Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 11:55
Tæt på Middag - bagende solskin - Onsdag

Det var en af de typiske solrige dage. En af de typiske dage hvor arbejde udenfor blev umådelig hårdt og varmt, så brøndene rundt omkring blev brugt vældig heftigt for at holde folk kølet ned. Men det var også en af de dage hvor man skulle i gang med sine afgrødre, passe og pleje dem som de voksede i den her varme, så de kunne få det bedste udbytte muligt, når det blev høstetid. 
De slanke muskler var godt spændt op, som de blev brugt og brugt til at løfte vand op fra brønd, indtil en noget stor spand dukkede op og kunne blive sat på kanten af brønden. Et håndklæde blev dyppet i vandet og dernæst lagt om nakken og hænge ned over fronten. Det var alt for varmt til normalt tøj i dag, så Blueberry havde besluttet sig for bare at have en løshængende hvid skjorte på overkroppen som var knappet ved brystpartiet, men bundet sammen med skjorte hjørnerne lige under brystpartiet som skjulte, men også fremhævede hendes bryst, og fremhævede hendes ganske slanke mave. På hovedet havde hun en god stor stråhat hun havde, til disse hede dage hvor solen bagede for meget. Hun havde som altid også et par faste øreringe i ørene der var runde men med fjer snoet i. 
Hun gav et suk fra sig da det våde håndklæde kølede hendes varme overkrop ned og vandet der gled ned af hendes ryg og mave føltes guddommeligt dejligt. Men hun kunne ikke stå og spilde tiden nu, og begyndte at fylde to store spande op, som hun spændte på hver side af en Åg, lagde Åg'en på skuldrene og nakken, og begyndte at trave mod sin store mark med voksende majsplanter. 
"Jeg håber det ved grønte-snegl snart begynder at regne så det ikke dør" bandede hun, mens hun travlede ud midt i hele marken, og begyndte at vande hendes planter, slavisk en efter en efter en, og havde en pind hun satte så hun vidste hvor hun var nået til. 
Blueberry havde været i gang siden morgenstunden, før at solen havde stået op, og var omkring 70% færdig nu. Men hun var også blevet noget træt og sulten nu, så da hun satte pinden i jorden igen, travede hun sit værktøj tilbage og gik indenfor. Efter nogle minutter kom hun ud igen, gumlende på en stor gulerod og havde et stort krus lemonade som hun stod ved døråbningen og nød, imens hun så ud på sin gård. Hele hendes gård var lagt ud så hendes frontdør gik ud mod hendes land, og mod højre side gik en vej ned til fællesvejen. Hele hendes grund var omringet af en stenmur der var omkring 1,5 meter høj for at holde det meste ude, og sørge for at folk vidste hvor hendes land startede og sluttede. På venstre side af gården var der et par store høje æble træer, et skur og et ekstra langt udehus, special lavet til hendes kentaur længde. Hun havde smidt hatten og håndklædet så hun stod med en halvt gennemsigtig hvid skjorte bundet godt ind, gået lidt længere ud, og sat sig ned ved siden af døråbningen og bare nød hendes mad og drikke, uden at tage sig af hvad der skete udenfor hendes land. Det her var hendes liv, og hun absolut elskede det mere end nogen anden mand og penge kunne gøre for hende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2023 14:28
da det hadet været en varm dag og solen hadet Brandt sig på   Jack kunne mærke foråret var ved at komme sig og han var på vej hjem til Amazon skoven hvor hans hjem lå. Jack gik og spillet lidt på sin violinen mens han gik han befandt sig på en stig som han kendte godt og mange af Husen også her dog var der en gård som han normalt ikke kom så tæt på det var skam ikke fordi han ikke ville gå den vej men mens fordi den lå lidt længer væk på den stig som han normalt fulgte dog lod hans ben føre sig denne vej  for en gangs skyld Jack famille var en som kæmpet mod salver rig og hadet en hjemlige by i Amazon skoven hvor i salver kunne få en ny start på livet vis de hadet brug for det  jack glæde sig til at komme hjem igen mes fordi han skulle hjem til sine børn også og fortælle dem sit eventyr. det hadet dog ikke været nemt for ham at skulle være forælder rollen mest fordi han også bare var kastede ud i det fra et tidliger forhold som han selv fik ødelagt men forstød det jack famille hadet levet i Amazon skoven i mange mange år og det var både bønner og så videre som hjalp dem på vej. han stoppet stille op hvor vejen spillet sig ad han satte sig dog på en træ stup og begyndte at spille videre  på sine violien han lod sine ulve øre glide ned mens han nød musikken det hadet været en lang rejse og han  glæde sig til at komme videre igen dog skulle han også snart til at have lidt mad og Proviant der var et lille stykke om sin hånd led hadet han bandase det hadet han fordi han sidste gang var kommet op og slås med 4 trolle 
som syntes han skulle gøres til en fodboldt eller Tennis boldt.  han sukket og stoppet sin musik mens han lage violien fra sig han kikket rundt og tog poten ned i sin takse for at finde det sidste stykke brød og lidt ost  han hadet gemt når man så på jack kunne man godt se han ikke var den fine tybe som sådan  selvo m han kom fra en Adlige famille så var det ikke en af de riger af dem men  det betød heller ikke noget for ham  
Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 15:02
Blueberry sad og nød stilheden af ingen mennesker i nærheden, og den lille vind der kom engang imellem og kølede luften en smule ned, og sippede af sin lemonade efter hun havde fået guffet hele gulerodden og tilmed den grønne del af rodfrugten. Hun var endda lige ved at smile for sig selv over det hele, indtil noget fik mundvigerne til at falde og blikket blev skarpt. Der var en eller anden melodi der kom fra et eller andet sted. Hendes lange øre løftede sig højt på hovedet og skilte hendes hår i to mens de hang over hovedet. Hvor kom den melodi fra!? Hvem vågede at forstyrre hendes fred med noget så irriterende som musik!? Det plejede først at være når hun havde klaret hele høsten, solgt det meste, og gjort sit land klar til vinter og til næste år, at hun tillod sig selv lidt musik og en-kvindes fest med noget alkohol.
Hun satte sin kop fra sig, rejste sig op og begyndte så at trave mod lyden af et strenge-instrument. Hendes øjne blev smalde da hun så en ganske pelset ulvedreng længere væk, der havde en violin. Hun lagde armene over kors under brystpartiet, og med et irriteret blik traskede hun hen mod den her ulvedreng som havde forstyrret hende. Selv da han stoppede med at spille lod hun den ikke gå, og travede hen for at være et par meter fra ulvedrengen, hun ville helst have et par meter fra dem hun skulle ruske i verbalt. Så havde hun en chance for at sparke hvis det blev fysisk. 
"Er det dig som laver alt det lyd!?" snerrede hun højlydt af ulvedrengen imens hun så skarpt ned på ham. Hun havde lagt ørene ned igen så hendes hår dækkede det meste men stadigvæk viste hendes meget profilerede ansigt og flotte øjne, og det dækkede mest tattooen hun havde på ryggen. 
"Hvad laver du her på disse egne!? Jeg syntes ikke jeg har set dig på nogle af de omliggende gårde!?" snerrede hun så og rynkede sine bryn en smule og havde en tydelig 'jeg er større og stærkere end dig så du prøver bare' krops udstrålning.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2023 16:07
jack hørte godt nogle heste hove i mod jorden men han var ikke bekymret for så hadet han trykket sit sværd. han sad stille og spiste videre han syntes hun var lidt udførlige over for ham for han var jo ikke på en privatvej  i nu  han gik jo bare og spillet lidt på violien han trak den stille til sig og putte den ned i tasken mens han så på væsenet som nu var kommet ham lidt tæt på  dog fortrak jack sig ikke en mine da hun spurte om det var ham der spillet "ja. jeg spiller det er min måde og byde foråret velkommen på " svaret han med hævet blik også da hun puste sig op han lod sig ikke gå på af det han sad stadige go spiste lidt og trak tasken over skulderen lidt 
" jeg beklager vis min musik Irritere dem " svaret han  høflige og trak lidt på skulderen  i det han så sig lidt omkring hun så godt ud af en Kentaur at være  ulvens pæls skidne som sløv og så heller ikke dårlige man kunne se han var vel trænet selv og virkede heller ikke til at være en man sådan  kom op og slås med hans træningens program ville skramme de Fleste  han lage stille det sidste brød fra sig og tog noget vand og begyndte at drikke 

" nej du har ganske ret jeg tager nomalt ikke den her stig men den anden da jeg bor i Amazon skoven.  jeg har rejst langt har været i ørken og så videre ganske varmt i  forhold til her " svaret han med et stille smil på læben hans hånd gjorder stadige ondt men det var  ikke så slemt som det hadet været forhen han håbet blot på at han 

" det smuk landskab du har dig her  du må have en god envene jeg har været forbi mange gårde og slotte og så videre men jeg har altid haft et godt øje til de her marker  " svaret han blidt  jacks våben mærke kom stille frem da hans halskede faldt ud en knytte næve med ild rundt om eller en pote den skinde blidt.. tenget fra Demon famillen 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 16:49
Blueberry prustede med næsen imens hendes øjne skulede ned på ulvedrengen. Hun følte sig noget irreteret over hans rolige kropsbevægelser og det var lige før man kunne se en blodåre der gled op af hendes ellers glatte pande. Hvorfor var hans så rolig!? Forstod han ikke hvor irriterende han havde været!? Hun strammede sine krydsede arme lidt i arrigskab og puffede brystet lidt op. Dog da han begyndte at snakke om sin rejse gennem ørkenen, kunne hun mærke at hendes parrader blev sænket en smule. Tanker om stedet gled tilbage i hendes hoved og hun væmmede ved tanken om stedet. 
"Hvad lavede du i ørkenen?" spurgte hun så, med et helt forandret toneleje, den var slet ikke spydende eller hård, men mere som om hun frygtede området. Det gav et gys gennem hende og skønt solen bagede ned på dem som en nådesløs bødel, så fik hun stadigvæk gåsehud over tankerne fra fortiden. Hun fnøs dog og var hurtigt tilbage til sit misfornøjede selv, da han begyndte at rose hendes gård og området.
"Selvfølgelig er det top klasse, det er trods alt min helt egen gård og land, og jeg laver ingen smutveje! Intet magi, intet høj teknologi, knofedt og sved er det enste som får majs til at spirre flot og saftigt." sagde hun med løftet næse og en snert af stolhed i stemmen. Hun gav et lille fnys fra sig og trådte så nærmere den unge ulvedreng og lænede sig langt ned med overkroppen så hun kunne se nærmere på ham og så lidt ned af ham. Hun kneb øjnene sammen og stirrede på hans halskæde før hun løftede blikket hurtigt op på hans øjne. Ørene viftede lidt på siden af hans hoved på grund af varmen, og som hun hævede sin overkrop op langsomt, ville han havde haft direkte udsyn til hendes store og let svedige kavalergang, før hun hævede sig helt op igen og så ham skarpt i øjnene. 
"Hvornår har du så tænkt dig at tage videre med din lille violin??" spurgte hun ham og strammede sine krydsede arme igen lidt hårde, for at flekse lidt mere på ham, skønt hendes øjne ikke mere kun var på hans, men også lidt ned af hans krop. Hun kunne sagtens se den definerede brystkasse han bar under alt pelsen, og overarmene sad også pænt, men det var ikke noget hun ville snakke højt om på noget som helst tidspunkt! Det var ikke sådan noget en rigtig dame skulle snakke om med nogen som helst! Ikke med mindre det var en man var i forhold med! Sådan havde hun i det mindste fået det at vide.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2023 17:06
jack morde sig lidt over den måde hun opførte sig  på hun var skiftene i sit humør  noget som han fandt fasineren da hun bukket sig å meget ned af han kunne se lidt af hendes bare krop tog han det stille og rolige han sukket lidt og løfte sin hånd op " jeg kom i kamp med 4 trolle men de slog mig ud men fik gjord godt skade på 3 af dem. en hjalp mig hjem igen på en stor ørn kunne ikke rigtigt gå så lagt på grund af smerteren så der for måtte jeg vente til jeg til beder kræfter. her efter har jeg så både mødt en demon som prøvet at få min sjæl men hun regnet ikke med jeg var en besværlige kriger tybe  som har tænte siden man var valp"   han grinte lidt  over det og kikket ned mod sin hånd han bed sig svagt i læben og han kunne se hendes krop noget mere han stukket lidt og mærkede hendes varme lidt men også duften af hende. 

" jeg regnet heller ikke med andet fra en smuk Kentaur  om dem de må ha store viden omkring det,, det lidt noget andet ind i Amazon skoven hvor min skjulte hjem by ligger  min famille har været modstander af slave handler i flere 100 år et vær væsen som har været slavet bundet er velkommen til at starte en nyt liv der og vi hjælper hinanden med host og så videre " svaret han dog selv lidt stolt over det  han sukket lidt og gøs over den måde de bliv behandlet halvdyr bliv set som slaver mere ind noget andet mens fordi man så dem som et let bytte  noget jack fra støtte lidt 

" hmme det ved jeg ikke helt i nu jeg overvejer om  jeg skal slå lejer lidt længer inde i skoven for natten og blive nogle par dage men min proviat er ved at sluge op så jeg skal ha fundet ud af hvor jeg kan få noget mad og så videre før jeg rejser videre " svaret han svagt på smilte båndet Jack virkede stadige rolige af natur men han var stadige en ulv  men han hadet lært sig selv at styre sin vrede efter det sidste gang stille kikket jacks øjne i bluberrys øjne lidt man ville kunne se han talte sadt og der ikke var noget at frygte i ham som sådan 
Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 17:44
Hun fnøs over hans fortælling om kampen mod 4 trolle og en forførende dæmon, hun følte ikke noget for det, da hun mente at hun selv kunne havde taget dem alle på en gang, det var hun overbevist om. Hun kneb øjnene endnu mere sammen da han sagde hun var smuk, men de lidt rosa kinder var ikke til at tage fejl af. Men da han så begyndte at fortælle som sit hjem i Amazon skoven med de befriede slaver sank stenen fra hjertet og hendes store runde øjne, blev tilmed lidt blanke i solen, som hun hurtigt tørrede med armen. Hun undlod faktisk helt at krydse armene og stod mundlam og så på den lille ulvedreng. Dog da han begyndte at snakke om at slå lejer i skoven, og at hans proviant var ved at slippe op, rynkede hun brynene igen og stampede hårdt i jorden med sit ene forben. 
"Det absolut forbyder jeg!!" sagde hun skarpt og lagde hænderne på hofterne. Hun gav ham et stramt blik før hun vendte rundt, lige ved at ramme ham med halen, før hun så tilbage på den unge ulvemand.
"Du skal ikke sove ude i skoven, det forbyder jeg!! Og jeg har absolut ikke lyst til at skrabe dit udsultede lig op fra en vejgrøft med de andre bondemænd" sagde hun kommanderende.
"Følg trop!" kommanderede hun igen før hun begyndte at trave op mod sit hus, hvor hun dog havde skam to værelser, et badeværelse og et stue alle-rum. Alle rum var godt store så hun kunne bevæge sig rundt frit, det havde Hr. Hjørnetand sørget for. Hun slog blikket fra ulvemanden og så fremad. Bagfra så hun måske ud til at gå normalt, men foran kunne man godt se de rosa kinder blive mere røde og hun havde en hånd på sit bryst, for at mærke hjertet hamre hårdt. Var det hans snak om at rede slaver der havde blødet hende op!? Normalt havde hun absolut intet over for fremmede og endnu mere fremmede som ikke boede i nærheden. Var det efter hendes egen oplevelse at hun havde sådan en svaghed? Det virkede jo helt tosset!?! Hun så kort tilbage på den unge ulvemand, og skulede lidt til ham, men hendes kinder var ganske varme. 
"Hvad er så dit navn unge ulvemand" spurgte hun ham så med en mere stille stemme og rettede næsen lige ud igen, til hun nåede huset og ventede på at ulvemanden kunne gå først, siden døren allerede stod åben, samt alle vinduerne, så luften var behagelig indenfor.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2023 17:59
jack stod bum stille og vidste ikke helt hvad han skulle sige dog hadet han ikke været sammen med en halv hest og halv menneske før han hadet set nogle par stykker så det ville måske være nyt  stille mens han gik bag hende kikket han lidt på hendes heste røv noget i ham fik lidt varme frem han var  fald for hun ikke kunne se bag alt den pæls  dog smilte han for sig selv og trak tasken godt op til sig  han vidste ikke hvorfor hun gjorder ham så varm duften af hinden gjorder også godt men han ryste det af sig da hun spurte om hans navn " mit navn er  Jack ... jack choie Anniko Demon " svaret han blidt og kølet slig lidt over året han mærkede sit hjerte selv slå da hun åbnet døren det var vild mærkelige at hun var komederen han hadet sorte bukser på og vid skjorte så man kunne se hans brystkasse og så  hadet han et lille sværd i siden dog ikke noget han gjorder brug af så tit  " og dit " svaret han blidt  mens han vendte sig om så på væsenet der hadet inviteret sig til bo hos sig det skete ikke så tit jacks Violin skød op fra tasken normalt spillet han for sin søster og børn når de altså var der han en bror også blikket faldt lidt rundt han  hadet været på en går før men ikke så smuk som den her den sidste bliv han skudt af en jæger 

jacks øre løfte sig rundt mens han vendte sig om for at kikke på nogle af de ting hun hadet det så fedt ud meget af det han åbnet munden lidt alt virket lidt stort dog var de lige store kunne  han se men det var jo heller ikke nomalt af Kenutaver levet på en gård som denne så hun hadet altså en bagrund han håbet hun ville åbne lidt op i løbet af dagen " så det her altså dit hjem wow " svarete han dog ville jack glæde sig til at se persons ansgiet når hun en gang så hans hjem 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 18:41
Blueberry kunne ikke sige fra, at hun måske havde gået lidt mere sensuelt, efter han havde charmeret hende på den måde, på vej tilbage til hendes hus, og måtte bide sig lidt i underlæben da han var tæt på. 
"Blueberry Cherry, min mors ide af navne, men de fleste kalder mig Blue her omkring." svarede hun ham med en mere blød stemme end før hun så ham se ind i hendes hus. Hun kunne ikke lade være med at smile stort da han lød til at være imponeret over hendes hjem som hun godt nok også var stolt over at havde overtaget. 
"rolig nu, godt nok er det mit hjem, men jeg var ikke akitekten bag det" sagde hun og havde skudt brystet ud stolt, og det var tydeligt at hun var rigtig glad for hjemmet. Hun stod lidt og trippede kort, før hun så ikke kunne dy sig og tog Jack's hånd. 
"Men nu skal du se hvad jeg er mest stolt over!" sagde hun og havde helt sluppet sin skarpe tone, og i stedet for havde en stemme som passede mere til hendes meget smukke udseende. Hun trak ham roligt afsted, kun et par få meter fra huset, men hvor hun stoppede op og man kunne se flere hundrede af meter af ren og skær majs spirrer, som ikke helt var majskolber endnu, men alt var godt på vej. Hendes øre rettede sig dog op da hun pludseligt hørte hjul køre på landevejen. Det var en lille hestevogn, hvor der sad en mand med højhat i og så meget vigtig ud. Kusken så dog ud til at svede lidt, da de drejede ind til hendes gård og den vigtige mand kom ud af vognen. Blueberry slap stille Jacks hånd, og gik først over til døren, for at række ind på væggen lige ved siden af døren, og ud trak hun et ganske massivt, men godt velholdt spyd, som hun roligt pegede mod den vigtige mand. 
"ALT hvad der handler om at købe min gård, kan lige så godt pakkes langt væk" brølede hun næsten med en skrap tone igen. Den vigtige mand gav et lille sæt men fandt så det store sælgersmil frem.
"NEJ!" brøllede hun igen før hun begyndte at gå faretruende mod den vigtige mand der fik et skælvende smil, før han måtte springe op i vognen for et flyvende spyd, og den velkendte kusk drejde hurtigt rundt med det hele og løb gale.
"VI SES NÆSTE UGE GASA!!" sagde hun så højt og vinkede til kusken med et grin. Hun gik hen og trak spydet op af jorden og svingede hurtigt rundt mod Jack og rødmede lidt.
"Det var lidt.. ja købere der prøver at købe mig ud, men jeg har ikke brug for nogle penge, så de har intet på mig" sagde hun med et stolt smil. Hun lagde roligt spydet om nakken og havde begge arme hvilende om den.
"Og det her er den eneste måde at få dem væk på" sagde hun med det store smil. Hun satte spydet ned igen, og hun viftede let med hånden foran ansigtet og trak lidt ud i hendes hvide skjorte og hev lidt ned i den for at få noget vind til kavalergangen.
"Det er godt nok varmt.. kom med!" sagde hun og travede op og ind i huset, hvor hun tog en kop fra et skab, og gik hen til en stor horisontalt liggende tønde, med en mellemstor hane. Hun fyldte koppen op og satte den på bordet, før hun snuppede en kop mere og fyldte også den op. Hun gik over til Jack med begge koppe og rakte ham den ene.
"Det er lemonade, hjemmelavet selvfølgelig" sagde hun og tog en tår fra sin egen kop, hvor en dråbe gled fra mundvigen, ned af den slanke hals, og forsvandt ned i den meget faste kavalergang.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2023 19:14
jack kikket og gentog stille  hendens navn " blueberry er et smukt navn syntes jeg " svaret han blidt mens han mærkede hvor tæt på hun kom han kunne ikke dyg sig mere dog han tog blidt fadt om hendes hånd og mærkede varmen i begge deres hænder han stukket lidt  og lage  hoved lidt på skrå da hun sagde hun ville vise ham noget  hun var stolt af men at blueberry ville vise hele sin mark og blødte meget op fra ham var noget han selt ikke var vand til og at person Chamret sig lige så meget ind var ikke noget han heller ikke var vand til

dog måtte han give slip da  han høet en heste vågen komme til hendes går han troede først at den ville hente noget men da han så at det var en vigte person fra byen af så  han lidt nevøs på blue og vifte lidt med halen  han sprag dog lidt til siden da hun tog et spyd ud da han trode hun nu ville til at angribe ham men tog sig lidt til hjerte over hun brugte den til manden der kom jack lændte sig dog op af dør kammen for at give sig til kende manden vidste også godt hvem jack var  hun var nu også smuk når hun var sur  da hun begyndte at forklare sig sagde han med træt stemme " ja kunne jeg tænke mig til dog ... kender jeg til problmete måske min folk kan komme forbi nogle gang og holde øje med personerne så du ikke bliver lige så meget forstyret " sagde han blidt  han tog sig dog lidt til hagen og smilte svagt da hun knappet skjorten lidt op  gik det for hurtige nej syntes han ikke 

jack gik med blue ind i køkknte og satte sig på en stol og så sig omkring da hun kom et gals vand ? smagte han lidt på det men åbnet munden stille for de det smage så godt " nøj det længe siden jeg har smagt det så godt min mor lavet det altid til mig efter mig og mine  søsknede var ude i skoven og lege og træne " han nævte ikke sin far overhovet han vidste ikke om blue hadet lagt mærke til det hans ulve øjne kikket efter dråben og så ned mellem hendes kralve gang men rystede blidt på næsen 
"vis du har brug for en hjælpe  hånd til noget må du sige til jeg ville godt hjælpe der hvor jeg kan  " svaret han sød og lod sin pote glide hen mod hendes hånd igen han nusset blidt og bed sig selv lidt i læben 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 20:56
Blueberry lo let af Jacks kommentar over at han kunne få nogen til at se efter efter dem som prøvede at købe hendes hjem. Det var sødt at han ville hjælpe, men hun nød nu også en smule at jage dem væk, plus at hun kom til at faktisk kende kusken der tog dem frem og tilbage, og havde sørget for at det var den eneste kusk der kom og gik med sin vogn intakt.
Hun løftede dog et øjenbryn da han fortalte om at det også noget hans mor havde lavet som barn. 
"Nårh så det godt jeg kan få dig til at få gode tanker om det her sted" startede hun med et varmt smil.
"Så du besøger igen" hviskede hun i sit åndedræt. Hendes kinder blussede dog stort op da han pludseligt lagde sin hånd på hendes og nussede den. Hendes øre vippede op og ned som en flues vinger og man kunne se hendes brystkasse gik hurtigt ind og ud. Hun så på Jack og så i hans øre, før hun bed sig let i læben.
"Dine øre, må jeg røre dem?" spurgte hun så stille og sank en dyb klump, før hun satte sig ned på gulvet, som var fint plankegulv der var mere behageligt at sidde på end sten som der havde været før hun kom til stedet. Hele hendes hestekrop hvilede på gulvet, med benene foran lidt spredte, og roligt brugte hun sin anden hånd til at klappe på gulvet lige foran hende. 
"Sæt dig her, så kan du hvile op af mig" sagde hun med knald røde kinder.
"Jeg tænker du egenligt har gået meget, så du må da være lidt træt i benene, jeg ved at sandet er det værste at gå i" sagde hun så med et roligt smil og et lille hint til at hun også havde været i ørkenen, dog var det mange år tilbage at hun havde været der, føltes det som. Og alle de vemmelige oplevelser gjorde hende kun mere sikker på at hun aldrig nogen sinde skulle i nærheden af stedet igen.
"Hvordan holder du din pels så blød?" spurgte hun ham så undrende.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 30.04.2023 21:44
Jack tænke sig stille om hun virkede oki en han kunne stole på og det virkede til  normalt var han ikke et kæle dyr som bare lod sig klø sig bag øret men han satte sig stille ned ved siden af hende og lod hånden glide over hendes heste krop blid mens han nikket til det hun sagde " ja lidt det tager mange kræfter at gøre  og ja du må godt røre dem  normalt gør jeg det ikke. bare så du ved det " svaret han blidt og lod sin hånd glide frem og tilbage over hendes heste krop hun var dejlige varm og det var også underlige at hun hadet heste krop stille lage Jack sit hoved mod hendes heste lår så den lå på lidt mod hendes menneske mave han så op mod hende " tja det en oki lang rejse så ja jeg er en smule træt men jeg har noget at fortælle min børn og søskende en historie når jeg kommer hjem " svaret han og lod sin hånd glide op og ned over hendes heste mave blidt mens han sad på gulvet og tænke lidt over  det han skyndte sig så og sige " nej jeg er ikke gift... jeg bliv selv overasket over det " svaret han blidt og sukket lidt og rystede på hoved 

" jeg gik i panik på grund af min far og fik ødelagte og så hadet hun holdt det hjemlige men jeg er heldige vis blive klogere med det " sagde han tung og nusset hende blidt  han nød det her at kunne fortælle hende det  og mente han kunne stole på hende stille kikket han mod hendes øjne som sagen alt hans barn dom hadet ikke været nem  han sukket lidt " min far slog mig næsten Ihjel da han fandt ud af det og efter lod mig et ar " stille hev han op i trøjen så man kunne se det det var en staf  han måtte tage 

" min mor er heler i byen og hjælper mig når jeg skal overtage byen en dag men jeg ved ikke helt om jeg har lyst til det i nu " stille  førte han poten over hendes anden mennske mave og tænke lidt det måtte være sjovt at have sådan en krop som hun hadet  men han kunne godt lige hende hun dufte så godt selv om de lige hadet mødt hianden 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 30.04.2023 23:12
Blueberry ville ikke vise hvor spændt hun var da han lod hende røre, men hendes øre vippede hurtigt op og ned i spændthed. Hendes øjne fulgte ham da han satte sig ned ved siden af hende og lænede sig op af hende. Hun løftede forsigtigt sin hånd og lod den så roligt glide hen over hans øre og absolut nød følelsen. Men hun kunne ikke lade være med at tage det lidt længere, siden hans kinder så endnu blødere ud end ørerne. Så roligt nussede hun stille Jacks øre bidt og strakte de slanke fingre ned om hans kind og nussede ham roligt på hans super bløde kind. 
"Jeg er meget taknemmelig for at få lov" sagde hun med en varm stemme. Hun løftede dog et øjenbryn da han begyndte at snakke om sine børn og søskende, og skulle til at spørge om han så ikke havde en dame ventende på ham også? Men da han så sagde at han ikke var gift, åndede hun roligt ud, måske lidt mere end hvad hun burde havde gjort.
Hun blev ved med at høre hvad han havde at fortælle, men stoppede med at lytte da han hev op i sin trøje og afslørede nogle ganske tydelige mavemuskler skønt pelsen, men også et ret pænt ar der lå der. Hun lod en hånd glide ned og røre hans mavemuskler og forsigtigt lod en finger, meget fint, glide hen over aret fra start til slut, før hun lod sin hånd glide op af hans mavemuskler, og op på hans brystkasse, og lod fingrene føle hvert hårstrå han havde på sin krop. 
"Jeg håber du overtager byen, der er mange slaver der har brug for frihed og et sted de kan være i fred, og det starter i toppen" sagde hun med et roligt blik på Jack. Hun bed sig let i underlæben da han så lod sin pote føre sig op på hendes menneskelige mave, der stadigvæk var ganske trænet og markeret, men stadigvæk ganske blød og glat. 
"Nå men siden du har delt så meget med mig, så må det kun være rigtigt, hvis du kendte lidt til mig" sagde hun og lod sin underkrop del af hesten, dreje sig lidt så et ganske tydeligt og langt ar kom frem, da pelsen ikke kunne dække det op. Hun var bare glad for man ikke kunne se det hvis hun stod op normalt. 
"Jeg blev kidnappet til ørkenen, solgt til en minotaur som hans personlige slave.. af betydelig rang åbenbart. Han var min første" sagde hun og lod blikket flygte lidt fra Jack, før hun så på Jack igen.
"Bare rolig! jeg fik mig selv fri efter spaden tog mig ud på gåtur og lod mig komme nær en våbensmed" sagde hun og prustede let med næsen. 
"Skal vi ikke bare sige, han kommer ikke efter mig, fordi han kommer aldrig til at vide noget som helst mere" sagde hun og blinkede til Jack. Hun lod dog sin ene hånd glide ned og røre hendes ar på hendes mave og sukkede stille.
"Men efter det startede alle problemerne, og liv ændrende møder" sagde hun og så på Jack med et trist blik. Hun løftede dog hurtigt på skuldrene. 
"og gode liv ændrende møder" sagde hun og så rundt på hendes hus. 
"Det var to dværge der havde stedet før, meget hårde og surer, men de holde af mig og lærte mig alt hvad jeg ved nu" sagde hun og smilede stort. Hendes hænder vendte hurtigt tilbage på Jacks mavemuskler og havde sørget for at hans skjorte ikke bare gled ned igen, ikke nu hvor hans mavemuskler var fremme og da hun havde en overraskende fassination af hans krop.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.05.2023 09:03
jack mærkede en lille siteren han vidste ikke hvorfor  det var længe siden han hadet følt sådan for en person før og en vild fremmet  men han kunne godt fornemme at blu var noget helt andet en anden slags kvinde ind hvad han var vand til men det var måske også det han måske tænkte til  da hun fortalte om det med børn så han lidt trist ned på hende og medlidenhed han så hendes smukke mave og førte stille sin pote hen over den han lod poten gå ned over aret og kysset den blidt og lage hovde blidt til den som om han ville høre den men lukket hoved for at slappe af han kunne mærke hendes hjerte banke 

"min mor er en dygtige helere måske hun kan hjælpe dig med lige netop den del " sagen han svang stille hoved til side og gjorder plads til hende så hun kunne kom til han vidste ikke hvorfor hun var så kærlige overfor ham måske savnet hun bare en mand lige som han savnet en i sit liv som forstod ham han mærkede hvordan hele kroppen rygge sig tætter på han strøg blidt Blue over hendes kind også og lod poten glide ned mod hendes hals og over hendes smukke læber 

" jeg har ardlgie mødt en kvinde som dig...jeg er glad for du kom og lytte til min musik " svaret han blidt og mærkede hvor nevøs han var om det var på grund af fåret var kommet viste han ikke om han var nærmer at løkke men en ting var sikkert han ville gøre alt for denne kvinde lige nu stille lod han sin pote  glide ned over hendes bare stykke hud af brystede mens han selv så i hendes øjne 

han tænke til hvad de Ander måtte tænke der hjemme de så jo ham helst sammen med en anden halvdyr en ulv men Jack var så træt af sin far træt af ikke at have et liv og det var der for han måske hadet brug for at komme væk der fra en en gang i mellem 

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 01.05.2023 10:08
Hun gøs virkelig meget da han kyssede hendes ar blidt og det føltes lidt mærkeligt, men faktisk ikke helt dårligt. Hun lyttede til hvad han sagde og klukkede let, mens han strøg hendes kind, hvilket blot smeltede hende endnu mere, for gosh hans pels var blød! 
"Men det er ikke bare uden på, jeg er også ødelagt inden i, så jeg aldrig kan give mine gener videre nogensinde" sagde hun og sank en dyb klump, for at sige det ud højt var faktisk lidt hårde end hvad hun havde troet. Men nu var det ude, hun ville aldrig blive mor til hendes eget biologieske barn. Da han så sagde at han aldrig havde mødt en kvinde som hende slog hendes hjerte et hårdt dobbeltslag og denne gang var det hele hendes hoved som blev rødt. 
"Jeg.. Jeg er glad for jeg hørte din musik på den forkerte tid af året" sagde hun og så ned, og opdagede så hans hånd på toppen af hendes bryst. Hun havde aldrig set sine former som noget særligt, men nu hvor han egenligt var tæt på, så følte hun sig lidt spændt. 
Hun rømmede sig lidt mens hun lod hans pote blive, og lod sin egen hånd glide op fra hans mavemuskler til hans brystkasse, og nussede hans pels der. 
"Før det bliver for sent.. må jeg så låne din krop lidt?" spurgte hun lidt pinligt berørt. 
"Jeg mangler nemlig at vande det sidste af min mark og.. det ville gå hurtigere hvis vi var to om det, også kunne vi komme tilbage her til og.." sagde hun og trykkede ham lidt ind til sig selv, og lod sin frie hånd ligge sig på hans pote der hvilede på hendes barm, og førte den lidt længere ned af kavalergangen.
"Jeg ved vi begge har pels, men jeg vil gerne mærke mere af din" hviskede hun blidt mod hans øre. Hun smilede blidt til ham med et blik der sagde at hun var sulten.. efter ham. Hun bed sig i læben og roligt rejste sig op og gik over mod døren, så kort tilbage på Jack, blinkede til ham før hun så gik ud og fandt sine to spande og åg. Der var mange flere spande på siden af huset, hvor brønden var. Hun begyndte at hente vand igen fra brønden og fyldte sine to spande som hun så spændte på sig selv igen. Hun vidste ikke hvorfor, men hun havde pludseligt RIGTIG meget energi og spandene føltes også pludseligt virkelig lette, og hun overvejede lidt om hun skulle tage et sæt mere, men ville nu også gemme noget energi til Jack. Ikke kun fordi hun gerne ville prøve at tage hele skjorten af Jack, men hun kunne også mærke at det blev lidt varmt under hendes hale, noget hun aldrig havde følt før, heller ikke fra hendes egen art.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.05.2023 10:42
Jack mærkede underlige et stik i hjerte ikke på en dårlige mødt hinanden  men en god måde selv om de lige hadet mødt hinanden 

han mærkede dog hvordan hun tog sin hånd ned af hendes bryst han masseret det ene bryst med sin lille finger  men da hun så stille rejste sig og forklaret hun hadet brug for hans hjælp nikket han forstånden han gik dog hen til hende  og så lidt efter hendes heste røv som gik frem og tilbage han kunne dufte hun ville have ham men arbejdet  skulle passes først at hun ikke kunne få brøn gjorder ham ikke noget det var dog trist men måske kunne hans mor hjælpe hende med en drik der gjorder hende unge eller sådan noget eller yngre før skaden skete. han sukket lidt og gik hen og tog  4 spande og gik hen for at se om hun også " det helt Oka blu jeg ville også godt have dig og mærke dig " sagde han blidt da han satte spande ned og førte sin pote glide op af hendes side mens de stod der han kunne dog ikke dy sig mere lidt han flytte stille hendes hoved mod hans blik og kysset hende blidt på læberne og holdte det blidt han mærkede hele kroppen springe han ville have hende nu men han måtte vande makeren først  han slap kysset lidt og tog de spande op som hun hadet stille smed han dog sin trøje så man  både kunne se de ar han hadet haft efter de kampe men ellers var pelsen flot at se på og ikke et Problem som han ikke kunne løse  stille løfte han den og gik mod udgangen til gåden han ventede på blueberry  hans hjerte hammere blidt og vente på at hun skulle komme  hen til ham det var tungt men han kunne godt klare det  

han vidste ikke helt hvordan det ville gå at have de to i en parigen leg men de måtte finde ud af det på en eller anden måde han smilte svagt for sig selv og loveret med halen  noget som han ikke gjorder så tit duften  hende så stærkt lige nu selv kontrol tænke han stille inde i sig selv han kikket lidt ned i jorden mens han smilte svagt for sig selv han kunne godt se sig selv  gøre bonde arbajde

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 01.05.2023 12:08
Blueberry, der aldrig var blevet kysset siden hendes far og mor, hvilket hun havde den gang syntes var ulækkert og at de skulle lade være, var lige ved at falde sammen da Jack pludselig lagde sine poter på hendes hoved, så hende i øjnene og dernæst kyssede hende længe. Hun forsøgte så godt som hun kunne at kysse igen, skønt hun aldrig havde prøvet det på den her måde før, og hun vidste ikke om hendes ret fyldige menneskelige læber var meget værd at kysse, imens hans læber føltes så bløde og varme, samt pelsen omkring var som en blid pude der trykkede mod hende. Da han så endeligt slap kysset stod hun og gispede lidt, ikke af luft mangel men af liderlighed. Hun tænkte lidt om hvordan hun dog skulle klare arbejdet efter sådan et kys, aldrig havde nogen drenge bare været i NÆRHEDEN af hendes læber, nærmere hendes hove der var plantet i deres ansigter. Var det virkelig sådan her et rigtigt kys skulle være!??! Og det hjalp hende slet ikke da han så smed trøjen og hendes underkæbe falde næsten til jorden. Hun gav et meget friskt prust, og havde lyst til at smide vandet fra sig og overfalde hans krop, men hun måtte holde sig på måtten! Arbejde først! Hun strammede let sin skjorte så hendes barm var virkelig synlig selv med skjorten ud over, og bed sig hårdt i underlæben som hun travede lystigt efter Jack. 

Arbejdet tog egenligt meget kortere tid end hvad hun havde regnet med, selv med dem begge. Vandet blev hurtigt spredt ud over hendes mark, og hendes pind blev flyttet længere og længere mod målet. Hun måtte indrømme, hun nød virkelig synet af Jack arbejdende og se hans muskler spænde op under pelsen. Og som de gik der tænkte hun også lidt over det han havde sagt før de gik i gang.. 'jeg vil også godt have dig og mærke dig'!?!? Mente han virkelig hvad hun håbede!? Og hvordan skulle det overhovedet foregå. Hun havde tænkt over hvordan det ville være med en anden Kentaur efter hun i ørkenen så en anden slave kentaur der var ganske vel udrustet, men efter hendes slave ejer havde forbrebet sig på hende havde hun aldrig haft lyst til at overhovedet tænke på det. Men nu med Jack? Hun var godt nok ikke så stor, praktisk talt var de faktisk lige høje, skønt hun havde en hel hestekrop. Den eneste rigtige forskel var at hun var hest, og derfor også ret så tung, i forhold til Jack som var ulv og ikke lige så tung som hende. Hun kunne mærke hun fik røde kinder da hun prøvede at fantasere om hvordan han kunne holde om hende. 

Da den sidste spand så var kastet, stod Blueberry og kunne mærke sveden havde lagt et perle lag over hendes krop. Det havde været nogle hårde sidste meter, men hun opdagede en spand mere med vand, som hun så i stedet greb og løftede op, og begyndte at hælde ud over sin menneskekrop imens hun gjorde sit for at undgå at få håret vådt. Hele hendes top var nu gennemblødt og klistrede godt mod hendes hud samt den var ganske gennemsigtig nu. Hun så over på Jack, og gav ham sit største smil, før hun løb over til ham, smed sine slanke arme om han, pressede sit store brystparti ind mod hans muskuløse bryst, og kyssede ham på munden uden nogen form for advarsel. Hun stoppede sig selv dog efter et par sekunder og slap kysset med et par røde kinder.
"Undskyld, det plejer at være mod de sene aftentimer jeg er færdig normalt, og nu kan vi faktisk nyde aftentimerne sammen" sagde hun med en henrykt stemme og øre der vippede heftigt op og ned. Hun slap roligt krammet og tog Jacks hånd blidt i sin, imens hun trådte et skridt tilbage så han havde udsyn til hendes meget våde skjorte og glimsende glatte menneskehud.
"Jeg syntes vi skal gå tilbage til gården, jeg har et stor badeværelse, så vi kan begge være der inde samtidig" sagde hun med røde kinder og blinkede til Jack, imens hun lod en af sine hænder kærligt kærtegne ham på brystet.
"Så kan vi vaske sveden af os.." sagde hun og smilede stort før hun roligt begyndte at gå mod huset igen, med alle spandene i hånden og en kropslugt der sagde at hun ikke kun svedte på grund af arbejdet, men også af de meget voksende tanker hun havde gået med de sidste par få timer, imens hun havde set Jack arbejde med hende og set hans krop arbejde. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.05.2023 19:48
Jack måtte  Tøger svedet af sin pande stille det hadet ikke været nemt han hadet holdt fokus på sit arbejder. Ar Blu måske næsten faldt sammen  under hans kys fik ham til at smile lidt hun virkede til ikke ar ha prøvet det  hun så ung ud og hadet da også en god røv af en hest at være Jack hadet netop  stille spanden fra sig da han.mærkede en krop mod sin bag krop han  længde sit dog ind til så hans hoved lage sig på hendes våde skjorte som han kunne se det. Hele på han smilte svagt han var en ulv  han lod sig kysse tilbage og førte sin tunge mod hendes mens.

jack  lod sin pote glide op af hendes skjorte han fik næsten kappet op mens han så sagde “ det er helt oki skat jeg er vand til hård arbejder og taver også langt normalt jo og tage et bad sammen “ han lod også poten gilde over hendes heste røv og lid t under hendes hale mens de gik  inden for han kikket lidt rundt igen og vidste ikke helt hvor de skulle hen jo så fulgte bare Blu han smilte svagt og kunne dufte hende luften var så stræk at det skar i hans næse bor

Blueberry

Blueberry

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Kentaur

Lokation / Medanien

Alder / 46 år

Højde / 195 cm

RødeAfro 01.05.2023 21:36
Blueberry smilede stort og havde en helt anden ånd over sig end første gang de mødtes, hun var langt mere glad, og det kunne ligne at det var noget som havde ligget og boblet under den hårde facade i mange år. Hendes hjerte hamrede i brystet da han kaldte hende skat, og især fordi hans stemme var så dejlig blød og voldsomt mandig i hendes øre. Hun skulle til at give en hvin fra sig da hun følte hans pote om hendes røv, men i stedet undslap et suk da han så fortsatte under hendes hale. Hun kunne mærke at hans fingerspidser lå lige op af hendes specielle sted, og han ville med garanti kunne mærke varmen hun gav ud fra sig fra hendes specielle sted. Da de kom ind i huset, kunne hun se han så sig omkring efter badeværelset, hvilket gav hende et stort smil på læberne, og roligt slap hans pote. Hun vendte fronten til ham med armene om på ryggen og gav ham et meget uskyldigt blik med et stort bambi blik på ham, imens hun langsomt gik bagud. Hun kendte trods alt sit hus så godt at hun kunne finde rundt i blinde. Da hun havde bakket op mod døren til badeværelset førte hun langsomt hænderne hen foran og greb langsomt fast i knuden der holde hendes skjorte sammen. Først lod hun dog en finger let knappe den aller sidste knap som holde skjorten ud over knuden, før hun så langsomt og sensuelt løsnede knuden og bandt skjorten helt op. Skjorten falde let ned om hendes slanke krop, men hendes slanke fingre holde drillende skjorten let sammen ved hendes brystparti, så han lige ville kunne se hendes kavalergang og lidt af underbrystet. Hun blinkede drillende til Jack før hun gik bagud igen, og ind af døren som var en helt normal dør der ikke havde lås på. Generelt havde ingen dør indenfor låse eller håndtag på, fordi hun mente det var komplet ligegyldigt når hun alligevel var den eneste der boede der. Roligt forsvandt hun ind af døren, og døren klappede roligt i, men en hånd stak hurtigt ud, og en finger kryllede roligt ind, som tegn på han skulle komme. 
Badeværelset var ganske stort, og badet passede lige til at en stor fuldvoksen kentaur kunne stå der inde, så der var mere end rigeligt plads til Blueberry, plus en to-benet person. Det meste var træ som resten af huset, men lige der hvor man kunne stå og skylde sig, var der dækket til med store stenoverflader så det var rat at gå på og ville ikke blive påvirket af vand. Der stod en stor tynde der var fyldt med vand, der hverken var varmt eller koldt, men en dejlig stuetemperatur. Hun lod sin skjorte falde af sine skuldre og smed den på gulvet ved siden af tynden med vandet. De store faste bryster strittede stolt ud, og fordi hun var kentaur var de også ganske spændstige og sad præsist hvor de skulle, de hang ikke, eller var hårde som sten, de var bare designet så hun stadigvæk kunne løbe uden de blev et problem for hende, og sådan havde hele hendes gamle flok haft det, hvilket nok var derfor de blev solgt videre. Hun tog en mindre spand og fyldte den med vand, før hun gik over til stenoverfladerne og lod vandet roligt skylde ned af hendes ansigt, og hen over hendes hoved, så håret nu også blev vådt og lagde sig tæt ind til hendes ryg, mens vandet også gled foran, og gjorde hendes front ganske våd. Roligt lod hun halen glide frem og tilbage, før hun lod den falde stille op over ryggen på sig selv, og lod som om det var helt normalt, at hendes private dele var komplet synlige. Der var også et vindue i badeværelset men det var så højt oppe at man kun ville kunne se deres hoveder ude fra og intet af hvad der ellers foregik der inde.
"Aaaah" sukkede hun mens hun lod en finger sensuelt glide over sine læber før hun lod selv samme finger glide ned af hendes slanke men markerede mavemuskler, og lod den anden hånd let sensuelt glide hen over hendes hestehår på ryggen af hendes hestedel, før hendes hånd nåede til hendes hale, som hun let greb fat i og hev lidt i for at holde den oppe.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 01.05.2023 22:01
Jack tænke det her måtte være en drøm  han vidste godt hun selv var ung og måske lige under stede men han holdte af hende han fulgte stille med et grin mens han forsøgte at tage buskeren af han stod lid i dør åbningen  og så på hende som skulle til at blive hans mage  jo han kunne skam godt mærke hendes varme fra enden han kunnen forstå hun ikke hadet prøvet det her før så han stod stille og lod hende gøre og forfør ham så godt hun nu kunne og det hjalp da også   det længer nede bliv stille varmt og vokset  mens han studere hende smukke krop og at hun viste  ham hende specielle sted trak han bare på smile båndet stille gik han over til hende og satte sig på hug og begyndte at forfør sin tunge hen over det  det spichel sted han kunne lugte hende og smage hende stille lage han sin øre ned og sukket med lyst i  stemmen. han lod den anden finger finde vej op til det andet sted og førte en finger ind  mens hans tunge leget blidt med det andet. jack mærkede ulven komme op i ham lidt 

rejste han sig blidt op og tog en spand vand og vaskede sig med det han førte også sæbe over blus mave og over hendes smukke bryst han masseret dem lidt mens hans lemme hang blidt Jack så i hendes øjne mens hans blik sagde næsten alt" hmme du er så smuk " visket han blidt og kysset hendes mave blidt det hele stritte i ham han lod hånden glide ned over hendes heste mave og fandt igen vejen ned mellem hendes røv han sukket og kysset hende blidt det var alt for længe siden han hadet l haft en kvinde tæt på sig ikke siden den gang med hans ex  han sukket lidt og lukket øjne blidt mens han førte sine læber over hendes bryst og fandt hendes ene vorte og kysset den blidt med tungen han så igen i hendes øjne og ville gøre det her noget særlige for hende 
Jack tænke lidt på hvordan folk ville tag det der hjemme men han var lige glad han hadet fundet en som var glad for ham og han ville holde fast i hende til det sidste plus der var heller ikke nogle vej tilbage han kendte til Centaurs skikke eller læst om dem at de bandt sig til persoen. et stille smil gled over ham ens han mærkede deres kroppe komme tætter på 

nu   hadet han enligen fundet et sted han kunne kalde et hjem måske han ud sendt dog en stærk parigen duft til hende for at lokke hende mere 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12