Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 17:15
Isolde havde brugt dagen i butikken, som altid. Det var rart, at hun kunne slukke for sine tanker lidt. Det var virkelig rart. Især fordi hendes tanker trak hendes humør en anelse ned, selvom Jack fik hende til at smile, så havde hun det skidt med at hun havde så svært ved omsorg, og ved at fortælle om sin fortid. Frygten for at han ville se anderledes på hende, lå også og lurede lige om hjørnet. 

Efter at have lukket. Tog hun en dyb vejrtrækning, som om hun skulle til at springe ud af et vindue eller andet som krævede det. Hun stod lidt i butikken, så rundt på det hun havde formået. En kvalme steg op i hende, men kunne hun ikke tage sig af. Det måtte hun bare leve med. Noget i hende følte hun måske  havde ført ham bag lyset, hvilket ikke havde været hendes hensigt. 

Isolde gik op på førstesalen, næsten meknaisk, og stoppede i det lille køkken, her gik hun igang i sine egne tanker med at tilberede noget mad for dem. Eller for ham. Lige nu havde hun ikke selv lyst til mad. Slet ikke ! Dog ville hun  alligevel gerne have lov at yde omsorgen for Jack, inden hun måske åbnede pandoras æske. Hun var ganske fjern i sine tanker, og opdagede næppe hvis Jack talte til hende lige nu, eller kom hjem lige nu. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 17:27
jack hadet valgt og stille ig på den lille alatan og kikke ned på gaden mens han hodlte et gals vin han hadet også haft brug for lige at få tankeren lidt væk fra tinge  og  han følte også at isoilde måske hadet brug for det men her på  det sidste hadet det føltes som om han hadet gjort hende noget. ondt eller sådan noget han tog en tår af sin vin lidt og sad og tænke tinge over de skule ikke leve sådan her det ville han ikke kunne holde ud for sig selv der var hemligheder nok i hans famille til de også skulle have nogle på sig selv inden deres var starte kunne man sige at isolide hadet haft kvamle de sidste par dage vidste han ikke noget om men han hadet godt kunne se det for sig dog da hun gik op af tappen hørte han hende godt " hej skat alt oki " svaret han blidt og vendte sig rundt mens han gik hen og lage armen omkring hende mens hovde lage sig på hendes skuldere blidt 

hun skulle dog vide at hun nemt kunne snakke med ham omkring alt han hadet altid været en person man kunne snakke til uasnet hvordan og hvor ledes og der hadet han ikke forandert sig særlige meget  kjoleren de hadet købt hang blidt  på en stang jack syntes hun stadige så smuk ud i sin vide kjolde og var kun glad for hun stadige gik rundt i den og brugte den hals kæden ramte hende stille ned af bryste den var måske lidt kold efter som han lige hadet været ude for at stå med den 

jack hadet nyt de her par dage og der var gået omkring en måde siden de hadet sammen sidst det gjorder også at  det var blive lidt varmer i været selv om dagen for inden  hadet det følts som det var vintere igen 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 17:41
Hun vidste godt hun måske havde udstrålet, at det var noget som Jack havde gjort. Det håbede hun dog ikke var tilfældet. Det ville virkelig gøre hende ondt,hvis han troede at han havde gjort noget forkert. Det havde han ikke! Isolde mærkede sit hjerte briste stille og roligt indvendigt, mens hun overvejede hvordan hun skulle åbne kisten. Det var virkelig svært! Det var derfor hun helst ikke ville have omsorg. Så kunne hun ikke længere styrer sit indre, sine følelser. Alt det hun havde kæmpet for med livet som indsats. 

Hendes tårer lå lige på kanten, hun bed dem i sig. At være svag var ikke en ting som hun gjorde sig i, selvom folk påstod det ikke var et svaghedstegn, så følte det stadig som en svaghed. Det måtte altså lige vente. Måske når Jack sov, at hun igen kunne lade sine tårer falde. Eller måske skulle hun bare droppe sine underlige tanker, som kørte i rundkreds med hende. Hun anede næsten ikke hvad Jack havde lavet de sidste dage, hun havde været fraværende i mere end en forstand, hendes hjerne havde helt sikkert været helt andre steder. 

"Hej..." svarede hun og mærkede ham, hun bed sig igen i sin læbe, denne gang fik hun bidt hul. Pis da også! "Ja..." svarede hun skælvende, men nu røg den sidste flig af hendes facade. Hendes tårer trillede nu, selvom hun håbede hun var lydløs, vidste hun at det var hun ikke. Slet ikke. Tårene kom hurtigere end hun selv kunne følge med, "Undskyld Jack..." hun prøvede at tørre sine øjne  men det var en umulig opgave som de løb. Hun vendte sig rundt så hun nu stod med fronten mod ham. Isolde kunne dog ikke se på ham, i stedet lagde hun sit hovedet ind mod hans bryst. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 17:55
jack mærkede sit hjerte falde lidt han vidste næsten hvad det her måtte betyde han hadet prøvet det for mange gnage efter hånden men han virkede stærk og ville ikke skubbe  hende fra sig langt fra  han ville give hende en chacse for at fortælle hende hvad der var galt han krammet hende bare ind til sig mens han mærkede hvordan kroppen bare var om hende " sødste skat da hvad er der galt. sig det til mig i stede for at lukke mig ude " svaret han blidt og kysset hende blidt over kinden han lage halen om henden mens han løfte hendes hage blidt " du har virkede så nedtryk de sidste par dage har jeg gjort dig urat på en eller anden måde " visket han blidt il hende og strøg hånden ned over Isolides ryg  han ville da godt vide vis der var noget han han hadet gjort galt 

han håbet ikke på han han hadet skade hende  noget som hun måske ikke ønskede sig af lige vel det var nok første gang de hadet sådan en ned bryd sammen et stille og rolige blik prøvet at findes hendes mens hans tommel finger poter fjernet nolge tår fra hendes kind hun så ulykklige ud mund hun trode at han ville gå fra hende " jeg ville ikke forlade dig skat jeg er lige her hos dig og kom bare ud med det skat " svaret han trøsnte for hende 
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 18:15
Tårene løb som om en eller anden havde tændt for en vandhane, hun anede næsten ikke sine egne levende råd. Hendes krop rystede som de stod der, lige nu ville hun bare gerne være tæt på ham. Mærke ham. Mærke trygheden. Hun svarede ham ikke til en start, mest fordi hun lige nu slet ikke kunne få ord over sine læber. Hun vidste næsten ikke hvordan hun skulle starte eller ende. Isolde stod stadig som om gulvet under hende ville forsvinde. 

Isolde fik lidt mere styr på sine følelser og sit indre som godt nok reagerede mere kraftigt end hun lige havde regnet med, eller set komme. "Det er ikke dig, Jack" sagde hun stille og så for første gang på ham, selvom hendes læbe blødte efter hendes bid, og tårene havde gjort sit indtog i hendes ansigt. Så hun på ham mens hun både håbede på omsorgen og alligevel ikke ville have den , da tanken omkring omsorg gav hende mere kvalme end det hun havde i forvejen. "Du har ikke gjort mig fortræd, slet slet ikke Jack" sagde hun stille og så på ham. "Det er mig. Det er mig der er noget galt med" sagde hun så og så på ham. Isolde lagde sin hånd på hans brystkasse. "Jeg er nød til at fortælle dig noget, og det for dig måske til at ville finde en anden" sagde hun så stille og så på ham. 

Det var dumt  at hun ikke havde åbnet den kasse noget før men nu måtte hun tage de konsekvenser det nok fik for hende og Jack, eller for hende selv. Jack kunne jo snildt gå ud og finde en der som han blev bedre stillet med. "Jeg tror du vil forlade mig, når jeg har fortalt dig det" sagde hun stille og så på ham. "Kom..." sagde hun stille, og gik ind i den lille stue, her kunne de sidde ned , noget som Isolde følte hun havde brug for.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 18:32
jack skulle til at åbne munden for at sige noget af det som hun snakket om hvorfor skulle han forlade hende   efter det hun hadet snakket om han sukket lidt stemigen hadet vendt sig hurtige i det hele tage han tog blidt om hendes hånd  og fulgte med med øren lidt nede det var en ting man altid kunne se med jack det var hvis det der var noget han ikke brød sig om så kunne man se det på ham han fulgte stille og rolige med og satte sig ned med spøgeren blik på Isolide "nå lad mig så høre hvad får dig til at tro  jeg ville forlade dig " svaret han dog lidt knotten men med også et spgeren blik på sig 

jack vente med en forklarigen på det hele han ville høre hvad hun hadet at sige han ville ikke ænder Holdigen han hadet beslutte sig for en mage burde bakke op omkring alt hvad der hadet været forgået jack hadet også selv fortalt nogle ting så som med hvad der forgik mellem ham og hans søster til hende han sukket lidt og lendte sig tilbage han  ville høre det han sukket blidt og vidste ikke hvad han skulle sige før hun ville fortælle ham det 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 18:44
Hun forstod egentligt godt hans reaktion og hans måske lidt knotne toneleje. Det ville hun heller ikke kommenterer på, for hun forstod det udmærket! Hun ville nok selv være knotten hvis hun var i hans sted lige nu. "Ja..." sagde hun og så på ham, hun trak sit ene ben op under sig, mest for at sikre hun ikke stak af midt i det hele. Hun tænkte lidt, hvordsan hun skulle sammensætte ordene, så de ikke kun lød okay i hendes  hoves men også lød okay når de forlod hendes mund.

"Der er ting jeg ikke har fortalt dig... Eller stort set ingen  om" sagde hun og så lidt på ham. "Du ved jeg er en bastard.."Hun ldo det hænge lidt i luften, mest fordi hun samlede modet til at fortsætte. "Jack.  Min mor var slave, hvor en adelig lavede et overgreb på hende. Resultatet er.. mig" forklarede hun lidt. "Jeg blev født til at være slave, det er mit lod i livet. Eller det var mit lod i livet, inditl jeg valgte at flygte" sagde hun, mens hun igen mærkede tårene presse sig på hos hende.

"Min opvækst gik med at se ind på, det afskum som var halvdelen af mig, mens min mor fortalte mig ting fra før hendes slavetid. Hele det fantastiske land. Al naturen, og urter" forklarede hun stille. Hun kunne næsten mærke sin mors nærhed hel fysisk lige nu, selvom hun naturligvis ikke var til stede hos dem.  Hun så lidt på ham, hun havde ikke lagt alle kort på bordet endu, men hun var igang. Hun havde brug for at tage det lidt i etaper. "På min flugt...måtte jeg krybe til at sælge mig selv. Som en der levede op til at være en bastard" sagde hun mere stille. Hun mærkede skammen i sig, hvad ville han ikke tænke?! Det var måske ikke det rareste at få det smækket i hovedet men det var nu engang sandheden. Isolde var en hore, og det kunne hun ikke rigtig lave om på, hun måtte overleve på sin flugt, og den vej var bare lettest. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 19:01
jack satte sig still og rolige og kikket rolige på hvad var det hun ville fortælle ham noget som han hadet som hun ikke hadet fortalt ham overhovet  men som hun begyndte sat snakke begyndte tinge også at falde stille og rolige sammen han stoppet stille og rolige og lage sine poter lidt mod sine lår og så lidt uforstånde på hende men det ene øre lage sig stille ned  hun var altså Adlige men hvordan kunne de finde ud af det det gjorder hans ting lidt nemmer i værfald famille messiet  hans hjerte hamemret der udadet ikke forde  han var vred på isolde men for det hun var blive udsat for  det gjorder hende ikke til et dårliger mennske af den grund hun hadet gjort det for at overleve self ville mennsker som hun kendte måske nok komme med nogle kommetar men det var han forberedt på  mens poteren løfte sig og lage sig blidt og faderlige på hendes og flæte deres finger sammen i et bånd

" jeg ser dig ikke... som et Dålige mennske af den grund.. du gjorder det for at overleve " svaret jack stille og rolige men også forstånde han sukket lidt så det var det hun hadet på hjerte fordi hun trode hun ikke ville være god nok til hende på grund af hendes bagrund og født som slave... " du glemmer hvem du er sammen med isolde min famlle prøver at Bekæmpe sådan noget netop sådan noget som du har været i gemmen og mit hjem by er for folk som dig der trenger til et nyt liv en frisk start " svaret han med et svagt smil på læben  han krammet hende ind til sig og lage alt Kærliheden i det kram han grinte ikke men lod det bare komme ud fra hinde nej han så ikke dåliget på hende af den grund  " du en stærk kvinde men med ar på hjerte og det forstølige lige som jeg også har ar  som ikke mange kender til heller " svaret han med et stille og blid under tone 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 19:17
Isolde var halvt adelig, men ikke officielt. Officielt var hun blto en bastard. Fordi en eller anden med adelig tittel valgte at forgribe sig på hendes mor. Det gav hende ikke bedre lod i livet som slave, nej hun var undermenneke som alle andre slaver. Her kunne hun stå og kigge ind på det liv som ikke var hende velondt. Hun misundte dog heller ikke det liv, det havde aldrig talt til hende. Måske fordi hendes mor fik hende til at drømme om naturen, om al det andet landet også kunne.  Hendes mor gav hende modet til at tage flugten, dog ventede hun til hendes død.

Hun så lidt på ham, "Gør du ikke?" spurgte hun og rynkede sine bryn sammen for at se på ham. Hun havde været helt overbevidst i sine egne tanker om at han ville tage flugten  ned af trappen og ud og væk fra hende. At han ville føle hun var beskidt, og ulækker. Og alligevel blev han siddende der. Isolde forstod det ikke. Slet ikke. Hun nikkede lidt, hun vidst godt fra Jack at de kæmpede imod slaveriet, men alligevel havde tanken ikke eksisteret i hendes hoved. Slet ikke. Hun havde malet fanden på væggen, og set det værste komme, og så skete det...ikke. "Ja, du har ret... Det tror jeg bare jeg glemte i min skamfuld hed" sagde hun stille og så på ham. "Jeg tror bare at jeg troede at duv ille finde mig ulækker eller andet..." sagde hun og så på ham. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 19:40
jack så lidt mere afvorlige hun glemte han løfte hendes hage stille og blidt mens han tog hendes hånd mod hendes lår han tog blidt sin   halskede af af og lage den omkring hendes hals blidt hun var en del af hans famille  nu "vis jeg hadet følt du var det så hadet vi ikke haft den sex som vi hadet og jeg hadet ikke lavet det bånd med dig skat " svaret han blidt og lage hovde igen ind til hende mens han mærkede vamren stige i sig  han kikket på den halskede han hadet givet hende og lage poten som den lå mellem hendes bryst " du er en del af famillen nu en Demon og vi beskytter hianden uanset hvad " svaret han blidt og kysset hende blidt på kinden han  hadet gået og tænk over det han ville have sin søster kinda væk fra sit hjem  

jack sukket  lidt  han hadet hvirklige trode han hadet gjort noget forkert med hende og hun var blive sur over et eller andet måske han vidste  ikk ehelt hvor han skulle stå han  ville bare leve sammen med hende og hans søster måske lige pt han ahdet forklarte det til altså isolde at hun måske bliv føre hunne i flokken  han sukket lidt mere "jeg tænke på noget skat er det i orden jeg få min søster her " svaret hun blidt og stille han ville godt skrive til hende omkring alt det her men var ikke helt sikker på hvordan hun ville tage det han sukket og  hånden under isoldes kjolde blidt og lage poten mod hendes mave stille og blidt 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 17.03.2026 20:25
Som de sad der nu, følte hun sig fuldkommen som en anden idiot. Hans reaktion gjorde hende tryg, fik hende til at slappe af. Det var virkelig rart. Og tiltrængt. Nu havde hun fået brudt sine facader helt ned, hun var sikker på det var til det bedre. Det lettede hende en hel del at hun havde kunnet åbne sin indre kuffert, og lægge sine kort på bordet. Det var tiltrængt. "Tak skat. Og undskyld" sagde hun og så på ham. 

Isolde nød ham tæt på, og nød at mærke hvordan hun slappede af i hans selskab. "Din søster" spurgte hun og så på han, ikke afvisende."Det kan vi nok godt.... Men jeg ved ikke om vi kan være her?" spurgte hun spørgende og så på ham. Hun havde ikke jordens største lejlighed, men måske det kunne gå? Det måtte Jack vurdere. Hun var heller ikke helt sikker på hvad det indebar at have hans søster boende. Men hun var åben for det. Så længe hun kunne passe sin butik, så var Isolde meget medgørlig.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 17.03.2026 23:04
jack kikket lidt og grinte lidt over det hun skulle nok finde ud af hvad det indbar som sådan " det finder vi ud af ellers må jeg købe en ensker madras når det er eller be hende om at tage noget med hjemme fra " svaret han blidt og lod hånden glide blidt over hendes mave han ville sikker sig på hun var oki hun virkede også følgsom lige pt " var det godt at få det ud skat er du oki " svaret han blidt og strøj nolge af de tåre væk fra hende  hendes kinds for at sikker hun ville være oki 

det ville være underlige at få hans søster hjem til et nyt sted han sukket blidt  og lage sig ned og trykket sit hovde ind mod hendes mave og prøvet at få hendes krop til at slappe stille og rolige af han vidste godt det må ha været stort øje blik som hun fortalte han træk vjeret blidt mens han mærkede varmen komme sig han ville ønske han kunne gøre noget for at fjerne den smerte hun hadet inde sig men han ville give hende den omsog hun manglet og ikke hadet fået i lang mange år  

jack var sikker på han kunne med hans søster men han vidste ikke hvordan hun ville tag Isolde så længe de bare var sig selv så ville det være oki han vente " du ville kun lig hende hende hun er meget sød også omsog fuld  også lige som du er " svaret han blidt og strøg stille hånden over hendes ben blidt mens de sad der blidt    

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 08:14
Hun nikkede til hans ord, det måtte de se på. Den del fik Jack lov til at tage sig af, i al fald lige for nu. Ioslde var stadig påvirket af hendes sammenbrund, selvom hendes krop var begyndte at slappe meget mere af, så havde hun stadig nogle spændinger tilbage i kroppen. "Ja" svarede hun og nussede ham lidt, mest for at mærke ham fysisk, som om hun havde brug for at mærke at han ikke var gået. Selvom det var fjollet når hun kunne se direkte på ham.  "Meget.. Jeg har skullet samle mig lidt, før jeg kunne åbne op omkring" svarede hun hun og så lidt på ham. 

Isolde begyndte at slappe mere og mere af i sin krop. Måske hun snart skulle rejse sig igen, så de - eller Jack kunne få sin middag. Men lige nu sad hun bare virkelig godt. Trætheden var også rullet ind over hende, som om hun ikke havde sovet i flere dage, det havde hun næsten heller ikke. Så chancen for hun ville gå omkuld var i al fald tilstede. Hun var ikke god til omsorg, det var som om hn stadig kæmpede lidt imod omsorg rettet mod hende, noget i hende fortalte dog Isolde at bare skulle være forsøge. Forsøge kom man længere med, end at stejle fuldkommen. Og med Jack var tingene bare anderledes. 

Hvordan det skulle gå med hans søster, vidste hun ikke. Hun havde heller ingen ide, udover nogle spørgsmål. Hvordan ville hans søster tage det, at han havde fundet et menneske? Allerede der kunne Isolde måske godt være skeptisk, ikke fordi hun ikke stadig så det gode i alle væsner, men fordi hun ikke vidste om det var noget man så ned på, når man havde ulven i sig. "Jeg går ud og laver middag om lidt, min egen..." sagde hun og så på ham. Hun havde i al fald mad i huset og hun var jo gået igang med noget harre. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.03.2026 13:34
Jack forstod hende ude mærkede godt hvad and filmset med at samle sig selv det  hadet sikkert koste hende en del kræfter at skulle fortælle alt det Jack rejste sig stille som hun gik ud  for at lave middag han ville så gå ud i gåren for at skrive til sin søster   At hun var vel kommen her  
Brevet 
kære søster jeg skriver fordi til dig for at spøger og glæde mig om at du kunne komme og bo lidt sammen med mig og Isolde og lære hende  at kende hun kender alt til det forhold vi også har.  Men vær nu lidt sød når du kommer. Jeg glæder mig til at se dig din elskede bror Jack ps  tag en ekster madras og  dyne med 

Kikket lidt på korte og tænkte lidt over hvordan han skulle få det sendt af sted i mellem tiden studse han lidt over det han hadet skrevet og nikket til til det mens  han kikket  lidt på det han tænkte han nok også måtte købe lidt vin ind til dem også når det var hun kom Så de kunne få en lidt fest ud af det 
Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 14:52
Om søsteren allerede havde modtaget brevet, vidste Isolde intet om. Hun glædede sig dog til at møde denne søster, ikke mindst fordi hun betød en masse for Jack. Og det var nok hende. Selvom hun godt kunne bekymrer sig om hvad hun ville sige til at "bo" sammen med et menneske. Isolde anede intet om, om der var nogle ting der, som gjorde det var forkert eller andet. Hun håbede blot at Jack havde styr på tingene. 

Isolde kyssede hans læber, inden hun langsomt kom på benene igen, hun strøg hans arm, inden hun bevægede sig langsomt ud i køkkenet, hvor hun kunne fortsætte hvor hun slap. Mens hun gjorde det sidste af deres middag klar, overvejede hun hvordan hendes liv havde ændret sig meget drastisk på kort tid. Det var ikke dårligt, slet ikke! Isolde skulle bare vende sig til, og vende sig til at det var okay, også at være den som faktisk modtog noget omsorg. Det var nok det sværeste i hele dette her! 

"Der er middag, min egen..." sagde hun og smilede mildt til ham som hun stod og betragtede ham. "Det er det sidste harre, så måske jeg skal købe noget imorgen, når jeg alligevel skal ud..?" foreslog hun og så hen på ham. Måske skulle hun købe noget mere, bare i tilfælde af at hans søster skulle dukke op. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.03.2026 15:30
Jack hadet ikke fået sendt brevet for det  gjorder han ikke så tit  hvordan han ville styre flere hunner Under et tag tænkte  han  længe over han var jo alphan over dem hans søster var hans lille hæv mod hans far  men han. Håbet på Isolde ville elskede hende lige så højt som han  gjorder  “ det bliver mærkeligt at have to kvinder under samme tag der beundre jeg mig far lidt “ svaret han  med et skævt smil på læben  han rejste sig dog op da Isolde     Kom stille ud til ham. 

øren vedte sig lidt “ ja skat kommer nu jeg har lige skrævet til min søster  men jeg hved ikke hvor man få det sendt “ sagde han ærlige normalt brugert han ørerne eller duer til at sende af sted med små beskeder han kikket spøgerne på Isolde og gav hende det blidt  
han tænkte lidt på hvordan hun hadet det med alt det her han trykket hende stille på hånden med i sin og sagde med  blød fader stemme  “ er du oki med alt det her jeg ved godt det måske er temlige mærkelige det med det hele og det med at være en folk “ sagde han med blid stemme 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 15:38
Hun grinte lidt over hans ord, "Nej, ikke for noget...Men måske du får hænderne fulde, min egen" svarede hun med et skævt smil. så slemt blev det  næppe ikke! DEt håbede hun i al fald ikke, mest fordi hun havde en god ide om at hans søster også havde en anden vægt og muskelmasse end Isolde selv havde. Også var det jo lidt givet på forhånd. 

"Jeg kan tage det med ned til byen imorgen" svarede hun og så mildt på ham. Det var godt nok ikke så tit, hun selv sendte noget. Hvem skulle hun også skrive til?  Hun havde ikke rigtig nogen at skrive til, og gav ingen mening at skrive til Jack, som jo nu ligesom var her det meste af tiden. Hvis det blev en ting, og de to blev til mere og skulle huse hans søster også, så kunne det godt ske, de skulle overveje at finde et andet sted at bo. Dog ville hun ikke lukke sin butik. På det punkt stod hun fast. Men nu måtte de se hvad der skete! Isolde satte sig ned, og så hen på ham. "det tror jeg. Jeg skal nok vende mig til det med at være en flok... Men jeg tænker det kommer" svarede hun ham som hun sad der og så på ham. "Jeg er måske lidt bekymret for at jeg er et menneske. Og du er halvdyr, og ulv, og jeg tænker din familie også er ulv?" spurgte hun spørgende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.03.2026 17:38
 jack gik stille og rolige ind og smilte blidt han kysste hendes kind og på munden før han to hendes hånd i sin store porter " det ikke min søster du skal være bekymeret for skat det nok snare min far og mor du skal tænke på med det " svaret han med et skævt smil og lod håndn give slip  stille og rolige han sukket blidt og mærkede varmen sprede sig at have to kvinder der sov ved ham bliv en underlige følgese at have  på sig han mærkede et stolthed over det  han lod  halen vifte lidt  der ville nok blive lidt Trængt vis de alle sammen skulle være her og udhvilke sig til noget famille i senere forløb han kunne godt bygge dem et stører hus måske men han måtte snakke med sin far omkring dette det bliv dog ikke nemt på nogle måde og han håbet på at få sin to eslekder med på den her også 

jack kikket blidt ind i Isolides blik blidt han førte stille tungen frem for at gå ind mod hendes mund han holdte blidt om hende og mærkede varme brede sig han førte den ind og lege blidt og Elegant med hendes det hele var ved at falde på palds for ham det kunne kun blive godt " det ville være skønt min vis du ville sende det videre min  enge hun er god til uter også og er god til at sunse sig frem til dem " svaret han  Isolde og gav hende en klap bag i for god onden skyld jack mærkede sit hjerte hammer lidt og navøsen også stige i sig lidt men han gik ind og satte sig for at spise lidt det kunne måske være en god ide at de fik hanldet lidt ind til hun kom måske 

" det ville ikke være nogle dårlige ide måske at tage ned i byen måske der skal købes en hel del ting til jer to også " svaret han og kikket lidt rundt han sad og tykket lidt over det med at de 3 skulle måske danne famille på et tidspunkt nolge ville nok mene det var forkert på den måde men jack syntes det lød spænden og kunne også se hvad fremtiden bragte frem han sukket lidt igen hans far og mor ville slå ham ihjel vis de fandt ud af det men han var lige glad  lige nu det var en lille form for hævn for ham 

Isolde Ravenshire

Isolde Ravenshire

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Alder / 29 år

Højde / 166 cm

Serina 18.03.2026 17:52
Hun så lidt skeptisk på ham, "Ja?" spurgte hun med en nervøsitet i sin stemme. Det lød måske lidt ildevarslende. Det kunne måske ikke være så nemt igen, at han kom med et menneske. Hvad havde hun rodet sig ind i? Ville dette her ende med hendes død? Det håbede hun ikke, hun håbede dog også at Jack havde styr på tingene, i al fald så meget han nu engang kunne! Nu vidste hun jo ldit omhvad faren havde udsat ham for. 
Isolde så på ham, "Det lyder som en virkelig god egenskab" sagde hun og smilede mildt til ham. Det var virkelig en god egenskab, især set i lyset hvis hun skulle bo i samme hus som dem. Selvom Isolde på ingen måde ville udnytte dette. "Jeg tager det med i morgen, bare læg det frem på bordet" sagde hun mildt. 

"Ja, der er ikke mere harre. Og vi mangler vidst også noget mel, og grønt" sagde hun og så på ham. "Vil  du tage med ned og få handlet?" spurgte hun ham som de sad der. Overfor hinanden. "Ved du godt jeg glæder mig til vores nye liv sammen?" spurgte hun ham og smilede til ham. Også selvom hun stadig kunne være usikker på konstalationen og hvordan det lige skulle gå. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.03.2026 18:09
jack begyndte at spsie og så ned mod harren han kunne jo enlige godt selv fange den han kikket lidt op igen " harren og mad kan jeg selv fange " svaret han blidt og strøg sin pote over håret lidt han kunne måske nok godt trenge til et bad snart også ikke fordi det var et hit hos ham  han sukket stille og blidt hvad skulle han dog stille op  med sig selv han sukket lidt og kikket hen mod isolde måske de også skulle tage et bad sammen " et bad sener ville måske heller ikke gøre noget skat vi kan gøre det sammen vis du ikke har noget i mod våd hund " sagde han Drilsk til hende  og kikket  og grinte  med et varmt smil 

jack to igen et bed og da hun sagde hun glædte sig til det nye live sammen med dem stoppet han stille og rolige op han førte rolige poten hen over hendes nøgen lår blidt underboret blidt mens de spsite " det gør jeg også skat  og det skal nok blive godt sammen med os.. jeg skal bare have styr på hvordan vi lige få tingee med at min søster også skal bo her sammen med os kan være jeg begynder nogle på teninger senere til et støre hus " svare  han med et stille og rolige blik i øjne det ville sikkert tage noget tid men  så kunne de sikkert  også se fremtiden an 

hvad jacks søster andgik så var han sikker på hun ville elske Isolide hun var som hans mor medgørlige og så videre han sukket lidt ikke træt ikek sur men det var en frisk start suk men hans hjerte banekde stille at se de to stå sammen og gør sig til overfor ham fik ham næsten til at tabe sken lidt.. men han samlet sig og spiste stille og rolige videre 

0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13