Inára de Abiléves
Adelig | Alkymist | Diplomat
Inára slog uden meget betænkning armene omkring den yngre kvinde givende hende et stort hjertevarmt kram. Hun havde i sandhed været væk længe, Inára havde i hvert fald ikke set hende, det gik i og for sig ud på et hvis man spurgte halvelveren, hun sad fast i Rubinien, uden mange bekendtskaber så når et af dem pludseligt manglede virkede det hele tomt.
"Årh vigtig, ligesom Dem jo!" Smilede hun og lagde hovedet på skrå, tiltaleformen var noget der var kommet til de sidste treive år i syden, hun havde normalt ikke været vant til at tiltale folk som 'De' og 'Dem' men det var ganske standard hernede. Det var et sært system de havde her sydpå, hun kæmpede endnu med at forstå hvorfor nogle af fyrstens børn var mere værd end andre, men det bundede vist i sidste ende i ægteskab, en ting hun selv havde været truet med som yngre.
"Hm, hvad er der hændt Malika? Jeg har ikke hørt noget?" Sandt at sige var Inára nok heller ikke lige første prioritet til at få den slags nyheder, men nysgerrigheden sad stadig i hende.
Halvelveren slog sig hurtigt ned ved siden af den solbrændte kvinde, som hun vendte de store gyldne øjne mod hende, så lænede hun hovedet tilbage og slog en stor hjertevarm latter op
"Det ved jeg da godt, jeg lavede bare sjov... Har Zaladin taget Deres humoristiske sans?" Halvelveren kæmpede med at finde ud af, om bare ikke havde været sjov nok, eller om Nadia simpelthen bare ikke havde fanget pointen, så trak hun på skuldrene, skævende rundt i den lille private have.
"Åh, De ved... Der er altid noget at se til her... Dén der..." Inára pegede i retningen af den skrøbelige blomst hun var kommet med, som lignede en plante der allerede følte sig hjemme
"... Dragetunge, den har drillet mig i ugevis... Den trives vist bedst i de dunkle skovbunde, men den laver nogle fantastiske miksturer til at helbrede sår og skræmmer!" Hun nikkede bestemt, endnu vendende øjnene mod Nadias glødende skikkelse
"Så... Hvor længe bliver De denne gang?"