjet med hænderne dybt begravet i en stor frakke. Han stirrede ned i sandet. Han gik ganske lydløst afsted og ensede intet omkring sig.
Han så op fra tid til anden, for at betragte ruinerne omkring sig. Han fandt dem interessante, da han mente at ruinerne kunne fortælle ham noget om Midtlandet og måske endda Sydlandet. De to dele af det store land, lå ham fjernt. Han selv var fra nord, og det kunne ses på hans grålige hud og hvide hår.

Han hørte svage stemmer. Han stoppede op, efter at have gået i nogen tid. Det var svært at høre, for havets brugsen, der klart overdøvede stemmerne. Så forsvandt den. Stilhed. Havet brygsede. Rex gik lidt ned i knæ og listede hen til en slags mur, der stoppede ved foden af en statue. Han skævede rundt men kunne ikke se andre. Han ventede på endnu et livstegn...
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 16:43
Brutus begyndte for alvor at pruste, da Taylor begyndte at gå rundt om dem, og en let skraben i jorden blev fremprovokeret på tyren.
Samson så lettere irriteret på Taylor. Hvad fanden bildte han sig ind?
Han kendte ikke denne mand, men han kendte tydeligvis ham? Måske havde han hørt eller set Samson et sted før, så det ville være lidt dumt af Samson at spørge, hvor han kendte ham fra, for selvfølgelig var der da mange som kendte til Samson i dette land, da han jo var forbryder på alle mulige måder.

"Om jeg har et problem? Nææh.. min fine ven, det er skam dig som får et problem i sidste ende, hvis du har tænkt dig at tale i den tone til mig..," Samson fik et lille grumt smil på læben, inden han klappede let på Brutus side, og lagde til sidst armene over kors.

Samson mærkede endnu en bevægelse lige i nærheden. Faktisk bag statuen. Men vedkommende gjorde vidst ikke noget specielt, udfra bevægelserne at afgøre, så han tog sig i stedet lidt af Taylor, for at finde ud af, hvad han egentlig var ude på.
//Nova \\

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.01.2009 16:58
Rex missede med øjnene da han fik øje på to personer ikke mange meter fra sig. Han bed sig i læben og sank i knæ. Han holdt vejret og betragtede dem. Han valgte at holde lav profil. Han ville lige se om det var noget han burde blande sig i.
Sandet var koldt og kølede hans knæ ned, da han sad i det. Det sitrede ned af ryggen på ham og han krummede sig sammen.

Han betragtede de to, og var meget betaget af tyren. Det undrede ham at en tyr ville se sig tæmmet. Og redet på. Han bed sig i læben og betragtede de to mænd. Han smilte for sig selv - han vidste ikke hvorfor, han gjorde det bare.
Han strakte ryggen og holdt lav profil. Han kunne altid blande sig, hvis de skulle slås. Indtil da ville han holde sig lidt på afstand.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 17:05
Taylor var tydeligvis ude på at provokere, og det gjorde han nu også meget godt. Men Samson var nu vandt til, at det var HAM SELV som provokerede andre mest, og derfor ikke ommenvendt. Og da slet ikke af en helt fremmed person!

"Ude for at lege?" Brummede Samson lettere knurrende. Hans pupiller blev utrolig smalle, og hurtigt kastede han en magnetisme bølge mod Taylor, for at få væltet ham langt tilbage med denne frastødelsesevne.

*...en dejlig evne? Holde mig varm? Hva' fa'en? Ikke en evne han ellers normalt besider?* tænkte Samson, og fik lagt to og to sammen.

*Han besider vel af en eller anden form for... at tage folks evner. Men har han ligefrem taget den helt, eller.. bare som en slags kopi?* Samson mærkede efter om han ville kunne lave ildflammen, og han mærkede at magien dog stadig havde plads i hans krop.

*gudskelov, at den stadig er der!* tænkte Samson og smilte let, men det var ikke ligefrem det store sejrssmil, da det godt kunne gå lidt hen og blive lidt problematisk at skulle kæmpe mod sine egne evner.
//Nova \\

Cennetianne Kildrian

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.01.2009 17:21
Cennet kom vaklende et stykke fra de andre. Hun tænkte over det hun havde hørt i kroen. Noget med at Lysets dronning ville blive kidnappet. "Hm.. Har hun ikke nok vagter til at beskytte hende?" Tænkte hun og overvejede vel også, lidt ubevidst, hvilken side hun ville kæmpe på, hvis det nu endte med at lykkedes.
Indtil videre havde hun dog ikke tænkt at gøre noget. Hun var godt tilfreds i sin situation ligenu. Fuldaf sprut og i helt utrolig godt humør idag. Hun havde, for e n gangs skyld ikke taget en af sine kjoler på. Hun ville prøve noget nyt og havde fundet nogle gamle bukser på og så med en lang bluse over. Det var underligt at have på, syntes hun. Både fordi at stoffet var mere groft, end kjolernes stof var, men også fordi at hun følte sig lukket inde, med det her tøj på. Indtil videre havde hun ikke lagt mærke til Taylor, Rex eller Samson, men hun gik i deres retning og ville nok snart kunne se dem.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.01.2009 17:31
Rex besluttede sig. Før der skete mere ville han forlade hele sceneriet, før han blev trukket ind i det. Han bakkede tilbage og forsøgte at liste væk derfra. Han drejede rundt og gik i roligt tempo væk-ad. Han sparkede foden ind i en sten og da lædderskoene ikke beskyttede så meget, trak han foden til sig og holdt den i hænderne. Han hinkede et par gange imens han bandede i vrede.
Han faldt bagover, da hans balance ikke var så god, og landede med et bump i sandet. Han lå og stirrede op i luften, velvidende om at der var en chance for at de havde hørt ham.
Han lå lidt og lyttede. Så hørte han skridt i sandet. Han blev stiv i kroppen og satte sig hurtigt op. Han så sig om og skubbede sig selv tilbage til statuen, hvor han så rundt. En kvinde kom gående. Han hævede et øjnbryn og bad til at hun ville vende om, væk fra slagsmålet.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 17:51
Samson blev kastet bagud, ind mod den lettere forfaldne statue.
Han mærkede den dunkende smerte i ryggen. Han sad lettere sammenbøjet.

*Jeg ved, hvordan jeg undgår min egen magiske evne.. Selvom jeg ikke lige umiddelbart er vandt til det!* tænkte Samson. Hans øjne var lukkede, som han sad der, lænet op af statuen, med hovedet vendt mod jorden.
Han mærkede hvordan vreden kom blussende frem i ham.

*Når man ser på ham, uden at tænke på hans evne, så er det en svans jeg har med at gøre.. som sædvanlig* Samson rettede sit blik direkte på Taylor, stadig med hovedet vendt mod jorden, så hans øjne blev totalt slået op.
Samson hørte et bumb omme bag statuen.

*Er han egentlig svag for at se, hvad der vil komme til at ske med andre mennesker? Måske er han bare blevet lovet en dusør, for at fange mig til en eller anden?* Samson vidste det ikke, og var egentlig også lidt træt af at gætte.
Fint.. Han måtte tage chancen.

Han lænede sig lidt tilsiden, prøvede at få Rex til at blive tiltrukket af Samson, sådan så Samson ville kunne få fat i ham. (ok?).
Og hvis dette lader sig gøre, tager han fat om Rex's hals, ved at lade sin arm blive holdt op omkring halsen, og på den måde blive holdt fast.
//Nova \\

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.01.2009 17:57
Rex støttede sig til statuen og holdt vejret. Det så ud til at den lyshårede fyr havde overtaget. Han overvejede hvad han skulle gøre, men før han nåede at gøre noget, var det somom noget inde i ham trak i ham. Følelsen spredtes på et enkelt sekundt og han mærkede sig selv nærmest falde bagover og blive trukket af en usynlig hånd, væk fra sikkerheden bag statuen og ud i sandet. Han ligger ikke ned da dette sker, men står på en underlig skrå måde, da han bliver trukket afsted.
Han mærket et greb omkring sin hals og bliver bleg (blegere end normalt) da han stirrer Samson ind i ansigtet.
Han piver kort og griber fat i Samsons håndled for at vride sig fri, men forgæves...
"Ky..Kyah! Sli-Slip mig!" vrængede han hæst og lignede en der havde set et spøgelse.
Cennetianne Kildrian

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.01.2009 18:12
Cennet nåede at se et kort glimt af Rex, før han blev trukket afsted. Nysgerrigt fulgte hun efter og så Samson, Rex og Taylor. Hun betragtede dem lidt og overvejede, hvad det var de lavede.. Hvis ikke hun havde været fuld, var hun smuttet med det samme, men hun følte sig så modig idag. Desuden havde hun også sin taske, fuld af brygge.
Hun kunne huske at hun havde set Samson et eller andet sted før, men hun kendte ikke nogen af dem. "Hey, hvad laver du?" Halvråbte hun til Samson, da hun så hvordan han holdt Rex oppe, hun havde ikke lagt mærke til det før nu. Hun gik et par skridt hen imod dem og stod og så afventende på Samson. Kort efter opdagede hun tyren og blev en smule nervøs, men blev stående og var lidt stolt over at hun ikke ville lade Samson behandle Rex sådan..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 18:20
Samson så lidt ned på Rex.

"Hvad lavede du så deromme?" Samsons stemme var nu en hvislende hæs stemme, som om han havde en lille ond plan med Rex, hvilket han egentlig overhovedet ikke havde, men et eller andet måtte han finde på imod Taylor. Der var ligesom ikke ret meget sjov for Samson at komme efter, når Taylor bare kunne gøre de samme ting som Samson selv.

Samson ignorerede kort Taylor, han kunne bare komme an, hvis han ville noget. Når Samson ikke kunne finde det sjove, så gad han simpelthen ikke at bruge noget overskud på ham. Så indtil videre, så han bort fra ham.

Da Cennet kom frem og begyndte at halvråbe af Samson blev hans blik flyttet fra Rex og over på hende. Hans pupiller var stadig helt smalle og lettere advarende.

"Sagde du noget, tøs?" Snerrede Samson, og rejste sig op fra sin siddende possition, og hev her Rex med sig op, stadig med armen omkring hans hals.

"Du våger på at prøve på det mindste!" brummede Samson ind i Rex's øre, som en slags advarsel.
//Nova \\

Cennetianne Kildrian

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.01.2009 18:29
"Ja, jeg sagde noget." Svarrede Cennet og mærkede modet bruse op i hende, pga. stoltheden over at hun overhovede turde at svare ham igen. "Hvad fanden laver du?" Spurgte hun og gik tættere på dem. "Og du skal ikke kalde mig en tøs!" Sagde hun og kunne ikke lade være med at smile lidt. Det røde hår bevægede sig usædvanlig hurtigt, i forhold til den milde vind.
"Hm.. Okay, jeg tror ikke engang jeg vil tænke på at kæmpe for kidnapperne, hvis de gør det til en realitet.." Besluttede hun sig så for, da hun var helt vild med den følelse hun havde ligenu.
Hendes øjne flakkede lidt over på Taylor og så tilbage på Samson, hvorefter hun lagde et vagtsomt blik på tyren. Hun var ikke så tryg ved dens nærvær, men hun kunne jo hurtigt finde en bryg frem, som kunne eliminere truslen..

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.01.2009 18:31
Rex hev efter vejret da Samson rejste sig, blev han trukket med. Samson var en del højere end han selv, så Rex mærkede hvordan han midstede kontakten med jorden.
Han overvejede i nogle sekunder at forvandle sig, men skubbede tanken fra sig. Han forsøgte at dreje hovedet for at så pigen. "Jeg klarer mig," sagde han, i noget der skulle have været en høj og stærk stemme, men blot kom som en hæs hvisken. "Tro mig. Tænk ikke på mig. Bare," han holdt en pause hvor han forsøgte at tage en dybere vejrtrækning. "Bare hold afstand." sukkede han og kneb øjnene i.
Han hadede sig selv for sin selviskhed i denne situartion. Hans krop lyste op i et stærkt blå-lyst skær i nogle sekunder. Hans krop forsvandt nærmest, og tog form som et enormt sværd, placeret i Samsons hånd.
Rex så det som den eneste måde han kunne redde sig selv på. Han nægtede dog at give Samson styrke og magi. Nu havde han blot et våben.
Sværdet lignede ikke et normalt sværd. Klingen havde nogle store takker og var enormt lang og solid. Skærftet var sølv og azur-blåt, skinndende og det lå perfekt i hånden.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 18:38
Samson gav sig til at grine, da tøsen åbenbart turde svare igen. En høj overdøvende latter, som var mere eller mindre sindssyg.

"Jeg kalder dig AKKURAT hvad jeg vil!" sagde han med et stort smil på læben, så ydertænderne vises, som var filet totalt spidse, så det kunne ligne nogle vampyrtænder, hvis man ikke vidste, at Samson rent faktisk ikke var vampyr!

Pludselig, overrasket stod han med et sværd i sin hånd, i stedet for at have Rex ved sin arm.
*Hva... ?* Samson rettede blikket op, prøvede at få det til at ligne at han var klar over at det ville ske, og tænkte, at den måske gik, da han ikke havde lavet de helt store udtryk i sit ansigt i den sidste ende.

Han vendte sig så mod Taylor, lod sig pludselig blive tiltrukket meget hurtigt af ham - lod sig selv komme til ham, og på den måde, nærmest kastede sig over ham (ok? (: )
Hvis dette lader sig gøre, ville Samson ligge indover ham, pga. han med en hurtig fart var 'væltet' ind i Taylor, og fik ham til at falde, og med det samme, holdt han sværdet op mod Taylors hals.

"Sig mig.. Hvem fanden tror du egentlig du er? HVA?" kom det fra Samson i et lettere udbrud.
//Nova \\

Cennetianne Kildrian

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.01.2009 18:46
Cennet lod til at være lidt ligeglad med at Rex bad hende om at komme væk og hun skulle til at svare igen, da hun blev overvældet af overraskelsen over at Rex blev til et sværd og de følgende handlinger. Hun betragtede dem lidt, Samson, Taylor og sværdet? Hun vidste ikke om det ville være godt eller dårligt, hvis en af dem vandt. Hun vidste jo ikke rigtig så meget om dem. Hun så lidt nervøst på dem, mens hun prøvede at se Rex. Hun kunne ikke regne ud at det måske var en af Rex's evner, det var jo stadig lidt nyt for hende at alle andre havde evner.
"Hvor er han henne?" Tænkte hun frustreret og overvejede om hun skulle smide en af sine brygge. Hun havde en med til folk med usynlighedskræfter. Men hvis hun ville gøre dette, skulle hun først finde ud af hvor Rex var, for hun havde kun en med.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 20.01.2009 19:01
Rex så det hele fra en anden dimension. Det kunne ikke beskrives anderledes. Han stod i et stort sort rum og så ud i alt der skete. Han bed sig i læben.
"Jeg kæmper ikke med dig," sagde han (Lyden kommer fra klingen, og er hans normale stemme). Hans ansigt blev synligt, som en refelktion i klingen. "Jeg kæmper ikke for at redde dig, og hvis du får nogle gode idéer, der kan skade mig på nogen måde, bliver det værst for dig selv." påpejede han uden tøven i stemmen. Han forsvandt igen ind i mørket.
Han startede sin anden evne og klingen blev omringet af blålig elektricitet der sprang og knitrede livligt.
En gang imellem løb små elektriske chock op af skarftet og ramte Samson, blot for at provokere ham, som en advarsel.
Rex smilte for sig selv, i sin intethed. Han slog armene ud til siden og samlede dem foran sig, inde i mørket (det skal lige siges at I ikke kan se alt det han foretager sig. Kun høre ham og se ham i reflektioner i sværdet)
En chock bølge omringede kort Samson og han lod magien glide over i den anden. Samson havde nu kontrol over elektricitet. Men på en skala fra 1-10 havde han kun en elektrisk styrke og dygtighed på 1.
Cennetianne Kildrian

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.01.2009 19:13
Cennet så rastløst på dem og ønskede at de skulle stoppe. Hun betragtede dem nervøst og havde efterhånden, idetmindste fundet en forbindelse mellem Rex og sværdet, især efter at sværdet havde talt. Hun forestillede sig kort at være et sværd, og kom hurtigt tilbage til virkeligheden. Det måtte ikke være så rart, at være presset imod et andet sværd. Hun så hjælpeløst rundt efter noget der muligvist kunne stoppe kampen. Hun overvejede lidt en bryg, men lod det ligge og ventede, måske ville de stoppe af sig selv?
Cennets beruselse var ved at aftage, men hun lagde ikke mærke til hendes lyst til et til glas. Hun så lidt på dem, mens hendes hjerne arbejdede på højtryk, for at finde en måde at stoppe de to, selvom det jo egentlig ikke havde noget med hende at gøre overhovede.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 20.01.2009 19:13
Samson mærkede stød igennem sig, men alligevel holdt han fast i sværdet, skønt det var fristende at smide det fra sig, når nu knægten var så besværlig!
Men hov! Elektriciteten? Kom det virkelig fra sværdet?

Samson så alligevel lidt irriteret på Rex som jo var et sværd, at han ikke gad at hjælpe ham lidt, i stedet for at være så umulig, det var tilgengæld lidt irriterende.
Hurtigt lod Samson sin egen daggert komme frem op til hans frie hånd, så han nu stod med to våben i hænderne.
Daggerten var ikke lige så stort som et sværd. Han kunne ikke alle mulige teknikker, men han kunne da forsvare sig med en daggert.

"Svag? HA! Taylor? Tay-lort..," Samson smilte kort, meget kort.. det blev blot en trækning på munden.

"Og du kender tilsyneladende mig? Ved du, hvem jeg helt konkret er?" Han hævede let det ene øjenbryn og løftede hagen en smule.

Brutus havde nøje fulgt med i, hvad der skete. Men Samson lod tyren holde afstand, ved at give den kommunikation gennem dens magiske brændemærke. Ellers, var den for længst gået til angreb.

((Rex skulle lige spise, vi skal bare skrive videre))
//Nova \\

Cennetianne Kildrian

Cennetianne Kildrian

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 152 cm

Uzuri 20.01.2009 19:39
Cennet lyttede til dem og rystede kort på hovedet. Hendes hånd dykkede ned i hendes taske og hun fandt hurtigt flasken hun ledte efter. Den var et par cm. høj og en cm. bred. Den så ikke ud af meget og den gjorde nu heller ikke særlig meget, men den gjorde noget der måske ville kunne stoppe dem. Hun så lidt på bryggen. Hun var ikke sikker på om hun ville gøre det, men sprutten brusede stadig en smule indeni hende og modet brusede, mindst ligeså meget, så efter hun havde nikket lidt til sig selv kastede hun bryggen imod de kæmpende. Den ramte sandet, ligeved siden af dem og begyndte med det samme at brede sig. Den ville først stoppe med at brede sig, når den var omkring 10 m. i diameter. Cennet stod og håbede at de ville komme til at røre ved den. Hvis Cennet var så heldig at de rørte ved bryggen, så ville de fryse fast i et halvt minut, hvor Cennet så ville skubbe dem væk fra hinanden. Hun var selv immun over for alle brygge. Det var en fordel hun havde fået af at arbejde med alkymi så meget.

Lavet af OktayBingol
Spørg Cennet
Lettere alkoholiker
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12